Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ağustos 2011, 10:47
#1621
Amca35 adlı üyeden alıntı
Sen ön çalışmalarını bitir gerekli testleride yap performansdan memnun kalırsam aynısını banada uygularız
valla ihsan abi butun gün boyunca o hava hortumunu bulmak icin sanayi sanayi dolaştım sonunda buldum takmasıda biraz uzun surdü saat 10 da işimiz bitti otoyola çıktık ve ses harika hava ayarını yapınca daha guzel cıkcagını sanıyorum
---------- Post added at 09:47 ---------- Previous post was at 09:44 ----------
orhanyldz adlı üyeden alıntı
valla hocam bende denemelerinin sonucunu heyacanla bekliyorum.bu arada izmirdeki ramzeyciler olarak ufak bir çay partisi vermeye ne dersiniz,ben eski çalıştığım iş gereği ne yazık ki hiç bir etkinliğe i katılamadım,şuan çalışmıyor ve iş arıyorum en azından bu fırsattan istifade sizleri tanımak isterim
bencede güzel olur ihsan abiyle biz görustuk ama kısa sürdü bidaha toplanmak lazımm tabi ramzey kardeşliği =)) görussek bilgi alsak birbirimizden çok guzel olur bi toplantı ayarlıyalım..
Reklamlar
-
21 Ağustos 2011, 11:05
#1622
arkadaşlar ufak bir sorunum var.4000km bakımını yaptırdım.motorum gayet güzel performans alıyorumfakat bakımdan sonra hızımı artırdığımda vites büyütmem gerekiyor.normalde 40km 2vites 60km 3vites 80km 4 vites olmalı üst 5..sorunum 60km gelmeden 5.vites istiyor nerdeyse motorum.
sorun ne olabilir acaba.rahat kıyaslıyorum çünkü 4000km bakımdan önce normaldi bu konu.birde yan çantalar malesef çok fena dayanamadım değiştirdim yeni aldım.bu arada yakıt fazla gidiyor sanırım.bence ramzeyin şöyle sağlam bir servis önermesi lazım.öyle durumlar varki servis ayrı ramzey ayrı konuşuyor.
-
21 Ağustos 2011, 12:44
#1623
escemes adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ufak bir sorunum var.4000km bakımını yaptırdım.motorum gayet güzel performans alıyorumfakat bakımdan sonra hızımı artırdığımda vites büyütmem gerekiyor.normalde 40km 2vites 60km 3vites 80km 4 vites olmalı üst 5..sorunum 60km gelmeden 5.vites istiyor nerdeyse motorum.
sorun ne olabilir acaba.rahat kıyaslıyorum çünkü 4000km bakımdan önce normaldi bu konu.birde yan çantalar malesef çok fena dayanamadım değiştirdim yeni aldım.bu arada yakıt fazla gidiyor sanırım.bence ramzeyin şöyle sağlam bir servis önermesi lazım.öyle durumlar varki servis ayrı ramzey ayrı konuşuyor.
valla hocam,sorunun hakkında ne yazık ki yardımcı olamayacağım ama servis konusunda haklısın çünkü ramzeyin birçok servsisi bisiklet tamircisinden bozma motorcu,her köşe başında olan bisikletçiye ramzey yetkili servis belgesi verilmiş.durum öyle vahimki yan sehpadayken motorun çalışmayacağını ne yazık ki "yetkili servise" her defasında ben hatırlatmak zorunda kalıyorum.tabii bu servislerin müşteriyi yolunacak kaz olarak görmeleride cabası ki bu yüzden maddi anlamda çok canım yandı.üzücü olan ise ramzey ne yazık ki bu konuda kurumsal bir firmaya yakışan bir çözüm getiremeyecek.ki servis belgesini bu kadar rahat dağıtmalarından zihniyetleri ortaya çıkıyor
---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:16 ----------
toLqa35 adlı üyeden alıntı
valla ihsan abi butun gün boyunca o hava hortumunu bulmak icin sanayi sanayi dolaştım sonunda buldum takmasıda biraz uzun surdü saat 10 da işimiz bitti otoyola çıktık ve ses harika hava ayarını yapınca daha guzel cıkcagını sanıyorum
---------- Post added at 09:47 ---------- Previous post was at 09:44 ----------
bencede güzel olur ihsan abiyle biz görustuk ama kısa sürdü bidaha toplanmak lazımm tabi ramzey kardeşliği =)) görussek bilgi alsak birbirimizden çok guzel olur bi toplantı ayarlıyalım..
ee o zaman şu buluşmanın adını koyalım,gün ve saat önerilerini alalım ne dersiniz
-
21 Ağustos 2011, 14:10
#1624
Beycivan adlı üyeden alıntı
Naci abi bir sorum olacak. Bu bazı internet videolarında gördüğüm sahibinden.com sitesinde de satılan buggy adlı motorlu araçlar var acaba buaraçların normal trafikte seyretme gibi bir durumu varmı.
Beycivan maalesef bu araçlar hakkında bilgim yok. Yalnız atv'lerin vergisinin otomobil gibi olduğunu duymuştum.
orhanyldz adlı üyeden alıntı
bu arada izmirdeki ramzeyciler olarak ufak bir çay partisi vermeye ne dersiniz
Şu İzmirliler artık imrenmeye başlıyacağım. Hadi bakalım, inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------
Escemes arkadaşım, eğer fazla yakıyorsa, bu neden çabucak 5. vites istediğini açıklıyor. Muhtemelen hava ayarı tekrar yapılmalı. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
21 Ağustos 2011, 14:50
#1625
Naci63 adlı üyeden alıntı
Beycivan maalesef bu araçlar hakkında bilgim yok. Yalnız atv'lerin vergisinin otomobil gibi olduğunu duymuştum.
Şu İzmirliler artık imrenmeye başlıyacağım. Hadi bakalım, inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------
Escemes arkadaşım, eğer fazla yakıyorsa, bu neden çabucak 5. vites istediğini açıklıyor. Muhtemelen hava ayarı tekrar yapılmalı. Selamlar.
valla naci abi senin izmire transferini hemen organize edelim lstersen.izmirdeki ramzeyciler olarak bunda çok memnun oluruz
-
21 Ağustos 2011, 16:13
#1626
benim için hiç farketmez gün ve saat ama bu hafta içi olursa çok iyi olur çunku cumartesi gunu yola çıkıyorum 15 gün yokum izmirde..
-
21 Ağustos 2011, 19:25
#1627
toLqa35 adlı üyeden alıntı
benim için hiç farketmez gün ve saat ama bu hafta içi olursa çok iyi olur çunku cumartesi gunu yola çıkıyorum 15 gün yokum izmirde..
ok o zaman amcada bir gelsin fikrinl belirtsinde bu akşam birgün belirleriz.
-
21 Ağustos 2011, 20:06
#1628
amca inşallah bugun girerse kararlaştırırız ulaşabilcegim msn face falan varmı orhanyıldız?
-
21 Ağustos 2011, 23:09
#1629
toLqa35 adlı üyeden alıntı
amca inşallah bugun girerse kararlaştırırız ulaşabilcegim msn face falan varmı orhanyıldız?
valla hocam ne yazık ki yok.ki bu bir özeleştiridir forumun aktif katılımcısı olamadığım içln bu tür gerekli bilgilere erişme şansım ne yazık ki olmadı.sen hangi bölgede oturuyordun tolga hocam
-
22 Ağustos 2011, 01:38
#1630
güzelyalıda oturuyorum ama heryere gelebilirim
-
22 Ağustos 2011, 05:25
#1631
toLqa35 adlı üyeden alıntı
güzelyalıda oturuyorum ama heryere gelebilirim
bende bucadayım,şansa bakki bu akşam amca uğramadı
-
22 Ağustos 2011, 11:42
#1632
Nacı abi ve beycivan abi size bi sorum olcak şimdi ben bu açık hava filtresini taktım ama hava ayarını daha yapmadım ne kadar açmam lazım sizce 2.75 zaten açık daha ne kadar açayım yardım pLsss.
-
22 Ağustos 2011, 14:30
#1633
sübap ayarlarından sonra naci abinin dediği gibi karbüratör sekron ayarnı 2.75 olarak elimden geldiği kadar ayarlamaya çalıştım. bakalım şimdi yakıt tüketimi nasıl olacak hep birlikte gözlemleyeceğiz.
herkese kazasız sürüşler
-
22 Ağustos 2011, 16:17
#1634
philly adlı üyeden alıntı
sübap ayarlarından sonra naci abinin dediği gibi karbüratör sekron ayarnı 2.75 olarak elimden geldiği kadar ayarlamaya çalıştım. bakalım şimdi yakıt tüketimi nasıl olacak hep birlikte gözlemleyeceğiz.
herkese kazasız sürüşler
ya hocam nasıl yaparsınız bilmiyorum ama şu ayarların nasıl yapıldığını bana bir şekilde anlatıverin ne olursunuz ya.
-
22 Ağustos 2011, 22:52
#1635
ben pek bu gibi sorunların yazılarak çözüleceğine inanmıyorum sık sık telefonumu vererek yardımcı olmaya çalışıyorum hava ayarı normalde 2,75 tur olması gerekiyor ancak tam bir ayar için senkron ayarı kesinlikle şarttır. Bu şekilde silindirlerin de eşit hava ve yakıt alıp almadığını da anlamış olursunuz. Açık hava filtresinin karbüratörüm emme manifolduna olam mesafesi ve vakuma göre bu tur sayısı arttıyor. Ancak size kısa bir yol... hava filtrelerinizi kelepçe ile düzgünce taktınız orta sephaya alın boş vitese geçirin gazı sona kadar açın motor bağıracaktır hava ayarını sağ ve sol silindiri sırasıyla motorun bağırma sesi düz bir ses haline gelene dek turu arttırın. Bu ses olayından sonra yola çıkın 1 nci viteste son gaz gidin motor hiç pısmamalı pısarsa turu açın.Birkaç kez denemelisiniz. Parası olan motorcuya da yaptırabilir ancak tavsiyem bu gibi olayları kendi kendinize çözmenizdir.
-
23 Ağustos 2011, 00:32
#1636
[QUOTE=Beycivan;2434068]ben pek bu gibi sorunların yazılarak çözüleceğine inanmıyorum sık sık telefonumu vererek yardımcı olmaya çalışıyorum hava ayarı normalde 2,75 tur olması gerekiyor ancak tam bir ayar için senkron ayarı kesinlikle şarttır. Bu şekilde silindirlerin de eşit hava ve yakıt alıp almadığını da anlamış olursunuz. Açık hava filtresinin karbüratörüm emme manifolduna olam mesafesi ve vakuma göre bu tur sayısı arttıyor. Ancak size kısa bir yol... hava filtrelerinizi kelepçe ile düzgünce taktınız orta sephaya alın boş vitese geçirin gazı sona kadar açın motor bağıracaktır hava ayarını sağ ve sol silindiri sırasıyla motorun bağırma sesi düz bir ses haline gelene dek turu arttırın. Bu ses olayından sonra yola çıkın 1 nci viteste son gaz gidin motor hiç pısmamalı pısarsa turu açın.Birkaç kez denemelisiniz. Parası olan motorcuya da yaptırabilir ancak tavsiyem bu gibi olayları kendi kendinize çözmenizdir.[/QUOTE
---------- Post added at 23:32 ---------- Previous post was at 23:26 ----------
aga benim motor her sabah ve 5-6 çalışmayınca motor gaz yemiyor.hırıltılı çalışıyor.2-3 km gitmezsem kendine gelemiyor motor.hele ufacık yokuşları çıkamıyor stop ediyor.kendine gelmeye başladığında aralıklarla oluyor ve altımdan kaçacak gibi oluyor.ayrıca jilkeyi açınca motor çalışmıyor.abiler neden böyle yapıyor motor.kafayı yiyecem...
-
23 Ağustos 2011, 09:36
#1637
Beycivan adlı üyeden alıntı
ben pek bu gibi sorunların yazılarak çözüleceğine inanmıyorum sık sık telefonumu vererek yardımcı olmaya çalışıyorum hava ayarı normalde 2,75 tur olması gerekiyor ancak tam bir ayar için senkron ayarı kesinlikle şarttır. Bu şekilde silindirlerin de eşit hava ve yakıt alıp almadığını da anlamış olursunuz. Açık hava filtresinin karbüratörüm emme manifolduna olam mesafesi ve vakuma göre bu tur sayısı arttıyor. Ancak size kısa bir yol... hava filtrelerinizi kelepçe ile düzgünce taktınız orta sephaya alın boş vitese geçirin gazı sona kadar açın motor bağıracaktır hava ayarını sağ ve sol silindiri sırasıyla motorun bağırma sesi düz bir ses haline gelene dek turu arttırın. Bu ses olayından sonra yola çıkın 1 nci viteste son gaz gidin motor hiç pısmamalı pısarsa turu açın.Birkaç kez denemelisiniz. Parası olan motorcuya da yaptırabilir ancak tavsiyem bu gibi olayları kendi kendinize çözmenizdir.
valla beycivan hocam haklısın artık bu işleri kendim yapmayı öğrenmem gerekiyor,amma velakin bu tür teknik konularda tam bir zır cahilim.neyse izmirdeki diğer arkadaşlarla bir buluşsak belki onlar bana yol gösterici olurlar.
-
23 Ağustos 2011, 12:08
#1638
orhan abi izmirliler uyuyo sanırım o yuzden bu hafta yalan olur bu ama olmasa çok iyi olur cunku diğer haftalarda ben gelemiycem :S
-
23 Ağustos 2011, 13:06
#1639
dolunay28 adlı üyeden alıntı
aga benim motor her sabah ve 5-6 çalışmayınca motor gaz yemiyor.hırıltılı çalışıyor.2-3 km gitmezsem kendine gelemiyor motor.hele ufacık yokuşları çıkamıyor stop ediyor.kendine gelmeye başladığında aralıklarla oluyor ve altımdan kaçacak gibi oluyor.ayrıca jilkeyi açınca motor çalışmıyor.abiler neden böyle yapıyor motor.kafayı yiyecem...
Benim kullandığım dönemde ilk çalıştırma ve hareket prosedürüm şöyleydi:
Benzin musluğunu aç, jikleyi tam çek, viteste ise boşa al, kontağı aç, marşa bas, (genelde ilk marşla çalışırdı ama çalışmazsa bir daha bas), jikle çekilmiş olarak durduğu yerde 2-3 dakika kadar çalıştır ve hareket et. Yaklaşık 1 km sonra jikleyi kapat.
Bu yöntem hep başarılı oldu. Eğer jikle çekilmiş iken motor çalışmıyor ise karbüratör veya jiklede bir sorun vardır demektir. Çünkü jikle soğuk motorun kolay çalışması için üretilmiştir. Görevini yapmıyorsa tamir edilmelidir.
Soğuk motorun rampada sönmesi normaldir. Soğukken mutlaka jikleli çalıştırıp öyle yola devam edilmelidir. Isınınca jikle kapatılır. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------
toLqa35 adlı üyeden alıntı
Nacı abi ve beycivan abi size bi sorum olcak şimdi ben bu açık hava filtresini taktım ama hava ayarını daha yapmadım ne kadar açmam lazım sizce 2.75 zaten açık daha ne kadar açayım yardım pLsss.
Tolga arkadaşım, ben açık hava filtresi hiç uygulamadım. Bu nedenle hava ayarının ne olması gerektiğini deneme yanılma yoluyla bulacaksın. Bence 2.75 lik turu önce ayarlayıp, deneyerek gördüğün performansa göre tur sayısını 0.25 (çeyrek tur) açıp kapatarak motorunu ayarla. Ama mutlaka her iki kabüratör hava ayar vidaları eşit olacak. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
23 Ağustos 2011, 13:32
#1640
kafaya göre ayarladım naci abi eşitmi değilmi bilmiyorum şuan güzel sanki artık geziden geldıkten sonra bakarım herşeyine
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler