Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Ocak 2011, 20:57
#1041
merhaba arkadaşlar 20000 bin km kullandıgım ramzeyimden sonra hayallerimdeki motosiklete bu gün itibariyle kavuşmuş bulunuyorum yamaha drag star 1100 yalnız 20000 km 250 cc deneyimden sonra bile 1100 luk motor baya bi zorladı ilk kilometrelerimde bi ara ben naptım neden aldım die düşündüm ama bi süre sonra motora hakim olmayı becerebildim umarım herkes hayallerindeki motora bi gün kavuşur en yakın zamanda foto eklicem
Reklamlar
-
13 Ocak 2011, 00:41
#1042
panthera kardeşim motorun hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Dediğin gibi 1000 cc ve üzeri motorların ağırlıkları genelde 200 kg ve üzeri oluyor özellikle choper tiplerinin ise ön teker kalınlığı ve genis direksiyon açısı hesaba konulduğunda nerdeyse eski bedford kamyonda tek elle direksiyon sallamak gibi bir durum ortaya çıkıyor. Bugün viraj dönme konusunda yazılanları okudum gündüz ise bir motor kazasına şahit oldum burda Naci abinin yazdığı kurala uymamasından bu kaza oldu vatandas koca yolu virajdan sonra ortalayarak devam edince sağından yolun adevam edeni bir ticari yaksi yandan giydirdi motor ve sürücü yolda yayıldı kask mont hiç birşey yok sanırım dizinde ciddi bir sakatlanma oldu. Dikkat edelim arkadaşlar lütfen motor şaka adrenalin yapılacak oyuncak değil üstüne binen de yolda yürüyende insan ve neticede can.Hepinize hayırlı geceler.
-
13 Ocak 2011, 23:38
#1043
Bugün Giresun ilinden bir abimiz sahibinden.com sitesinden bir ramzey 250 görerek aldığını ancak aldıktan 4-5 gün sonra motordan çekişle demir bir nesne üzerine vurulduğunda çıkan mekanik ses gibi sesler geldiğini söyledi ve ayak basma yerlerinde bu vuruntuyu çok iyi hissettiğini 1 2 km bile gitmeden motorun dehşet hararet yaptığını sonra da marşa bastığında gaz almadan soğuna dek öyle kaldığını anlattı. Telefondan anlamak tabi biraz zor ancak vatandaşın sorununu şöyle değerlendirdim. birincisi krank etekleri vuruyor olabilir ikincisi ve kuvetli ihtimal ise piston sekmanları dağıldığı için pistonlar silindir duvarına sürterek çalışıyor. Zaten iki durumda da motor aşağıya inmeli ve bakılmalı. Şimdi bu kişi motordan çok anlamadığını ancak motoru aldıktan sonra hiç bir sorun olmadan olmadan 300 400 km gittiğini ve 5 gün kadar sorunsuz kullandığını söyledi. Km sini sordum 25,560 dedi. Belli ki satıcı kişi motorun bu sorununu en başından biliyor olmalı ve elinde kalmaması için kalın yağ koyarak sübaplarıda üsten iyice sıkarak bu abimize vermiş zaten motoru da 1000 liraya almış eski parayla 1 milyara yani. Şimdi nerden baksanız 400 500 tl kafadan masrafı var alırken çok dikkat etmek lazım. Almaya giderken bilen anlayan bir kişiyi yol masrafına katlanarak motorunbaşına götürmekte büyük fayda var pazarda karpuz alırken bile göz göre göre erif bembeyaz kelek karpuzu kakalıyor koca motoru gazlamak içten bile değil yani. Neyse bu akşam forum biraz ölü gibi heralde cumartesi pazar şenlenir değilmi Naci abi. Topu sana attım abi ..
-
14 Ocak 2011, 01:58
#1044
beycivan hocam en geç şubat 5 gibi antalyada olurum.ehliyetim de 3 şubatta hazır olacak inşallah.hava filtrelerini, 2 şişe motor yağını, kaskı, montu aldım, koydum baş köşeye.2 litre de mazot alacam.öncelikle motorumla biraz gezip ısındıracam motoru.orta sehpaya kaldıracam.içindeki yağı boşaltıp 1 litre mazot katacam, sonra onu da boşaltıp bir mazot daha koyacam.1 kere marşa basıp onu da boşaltacam.sonra yağımı katacam.ardından çok ses yapan yan çantaları sökeceğim.daha sonra elimde kalem kağıtla motorun yanıma geleceğim, tabi yanımda babamla.o az buçuk anlar bu işlerden.hava filtremi söküp performans filtremi takacağım.kalem kağıtla karbürütörün ilk hava ayarını not edeceğim.tam sıkılı vaziyette 3 tur açacağım ikisini de.ve vanalardan biraz benzin tahliye edip karbürütörü temizleyeceğim.sanırım marşa basmaya hazırım.motumu, kaskımı da giyip geleyim evden.cebime ruhsat ve cüzdanımı da koyayım.Haydi küheylanım yollar bizi bekler...ben seni bu kadar severken ihanet etmezsin elbet bana.üzme beni diyerek açacağım gazı.Tekerlerimiz düz bassın arkadaşlar...
-
14 Ocak 2011, 04:27
#1045
Beycivan dostum, bu motorun kronik olarak tanımlayabileceğin sıkıntıları var mı? Almaya kalkarsak nelere özellikle dikkat etmemiz gerekir.
YOU WILL NEVER WALK ALONE
-
15 Ocak 2011, 01:39
#1046
Beycivan adlı üyeden alıntı
Hava filtresini bir sökün ona da bakın. Senkron ayarı karbüratörün emme manifoldundaki vidalı yerden girilerek yapılır. Ancak senkron cihazı yoksa Naci abinin dediği gibi elle hava ayar vidasından söylendiği şekilde yapılır. Eğer karbrüatör kelebekleriniz hizalanmadaki eşitliği kaybettiyse muhakkak senkron cihazına ihtiyaç vardır.
hocam bu senkron ayarı "hava ayarı" mı demek?ben hava filtresini açık filtreye çevireceğim ve hava ayarını elle yapacağım.karbüratör kelebeklerinin hizalanma eşitliğinin ne demek olduğunu da bilmiyorum.şimdiden teşekkürler cevap için
-
15 Ocak 2011, 10:03
#1047
anil89tas adlı üyeden alıntı
hocam bu senkron ayarı "hava ayarı" mı demek?ben hava filtresini açık filtreye çevireceğim ve hava ayarını elle yapacağım.karbüratör kelebeklerinin hizalanma eşitliğinin ne demek olduğunu da bilmiyorum.şimdiden teşekkürler cevap için
kardeşim senkron pistonların eşit sekilde çalışması.kelebeklerde karbratrün içinde yani havanın hava filtresinden silindirlere giden yol uzerineki iki tane 1 ytl büyüklüğünde ikitane metal kapak bunlar gaz verdikçe açılır bunlardan bahsediyr beycivan hocam bunların ayar viradısıda karburatörün cigleye bağlı olduğu telin ön alt kısmında ama biraz zor sıkılıp gevsetiliyor tornovida girmesi zor ben onları eşitlemek için söyle bir yol yaptım( tabi becerin varsa yap) karburatörü tamamen çıkardım sonra kelebekleri eşitledim oyle taktım sonrada sarı vidaları egzozlardan çıkan sesle ayarladım ikisi aynı olucak çıkan ses buna dikkat et biri kosturmucak aynı olucak ikiside. kolay gelsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 ----------
Pantheraa adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar 20000 bin km kullandıgım ramzeyimden sonra hayallerimdeki motosiklete bu gün itibariyle kavuşmuş bulunuyorum yamaha drag star 1100 yalnız 20000 km 250 cc deneyimden sonra bile 1100 luk motor baya bi zorladı ilk kilometrelerimde bi ara ben naptım neden aldım die düşündüm ama bi süre sonra motora hakim olmayı becerebildim umarım herkes hayallerindeki motora bi gün kavuşur en yakın zamanda foto eklicem
motorunuz hayırlı olsun kazasız sürüşler.
-
15 Ocak 2011, 11:47
#1048
Önceki sayfalarda senkron ayarıyla ilgili detaylı bilgiler vermiştim. Oraya bakarsanız sanırım sorununuzu çözebilirsiniz. Ama gerekmedikçe bu ayarlara dokunmayınız.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
15 Ocak 2011, 22:34
#1049
Naci63 adlı üyeden alıntı
Önceki sayfalarda senkron ayarıyla ilgili detaylı bilgiler vermiştim. Oraya bakarsanız sanırım sorununuzu çözebilirsiniz. Ama gerekmedikçe bu ayarlara dokunmayınız.
naci abicim hatta bi alet yardımıyla yapığını okudum ama terimler birbirine karıştığı için anlaşamadık.senkron ayarı sanırım beni ilgilendirmiyor.hava ayarını yapayım tamamdır
-
16 Ocak 2011, 01:16
#1050
Atahualpa kardeşim bu motorun kritik sorunlarının neler olduğunu sormuş. Kendi kullanımım ve diğer bu motora binen arkadaşların anlatmalarından anladığıma göre boş vitese geçme sorunu bütün hepsinde var ancak sentetik yağ kullanımda bunun daha da sinir bozucu bir hal aldığını herkes söylüyor. Motorun şaşesi ağır olduğu için arka mafsalın (arka teker çatalının) takoz lastikleri çok çabuk deforme oluyor ve eşit aşınmadıkları içinde motor sert bir frende ya sağa ya sola çekiyor.En önemlisi bu motorun stabil olarak her iki silindirin de eşit çalışmasında sıkıntı var bu konuyu fabrikaya kaç kez sordum saçma sapan cevaplar aldım, anladım ki malzeme nasıl geliyorsa bantta o şekilde montajlanıyor. Yani yeteri kadar test deneme süresi verilmiyor. Bunun dışında kullanıma bağlı kronik sorunla oluşabilir yazdıklarım imalat ile alakalı kullanım dışı sıkıntılar. Bana göre başka bir sorunda şu,motoru şaşeye bağlayan vidalar çok adi. İlk işim motorun bütün vidalarını ve sonlarını krom ile değiştirip hepsine somun ve kontra takak oldu. Titreşim olayı nerdeyse ortadan kalktı. Yüksek devirlerde motorun ihtiyacı olan havayı bu motorun standart hava filtresinin de karşılamadığını hep gördük o nedenle bu forumda açık hava filtresi olayını yazdım tavsiye ettim. Motorumun hızlandığında derin bir nefes alarak silindirleri rahatlattığını üstünde çok iyi hissediyorum. Bu motoru ikinci elde almak istediğinde motoru alt sephaya alıp 5 metre önüne diklemesine karşısına geçip bak simetrik olarak motorun düz durması gerekiyor ön tekeri ve arka tekeri elinle sıkı sıkı sar ve sağa sola doğru çek boşluk varmı yokmu bak. Bütün sinyal far korna düğmelerini dene. Motorun marşına kısa süreli bas hemen motorun çalışıp çalşmadığını gör bir iki sefer basarak marş alıyorsa sebebini anlamak gerekiyor. karbüratörüne hiç ellenmediğinden emin ol.bu motorun kurcalanmış bir karbürtörü varsa kaldır bırak köşeye sakın alma. Tavsiyem bilen birisi yanında olsun yada telefonum burda var arayıp motorun başında tavsiye alabilirsin.Anıltas kardeşim motorunu seviyorsun belli kendi bakımlarını ufak ufak kendin yapmaya gayret et. Yapını dğeiştirirken motorunu gez dolaş iyice ısıt yağ çubuğunu çıkar alttan yağ tıpasını aç iyice boşalsın bir iki sefer marşa baş son kalanda aksın gitsin sonra alttaki tıpayı kapat mazotu doldur az beklet motoru azcık sağa sola salla çalkalansın sonra boşalt bir iki sefermarşa bas gene iyice aksın gitsin ardından güzelce yağını doldur tavsiyem mineral yağ marka önermiyorum ama kendim shell adventige kullanıyorum. Bu motorun karbüratörünün ortasında bir vida var bu vida sağ ve sol karbüratörün hava girişinde her iki kanalada eşit hava girmesi dolayısıyla da hava yakıt karşımının eşit olmasını sağlar bunu amötör bir binici yapamaz arkadaşlar sakıncası var motorun bütün stabil çalışma esaslarını yerle bir edecek bir sorun ortaya çıkarır. karbüratörü elinize alıcaksınız gözünüzle keskince bakarak bu vidayı her iki kelebeğinde eşit olucak şekilde bu vidayı sağa yada sola çevireceksiniz ama tavsiye etmiyorum. Elle bile olsa bu ayarı %100 eşit yapmanız çok zordur. Senkron ayarı ve hava ayarı farklı iki ayardır.İşte senkron ayarıda bu yüzden yapılır karbüratöre giren hava ve yakıt ile her iki silindirin eşit çalışarak düzenli bir güç oluşmasını sağlar. Kasap35 arkadaşım sen yinede bilirkişi olmadan bu karbüratöre fazla elleme derim. İÇinde Çok hassas yağlar ve plastik parçalar mevcuttur dikkatli olmanı öneririm. Bu arada motorun hala satılık burdan alıcak kardeşlerime 2000 tl ye vermeyi düşünüyorum dileyen arkadaşlarıma ilan nosunu verebilirim.fazlada reklam yapmayalım naci abi nasılsın bu arada nasıl gidiyor işler güçler emeklilik falan. Valla abi bahar aylarını bekliyorum motorla gezilere çıkacağımız günleri iple çekiyoruz hepinize iyi geceler dilerim.
-
16 Ocak 2011, 02:11
#1051
merhaba,
bugün yağ değiştirdim,1700 km de ilk yag değişimi oldu biraz geç oldu.
lokma takımım yetersiz oldugu için benzinciye gittim 10 lira verdim yağlar bendendi.
castrol actevo 4t 20w 40 yağını kullandım,aslında kullanmak istediğim yag bu değildi ama yağları ben almadım tanesi 12,99 a arkadaş tarafından alındı bende değiştirmedin.
1,75 litre koydum.
bu yağı kullanan var mı aranızda,yağ hakkında herhangi bir yorumunuz varmıdır?
ayrıca firen hidroliklerini kaç km de bir değiştirmeliyim
teşekkürler keyifli sürüşler ankara sogugunda bugun 150 km civarında yapmak durumunda kaldım ama oldukça zevkliydi
-
16 Ocak 2011, 13:58
#1052
Beycivan adlı üyeden alıntı
Atahualpa kardeşim bu motorun kritik sorunlarının neler olduğunu sormuş. Kendi kullanımım ve diğer bu motora binen arkadaşların anlatmalarından anladığıma göre boş vitese geçme sorunu bütün hepsinde var ancak sentetik yağ kullanımda bunun daha da sinir bozucu bir hal aldığını herkes söylüyor. Motorun şaşesi ağır olduğu için arka mafsalın (arka teker çatalının) takoz lastikleri çok çabuk deforme oluyor ve eşit aşınmadıkları içinde motor sert bir frende ya sağa ya sola çekiyor.En önemlisi bu motorun stabil olarak her iki silindirin de eşit çalışmasında sıkıntı var bu konuyu fabrikaya kaç kez sordum saçma sapan cevaplar aldım, anladım ki malzeme nasıl geliyorsa bantta o şekilde montajlanıyor. Yani yeteri kadar test deneme süresi verilmiyor. Bunun dışında kullanıma bağlı kronik sorunla oluşabilir yazdıklarım imalat ile alakalı kullanım dışı sıkıntılar. Bana göre başka bir sorunda şu,motoru şaşeye bağlayan vidalar çok adi. İlk işim motorun bütün vidalarını ve sonlarını krom ile değiştirip hepsine somun ve kontra takak oldu. Titreşim olayı nerdeyse ortadan kalktı. Yüksek devirlerde motorun ihtiyacı olan havayı bu motorun standart hava filtresinin de karşılamadığını hep gördük o nedenle bu forumda açık hava filtresi olayını yazdım tavsiye ettim. Motorumun hızlandığında derin bir nefes alarak silindirleri rahatlattığını üstünde çok iyi hissediyorum. Bu motoru ikinci elde almak istediğinde motoru alt sephaya alıp 5 metre önüne diklemesine karşısına geçip bak simetrik olarak motorun düz durması gerekiyor ön tekeri ve arka tekeri elinle sıkı sıkı sar ve sağa sola doğru çek boşluk varmı yokmu bak. Bütün sinyal far korna düğmelerini dene. Motorun marşına kısa süreli bas hemen motorun çalışıp çalşmadığını gör bir iki sefer basarak marş alıyorsa sebebini anlamak gerekiyor. karbüratörüne hiç ellenmediğinden emin ol.bu motorun kurcalanmış bir karbürtörü varsa kaldır bırak köşeye sakın alma. Tavsiyem bilen birisi yanında olsun yada telefonum burda var arayıp motorun başında tavsiye alabilirsin.Anıltas kardeşim motorunu seviyorsun belli kendi bakımlarını ufak ufak kendin yapmaya gayret et. Yapını dğeiştirirken motorunu gez dolaş iyice ısıt yağ çubuğunu çıkar alttan yağ tıpasını aç iyice boşalsın bir iki sefer marşa baş son kalanda aksın gitsin sonra alttaki tıpayı kapat mazotu doldur az beklet motoru azcık sağa sola salla çalkalansın sonra boşalt bir iki sefermarşa bas gene iyice aksın gitsin ardından güzelce yağını doldur tavsiyem mineral yağ marka önermiyorum ama kendim shell adventige kullanıyorum. Bu motorun karbüratörünün ortasında bir vida var bu vida sağ ve sol karbüratörün hava girişinde her iki kanalada eşit hava girmesi dolayısıyla da hava yakıt karşımının eşit olmasını sağlar bunu amötör bir binici yapamaz arkadaşlar sakıncası var motorun bütün stabil çalışma esaslarını yerle bir edecek bir sorun ortaya çıkarır. karbüratörü elinize alıcaksınız gözünüzle keskince bakarak bu vidayı her iki kelebeğinde eşit olucak şekilde bu vidayı sağa yada sola çevireceksiniz ama tavsiye etmiyorum. Elle bile olsa bu ayarı %100 eşit yapmanız çok zordur. Senkron ayarı ve hava ayarı farklı iki ayardır.İşte senkron ayarıda bu yüzden yapılır karbüratöre giren hava ve yakıt ile her iki silindirin eşit çalışarak düzenli bir güç oluşmasını sağlar. Kasap35 arkadaşım sen yinede bilirkişi olmadan bu karbüratöre fazla elleme derim. İÇinde Çok hassas yağlar ve plastik parçalar mevcuttur dikkatli olmanı öneririm. Bu arada motorun hala satılık burdan alıcak kardeşlerime 2000 tl ye vermeyi düşünüyorum dileyen arkadaşlarıma ilan nosunu verebilirim.fazlada reklam yapmayalım naci abi nasılsın bu arada nasıl gidiyor işler güçler emeklilik falan. Valla abi bahar aylarını bekliyorum motorla gezilere çıkacağımız günleri iple çekiyoruz hepinize iyi geceler dilerim.
beycivan hocam söylediğin doğru motoru nekadar ayarlarsan ayarla hep bir piston farklı çalışıyor ama en aza indirerek binmeye çalısıyoruz. bu salıncak olayındada galiba benim takozlar deformo olmus çünkü sert firende sağa çekiyor.karburatörü sadece kelebek ayrlamak için elime aldım içini ellemem çünkü nasıl nalet parçaların olduğunu çok iyi biliyorum hocam.bide birşey diycem hocam bu hava filitresini tek olarak taktım yani hava filitre kutusunun içine ama tahminen yetistirmedi çünkü normal çalısırken bişey yok ama yuk binince devir kesici gibi oluyordu bende soktüm gene orjinal hava filitresini taktım dün iki tane aldım 42mm çapında bunlar uyarmı sence uymazsa değiştirme sansım var malzemeci tanıdık.sen daha önceki yazılarında 52mm demiştin ama bulamdığım için aldım.ayrıca led sinyaller vardı bu haftada onları alıp taktım motorun görünümünü acayip değiştiriyor herkese tavsiye ederim.
-
16 Ocak 2011, 20:56
#1053
anil89tas adlı üyeden alıntı
naci abicim hatta bi alet yardımıyla yapığını okudum ama terimler birbirine karıştığı için anlaşamadık.senkron ayarı sanırım beni ilgilendirmiyor.hava ayarını yapayım tamamdır
Aslında ikisi aynı şeydir. Senkron, birden fazla silindirin eşit miktarda hava çekerek birbiriyle uyumlu çalışmasıdır. Bu işi hassas yapabilmek ancak anlattığım şekilde olur. Ancak öyle yapmayacaksan, karbüratörün altına girebilecek boyutta 2.5-3 cm'lik bir düz tornavida ile, oradaki 2 vidanın herbiri tam sıkılı iken 2.75 tur açılarak yapılır. Ancak farklı hava filtreleri denendiğinde bu sayı da değişecektir.
Beycivan adlı üyeden alıntı
naci abi nasılsın bu arada nasıl gidiyor işler güçler emeklilik falan. Valla abi bahar aylarını bekliyorum motorla gezilere çıkacağımız günleri iple çekiyoruz hepinize iyi geceler dilerim.
Teşekkür ederim Beycivan iyiyim. Allah senin de gönlüne göre versin. Emeklilik bizim 67 yaşında eğer Allah ömür verirse. Kısmetse bu yaz Karadeniz düşünüyoruz buradaki birkaç arkadaşla ama tabi ne olur ancak Allah bilir. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
16 Ocak 2011, 21:24
#1054
kill_bill adlı üyeden alıntı
merhaba,
bugün yağ değiştirdim,1700 km de ilk yag değişimi oldu biraz geç oldu.
lokma takımım yetersiz oldugu için benzinciye gittim 10 lira verdim yağlar bendendi.
castrol actevo 4t 20w 40 yağını kullandım,aslında kullanmak istediğim yag bu değildi ama yağları ben almadım tanesi 12,99 a arkadaş tarafından alındı bende değiştirmedin.
1,75 litre koydum.
bu yağı kullanan var mı aranızda,yağ hakkında herhangi bir yorumunuz varmıdır?
ayrıca firen hidroliklerini kaç km de bir değiştirmeliyim
teşekkürler keyifli sürüşler
ankara sogugunda bugun 150 km civarında yapmak durumunda kaldım ama oldukça zevkliydi
kill_bill kardeşim senin için araştırdım motoruna koyduğun yağ hakkında.ayrıca fren hidroliğin azalmadıkça değiştirmene gerek yok.1.60 litre koysan yeterlidir daha fazlası keçeleri patlatabilir.iyi surusler.
Sürekli Koruma
ÜRÜN TANIMI
Castrol Actevo 4T 20W-40, 4 zamanlı motosikletler için özel olarak tasarlanmış, üstün kaliteli bir motosiklet yağıdır. Castrol Actevo 4T 20W-40’ın Castrol Trizone teknolojisi ilk çalışma anının hızlı ve güvenilir olmasını sağlar ve yağ değişim aralığı boyunca sürekli koruma sağlayarak sorunsuz sürüş avantajı sunar.
Castrol Actevo 4T 20W-40’ın “Aşınma Önleyici” özel formülasyonu, yağın motor parçalarını yağlama ve koruma özelliklerinin sürekliliğine yardımcı olur. Yağın kalınlaşmasını kontrol altında tutarak kritik parçaların sürekli olarak temiz kalmasını sağlar. Böylelikle motorunuz ilk çalışma anından itibaren hızlı, güvenli ve sorunsuz çalışır.
PERFORMANS SEVİYELERİ
•API SG
•JASO MA
KULLANILDIĞI YERLER
Castrol Actevo 4T 20W-40, API SG ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği, Avrupa ve Japon yapımı tüm motosikletlerde güvenle kullanılabilir.
KULLANIM ÖZELLİKLERİ VE FAYDALARI
•Özel “Aşınma Önleyici” katıkları ile sürekli ve tam koruma sağlar.
•Yağ değişim aralığı boyunca mükemmel oksidasyon ve aşınma kontrolü sağlar.
•Formülasyonunda kullanılan Castrol Trizone teknolojisi ile motor, debriyaj ve dişlilerde üstün koruma sağlar.
•Katalizörlü motorların performans taleplerini mükemmel karşılar.
Dikkat: Castrol Actevo 4T 20W-40 ile birlikte herhangi bir katkı malzemesi kullanılmaması önemle önerilir.
-
17 Ocak 2011, 19:41
#1055
Po maximoto 15-50W racing kullanacağım.duruyor odada
-
17 Ocak 2011, 21:15
#1056
anil89tas adlı üyeden alıntı
Po maximoto 15-50W racing kullanacağım.duruyor odada
İyi tercih. Hem hesaplı, hem tam sentetik.
POAS'ın sayfasından alıntı:
http://www.poas.com.tr/default.aspx?pg=498
maximoto 15W-50 Racing
Dört Zamanlı Tam Sentetik Motosiklet Yağı
Tanımı
maximoto 15W-50 Racing, yüksek performanslı ve dört zamanlı motosikletler için akıllı yağ teknolojisi kullanılarak geliştirilmiş tam sentetik motor yağıdır.
Kullanıldığı Yerler
Yüksek hızlardaki zorlu kullanım koşullarında çalışan, günümüz yüksek performanslı dört zamanlı motosikletlerinde dört mevsim güvenle kullanılır. Ayrıca, API SG ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği tüm Avrupa ve Japon üretimi motosikletler içinde uygundur.
Özellikleri ve Faydaları
Tam sentetik baz yağların en gelişmiş katık teknolojisi ile birleşmesi sonucu ortaya çıkan “Akıllı Yağ Teknolojisi” sayesinde yüksek hızlarda maksimum güç elde etmenizi sağlayan maximoto 15W-50 Racing;
Üstün koruma sağlayarak motor ömrünü uzatır.
Aşınma, korozyon ve köpürmeye karşı üst düzey koruma sağlar.
Yüksek ve kararlı viskozite indeksi sayesinde ağır şartlarda dahi yağın viskozitesini kontrol altında tutarak yağ filmi yırtılmasını önler.
İçerdiği gelişmiş deterjan-dispersan katıkları sayesinde sıcak ve soğuk ortamda tortu oluşumunu ve birikintiyi önleyerek motoru temiz tutar.
Hava soğutmalı ve su soğutmalı motorlarda yüksek sıcaklıklarda mükemmel motor performansı sağlar.
Düşük sıcaklıklardaki akıcılığı sayesinde motorun çalışmasını kolaylaştırır. Soğukta ilk çalıştırma aşınmalarını önler.
Karşıladığı Şartnameler ve Onaylar
API SG
JASO MA
Tipik Özellikleri
Tipik Özellikler
Yoğunluk, @ 15°C g/ml ASTM 4052 0,848
Parlama Noktası COC, °C ASTM D 92 218
Kinematik Viskozite
40°C'de mm2/s
100°C'de mm2/s ASTM D 445 111,3
17,10
Viskozite İndeksi ASTM D 2270 168
Akma Noktası, °C ASTM D 97 -44
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
17 Ocak 2011, 21:35
#1057
14 tl tanesi.5 tane sipariş verdim ve 5 tl kargo parası tuttu.75 tlye 3 değişimlik yağ almış oldum.önerilerin için çok teşekkürler naci abi.ben bu forumdan önce bujinin nerede olduğunu dahi bilmiyordum.şuan hava filtremi kendim takacağım, yağımı kendim değiştireceğim ve bakımlarımı aksatmayacağım
-
17 Ocak 2011, 22:41
#1058
anil89tas adlı üyeden alıntı
14 tl tanesi.5 tane sipariş verdim ve 5 tl kargo parası tuttu.75 tlye 3 değişimlik yağ almış oldum.önerilerin için çok teşekkürler naci abi.ben bu forumdan önce bujinin nerede olduğunu dahi bilmiyordum.şuan hava filtremi kendim takacağım, yağımı kendim değiştireceğim ve bakımlarımı aksatmayacağım
Ne güzel. Çabalar boşa gitmiyor demekki. Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
19 Ocak 2011, 01:11
#1059
Motor yağları
arkadaslar yağ konusunda sentedikmi,minarelmi,kısmi sentetikmi sorusunu uzman ağzından dinleyerek cevap bulabiliceğinizi düşündüğüm linki veriyorum.
http://www.uzmantv.com/madeni-ve-sen...rklar-nelerdir
herhalde bazı sorulara açıklık getirebilir diye düşünüyorum.
-
22 Ocak 2011, 14:42
#1060
anil89tas adlı üyeden alıntı
14 tl tanesi.5 tane sipariş verdim ve 5 tl kargo parası tuttu.75 tlye 3 değişimlik yağ almış oldum.önerilerin için çok teşekkürler naci abi.ben bu forumdan önce bujinin nerede olduğunu dahi bilmiyordum.şuan hava filtremi kendim takacağım, yağımı kendim değiştireceğim ve bakımlarımı aksatmayacağım
bu fiyata nerden aldın arkadaşım, bende bi bakıyım
3ds Max
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler