Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Aralık 2010, 12:01
#941
naci63 adlı üyeden alıntı
birşey değil arkadaşım. Sizin gibi nezaketle teşekkür eden arkadaşlarımıza bildiklerimizi anlatmak bir zevktir. Soruyu sorup cevap aldığı halde teşekkür etmeyen çok kişi gördük bu forumlarda.
Motorunuz en az 1 ay yatacaksa mutlaka gecikmeden selenin sağ tarafındaki kapağı söküp altındaki akünün kutup başı bağlantılarını sökünüz. Yoksa bu size aküyü değiştirmeye mal olabilir. Tecrübe ile sabittir!!!
Arasıra çalıştırırm ve durumu kurtarırım demeyiniz. çünkü sadece 3-5 dakikalık çalıştırma yeterli şarjı sağlamıyor. En az 5-10 km sürmek gerekiyor. Tabiki farı yakmadan! En iyisi kutup başlarını sökmek.
Selamlar.
naci bey akü başlıklarını sökün demişiniz ama söktüğümüzde ne zaman takıcaz tekrar yani arada bi takıp motoru çalıştırıp şarz etmek gereklimi yoksa başlıklarını çıkarmak yeterlimi.malum kış şartları kullanmak zor artık.bunun yanında ekstra hangi işlemleri yapmak gerekir.bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkürler hem size hem beycivan kardeşimize...
Reklamlar
-
14 Aralık 2010, 19:11
#942
polat42 adlı üyeden alıntı
naci bey akü başlıklarını sökün demişiniz ama söktüğümüzde ne zaman takıcaz tekrar yani arada bi takıp motoru çalıştırıp şarz etmek gereklimi yoksa başlıklarını çıkarmak yeterlimi.malum kış şartları kullanmak zor artık.bunun yanında ekstra hangi işlemleri yapmak gerekir.bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkürler hem size hem beycivan kardeşimize...
Ben size kendi tecrübemi şöyle anlatayım. Benim motorum başka motosiklet almam sebebiyle kapalı garajda yaklaşık 4 ay kadar yattı. Akü başlıklarını sökmemiştim ve şarj bitse bile iter çalıştırırım, sonra da kendini doldurur diye düşünmüştüm. Evet iterek çalıştırdım ve en az 40 km yol yaptığım halde akü tekrar şarj olmadı. (üstelik yazın). Elektrikçiye götürüp şarja bağlattım ama sonuç hüsran oldu. Ben de sıfır akü aldım ve taktım (o zaman 40 TL idi). Bir iki binip tekrar aynı garaja koydum motorumu ama bu sefer akü başlarını söktüm. Motor yine 3-4 ay kadar yattı. Sonra başlıkları yerine taktım ve motoru çalıştırdım. Jikle çekik olarak 1-2 denemeden sonra motor çalıştı ve akü performansı gayet güzeldi (şubat ayında). Zaten ondan bir süre sonra da motoru sattım.
Şimdi burada şunu söyleyenler olabilir: Akü yeniydi, motor yatsa bile yeni aküden dolayı çalıştı. Ben ise şu kanaatteyim: eğer akünüz zaten ölmek üzere değilse, farı açmadan kullandığınız bir 10-15 km den sonra akü şarjı tam iken kutup başlarını sökün ve 3-4 ay sonra taktığınızda bile motorunuz çalışacaktır. Ancak ben bu riske girmek istemiyorum diyenler, ki bence risk değil, başlığı sökmeyip ara sıra çalıştırsın. Karar sizin. Ayrıca akü fiyatı 40 TL civarı ise zaten bence risk büyük değil.
Not: benim burda yazdıklarım tamamen kendi tecrübelerim ve kendi motorumda bizzat yaşadığım, öğrendiğim ve gördüğüm şeylerdir. Dolayısıyla bende bu şekilde olan birşey sizde farklı gerçekleşirse lütfen beni sorumlu tutmayın. Karar tamamen sizindir.
Son bir not: mineral ve sentetik yağ konusunda castrol'un resmi sitesinde gördüğüm bir şeyi belirtmek istiyorum: sitede gösterilen mineral 20-50 yağ için "%50 daha fazla korur" (kendi sınıfında) derken, örneğin 10-40 sentetik yağ için "5 kat daha fazla korur" diyor. Bunu, o yağları (markayı, viskositeyi vb.) kullanın diye söylemiyorum. Sentetik yağın minerale olan üstünlüğü sebebiyle daha önceki açıklamalarımı desteklemesi nedeniyle söylüyorum.
Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
14 Aralık 2010, 23:34
#943
Hocam alınacaklar listesine ekledim castrol mineral 20-50 yağı bir de merak ettiğim diğer nokta bu bizim motorlar uzun yolda nasıl?vibrasyob çok etkiliyor mu? kaç saat gidip dinlendirilmeli motor? bahar dönemi Antalyadan Kocaeliye motorla gelmeyi düşünüyorum.yolda bırakmasından korkuyorum :( her şeyi tam bile olsa sanki yolda dağılacakmış gibi duruyor
-
15 Aralık 2010, 00:37
#944
anil89tas adlı üyeden alıntı
Hocam alınacaklar listesine ekledim castrol mineral 20-50 yağı
bir de merak ettiğim diğer nokta bu bizim motorlar uzun yolda nasıl?vibrasyob çok etkiliyor mu? kaç saat gidip dinlendirilmeli motor? bahar dönemi Antalyadan Kocaeliye motorla gelmeyi düşünüyorum.yolda bırakmasından korkuyorum :( her şeyi tam bile olsa sanki yolda dağılacakmış gibi duruyor
Anıl arkadaşım, ben mineral demedim lütfen yanlış anlama. Benim herzaman önerdiğim, hangi marka olursa olsun, tam sentetik ve üzerinde 4t motosiklet yağı yazan derecesi 10-40 veya 15-50 yağlardır. Zaten 3000 km'de bir yapılan değişimde 1.6 litre yağ kullanılır (ben hep öyle yaptım).
Ortalama 80-90 km hızda sürdüğünde vibrasyon etkilemez, hatta titreşim yok denecek kadar azdır. Ancak bunun için, motor bloğunu şaseye bağlayan tüm vidaları; eksozu ve amortisörleri şaseye bağlayan tüm vida ve somunları sıkınız. Eksozu gövdeye (şaseye) bağlayan vidaları sıkmadan önce araya yanmaz bir kauçuk conta koyarsanız titreşimin azaldığını göreceksiniz.
Ben bu motorla ve eşimle birlikte 10 gün arayla 2 kez Adanadan Anamura gittim. Bazı fotoları önceki sayfalarda, tamamını ise gezi yazılarında yayınladım (sanırım 2007'de) Ayrıca tek başıma Adanadan Niğdeye gidip geldim. Bizim tüm gezilerimiz hafta sonunda, grup halinde ve eşli olarak yapıldığı için, bir pazar günü bile gidip geldiğim yol genellikle 250-300 km oluyordu. Hiç bir sorun yaşamadım. Hatta motorum yağ bile eksiltmedi. Ama bakımlarını hep düzenli olarak yaptırıp, sık sık vida ve somunları kontrol ettirdim.
Sizin katedeceğiniz yol, bakımı yapılmış bir Ramzey QM 250 için hiç sorun olmayacaktır, eminim. Aslında bu forumun önceki sayfalarını okursanız, çok faydalı olur. Aşağıda motorumuzun Anamur gezisi başındaki tam yüklü hali. Selamlar.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
15 Aralık 2010, 01:14
#945
Hocam kusuruma bakmayın yağ konusunda yanlış anlamışım sizi.daha ilk kez yağ değiştirecek olunca rakamlara ve türlerine hayli yabancıyım.fotoğraflarınız çok güzel gerçekten.onları görünce cesaret geldi bana da hep hayalini kurdum böyle bir geziye çıkmanın.bakalım bahar döneminde başarabilecek miyim...Hocam sizinle bilgi alışverişi gerçekten hem güzel hem kaliteli.hiçbir çıkarınız olmadığı halde hatta ve hatta artık qm 250 ile ilgilenmiyor olmanıza rağmen bizden bilgilerinizi esirgemiyorsunuz.Yolunuz Kocaeli'ye düşer mi acaba ben Kocaelide öğrenciyim ve umarım birgün yollarımız kesişir...Saygılarımı sunuyorum
-
15 Aralık 2010, 20:22
#946
İnşallah. Belki bir gün...
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
18 Aralık 2010, 19:40
#947
http://www.hepsiburada.com/Liste/z-t...4753#Gorseller
Beycivan hocam gösterişli geldi bu filtre.uygun mudur bizim makinelere?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------
http://www.hepsiburada.com/Liste/kat...oryId=20024753
Bu da fena ;)
-
18 Aralık 2010, 21:39
#948
anil89tas adlı üyeden alıntı
Hayır, baksana ilana. 70 beygirden büyük araçlara uygun diyor. Bizim Ramzey 19 beygir!
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
18 Aralık 2010, 21:54
#949
Hocam bildiğim kadarıyla motorlar için performans filtresi üretilmiyor.yani kullananlar da araba filtrelerini dönüştürüp kullanıyor.tamamen yanılıyor olma ihtimalim de var
-
19 Aralık 2010, 05:49
#950
QM 250 hakkında herşey için yardımcı olabilirim ulaşabilirsiniz
[B]Kawasaki er 5 arıyorum ısparta çevresinde takasa girebilirim :) [/B]
[COLOR="Red"] [B] MT ISPARTA [/B]:cat:[/COLOR]
-
19 Aralık 2010, 16:18
#951
elektirik arzası
mrb adım ali uzun zamandır sizleri takip ediyorum ama sessiz obenelerdenim ama bundan sonra daha çok katılıcam söylesilerinize,benimde 250 qm siyah ramzeyim var suanda 7500 km de sorunum su ilk aldığım gün daha bayiden çıkarmadan statör yandı ikinci çalıştırmada,serviste 4 gün bekledikten sonra sağlam olarak aldım.ufak tefek arzalarını hatta yağını kendim değiştiriyorum (servisin koydugu yağ dandik mondial marka yağ koyuyordiye) castorlden baska yağ koymadım koymamda,sundaki sorunum motoru çalısır halde garaja koydum 3 gün soğuklardan binmedim sonra montu,kaskı,eldiveni taktık üstüne bindik marsa bastık ama motor çalışmadı daha sonra komple elektirik kesildi bende akü bitti dedim herhalde yeni akü aldım geldim dünden beri çalışmadı yine ayrıca ne farım,sinyaller,akü göstergesinde hiç bir ışık yok firen lambası bile çalışmıyor ama mars basıyor alıyo gibi yapıyor 5 sn çalıtırdım ama gene stop etti bende elektirik tesisatındandır diye düşünüyorum tecrubesi olan abilerimdem arkadaşlardan destek bekliyorum.
-
19 Aralık 2010, 19:17
#952
kasap35 adlı üyeden alıntı
mrb adım ali uzun zamandır sizleri takip ediyorum ama sessiz obenelerdenim ama bundan sonra daha çok katılıcam söylesilerinize,benimde 250 qm siyah ramzeyim var suanda 7500 km de sorunum su ilk aldığım gün daha bayiden çıkarmadan statör yandı ikinci çalıştırmada,serviste 4 gün bekledikten sonra sağlam olarak aldım.ufak tefek arzalarını hatta yağını kendim değiştiriyorum (servisin koydugu yağ dandik mondial marka yağ koyuyordiye) castorlden baska yağ koymadım koymamda,sundaki sorunum motoru çalısır halde garaja koydum 3 gün soğuklardan binmedim sonra montu,kaskı,eldiveni taktık üstüne bindik marsa bastık ama motor çalışmadı daha sonra komple elektirik kesildi bende akü bitti dedim herhalde yeni akü aldım geldim dünden beri çalışmadı yine ayrıca ne farım,sinyaller,akü göstergesinde hiç bir ışık yok firen lambası bile çalışmıyor ama mars basıyor alıyo gibi yapıyor 5 sn çalıtırdım ama gene stop etti bende elektirik tesisatındandır diye düşünüyorum tecrubesi olan abilerimdem arkadaşlardan destek bekliyorum.
sigortalarını ve koltuk altındaki kabloları bi denetle bende sigortadan problem yaşadım ciddi bir sorun oldugunu düşünmüyorum
[B]Kawasaki er 5 arıyorum ısparta çevresinde takasa girebilirim :) [/B]
[COLOR="Red"] [B] MT ISPARTA [/B]:cat:[/COLOR]
-
19 Aralık 2010, 20:12
#953
EFE32 adlı üyeden alıntı
QM 250 hakkında herşey için yardımcı olabilirim ulaşabilirsiniz
Öncelikle kendinizi tanıtırmısınız? Sanırım daha bugün üye olmuşsunuz. Sizi biraz tanıyalım ve bu motor hakkındaki bilgi ve altyapınızı öğrenelim lütfen.
kasap35 adlı üyeden alıntı
mrb adım ali uzun zamandır sizleri takip ediyorum ama sessiz obenelerdenim ama bundan sonra daha çok katılıcam söylesilerinize,benimde 250 qm siyah ramzeyim var suanda 7500 km de sorunum su ilk aldığım gün daha bayiden çıkarmadan statör yandı ikinci çalıştırmada,serviste 4 gün bekledikten sonra sağlam olarak aldım.ufak tefek arzalarını hatta yağını kendim değiştiriyorum (servisin koydugu yağ dandik mondial marka yağ koyuyordiye) castorlden baska yağ koymadım koymamda,sundaki sorunum motoru çalısır halde garaja koydum 3 gün soğuklardan binmedim sonra montu,kaskı,eldiveni taktık üstüne bindik marsa bastık ama motor çalışmadı daha sonra komple elektirik kesildi bende akü bitti dedim herhalde yeni akü aldım geldim dünden beri çalışmadı yine ayrıca ne farım,sinyaller,akü göstergesinde hiç bir ışık yok firen lambası bile çalışmıyor ama mars basıyor alıyo gibi yapıyor 5 sn çalıtırdım ama gene stop etti bende elektirik tesisatındandır diye düşünüyorum tecrubesi olan abilerimdem arkadaşlardan destek bekliyorum.
Merhaba Ali arkadaşım. Sanırım sizin sorununuzu ancak bir oto elektrikçi çözer. Çünkü, akünün bitmesi, ışıkların yanmaması ama marşın kısa süre de olsa basması, bir yerlerde kısa devre olabileceğini gösteriyor. Muhtemelen sigorta da atmıştır. Bu kısa devre, kontakta da olabilir, elciklerdeki elektrik anahtarlarında da. Elektrikle ilgili benim motordaki kısa devre deponun altından koltuğun altına doğru gelen kabloların içinden meydena geldi. Çünkü o noktada üretim hatası nedeniyle kablo üzerine gelen ağırlık kabloları eziyor. En iyisi iyi bir oto elektrikçiye göstermek. Bence eski akünüzü atmayın. Sanırım sorun aküde değil. Sonucu lütfen burada yazınız. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
19 Aralık 2010, 22:06
#954
yak naci abi aküyü atmadım zaten.kablaların bağlantılarını söktüm tekrar taktım sigortayı konturol ettim volt ölçerle sağlam duruyo ama yedeğini taktım ama nafile,evet en iyisi o olucak galiba elektirikçiye götürüp konturol ettiricem.size sorunu bildirim.
-
19 Aralık 2010, 23:23
#955
Kış aylarında motorunu kullanmayıp açık yada üstü kapalı yerde muhafa etmeyi düşünen arkadaşlara tavsiyelerim aynen naci abinin dediği gibi akünüzün kutup başlarını yerinden sökün ve gres yağıyla üstünü örtün. Başka bir tavsiyemde akünüzü 5- 10 km yol yaparak iyice doldurarak bırakın. Kış ayında aküdeki bakalitler sıkılaştığı için amperi aynı kalsa bile volt değerinde zayıflama olmaktadır. Zincirinizi de kırmızı gresle kaplamanızı öneririm. Binmek istediğinizde ise camsil şişesine 100 gr benzin koyun zincire püskürterek bezle silin.2006 senesiden beri lastiklerini değiştirmeyen kardeşlerimiz de lastik ömrü bu sene dolduğu için muhadil bir lastik bakabilirler. Bilyosunuz kullanılmasa bile lastiklerin bir ömrü var. Eğer kulanıyorsanız bu ömür daha çabuk doluyor. 2006 senesinden beri kullanılmadan satışta duran lastikler yılbaşında toplanarak fabrikaya geri dönüşüme gidecekler. Yani yolda parça parça kopmalar lastik aralarında çatlaklıklar oluşacaktır. Trafikte risk taşıyan bir durum ortaya çıkmaktadır. Ben motorumun akü başından hemen sağ kapağa bir kontak düğmesi yapıp motorumu stop ettirdikten sonra bütün elektrikle olan bağlantı kesilsin diye anahtar koydum tavsiyemdir çok sıkıntıdan sizi uzak tutacaktır. Her ne kadar arkadaşlarımız burdan okusalarda belki yazılanların 10 da 1 i ni ancak tatbik edeceklerdir. O nedenle pratik öneriler vermekten yanayım. Açık hava filtresi konusunda anıl kardeşim özel mesaj attım 15tl olan 52 mm çapındaki o filtrelerden 2 adet aldığında işini görecektir. Ancak hava ayarını iyi yapmalısın.Karbüratörünü kim olursa olsun kurcalatma. Bir motorun en son kurcalanacağı yeri karbüratör ve sübaplarıdır. Koltuk altındaki kabloların ileride nelere neden olduğunu önceden size yazmıştım. Motorunuzun kompe elektrik tesisatını yakabilecek bir karışık monteleme ve aptalca bir düzen mevcuttur. Ben kaç arkadaşımın motorunu malesef yeniden toparlayıp düzelttim. Kendi kendine yerinden çıkan fişlerden tutunda olduğu yere sarkık duran ne olduğu belirsiz dünya kadar uç var. Ama siz en azından ağzı açık olanları elektrik bantıyla kapatınız. Birbirine geçen temas noktalarınıda gevşek durmaması için bir pense ile sıkınız. Kendi motorunuzun doktoru olmayagayret edin. Hep yazdım söyledim motor tamircilerine güvenmeyin 10 da 9 u işini savsaklayan ve gelişen mekanik elektronik ilmi konulardan bi haber kimseler. Soru soruyorum anlamadığı bilmediği bir şey olunca hemen " beyin " deyip işin içinden çıkıyor. Oto elektrikçileride öyle sorun mesala eğer o da işi bilmiyorsa ben bilmiyorum demez de hemen " abi o beyin " der. Artık beyin ne demekse. Yani bizim elektronikte bildiğimiz beyin olmadığını biliyorum. Neyse dediğim gibi birde tamirciler ikide bir tamirci değiştiren kişileri iyi kandırırlar. Nasılsa gene gelir yada gelmezsede kaptığımız kârdır der. Yani istisnaları saymazsak. Hepinize hayırlı geceler. Motorum hala satılık aklınızda olsun kawasaki 700 vulcan buldum diyebilirim.
-
21 Aralık 2010, 03:48
#956
arkadaşlar ben ıspartadan yazıyorum size 1 2 arkadaşım var içinizde beni tanıyan yaklaşık 8 yaşından beri sanayinin içindeyim qm 250 motorumu agustosta aldım motor gayet güçlü bir makıne bende teknk sorunlar yaşadım ama hepsini hallettim . herhangi bir sorun arzu yedek parça falan istekleriniz sorularınız olursa özelden mesaj atın okudugum icin okul yüzünden pek takip edemiyorum forumu
[B]Kawasaki er 5 arıyorum ısparta çevresinde takasa girebilirim :) [/B]
[COLOR="Red"] [B] MT ISPARTA [/B]:cat:[/COLOR]
-
21 Aralık 2010, 12:30
#957
KIŞ ve AKÜ
akünün kutup başlarının sökülüp bırakılması gerekiyor benim de bildiğim kadar ama servise de sordum, adamlar uzun zamandır ramzey lerle ilgileniyolar. kutup başlarını söküp de kışı geçirebilirsiniz ama en iyisi sökmeden arada sırada sakladığınız lere ve hava şartlarına göre ayarlayıp, motoru çalıştırıp bikaç km sürmek dedi servis. kutup başı söküp tekrar takınca yazın, bazı sorunlar olabiliyormuş, tecrübeleri böyle.
bilginize,
-
21 Aralık 2010, 20:02
#958
emokaan82 adlı üyeden alıntı
akünün kutup başlarının sökülüp bırakılması gerekiyor benim de bildiğim kadar ama servise de sordum, adamlar uzun zamandır ramzey lerle ilgileniyolar. kutup başlarını söküp de kışı geçirebilirsiniz ama en iyisi sökmeden arada sırada sakladığınız lere ve hava şartlarına göre ayarlayıp, motoru çalıştırıp bikaç km sürmek dedi servis. kutup başı söküp tekrar takınca yazın, bazı sorunlar olabiliyormuş, tecrübeleri böyle.
bilginize,
sök aküyü eve al kardeşim uğraşma arada bir 15 20 güne de çalıştır motorunu biraz alıştır.
[B]Kawasaki er 5 arıyorum ısparta çevresinde takasa girebilirim :) [/B]
[COLOR="Red"] [B] MT ISPARTA [/B]:cat:[/COLOR]
-
21 Aralık 2010, 20:58
#959
daha öncede yazdığım gibi motor çalışmıyordu. motoru bugun bıraktım tamırcıye tamircide değil aslında izmirde 1 tane iyi servis bulamadım ramzeyin, kendi tamircim var oda uzak olduğu için motorda çalışmadığından mecbur bıraktım. adam baktı çalıştıramadı beyinden dedi yanımda yedek beyin vardı al dedim onuda taktı yok beyinden değilmiş dedi herşeyide şu beyne bağlamamıyolarmı,bide sağına soluna çızıkmızık olmasın dedim adam suratıma bakıyo ben gözümden sakınıyom adamlar umursamıyo nasıl iş böyle.usta yetişmiyor artık.bakalım nedicek merak ediyom kendimde uğrasamıyorum elimden geliyor ama eve geç geldiğim için karanlıkta bakılmıyor.artık hayırlısı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------
birde benim egzozlar tamamen açık 80 km den sonra kasıyordu ileri geri atılıyor hava ayarını yaptırdım hafifleşti ama tam olarak gitmedi sorduğumda egzozlar sıkıstırma yapmadığı için yapabilir dediler,tamamen giderile bilirmi yoksa böyle kulansam zararı olurmu bilgisi olanlar bi cevap verirse sevinirim.
-
21 Aralık 2010, 22:11
#960
kasap35 adlı üyeden alıntı
daha öncede yazdığım gibi motor çalışmıyordu. motoru bugun bıraktım tamırcıye tamircide değil aslında izmirde 1 tane iyi servis bulamadım ramzeyin, kendi tamircim var oda uzak olduğu için motorda çalışmadığından mecbur bıraktım. adam baktı çalıştıramadı beyinden dedi yanımda yedek beyin vardı al dedim onuda taktı yok beyinden değilmiş dedi herşeyide şu beyne bağlamamıyolarmı,bide sağına soluna çızıkmızık olmasın dedim adam suratıma bakıyo ben gözümden sakınıyom adamlar umursamıyo nasıl iş böyle.usta yetişmiyor artık.bakalım nedicek merak ediyom kendimde uğrasamıyorum elimden geliyor ama eve geç geldiğim için karanlıkta bakılmıyor.artık hayırlısı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------
birde benim egzozlar tamamen açık 80 km den sonra kasıyordu ileri geri atılıyor hava ayarını yaptırdım hafifleşti ama tam olarak gitmedi sorduğumda egzozlar sıkıstırma yapmadığı için yapabilir dediler,tamamen giderile bilirmi yoksa böyle kulansam zararı olurmu bilgisi olanlar bi cevap verirse sevinirim.
karbüratörünün ayarlarını iyi yaparsan kaldırabilirsin ama yakıtta çok nefes aldığı için bi hayli artacaktır.
[B]Kawasaki er 5 arıyorum ısparta çevresinde takasa girebilirim :) [/B]
[COLOR="Red"] [B] MT ISPARTA [/B]:cat:[/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler