Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #901

    Üyelik
    21 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ramzey QM 250 (2009 - 2011) - ?
    herkese merhaba,

    ben yaklaşık 4 aydır bu başlığı takip ediyorum fakat yeni üye oldum.( motoru almadan kalabalık etmiyim dedim galiba : ) deneyim paylaşımı oldukça güzel, özellikle naci bey ve beycivan'ın paylaşımlari gerçekten motorla ilgili oldukça bilgi verici.kendilerine selam ederim : )

    yazın bir arkadaşim siyah ramzey qm 250 almıştı sıfır, bende 1100 km deyken 2 hafta önce ondan satın aldım motorumu yurtdışına gidecegi için.küçüklükten beri severim motorlari ama ancak kısmet oldu.aslında deneyim amacı ile scooterle başlayayım diyordum ama kısmet 250 cc lik bir chopperaymış,birden denk geldi,aslında enduro seven biriyim. ileride de asıl ilgi alanım olan endura ya geçebilirim umarim.

    daha önce çeşitli tarzlarda motosiklet kullanmıştım fakat bu benim ilk uzun süreli deneyimim olacak.şimdiden şehir içinde 200 km üzerinde yol kattettim ve oldukçada memnunum.

    şuana kadar max 100 km hıza ulaştım ( daha fazlasını denemeyi düşünmüyorum )oldukça rahat ve titretişimsiz bir şekilde.rodajı dolmuş olarak bana geldiği için saniyorum, titreşim nerdeyse yok gibi.yanlızca vites geçişlerinde tıkır tıkır bir ses geliyor ufaktan.oda vites tam geçmeyince oluyormuş galiba.birde arka lastiğin zincire bakan yamacında siyah leke oluştur sanirim zincir sürtüyor yada başka birşey onada baktırmam gerekecek.

    yaza dogru uzun yol planlarım da var inaşallah, ankara - izmir, ve ankara - antalya planlıyorum.

    ileride tekrar paylaşırım fakat şuan için izlenimlerimi aktarıyim;

    + lar;

    * fiyat/ performans inanılmaz. ben bu kadar beklemiyordum.
    * görüntü dolgun,güzel.
    * titreşim çok az.
    * oldukça rahat.
    * oldukça dengeli.

    - ler;

    * malzeme kalitesi düşük ( fiyata oranla şaşırtmıyor gerçi)
    * fazla agır ( aslında bu olumsuz özellik değil gibi,bu sayede dengesi iyi,gerçi muadilleri ile benzer aralıkta : )+
    * arka fren yetersiz
    * plastik aksam oldukça kalitesiz, dikkat etmek lazım.

    tekrar görüşmek üzere, herekese keyifli ve güvenli yolculuklar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #902
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Ara sıra tüm somun ve vidaları sıkınız. Aşırı bir beklentiniz yoksa Keyf alarak kullanacağınıza eminim.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  3. #903
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Beycivan;

    karbüratör ile ilgili bir gelişme varmı ? Büyük deliği küçültmek zordur. Pratik bişeyler düşünülebilir ama (kaynakla doldurup tekrar delmek gibi) 2.el uygun bir karbüratör daha ucuza mı çıkar ?
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  4. #904
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    mahoretti abi sanayiye gidip karbüratör tamir takımlarından 3 5 tane aldım ambalajı şeffaf olduğundan açmadan baktım bir tanesi uydu murat 124 ün memesi direk takınca vidalama noktasına oldu ancak son turunda diş almayınca bıraktım denedim karbüratöre uyum sağladı.ama benim içime sinmedi abi bir arkadaştan kendi karbüratörümün memesinden buldum taktım. Zafer kardeşim motorunun keyfini çıkart ancak sürekli gözün yolda olsun. Birde ben ramzey 250 mi artık satıyorum forumdaki arkadaşlara daha uygun vereceğim.Alan kullanan çok memnun kalacaktır gözü arkada kalmayacaktır her türlü kefilim kendi malım kendi işçiliğim üzerinde görülebilir.Hayırlı geceler dilerim..

  5. #905

    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    QM250
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mahoretti abi sanayiye gidip karbüratör tamir takımlarından 3 5 tane aldım ambalajı şeffaf olduğundan açmadan baktım bir tanesi uydu murat 124 ün memesi direk takınca vidalama noktasına oldu ancak son turunda diş almayınca bıraktım denedim karbüratöre uyum sağladı.ama benim içime sinmedi abi bir arkadaştan kendi karbüratörümün memesinden buldum taktım. Zafer kardeşim motorunun keyfini çıkart ancak sürekli gözün yolda olsun. Birde ben ramzey 250 mi artık satıyorum forumdaki arkadaşlara daha uygun vereceğim.Alan kullanan çok memnun kalacaktır gözü arkada kalmayacaktır her türlü kefilim kendi malım kendi işçiliğim üzerinde görülebilir.Hayırlı geceler dilerim..
    Beycivan çok teşekkürler sıkışınca arayıp soruyorum sana çok şükür danışacağımız değerli bir kardeşimiz var. Vites niye ikiye geçmiyor birinci vitesten sadece boşa atıyor derken meğer vidası gevşemiş demir parçasının... çok şükür bir sorun yok. Fakat daha ne kadar yaktığını pek keşfedemedim. Depoyu 2 kez doldurdum sadece tahminim 20 krş. yakıyor... 2 kişi biniyoruz genellikle 170 kilo ağırlık taşıyor... Çok şükür şimdilik genel olarak bir şikayetim yok motor iyi gidiyor. 80 i geçmedim daha rodajda zorlama denildiği için bu havada zaten yavaş ve dikkatli kullanmaya çalışıyorum. 2 temel hatam var bunlardan birini aştım oda ön frene fazla yüklenmemdi ikincisi; bekleme anında elimi debriyajda tutuyordum başta boşa geçirmek zordu şimdi daha kolay fakat yinede daha çok alışmam gerekecek inşallah debriyaj balatasını çabuk yemeyiz.

  6. #906
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    azaferturkmen kardeşim motorun debriyajını kalkış anında motor haraket alır almaz hemen bırakmak gerekiyor uzun süreli debriyajı yarım yada orta ayarda basılı tutarak debriyaj balatalarının aşınmasına neden olabilirsin.Debriyajı kaçıran yada bitik olan kardeşlerime geçmişte bir öneride bulunmuştum burda takrarlamak istiyorum bu motorun 6 adet balatası ve 5 adet balata saçı var. Muhakkan saçlarıda değiştirmek gerekiyor ve balataların dizilişine önem göstermek lazım. Gelişi güzel balata dizilerek takılamaz.Ben 6 ncı balatanın sonuna 1,5 mm kalınlığında 3 adet pul koyarak 7 nci balata gibi vazife yapmasını ve baskının sertleşmesini sağladım. Motorun kalkıştaki durumu yüksek devirlerde 4 e 5 e geçirmede durum çok değişti.Rodaj süresinde düz yoldaysanız yolun km sini kafanızda 2 ye bölün yarısını normal hızda diğer yarısını motoru yüksek devir ve viteste kullanarak tüketin. Pasif kullaırsanız motor asla açılmaz ve sağır tabir edilen kör açılış yapar ve motor randıman vermez. Bugün bir kardeşime daha reno toros farı ve h3 ampul denemesi yaptık çok harika oldu kendime geçen ay biliyorsunuz massef ferguson traktörlerine takılan kırmızı geri plan farından alıp taktım farın camı plastik değil cam ve far tasının aydınlatma açısı çok geniş olduğundan yüksek verim aldım. Tavsiye ederim. Yakında resimlerimi yayınlayacağım.Sevgilerle. Bu arada motorum hala satılık arkadaşlar..

  7. #907

    Üyelik
    05 Ekim 2008
    Şehir
    istanbul /uğurmumcu
    Motosikleti
    RAMZEYQM250 2010
    arkadaşlar ramzey Qm250 çift silindirli.yol tutuşu harika.virajlarda rahatça yatırabiliyorsunuz motoru.bence gayette rahat.tabiki bunun yanında 80 km nin üzerine çıktığınızda vibrasyon hissedilir derecede belirgin.motor soğukken.vitesler çok sert.ama ısınınca normale dönüyor.şu an için gözlemlerim bunlar.

  8. #908
    maxemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ramzey QM250
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunuza marka vermeden yağ değişimi şu şekilde 1,7 lt mineral yağ (kesinlikle sentetik yağ değil) 15/50 rodaj süresinde olanlar, 20-50 rodajı tamamlamış olanlara uygundur. Markalı yağ almaya dikkat edelim. azaferturkmen kardeşim senin motor işin ne oldu merak ettim.
    beycivan hocam bu msj ı şimdi farkettim. kesinlikle sentetik yağ değil demişsin!!! forumun başından beri naci abi ile sen tam sentetik diyodunuz
    3ds Max

  9. #909
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Beycivan hayırlı olsun.
    Kaça satıyon ?
    Resim ?
    sahibinde de var mı ?
    motosiklet.net'e kaça olur ???
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  10. #910
    maxemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ramzey QM250
    daha kış gelmeden forum da dondu sanki arkadaşlar.... :(
    3ds Max

  11. #911
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı maxemrah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beycivan hocam bu msj ı şimdi farkettim. kesinlikle sentetik yağ değil demişsin!!! forumun başından beri naci abi ile sen tam sentetik diyodunuz
    Ben hala tam sentetik diyorum. Isıya dayanıklılığı, ömrü ve performansı nedeniyle asla tam sentetik yağdan vazgeçmem. Özellikle hava ve hava/yağ soğutmalı motorlar için kanımca mutlaka tercih edilmelidir. Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  12. #912

    Üyelik
    03 Aralık 2010
    herkeze iyi aksamlar.
    ikinci el ramzet qm250 almayı düşünüyorum ve iki tane buldum.ikiside 7000 km civarlarında ve biri 2006 digeri 2007 model.2006 ya 2000 tl 2007 ye 1750 tl istiyorlar.
    alırken nelere dikkat etmem gerektigi konusunda yardımcı olursanız sevinirim ve fiyat nasıl

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:42 ----------

    ve birde denizlide bildiginiz iyi bir motor ustası var mı

  13. #913
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı sssv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkeze iyi aksamlar.
    ikinci el ramzet qm250 almayı düşünüyorum ve iki tane buldum.ikiside 7000 km civarlarında ve biri 2006 digeri 2007 model.2006 ya 2000 tl 2007 ye 1750 tl istiyorlar.
    alırken nelere dikkat etmem gerektigi konusunda yardımcı olursanız sevinirim ve fiyat nasıl

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:42 ----------

    ve birde denizlide bildiginiz iyi bir motor ustası var mı
    Merhaba. Sorularınıza kısaca cevap vermeye çalışayım.
    1. Her ikisi de normal, hatta makul fiyatlar.
    2. Ramzeyin bildiğim kadarıyla 2007 modeli yok. Emin olmak için gidonun altında, ön taraftaki metal etikete bakın. Muhtemelen 2007 model denilenin trafiğe çıkışı 2007 yılındadır. O da ruhsatta yazar.
    3. Görünüşü temiz, selesi yeni, eksozların silindirden çıkan kısımları parlak olanını seçin. Kızarmış veya kararmış olanların aşırı hararet yapmış olma ihtimali vardır.
    4. Alt tarafına bakıp, herhangi bir yerden yağ damlatıp damlatmadığına bakın.
    5. Denemek mümkün ise (ki bence mutlaka sürüp deneyin) vites geçişlerine, değilse en azından motorun durduğu yerdeki çalışmasına bakın. Seste bir gariplik olup olmadığını kontrol edin. Sürerken vitesten atıp atmadığına bakın.
    6. Motosikletin sağını solunu, ön ve arkasını kontrol edip, herhangi bir kazası olup olmadığını tespit etmeye çalışın.
    7. Debriyajın kaçırıp kaçırmadığına bakın.
    8. Lastiklerin ne ölçüde yıprandığını gözlemleyin. Yıpranmış lastik ve sele (oturulan yer) motorun km'sinin düşük olduğu durumda km saatiyle oynanmış olabileceğini gösterir.
    9. Bunları yapacak tecrübeniz yoksa, en iyisi motosiklet tecrübesi olan biriyle gidip bakmaktır. Ama tavsiyem mutlaka 2 kişi gidin ki, birinizin dikkatinden kaçanı diğeri tespit edebilir.
    10. Mutlaka pazarlık edin. Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  14. #914
    oguzhan6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Şehir
    Zonguldak/KDZ.Ereğli
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Sorularınıza kısaca cevap vermeye çalışayım.
    1. Her ikisi de normal, hatta makul fiyatlar.
    2. Ramzeyin bildiğim kadarıyla 2007 modeli yok. Emin olmak için gidonun altında, ön taraftaki metal etikete bakın. Muhtemelen 2007 model denilenin trafiğe çıkışı 2007 yılındadır. O da ruhsatta yazar.
    3. Görünüşü temiz, selesi yeni, eksozların silindirden çıkan kısımları parlak olanını seçin. Kızarmış veya kararmış olanların aşırı hararet yapmış olma ihtimali vardır.
    4. Alt tarafına bakıp, herhangi bir yerden yağ damlatıp damlatmadığına bakın.
    5. Denemek mümkün ise (ki bence mutlaka sürüp deneyin) vites geçişlerine, değilse en azından motorun durduğu yerdeki çalışmasına bakın. Seste bir gariplik olup olmadığını kontrol edin. Sürerken vitesten atıp atmadığına bakın.
    6. Motosikletin sağını solunu, ön ve arkasını kontrol edip, herhangi bir kazası olup olmadığını tespit etmeye çalışın.
    7. Debriyajın kaçırıp kaçırmadığına bakın.
    8. Lastiklerin ne ölçüde yıprandığını gözlemleyin. Yıpranmış lastik ve sele (oturulan yer) motorun km'sinin düşük olduğu durumda km saatiyle oynanmış olabileceğini gösterir.
    9. Bunları yapacak tecrübeniz yoksa, en iyisi motosiklet tecrübesi olan biriyle gidip bakmaktır. Ama tavsiyem mutlaka 2 kişi gidin ki, birinizin dikkatinden kaçanı diğeri tespit edebilir.
    10. Mutlaka pazarlık edin. Selamlar.
    gerçekten harika ve çok profesyonelce yazmışsın abi mt adına teşekkür ederim

  15. #915

    Üyelik
    21 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ramzey QM 250 (2009 - 2011) - ?
    tekrar merhaba,

    bugün park ettikten sonra sagına soluna bakarken, motorun alt kısmında ucu açık olan 2 adet plastik boru farkettim, birinin ucu hafif siyah ve yaglıydi.

    bunlar bir çeşit atık borusu mudur? ( yağ felan ) ya da alt tarafta haberim olmadan birşeyler mi koptu ya da kesildi diye meraka düştüm?

    birde korozyon ve pası engellenmek için pratik yöntemleriniz nelerdir? sprey mi kullanıyorsunuz? bazı vidaların üstü hafif pas bagladı benim, ve yeni oldu bunlar.

    teşekkürler

  16. #916
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı kill_bill adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar merhaba,

    bugün park ettikten sonra sagına soluna bakarken, motorun alt kısmında ucu açık olan 2 adet plastik boru farkettim, birinin ucu hafif siyah ve yaglıydi.

    bunlar bir çeşit atık borusu mudur? ( yağ felan ) ya da alt tarafta haberim olmadan birşeyler mi koptu ya da kesildi diye meraka düştüm?
    teşekkürler
    Bunlar karbüratördeki suyu/pisliği atmak için diğer ucu karbüratöre bağlı hortumlardır. Karbüratörün alt yan tarafında (her iki tarafta da var) bulunan vidayı gevşetirseniz, karbüratör şamandırasının olduğu yerde biriken benzinin aşağı aktığını, eğer varsa pislik ve suyun da aktığını görürsünüz. Zaman zaman yapmak lazım. Bir de akü için fazla şarj vb durumlarda akü suyunun tahliyesi için hortum olmalı.

    Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  17. #917
    anil89tas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2010
    Şehir
    Akseki/ANTALYA
    Motosikleti
    Sıfırdan
    Herkese iyi akşamlar.Aranıza yeni katılmış birisi olaraktan cehaletimi baştan kabul ederekten fikrinizi almak istiyorum.Ben bir bayan kullanıcıdan 2. el qm 250 aldım.Motor aldığımda 2500 km idi ve şuanda 3700 oldu.ama ne bakım yaptırdım ne de kontrol.eşeğe biner gibi bindim.Aklıma takılan sorular:

    1)90 km köy yolunda gittim ve motorun egzos girişleri sarardı ve motor çok ısındı.uzun yolda patlar herhalde diye korkuyorum sebebi nedir?

    2) Daha önce hiç motorla ilgilenmedim, serviste fazla hesap çıkarmasınlar bana.nelerine baktırayım, neleri değiştireyim?

    3) Kocaelide öğrenciyim, motorum Antalyada garajda yatıyor.2 ay sonra gidince bakım yaptıracağım.ne kadar para biriktireyim?ne kadara çıkar servisten?

    4)Son bindiğimde çook para verdim benzine.50 liraya 300 km yol yaptım.sebebi ne olabilir?

    yardımınıza ihtiyacım var, keyifli bir seyahat yapmak istiyorum artık...Saygıyla selamlıyorum sizleri...

  18. #918
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı anil89tas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi akşamlar.Aranıza yeni katılmış birisi olaraktan cehaletimi baştan kabul ederekten fikrinizi almak istiyorum.Ben bir bayan kullanıcıdan 2. el qm 250 aldım.Motor aldığımda 2500 km idi ve şuanda 3700 oldu.ama ne bakım yaptırdım ne de kontrol.eşeğe biner gibi bindim.Aklıma takılan sorular:

    1)90 km köy yolunda gittim ve motorun egzos girişleri sarardı ve motor çok ısındı.uzun yolda patlar herhalde diye korkuyorum sebebi nedir?

    2) Daha önce hiç motorla ilgilenmedim, serviste fazla hesap çıkarmasınlar bana.nelerine baktırayım, neleri değiştireyim?

    3) Kocaelide öğrenciyim, motorum Antalyada garajda yatıyor.2 ay sonra gidince bakım yaptıracağım.ne kadar para biriktireyim?ne kadara çıkar servisten?

    4)Son bindiğimde çook para verdim benzine.50 liraya 300 km yol yaptım.sebebi ne olabilir?

    yardımınıza ihtiyacım var, keyifli bir seyahat yapmak istiyorum artık...Saygıyla selamlıyorum sizleri...
    Muhtemelen düşük hızda ve yüksek devirde dinlendirmeden kullanmanız nedeniyle motor biraz fazla ısınmış ama zarar gördüğünü düşünmüyorum.

    Acilen yağını iyi bir marka tam sentetik motosiklet yağı (4T) ile değiştiriniz ve bunu her 2500--3000 km'de bir tekrarlayınız.

    Tüm vida ve somunları sıkınız. Düşmüş vida ve somun varsa kaliteli olan vida ve somunlar takınız. Her 500 km'de bir, köy yollarında kullanacaksanız daha kısa aralıklarla vida ve somunların gevşeyenlerini sıkınız.

    Zincir ayar ve yağlamasını yaptırınız. Zinciri her 300 km'de bir ince makina yağı ile kendiniz yağlayınız.

    Hor kullanmayınız! Bu motor bir "cruiser" yani asfalt gezinti motorudur. Devamlı köy yollarına gidecekseniz bunu satıp bir cross/enduro tarzı motor alınız.

    Bakım için muhtemelen 1.6 litre sentetik yağ parası (siz 2 litre alın, 0,4 litresini saklayın) ve bir miktar işçilik vereceksiniz.

    Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  19. #919
    anil89tas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2010
    Şehir
    Akseki/ANTALYA
    Motosikleti
    Sıfırdan
    çok teşekkürler hocam.hava filtresine falan da baktır dediler.sübap ayarı diye bişey var sanırım.bi de onlara baktırayım.çok benzin yakmasının nedenini hala çözemedim ama.resmen egzosdan benzin damlatıyor.ağır bir kokusu var dumanının.tüm bakımlarını yaptırıp yazın antalyadan çıkıp sahil şeridini takip ederek fethiye, izmir, istanbul yapmayı düşünüyorum çok teşekkrler tekrar

  20. #920

    Üyelik
    07 Aralık 2010
    merhaba arkadaşlar
    ben de aranıza yeni katıldım
    daha motosiklet almadım araştırma aşamasındayım
    scooter ttarzında bir şey düşüünyorum nasıl olur?
    bir tane ramzey QM 125 T var 8860 km'de 1000 tl istiyor
    bu fiyat uygun mu?
    bir de motosikletin km ömrü ne kadar? 8860 bana biraz çok geldi sanki
    şimdiden teşekkürler...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler