Teşekkürler Amca35. Sanada.
Teşekkürler Amca35. Sanada.
Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !
bu resim ekleme olayını bir arkadaş hangi siteden yapıyor acaba ben bir türlü yükleyemedim Ali - İhsan ustalar bi el atın şuna yaw...nerden yapacağım.
Selam Beycivan;
Hemen resim yükleme konusunda sana yardımcı olalım.
Öncelikle http://www.imageshack.us/ adresine üye ol, üye olduktan son bu siteye Nick le giriş ya sonra sayfa açıldığında sol ortada ki Browse tuşuna bas. Karşına bilgisayardaki dosyaların çıkacak.Yüklemek istediğin resimlerin hangi klasördeyse oradan resimlerini her seferde bir kez seçerek çift tıkla ve hemen yükleme kısmının sol altındaki Resim Yeniden Boyutlandır kısmından 800x600 ( 15.inç monitör) kısmını tıkla ve daha sonra bu seçeneğin hemen altındaki mavi kutucuktaki Şimdi Yükle butonuna bas ve resmin yüklenmesini bekle.
Bu işlem tamamlandığında sayfa seni işlemin tamamlandığı başka bir sayfaya yönlendirecek.Ymnlenen bu sayfada hemen sol tarafta linkler gelecek.Oradaki sıralamada bulunan Doğrudan yada Direkt Link yazan seçeneği KOPYALA; bu işlemden sonra www.motosiklet.net de forumda MESAJ yazdığında bölüme gel.Burada mesaj yazacağın kutucuğun sol üstünde birçok yazım karakterleri resim işaretler var.Bu işaretlerin en sağındaki 3.cü yani resim tablosu şeklindeki kutucuğa bir kez tıkla (zaten üzerine geldiğinde İmage yazar) bu işareti kutucuğu tıkladığında karşına çıkan küçük penceredeki satıra KOPYALADIĞIN linki YAĞIŞTIR ve OK tuşuna bas işlem tamam.Resmin linki mesaj kutusuna eklenmiş oldu, hadi kal sağlıcakla canım kardeşim.Ha bu arada nerelerdesiniz yahuuu dersen bizleri İzmir-MT bölümünden takip edebilirsiniz.Resimlerimiz orada yüklü
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
Değerli dostlar bu hafta sonu bir gece kalmalı dostlarımızla bir Karagöl yapalım istedik.Ramzeyimi biraz fazla yüklemişim sanırım ama buna rağmen o dağı Maaşşallah hiç beni üzmeden çıktı herkez 2.ci vitese düşerken benim Ramzeyim birçok rampayı 3.cü vitesle banamısın dedi.Birazda resim ekliyelim değil mi ama iyi seyirler.
Umarım beyenmişsinizdir.Haydi kalın sağlıcakla.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
ilk yorum benden olsun.Resimler süper motorlar harika manzara on numara.mangaldaki kahve olayına hasta oldum usta içime oturdu aynısını bu hafta bende yapıcam olmuyor böyle yani :-)
İhsan abi süpersin, helal sana...
Gıptayla okuyorum yazdıklarını. Evden işe, işten eve gidip gelirken motorun tadı tam da çıkmıyor. Gezeceğim yerlerin hayalini kuruyorum sadece. Zaten işlerin yoğunluğu engeldi, bir de ufaklık olunca tam evcimen oldum.
Bu arada ufaklık iş yerindeyken burnumda tütüyor. Sabahtan akşama özlüyorum. Motosikletimin sayesinde her gün onu en az 1 saat fazladan görme şansım oluyor. Sabah akşam otobüs beklemelerim ve yolda geçen zaman kayıplarımı motosikletim telafi ediyor.
Herkesin tekeri düz bassın, kazasız belasız sürüşler...
Sağolun canlarım.
Beycivan Ne yaparsan yap ama böyle bir günü bir gün bir saat dahi olsa erteleme.Ne yap et ailenle yada arkadaşlarınla hayata geçir inan ömrüne ömür katıyor.Samimi söylüyorum sadece benzin aldım cep delik cepken delik ama dostlar sağ olsun beni bırakmadılar kambersiz düğün olmaz dediler bizde kıramadık.
7g24s Emrecim sana yerden göğe hak veriyorum. İnşallah ALLAH banada böylesini nbirgün nasip eder. Evlilik ve çocuk sahibi olmak benim bilmediğim bir dünya tatmadığım bir tad o yüzden kıymet bilin hele ufaklık biraz daha büyüsün sizleride ekibe dahil edicez. Kalın sağlıcakla.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
Herkese merhaba. Çok uzun sayfalar boyu tecrübeler paylaşılmış biraz geç kaldım sanırım ama geriden de olsa okuyarak yetişmeye çalışıyorum. İsmim Kadir, Trabzon'da öğrenciyim. Burada birkaç arkadaşla küçük turlar yapıyoruz. 3 yıldır motosiklet kullanıyorum, bunun 1 yılı da QM 250'mle.
Sizlere danışmak istediğim bir konu var. Temmuz başlarında Trabzon-Antalya gezisi düşünüyorum. Tek motor, 2 kişi, yaklaşık 50 kg. yükle birlikte. Toplamda 15 gün ve 3000 km. Motorumun bana çıkarabileceği sorunları, dikkat etmem gereken noktaları, tavsiyelerinizi duymak isterim.
Fikir vermesi açısından bir fotoğraf ekleyeyim.
Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi forumlar.
Keçelerin patlama ihtimali yüksek.. O yüzden sık sık dinlendir motosikleti. Onun dışında bir problem yok
Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !
Günde 350 km. yol yapmayı planlıyorum. Çok mu yüklenmiş olurum motosiklete. Bir de bu keçeleri kaç bin km'de değiştirirsem sorun çıkarmaz diye sorayım
ÖNCEKİ MOTORUMUN RESİMLERÜNÜ YÜKLEMEYE ÇALIŞIYORUM UMARIM BAŞARIRIM.
[/COLOR]
[/COLOR]
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Eski Kırmızı Ramzeyimin resimlerini eklemek istedim. Balıkesirde bir Kalp Dr. satın almıştı sanırım hala kendisi kullanıyor.Bazen görüşüyoruz.Bu yaz yine aynısından almaya çalışacağım.Şu an bir arkadaşımın kullanmadığı mondial kn 150 bende ona biniyorum bakımlarını yapıp teslim edene kadar bende.
Buda eski Alman canavarı motorum.O da şu anda İstanbulda satalı uzun yıllar oldu.
[/COLOR]
[/COLOR]
[/COLOR]
http://www.sabah.com.tr/Yasam/2012/0...-onu-cagiriyor
Motor sevdası bir arkadaşın sabah gazetesindeki haberini görünce burda paylaşmak istedim.
Herkese selamlar
Ben Kocaeli'den Uğur.
Yaklaşık 10.000 Km'dir, Mondial 150 zc kullanıyorum.
Dün rutin bakımları için servise gittiğimde satılık Ramzey QM 250 gördüm. 900 küsürlerdeydi kilometresi.
Alan arkadaş sanırım ufak bir yan yatırma yaşamış ve ardından garaja koymuş. Şu anda bakımları vs yapılmış vaziyette.
Benimde hoşuma gitti ve motosikleti araştırmaya başladım konuyu okuyarak.
Müsadenizle bir kaç soru sormak istiyorum,
1- Kronik sorunları var mıdır?
2- Uzun yolda sıkışmadan,rahatça seyredebileceğimiz maksimum hızı nedir ?
3-Yakıt tüketimi ortalama olarak nedir ?
4-Alırsam pişman olur muyum
( Çünkü çinli motosiklet kullanıyorum ve ne kadar bakarsanız bakın yine de ufak tefek problemleri eksik olmuyor.
Ama ben yine de keyifle kullanıyorum )
Motosikleti 2000 TL'den veriyorlar,fakat pazarlık yapıp daha da düşürebilirim fiyatı. 2007 trafiğe çıkmış ve 4 sene yatmış..
Merhaba arkadaşım.
Zaten bir Çinli tecrüben olduğu ve başına gelebilecekleri az çok tahmin ettiğin için çok detaylı şeyler söylenmesine gerek yok.
Ancak QM250'nin pek çok motora göre oldukça sağlam bir yapıya sahip olduğunu düşünüyorum. 80km/saat'i geçtikten sonra titreşim hissedilir şekilde artıyor ve civatalarda gevşemeler oluşabiliyor.
Her 300km'de bir dişlilerin makine yağı ile yağlanması gerekiyor. Bu zaten her motor için geçerli. Km'si düşük olduğu için zincir ve dişlisi konusunda problem yaşayacağını sanmıyorum.
Bahsettiğin motoru aldığın durumda motor yağını da değiştirmen gerekli.
Elektrik tesisatı çok stabil değil ve fazla zorlanması durumuna karşı sigortaların yedeklerini bulundurmak gerekli. Sele altından geçen kablolarda ezilme var mı yok mu alırken kontrol etmende fayda var. Montaj hatası olabiliyor ve ilerde sorun yaratabilir.
Üzerindeki lastikleri mutlaka değiştirmen gerekecek. Fabrika çıkış lastikleri 6 yıllık oldu. Elastikiyetini kaybettiği için yol tutuşu kötü ve ıslak zeminde çok kayıyor.
Kronik problemi ön maşalardan gelen sesler. Henüz bu forumda tam olarak bunu gideren kimse yok. İhsan abi bunun üzerinde hala uğraşıyor. Fabrikadan amortisörü yenisiyle değiştirip sonucu bize de yazacak.
Genel parça kalitesi malum, özellikle vitese sert davranman durumunda 3-4 bin km sonra ayak pedalını değiştirmen gerekebilir. Yaklaşık 30 TL'ye yenisi satılıyor.
Bunların dışında çok problem yaratmaz ve fiyatına ve sınıfına göre düşündüğünde yukarıda yazdıklarım katlanılır şeyler bence.
Yakıt tüketimi şehir içi 100km'de yaklaşık 4 - 4,5 lt civarında. Ben 70-80 km hızlara çıkıp sabit hızla yol aldığım durumlarda yakıtın oldukça çabuk tükendiğini düşünüyorum.
Haftada 20 TL'lik yakıt alıyorum ve 100 km kadar yol yapıyorum.
Ortalama 60 km hızla kullandığım haftalarda aynı miktar yakıtla daha fazla yol yapıyorum.
Ben her gün işe gidip gelmek için kullanıyorum. Alırken ekonomikti. Kullanırken yakıt ekonomisinden dolayı çok da ekonomik olmadığını düşünüyorum. Motorun hacimli görüntüsü, yol tutuşu ve kullanım rahatlığı beni cezbediyor. Ben aldığım için kesinlikle pişman değilim.
Hayırlısı olsun...
Herkese keyifli sürüşler, iyi geceler...
---------- Post added at 23:32 ---------- Previous post was at 23:30 ----------
http://www.sabah.com.tr/Yasam/2012/0...-onu-cagiriyor
Güzel bir habermiş... Teşekkürler...
Emre gerekenleri söylemiş
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
İlginiz ve alakanız için çok teşekkür ediyorum.
Gerçekten kıymetli vaktinizi ayırıp uzun uzun anlatmışsınız.
Elimdeki mondiali elden çıkarırsam bu motosikleti almayı şimdi daha çok düşünüyorum.
Bakalım zaman ne gösterecek..
Keyifli sürüşler ve iyi günler diliyorum...
s.a. yaz geldi problemler başladı.motosikletle tek başıma 100 km. bir yolculuk yaptım, ilk başta herhangi bir problem çıkmadı fakat yaklaşık 50. km. den sonra hafif rampada motor vites değirterecek kadar devir düşmemesine rağmen sanki pislik gelmiş gibi tekleme yapmaya başladı, rolenti de çalışma düzgün, az rampa görse vitesi küçültüp devir biraz artmayınca motor tekleme yapıyor. Rampa inişte yada düz yolda herşey normal.Tamirciye gösterdim biri bobinden olabilir dedi, diğeri karbüratör dedi hiç müdahele ettirmedim. Ş. içi kısa mesafelerde hiç sıkıntı yok çalışmalı çekişi normal bazen bu şekilde uzun mesafeye çıktığımda bu problemi yapıyor.Ayrıca bu sefer aşırı yakıt tüketti.Bujiler yeni değişti bakımı yapıldı.Görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Arkadasim merhaba. Oncelikle gecmis olsun. Ustasi daha iyi bilir ama anlattiklarina gore yakit kaynakli bir problemi dusunduruyor bana. Her zaman aldigin yerden yakiti alip tekrar denemekte fayda var. Ayrica yakitta bulunan tortulardan kurtulmak icin az bir yakit akitilarak kurtulmanin yontemi onceki sayfalarda mevcut. Benzer arizalardan bahsediliyordu. Okumanda fayda olabilir.
murat kardeşim rampada motor yüke iyice bindiğinde bir yığılma hissediyorsan 2 şeye tek tek bakmanı öneririm.ama son olarak aşırı yakıt demişsin ilk akla hava geliyor.eğer motorun hava yakıt ayarı kaçmışsa bedford gibi yakması içten bile değil.biliyorsunuz hava ve yakıt belirli bir oranda karışarak karbüratöre giriyor bu karışım miktarını gaz kelebekleri ve yakıt iğnesi belirliyor.hava filtresi ıslak ise tıkalı ise manifolda tam oturmadı ise (dışardan hava alıyorsa) motor yakıta yüklenecektir ancak bu şekilde yakıt ne kadar artarsa artsın motor hava almadığı için bu yakıtın yanması için gereken oksijen elde edilemediğinden motor aşırı hararete kalkıcak ve eksozdan çiğ benzin kokusu ile beyaz duman gelecektir. yani hızında bir artış olmadan sürekli çekişi zayıflayacaktır.hava aynı zamanda silindirlerdeki aşırı yıpranmayı ve soğumayı sağlar. hep size neden açık hava filtresi diyorum sebebi bu.bu motorun hava filtresi çok küçük arkadaşlar yetişmiyor.ben ne zaman kutuyu söktüm açık filtreye geçtim motor canlandı.ama ayarını yapamayanlar yakıt çok çekiş az diye geri döndüler.diğer ihtimal karbüratörün kanallarının tıkalı olması durumu.asla motorcuya değil sadece oto karbüratörüne bakan ustaya götür temizlet. Bobinlerin bu sorunu yapması için devir arttıkça bujiye daha fazla akım gerekiyor düz yolda sorun yok dediğine göre ateşleme düzgün. hava ayarın düzgün değil se yakıt sorunu yapar kardeşim. ikincisi tekleme ateşlemenin ara ara kesilmesinden veya benzinin tıkalı kanallardan gitmemesinden motor silkeleyebilir. yani aşırı yakıt hava ayarının kaçması kerkinme (silkelenme) yakıt gitmemesinden oluyor bu ikisine de bak. önerimde şu.deponu güzelce boşalt ve içini temizle sonra karbüratörü temizlet duruma bak.haber bekliyorum senden...
açıklamalarınız için çok tşk. Farklı bir yerden yakıt genelde almıyorum opetten alıyorum.otomobilinde yakıtını aynı yerden alıyorum. birde shell den alayım bakalım.Hava filt. ve diğer kont. bugün yapmayı düşünüyorum. tşk,
arkadaşlar çok acil benzin deposu lazım kırmızı renkli.yardımcı olursanız sevinirim.tşklr
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)