Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Eylül 2010, 13:10
#821
arkadaşlar havalar soğumaya başladı tecrübeli arkadaşlardan motoru kışa hazırlama ile ilgili tavsiyeleri yavaş yavaş alsak hiç fena olmıcak. ben kışın kullanmayı düşünmüyorum motora neler yapmalıyım ya da neler yapmamalıyım bi arkadaş aküsünü sökmemi söyledi mesela bunun gibi tavsiyeleri ağırdan paylaşsak sanırım ii olucak..
şimdiden teşekkürler...
***bu arada motorun kornasını değiştirmeyi istiyorum sesi biraz alçak.. değiştirmiş ve memnun olan varmı ya da tavsiyesi olan???
3ds Max
Reklamlar
-
02 Eylül 2010, 19:43
#822
Amca35 adlı üyeden alıntı
Herkeze merhabalar; Artık benimde aslında tamamen tesadüfen satın almış olduğum Ramzey QM 250 motorum var.Henüz daha ehliyetimi bile almadım çünki yeni yazılı sınava girdim,direksiyon sınavı bu ayın sonunda,kazınırım inşallah ayrıca motorumuda yaklaşık olarak sanıyorum 3-4 ay sonra teslim almayı düşünüyorum motor mağazada kutusunda de monte durumda
çil çil parlıyor kırmızımı kırmızı,teslim aldığımda bir müddet arka çantalarıyla kullanırım sonra deri çantaya çevirmeyi düşünüyorum.20 yıldır motor almayı hayal ediyordum yaş 42 mağaza sahipleri kalkıp bana birde yaşım kadar vade uygulayınca vade farkını gözetmeksizin motoru aldım.Buradan Ramzey QM 250 ile ilgili ululabilen tüm olumsuz arıza ve mekanik sorunları ve ayrıca harika oluşumları tek tek okudum inceledim.İnanıyorum ki askari ücretle çalışan orta halli biri için alınabilecek güzel bir araç.İşin içinde birde bekarsan deyme keyfine
Balıkesire ilk fırsatda motoruma atlayıp geliyorum ama önce ruhsat plaka parasını denkleştirmem gerekecek.Ve burada verilen tüm bilgileri sahibinden dinleme gideceğim ve belkide gitmişken bir kaç gün kalıp orada gerekli ince ayar ve değişiklikleride yapabiliriz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------
Beycivan arkadaşım bu motor senin oraya kadar< rahat rahat gelirmi? Gelir dersen en kısa zamanda yollara düşüyorum önümüxdeki yaz nasipse sendeyim.Balıkesir Bandırma;Sakın bu amcayı yabana atma
Hayırlı olur inşallah. Allah kaza bela vermesin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:41 ----------
maxemrah adlı üyeden alıntı
arkadaşlar havalar soğumaya başladı
tecrübeli arkadaşlardan motoru kışa hazırlama ile ilgili tavsiyeleri yavaş yavaş alsak hiç fena olmıcak. ben kışın kullanmayı düşünmüyorum motora neler yapmalıyım ya da neler yapmamalıyım bi arkadaş aküsünü sökmemi söyledi mesela bunun gibi tavsiyeleri ağırdan paylaşsak sanırım ii olucak..
şimdiden teşekkürler...
***bu arada motorun kornasını değiştirmeyi istiyorum sesi biraz alçak.. değiştirmiş ve memnun olan varmı ya da tavsiyesi olan???
Aküyü sökmek yerine sadece pozitif (+ kırmızı) tarafın vidasını söküp ayırmanız yeterli. Motorunuz uzun süre (1 aydan fazla) yatacaksa bunu mutlaka yapınız. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
04 Eylül 2010, 02:18
#823
Tabiki amca35 en kısa zamanda gel ben istanbula 2 kez bursada 7 8 defa gittim geldim emekliolunca seneye memleketi dolaşıcam eşimle. Beklerim arkadaşım gel tanışalımbugün kızıksada bri kardeşimiz geldi motorunu güzelce toparlayıp gönderdik her yeni tanıştığımız arkadaşımız yeni bir heves yeni bir mutluluk demektir. Hayırlı geceler.Naci abi bu arada yeni giriştiğim bir modifiye olayım var senden akıl almam gerekecek yakında yazışırız abicim.
-
04 Eylül 2010, 11:10
#824
Beycivan adlı üyeden alıntı
Naci abi bu arada yeni giriştiğim bir modifiye olayım var senden akıl almam gerekecek yakında yazışırız abicim.
Estağfirullah. Modifiyeye pek aklım ermez, ama bileceğim bir şeyse elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
04 Eylül 2010, 15:25
#825
Şimdi biz bilmeyenlere gezip görmeyenlere hatta adını duymayanlara Bandırma Erdek arasında kalan Kapıdağ yarım adası ve içindeki gezi konaklama dağ-kamp noktalarını tanıtmaya da çalışıyoruz. Bu hafta broşür bastırdık ve yolda denk gelen motorcu kardeşlerimize bunu dağıttık. Broşürün arkasında kapıdağ yol haritası konak noktaları ve benzin istasyonları ver alıyor.Ön yüzünde ise irtibat telefonu motosiklet.net sitesinin küçük bir reklamı mevcut. Yani geçen hafta geziiz sırasında en az 20 25 motorlu gördüm. İnsanlar yavaş yavaş nerde dolaşıp gezeceğim diye düşüneceğine bu doğanın harika ormanına temiz boloksijenine ve pırılpırıl denizine koşuyor. Her yer orman devasa çınar ağaçları insanın iştahı açılıyor. Ben bu hafta motoru geçen gezimden sonra bazı yerlerinde gördüğüm kusurları tespit edip toparlamaya çalışıyorum. Bu ramzeylerde yeni keşfettiğim bir olay var far tasının içine giden kablo yumakları çok kopmaya çıkmaya müsait yapılmış. direksiyon sağa sola dönünce bu kabloların gerildiğini gördüm. Yeni jenerasyon motorlarda artık soket switch kablolama kullanılıyor oysa pahalı da değil ve çok pratik. Bu kabloları elektrik bantıylabir kaç kat sarmakta büyük fayda var. Hatta mct 250 lerin elektrik tesisatı bu motordan daha derli toplu duruyor.Yakın bir zamanda çok kişiden ilgi görerek uygulamaya geçirilen açık hava filtrelerinde yaşanan zorlukları biliyoruz. Ancak bu konuyla alakalı arayanlar hala oluyor. hava filtresinin ara hortumuna tek filtre takarakda aynı verimi almanız mümkün. Bu motorun birde kornaları çok zayıf değiştirmenizi öneririm yakında kendi motoruma taktığım 1 çift salgangoz kormaynın resmini eklerim birde role yerleştirdim man kamyondan bir farkı kalmadı. Farkedilmek adına iyi oldu. Yarın pazar herkes yollara dökülecek inşallah. Birbirimize korna selektör yapalım arkadaşlar bunu alışkanlık edinelim. Ben yapıyorum ancak bazı hondası suzukisi olan kardeşler tınlamıyor bile.Baba parasıyla motor alıcaksın sonra ona buna caka satıcaksın. Geçen birisi servise geldi bende kapının önünde dikilyordum burdaki honda servisi okul arkadaşımın hayabusa sahibibir delikanlı dediki " usta bunun yağı azaldı galiba arka fren tutmuyor yolda duramadım ". Al buyur. Kendimi zor tuttum ama içerdekiler koptular. Kel alaka. Yağ ve fren.Buyur burdan yak bu adam sana korna çalmaz selam vermez altında 30 milyarlık motor.Neyse olay bu yani.Gocuncak birşey yok. mobilet te harleyde benim gözümde üstüne binen tarafından bakıldığında aynı.Naci abi sen ne düşünüyorsun bu konuda_?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------
Amca 35 bak yarın gel kapıdağ turumuz var motorunu gözden geçirelim tanışalım arkadaşım. telefon 507 349 61 93 arasın konuşuruz.
-
04 Eylül 2010, 20:00
#826
Beycivan adlı üyeden alıntı
Naci abi sen ne düşünüyorsun bu konuda?
Önemli olan insanlık ve motor kardeşliği diyorum.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
07 Eylül 2010, 01:33
#827
Pazartesi yada geçen hafta ortası servisinde ramzeyden parça bekleyen arkadaşlara kötü bri haber bayram yoğunluğu sebebiyle fabrika taleplere yetişemez durumda olduğunu söyledi yani bir çoğumuz bayramda motorsuz kalabiliriz. Basit nedenlerden dolayı motoru servislerde yatan varsa arife gününden önce alıp idare etmeye çalışsın fabrikadan sağlam yerden duyum aldık arkadaşlar. Birde doğruluğu henüz belli değil ama bu qm 250 ler hindistanda 6 vites olarak piyasada geziniyordu bunu görümüştüm ancak şanzıman ünitesini araştırdım bulamamıştım. Çinli bri firma internet sitesinde satışa koymaya hazırlanıyormuş büyük olasılıkla 1 2 ay içinde türkiyede olur. Motor yardıracaklar bunu takip etsinler.
-
07 Eylül 2010, 07:41
#828
bende takometre teli bekliyorum servis o yüzden sessiz demekki
şu servis çalışanları ne kadar bilgisiz.
telefonda takometre teli gelecekti benim diye soruyorum
cevap ne takosu diyor.otobüsmü bu motorda takometre mi olur diyor.
bende uzatmadım baktım dağdan inme birisini almışlar gerçi gördüğüm iki serviste felaket.
sefaköy avcılar servisleri
bol bol bahşişde veriyorum zarar vermesinler diye ama her gittiğimde problem artıyor.
1200km yaptım ne tel kopması ne de yağ kaçırma.veriyorum servise
gidiyorum3km baktım takometre teli kopuk.jikle vidası düşmüş vs...
keşke tuzladaki fabrikada servis olsada uzmanlarla konuşabilsek.
ramzey saldım çayıra mevlam kayıra yaklaşımı sergiliyor.halbuki ne kadar sevinmiştim türk markası yerli motorsiklet diye....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:34 ----------
500km sefaköy servisi yağ değişimi bakım için 50tl aldı
2000km tekrar gel dedi. bende güvenmedim 1200km tekrar yağ değiştirmek için avcılar sevisine gittim 30tl aldı.farka bakın
iki servisede sorunumu anlattım motorun altında vites kutusunda yağ damlıyor
dedim hala yağ damlatıyor çözemediler daha doğrusu anlamadılar bile.hafifte siliyor olur böyle damlalar diyor.kendim çözmeye çalışıyorum.motordan anlayan birine denk gelsem süper olacak.
-
07 Eylül 2010, 12:20
#829
escemes adlı üyeden alıntı
.halbuki ne kadar sevinmiştim türk markası yerli motorsiklet diye.
Ramzey QM250, öz be öz Çin malı olup üzerine Ramzey damgası vurulmuştur. Ramzey firması başka modelleri (moped ve düşük cc motorlar) %100 yerli olarak üretmektedir. QM250 ise Çin'in en büyük ve eski motosiklet firması olan "Qingqi" adlı firma tarafından üretilmektedir. 1950'i yıllarda kurulan bu firma 1980'li yılların ortalarında Suzuki'den destek almak suretiyle kendisini geliştirmiştir.
Yağ damlatan yeri tespit edebilirseniz çözümü daha kolay olur. Bunun için, motoru park ettiğiniz noktada gördüğünüz yağın nereden geldiğini görmeniz için altına eğilip bakmanız lazım. Tam nokta tespiti yapınca çözüm için fikir yürütebiliriz. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
07 Eylül 2010, 13:00
#830
yağ damlatma sorunu bende de var servise götürdükten sonra sorun devam ederse bilginize başvurucam...
3ds Max
-
08 Eylül 2010, 01:25
#831
Arkadaşlar kesin olan şu ki bu memlekette işini teknik yönten idrak ederek bu işe gönül vererek bir motorcu aşkıyla giren kaç motor ustası vardır. Bunların yanlarında yetişmekte olan çırak ve kalfaların da ustalarından gördükleri beceriksizlik savrukluk ve iş bilmezlik giderek daha fazla sayıda işinin ehli olmayan motorcu ustası(usta denmez ya bunlara lakapları öyle artık) türemesine neden oluyor. Bizler iyi ve kötü usta diyerek kafamızda bir ayrım yaparak onların daha titiz dikkatli işine önem veren motorun teknik icrai yapısını da öğrenmeye zorlamalıyız. Yani kötü usta bu piyasada ekmek yiyemeden silinip gitmeli. 15 senedir tanıdğım kaç tane usta var. Motorun parçaları pis tozlu yere koyar vidaları yere bırakır birisi gelir orlarda gezinir parça gider masanın altına krom malzemeler çizik içinde kalır yağ değiştir dersin alır yerden pis bezi huninin ağzını içini siler sıfır motorun kaportasına bir karış yağlı ellerinle yapışıp motorun altına girer daha neler neler... Kısaca bize göre önem verdiğimiz bir hususta ustalar çok hoyratça önemlideğil öyle kullansanda olur diyebiliyorlar. Bu yağ sızdırma meselesi de aynı olay. Nasıl olur akıl alıcak iş değil. Motorların hepsinde varmış azcık yağ kaçırması normalmiş. Saçmalığa bakın günde bir gram kaçırsa 1 aya kalmadan motorda zırrık yağ kalmaz kuru kuru piston kazık gibi yapışır silindire.Ondan sonra abi motor yarılcak bi takım krank kol piston lazım..Ee kaç para usta? valla başkasına 500 ama sana 400 e olur. Hep aynı esnaf ağzı aynı beceriksizlik. Ben bu adamlardan yıldım bıktım da kendim teknik mekanik ve gönlümle bu işi çözdüm. Daha halen gidin bir servise dükanın ortasında koca kosa pis bezler takımlar yerde yuvarlanır üzerinde bir tulum bile yok kalkıp 300 400 tl ye sana bana motorcu kaskı montu satarlar. Sinir oluyorum arkadaşlar bu gibi durumlara. Adamın vites kutusundan şakır şakır yağ damlıyor ilgilenen yok. Neyse akşam akşam fazla gerginlik iyi değil. Şimdi motorun her iki yanında yağ keçeleri vardır. Bunlar motor kapakları açılınca bir kere kullanılır ve mutlaka takılırken yeni takılır.Ve eski sökülenin yeri maket bıçağıyla adam akıllı temizlenir.Aralık kalmaması bakımından yani. Eğer bu keçeler düzgün takılmadıysa aşındıysa ( örn:fazla yağ koymak aşındırır) bunu değiştirirsiniz. Ama yağ vites değiştirilen milin dibinden akıyorsa iş biraz uzun motor açılması gerekiyor. Şimdi vites yani şanzuman dişlileri ve grupları motorun iç kısmındadır. Ben burdan motordan yağ sızdırcağını düşünmüyorum. Aslında bu konuyu 1 2 sayfa önce ben uzun uzun yazdım ama siz yağlı yeri güzelce silin ve gözlemleyin tam nerden aktığını görün haber verin yardımcı olalım. Motorunuzu işin teknik tarafını anlayan ve bu işe gönül veren ustalara götürün kardeşim ustanın çayını eksik etmeyin işin başında da dikilin motoru bırakıp gitmeyin yapılanları gözlemleyin.
-
11 Eylül 2010, 22:26
#832
beycivan genel anlamda yaptığın yardımların hepsi için teşekkür ederim.gerçekten 4*4 lük bi adamsın.her yönünle kardeşim sağolasın.eyvallah....naci abi ve diğerlerine de teşekkürlerimi sunuyorum en yakın zamanda keşke bi istanbulda bi buluşma ayarlasakta şöle güzel bi eğlensek....ne dersiniz.?
-
12 Eylül 2010, 19:28
#833
Yok estafurlah biz kim 4 4 lük olmak kim Hakkı. O Allahın bir vasfı ancak. Burda önemli olan edindiğimiz tecrübeleri bilgileri paylaşmak.İstanbulda buluşmayı bende istiyorum tabi. Yakın bri zamanda pendiğe malzeme almaya geldiğimde nasip olursa buluşuruz.Senin ve bütün forumdaki arkadaşların tekrar bayramını kutluyorum.
-
12 Eylül 2010, 19:36
#834
biraz geç oldu ama herkesin bayramını kutlarımm
-
14 Eylül 2010, 12:12
#835
Herkesin geçmiş bayramını kutluyorm bende öncelikle..
escemes birader,500 ve 2000 km bakımları için birine 50 birine 30 TL vermissin de garanti de değilmi senin motor? garanti kapsamında aldılarsa senden bu paraları,geri istemelisin bence,eğer vermezlerse de ramzey e şikayet et..alınmaması gerekiyor.. ben ankarada 500 km için gittiğimde yağını değistirdi sağına soluna baktı almadı bisey..yağı kendisi koymustu ondan aldı sadece.. simdi de 2000 bakımında,ondan almaz yani..almamamsı gerekiyor iki senelik garanti içinde..istememesi gerekirdi istemis ve sende motora iyi baksın diye vermissin galiba ama zaten iyi de bakmamıslar anldaığım kadarıyla..şikayet et bence ramzeye,olmaz böyle..
escemes adlı üyeden alıntı
bende takometre teli bekliyorum servis o yüzden sessiz demekki
şu servis çalışanları ne kadar bilgisiz.
telefonda takometre teli gelecekti benim diye soruyorum
cevap ne takosu diyor.otobüsmü bu motorda takometre mi olur diyor.
bende uzatmadım baktım dağdan inme birisini almışlar gerçi gördüğüm iki serviste felaket.
sefaköy avcılar servisleri
bol bol bahşişde veriyorum zarar vermesinler diye ama her gittiğimde problem artıyor.
1200km yaptım ne tel kopması ne de yağ kaçırma.veriyorum servise
gidiyorum3km baktım takometre teli kopuk.jikle vidası düşmüş vs...
keşke tuzladaki fabrikada servis olsada uzmanlarla konuşabilsek.
ramzey saldım çayıra mevlam kayıra yaklaşımı sergiliyor.halbuki ne kadar sevinmiştim türk markası yerli motorsiklet diye....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:34 ----------
500km sefaköy servisi yağ değişimi bakım için 50tl aldı
2000km tekrar gel dedi. bende güvenmedim 1200km tekrar yağ değiştirmek için avcılar sevisine gittim 30tl aldı.farka bakın
iki servisede sorunumu anlattım motorun altında vites kutusunda yağ damlıyor
dedim hala yağ damlatıyor çözemediler daha doğrusu anlamadılar bile.hafifte siliyor olur böyle damlalar diyor.kendim çözmeye çalışıyorum.motordan anlayan birine denk gelsem süper olacak.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:10 ----------
ayrıca yağ değişimini de kendimiz yapma alıskanlığını edinelim.. gereksiz para kaptırmayalım bukadar kolay bir is için.. yalnız değisim için bosaltma kapağını çıkarmak için
T anahtar yada lokma takımı gerekiyo, vida zor biyerde,normal anahtar girmiyo..
-
15 Eylül 2010, 17:14
#836
Şimdi bu takometre meselesinde şöyle bir durum var bu takometre ile kilometre teli klavuzu ve gösterge saati arasınd abri fark var. Takometre hız göstergesinin ibresi haraket ederken alt kısmındaki beyaz kağıda hız birimlerini çizerek işaretleyen kısımdır. Kamyon tır ve otobüz gibi ticari ağır vasitalarda mevcuttur. Ancak yinede leb demeden leblebiyi de anlamak lazım. Ben olsam garantisi olsun olmasın alır yağımı kendim doldururum kardeşim. 1 lt*2 adet yağ en iyisi taş çatlasa 40 tl dir. Bu ustalara 400 tl de versen aynı kafa aynı zihmiyet aynı iş bilmezlik yerden aldığı kir pas içindeki huniyle yağı doldururlar doldururken 200 gr yağı yere akıtırlar her yer yağ içinde kalır yani dicek o kadar laf var ki_! Motorunuzdan akan ve sızıntı yapan gereksiz yağ sıkıntısı için saçma sapan cevaplar veren ustalara gitmeyin bu bir arıza ve kusurdur. Giderilmesi şart olan bir durumdur.sık sık size telefonumu veriyorum sağolsun arayanlar oluyor 507 349 61 93 dileyen arayabilir sorabilir. En azında ustanıza bilinçli şekilde gitmiş olursunuz.
-
18 Eylül 2010, 16:48
#837
tuzlayı aradım bu yağ değişimi için ücret konusunu için sessiz kaldı daha doğrusu
yağ ücreti alabilir dediler.garanti kapsamında tabi motorum ama istanbul bildiğiniz gibi değil.servislerden zarar görmemek için birşey yapamıyorum.1200km yağ değişimine verdim.3km sonra takometre teli koptu.farkındayım aslında sanırım kullandılar motoru neyse.ramzey çok alakasız her konuda.servis değiştirmek için aradım.çağlayandaki servisi önerdi bende gittim.takometre teli için 10tl aldı.biraz konuşayım istedim kendisiyle ama nafile.sanki uzay üssü servisi.kıl aldırmıyorlar.garanti belgem var.servisler farklı bilgi veriyor.şuanda motorum 500km ve 1200 km yağ değişimi ve bakımı oldu.kitapçıkta 1000km 4000km yazıyor dedim. demez olaydım.bakım yağ değişimi 45tl parçalarla ilgili sorun çıkarsa ek ücret alırım. cevap bu şekilde.buji fren balataları motor vs.ben öğrendim artık kendim değişitirebilirim motor yağını.anahtar takımı alacam diğer bölgeleri ile ilgili sorunları gidermeye çalışacağım.sizlere çok teşekkür ederim.yardımlarınız gerçekte tarifsiz.
imkan olursa istanbulda toplanma gibi katılımı ve sizlerle tanışmayı çok isterim.
beycivan arkadaşım en kısa zamanda telden rahatsız edeceğim sizi.tecrübeleriniz olağan üstü. benim tel cem 537 421 10 93
-
19 Eylül 2010, 21:01
#838
Servis
şimdi şöyle,yağ değişimine para almaması lazım derken, yağ için para vereceksin tabiki,adamın yağını koyuyosan. Yağı değistirmek için para almaması lazım demek istemistik. Yağı sen alıp götürürsen hiç para almaması lazım..birisi 30 birisi alması da koydukları yağın kalite farkında kaynaklanıyo olabilir yada 40 lik koyan kendince değistirme parası da koymustur yağ parasının üstüne.. en güzeli dediğimiz gibi yağını kendin değistirmeyi öğrenmelisin en kısa zamanda. kaliteli yağ koymayı da ihmal etme bence..yağla ilgili bilgiler var zaten forumda.
Bu hafta sevrisle ilgili yaşadığım olumlu bir tecrübemi paylaşmak isterim. 2000 de bakıma götürdüm genis kapsamlı,servis egzantirik zinciri diye zımbırtının kırılmıs olduğunu, zamanında getiridğim ve motora zarar vermediği için şanslı olduğumu söyledi ve daha once belirtmis olduğum ince rahatısz edici sesin de burdan kaynaklandığını söyledi. yeni parça istemek için ruhsat sbilgilerimi garanhti belgesine falan yazdı. 2-3 güne gelir dedi. içimden tabi tabi dedim ben burdki yorumlarınızı okuduğum için.1 ayda anca geliyor yedek parça talepleri diye düsünmüstüm. ama dün aradı adam,motorunuz hazır dedi, 4-5 gün içinde. sevindim gerçekten. motorun sesi daha bi tok olmus, hosuma gitti. umarım servisim gerçekten iyidir zamanla sorunlar çıkmaz.
Hayırlı ve kazasız sürüşler herkese,
escemes adlı üyeden alıntı
tuzlayı aradım bu yağ değişimi için ücret konusunu için sessiz kaldı daha doğrusu
yağ ücreti alabilir dediler.garanti kapsamında tabi motorum ama istanbul bildiğiniz gibi değil.servislerden zarar görmemek için birşey yapamıyorum.1200km yağ değişimine verdim.3km sonra takometre teli koptu.farkındayım aslında sanırım kullandılar motoru neyse.ramzey çok alakasız her konuda.servis değiştirmek için aradım.çağlayandaki servisi önerdi bende gittim.takometre teli için 10tl aldı.biraz konuşayım istedim kendisiyle ama nafile.sanki uzay üssü servisi.kıl aldırmıyorlar.garanti belgem var.servisler farklı bilgi veriyor.şuanda motorum 500km ve 1200 km yağ değişimi ve bakımı oldu.kitapçıkta 1000km 4000km yazıyor dedim. demez olaydım.bakım yağ değişimi 45tl parçalarla ilgili sorun çıkarsa ek ücret alırım. cevap bu şekilde.buji fren balataları motor vs.ben öğrendim artık kendim değişitirebilirim motor yağını.anahtar takımı alacam diğer bölgeleri ile ilgili sorunları gidermeye çalışacağım.sizlere çok teşekkür ederim.yardımlarınız gerçekte tarifsiz.
imkan olursa istanbulda toplanma gibi katılımı ve sizlerle tanışmayı çok isterim.
beycivan arkadaşım en kısa zamanda telden rahatsız edeceğim sizi.tecrübeleriniz olağan üstü. benim tel cem 537 421 10 93
-
19 Eylül 2010, 21:21
#839
Ucuz atlattığınız için geçmiş olsun. İnşallah başka arıza olmaz. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
20 Eylül 2010, 12:17
#840
@emokaan hangi servise gidiyosun? bu hafta içi bende motoru servise götürcem...
3ds Max
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler