Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Ağustos 2010, 21:31
#801
maxemrah adlı üyeden alıntı
@virtuemen, aramıza hoşgeldin..
@beycivan, zaten insanın kendi motoruyla uğraşması zaman ayırması kadar güzel ve zevkli bişey yok sanırım.. bu vibrasyon olayı için senden baya bi tavsiye alıcam abi bu arada çünkü benim motorda da 80de titreşim başlıyo çünkü benden önceki sahibi çok özen göstermemiş benimde sınavlarım olduğu için 1 haftadır bi elden geçiremedim. ilk boş kaldığımda servisine götürüp baştan aşağı bi check-up yaptırıp ufak eksikliklerini gidericem sonra sizlerin verdiği önerilerle kendi motorumla kendim ilgilenicem.
maxemrah hoşbulduk.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:16 ----------
Naci63 adlı üyeden alıntı
Motorunuz hayırlı olsun. Allah başka kaza bela vermesin. Selamlar.
teşekkürler naci abi allah herkese hayırlı sürüşler nasip etsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:18 ----------
hosgeldin erdem,hayırlı olsun motorun öncelikle.. dediğin gibi hepimiz çok fayda görüyoruz burda anlatılanlardan ve bizlerde tecrübelendikçe yeni bilgiler eklenecektir. arada parazit seklinde bilmeden ve taraflo olarak yazanlar da oluyo ama onları es geçeceksin geçmiş olsun ufak kazan için de, önlemini almadan trafiğe kesinlikle çıkma, bende ufak bir kaza atlatmıstım,lastiklerin ve fren sisteminin zayıflığından oldu, enazından en kısa zamanda lastik deisimini yapmanı tavsiye edebilirm onlem olarak.
kazasız hayırlı sürüsler,[/QUOTE]
emokaan teşekkür ederim; evet önlem almadan çıkmamak lazım. hergün sabah ve akşam olmak üzere toplam 25 km yol yapıyorum işe gidiş gelişlerde. sadece şuan kask kullanıyorum. kazada da sadece kask vardı ve çok şükür ki takmışım başımı çok fena yere çarptım. üzerimde adana sıcağından dolayı sadece t-şhort vardı ve sırtım kollarım sıyrık içinde kaldı. şimdi hemen bi deri mont siparişi verdim korumalı olanlardan ve motorcu çizmesiyle eldiven yarın akşama elimde hepsi. sıcak felan dinlemeden giyeceğim. ve lastiklere gelince ön jant ve lastik kazada kullanılmaz hale geldiler. siparişte jant farklı bir model geldi servisim orjinali gelince değiştirecek tekrar, ve lastik te dubleks ve orjinalinden daha ince şimdilik memnunum motordan dolayıda pek şikayetim yok çok şükür. size ve tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler
Reklamlar
-
21 Ağustos 2010, 19:59
#802
Motor yağı boşaltma kapağı?
Mrb. ya bugun kendim yağ değiştireyim dedim servvise gitmeden, doldurma kapagı görünüyo zaten de boşaltma kapagını yada vida mıdır nedr herneyse o zımbırtıyı bulamadım ya cok utandım kullanım kılavuzunda gösterdigi yere de baktım yine göremedim.. bu zımbırtı, bildigimiz vida mıdır,yoksa doldurma kapagı gibi basit plastik bişey midir? koordinatları bi verin ya,nerde tam olarak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:56 ----------
deri mont çok iyi oluyo evet, benim kazada deri mont vardı üzerimde, korumasız da olsa enazından yüzülmeden baya bi korudu. adana sıcagın da çekilmez valla ha, askerligimi orda yaptım bilirm, 6.kolordu da kolay gelsin,hayırlı olsun yeni ekipmanların,
kazasız hayırlı sürüşler,
virtuemen adlı üyeden alıntı
maxemrah hoşbulduk.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:16 ----------
teşekkürler naci abi allah herkese hayırlı sürüşler nasip etsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:18 ----------
hosgeldin erdem,hayırlı olsun motorun öncelikle.. dediğin gibi hepimiz çok fayda görüyoruz burda anlatılanlardan ve bizlerde tecrübelendikçe yeni bilgiler eklenecektir. arada parazit seklinde bilmeden ve taraflo olarak yazanlar da oluyo ama onları es geçeceksin
geçmiş olsun ufak kazan için de, önlemini almadan trafiğe kesinlikle çıkma, bende ufak bir kaza atlatmıstım,lastiklerin ve fren sisteminin zayıflığından oldu, enazından en kısa zamanda lastik deisimini yapmanı tavsiye edebilirm onlem olarak.
kazasız hayırlı sürüsler,
emokaan teşekkür ederim; evet önlem almadan çıkmamak lazım. hergün sabah ve akşam olmak üzere toplam 25 km yol yapıyorum işe gidiş gelişlerde. sadece şuan kask kullanıyorum. kazada da sadece kask vardı ve çok şükür ki takmışım başımı çok fena yere çarptım. üzerimde adana sıcağından dolayı sadece t-şhort vardı ve sırtım kollarım sıyrık içinde kaldı. şimdi hemen bi deri mont siparişi verdim korumalı olanlardan ve motorcu çizmesiyle eldiven yarın akşama elimde hepsi. sıcak felan dinlemeden giyeceğim. ve lastiklere gelince ön jant ve lastik kazada kullanılmaz hale geldiler. siparişte jant farklı bir model geldi servisim orjinali gelince değiştirecek tekrar, ve lastik te dubleks ve orjinalinden daha ince şimdilik memnunum motordan dolayıda pek şikayetim yok çok şükür. size ve tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler[/QUOTE]
-
21 Ağustos 2010, 23:23
#803
emokaan82 adlı üyeden alıntı
Mrb. ya bugun kendim yağ değiştireyim dedim servvise gitmeden, doldurma kapagı görünüyo zaten de boşaltma kapagını yada vida mıdır nedr herneyse o zımbırtıyı bulamadım ya
cok utandım
kullanım kılavuzunda gösterdigi yere de baktım yine göremedim.. bu zımbırtı, bildigimiz vida mıdır,yoksa doldurma kapagı gibi basit plastik bişey midir? koordinatları bi verin ya,nerde tam olarak
[COLOR="Silver"]
Benim motorun yağını hep servis değişti ama yanlış hatırlamıyorsam, motorun sol tarafında, sol yana bakan büyükçe (16-17 olabilir) bir somun olacak. Altında da contası vardı. Yağı boşaltmadan önce yağ seviye gösterge tapasını (plastik) çıkarmalısın. Yağ iyice süzüldükten sonrada alt tapayı contası ile birlikte takıp 1.6 litre kaliteli bir motosiklet yağı kullanmalısın. Kolay gelsin.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
21 Ağustos 2010, 23:59
#804
o somunu gördüm aslında, hatta anahtar deneyip açmaya bile çalıştım ama çok zor biyerdeydi,ayaklık falan geliyo altına, açması zor gibi geldi yani baya,orası değildir herhalde ya dedim zorlamadım..ama en mantıklı yer orası gibi gelmişti yine.. nasıl açılır orası ya,anahtar bile zor giriyo.. neyse artık yarın bidaha denerim olmadı servis değiştirsin napalım..
Naci63 adlı üyeden alıntı
Benim motorun yağını hep servis değişti ama yanlış hatırlamıyorsam, motorun sol tarafında, sol yana bakan büyükçe (16-17 olabilir) bir somun olacak. Altında da contası vardı. Yağı boşaltmadan önce yağ seviye gösterge tapasını (plastik) çıkarmalısın. Yağ iyice süzüldükten sonrada alt tapayı contası ile birlikte takıp 1.6 litre kaliteli bir motosiklet yağı kullanmalısın. Kolay gelsin.
-
22 Ağustos 2010, 01:04
#805
Hocam hiç utanmana gerek yok.Eşeklik o kullanma kılavuzunu o şekilde bize verende.Anahtarla çok zor olur o iş.Bi t lazım sol ayaklığın üzerinden sokacaksın.Hoşuma gittiği için uğraşması gittim çok profesyonel olmayan bi lokma takımı aldım.Ben de yağ filtresinin nerde olduğunu bilmiyorum hala.İki defa yağ değiştirdim.Onu değiştiremedim.
-
22 Ağustos 2010, 13:49
#806
Ramzey QM 250'de yağ filtresi yok. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
23 Ağustos 2010, 15:59
#807
Naci abi niye öyle enteresan bişi yaptıkları hakkında bi fikrin var mı peki?
-
23 Ağustos 2010, 19:29
#808
Beycivan adlı üyeden alıntı
Eğer sizlere yakın bir yerde ikamet etseydim 1 2 saatimi seve seve ayırır bu vidalama olayına el atardım ama inanın bunu kendiniz çok basitçe yapabilirsiniz. Hepimiz zeki akıllı ve yetenekli kişileriz buna inanıyorum.Çünkü motorcuyuz ve motor kullanıyoruz.Bu servislerde ağını kurmuş zavallı motorcuları bekleyen ustaları kapı ağızlarında beklerken görünce sinirim tepeme çıkıyor, onlara göre her motor sorunlu arızalı yada bir yerleri bozuk. El yordamınızı geliştirmenizi tavsye ederm.Garantiden isterse çıksın sanki kardeşim kullandıkları yağ buji kablo işçilik kaç paralık Allah aşkına söyleyin bana.Tek tük iyi dürüst işinin ehli usta kaldı.Biz onlara denk gelene kadar kaç motor parası cebimizden kaparlar.Ben kendi motorumda titreşimi tarihe gömmüş durumdayım. Ustalara söyleyince de sen böyle yapıyorsun ama o civatalar esnemesi lazım motorun az da olsa yerinde sallanması iyi diyor. Akıl alıcak iş mi yaw ne demek motor şaşede oynasın demek. Herşey bilimsel denenmiş test edilmiş neticesi görülüp önerilmiş ne kadar iş varsa hepsine mana buluyorlar. Benzin deposuyla oynamayın arkadaşım ön kulak bağlantı yeri çok zayıf kaynaklanmış birde önde 2 adet vidayla sabitleniyor 5 6 sefer sökün takın diş yeri yalama oluyor büyük sıkıntı oluyor. Ben bunu denemeye çalıştım kawasaki vn 500 e benzesin istiyordum ama baktım depo saçı incecik temas yerlerinin izasından delinmesi an meselesi.Bunun yerine iki adet baş ve sonkısıma banyo süngeri koyup depoyu onun üzerine yerleştirerek sıkın titreşim yüzde 10-15 gidicektir emin olun.Km saatine giden telden de çok ses gelir.buı teli arada bir yağlayın arkadaşlar. hayırlı akşamlar.0507 349 61 93 dilerseniz arayabilirsiniz.
süper bilgiler veriyorsun, motorum 250qm olmamasına rağmen çok şey öğrendim. bişey sormak istiyorum, bu krom saplamalar ve vidaları nerden buldunuz? kaç dükkana tamirciye sordum bilmiyorlar bile :s hatta böyle böyle yapacam dedim benle dalga geçtiler :D vidaların temini konusunda yardımcı olabilir misin?
-
27 Ağustos 2010, 21:53
#809
takometre teli koptu bugün.
ön tekerlek ile motor bağlantısı olan bölgede yanlara doğru demir cıkıntılar var.
takometre bağlantı telini gidonu sağa sola döndürürken kabloyu eziyor.
ve takometre göstergesi calısmıyor tabi,
paylaşayım istedim.takometre ön tekerlek bağlantı kablosuna dikkat edin bence.
bir şekilde motor ile bağlantı olan yerde takometre telini uzak tutun.sağa sola dönüşlerde kabloyu ezebiliyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 ----------
birde lastik fiyatlarını araştırdım.michelin kaliteli ama 400tl civarında fiyat cıkıyor karşımıza
önerebileceğiniz diğer markalar varmıdır.
lastiklere bakınca duro marksı gördüm.araştırdım nette bulamadım.
bir sorumda tekerlek boyutları ile ilgili.130/90 15 M/c duro markası. sorum 15 inch çapındamı.
-
28 Ağustos 2010, 17:44
#810
Genelde inşaat malzemesi gibi ağırlıklı olarak matkap dekopaj halat zincir gibi bol miktarda malzeme satan ve büyük dükanların hepsinde her türden ve cinsten civata somun vida saplama ve kontra somun bulabilirsin ben bandırma sanayisinden ekrem ticaretin önüne çektimsöktüm götürdüm söktümgötürdüm hepsi paslanmaz ve yalama olmayan kromla değişti ve girip çıktığı ön ve arka yerlerine plastik conta koydum titreşim 100 110 dan sonra beni sinir etmeye başladı.Motorda balansör yok arkadaşlar krankın haraketleri bütün motor bloğunda önüne geçilmesi zor bir titresim yaratıyor ancak yine de bir motorda 100 km den sonra vibrasyon olması da fena sayılmaz.Km gösterge hortumu sık sık kopar zaten bu motorlarda ben km göstergesinin içinden ses geldiği için sık sık ince yağ damlatıyorum. Birde arkadaşlar burca karacebey karayolu 52 nci km sinde bir kazaya şahit oldum. Motorlu bir karı koca sanırım genç ve yeni evliler benden 200 250 metre ilerde bir beton kamyonunun altına girmişler yolun kenarında üzerleri gazete örtülüydü. Ortalık kan gölü motor 200 300 metre boyunca yola yayılmış her parçası dağılmış her iki kişi de feci şekilde vefat etmişler. Anladığım ve duyduğum kadarıyla ikisinde de kask ve mont varmış ve evde de bir bebeklerinin oldğunu söylediler. Ancak 30 40 tonluk bir kamyon ne kask ne mont dinliyor.Manzara korkunç tu o an motoru bırakıp yaya gidesim geldi 3 4 gündür uykularım darmadağın. Bu olay benden olsa olsa 2 3 dakika sonra olmuş. Bu gibi manzaralarla karışlaşmamak için aman yavaş gidelim kardeşlerim.Çok acı bir manzaraydı.
-
30 Ağustos 2010, 12:09
#811
allah rahmet eylesin tüylerim diken diken oldu. herkes çok dikkat etmeli ama sadece biz değil diğer sürücülerde fazlasıyla dikkat etmeli, lütfen bütün arkadaşlarınızı tanıdıklarınızı motorlu sürücülere dikkat etmeleri ve saygı göstermeleri konusunda ikna ediniz.
3ds Max
-
30 Ağustos 2010, 13:39
#812
Evet arkadaşlar bu gibi kaza haberlerini arada bir hatırlatmakta fayda var çünkü biz millet olarak malesef bu gibi hayati konulara aldırış etmeyen ve hevesimize yenik düşen bir toplumuz ve okuma alışkanlığımızda tv ve internet yüzünden giderek kaybolmaya yüz tuttu.Gün geçmiyor ki bir kaza haberi duymayalım yakın bir abim ( 2 günde bir görüştüğüm) 112 de ambulans soförü ,dün akşamki motorcu kahvesindeki sohbetimizde bir kaza yerinde karşılaştığı manzarayı anlattı. Böyle bir kaza böyle bir ölüm böyle bir dikkatsizlik olamaz arkadaşlar. 3 saat boyunca bu kaza haberi aklımdan çıkmak bilmedi. Malum yaz ayları ayrıca ramazan ayı bunalan dışarıda geziye tura çıkıyor bizim gibi. Köylerde domates salça biber taşıyan dünya kadar romörk pazar yeri hâl gibi yerlere gitmekiçin köy yollarından otoyollara şehir yoluna çıkıyor. Yaklaşık 80 90 km gibi bir hızla giden iki arkadaş 300 metre ilerde yola çıkmaya hazırlanan servis minibüsünü farkedip yavaşlıyorlar minibüs karşı şerite girince bu arkadaş gazı açıyor yol ve zemin meyilli ve son derece hıza uygun.Artık bir cbf 150 o yolda ne basar tahmin edin. Daha minibüs şeride geçer geçmez hemen sol tahli yoldan bir traktör arkası şeker pancarı dolu çift romörk yola fırlıyor ve yolu geniş alıyor motor kullanıcısı bu traktörü farkettiğinde frene asılıyor ancak yapacak bir durum yok öndeki sürüsü traktörün önündeki ağırlık demirine vuruyor arkadakide aynen öndekine yüklenince manzara içler acısı öndeki kardeşimizin bütün kaburga kemikleri ciğerlerini delerek sırtından arkadaki arkadaşın göğsüne giriyor motorun ön far siperliği sürücünün anlından kafa derisini alıyor olay yerine giden jandarma erlerinden birisi baygınlık geçirmiş.Manzara içler acısı arkadaki yolcu ise otostop çekerek binmiş.Bu haber marmara ve tgrt kanallarında çıktı. Bu kadar hıza ne gerek var sürücü hem kendini hem yolcusunu hemde karşıdan gelen sürücüye çok dikkat etmeli. Türkiye yollarında hala okuma yazma bilmeyen 5 le 5 i çarpamayan kamyon otobüs kamyonet tarktör sürücüsü dolu. Arkadaşlar çok ama çok dikkat edelim. Özellikle bu 100 cc lik cup model motor sahipleri ne hikmetse altlarındaki motoru race zannedip amansızca yola çıkıyorlar. Yolda motor gordüklerinde hemen gazı açıp yarışa kalkışıyorlar. Bu olayları bir yola çıkmadan insan aklından geçirse sanırım bir deliliğe de kalkışmaz.
-
31 Ağustos 2010, 11:10
#813
bu arada bişey sormak istiyorum; motor yan ayaklığın ordan yağ damlatıyo. motoru park ediyorum sonra yanına gittiğimde, soldaki ayaklığın ordan 4-5 damla yere yağ damlamış oluyo ve bu kısa süreli parklarda dahil her seferinde oluyo.. sebebi nedir nasıl çözülür bilgisi olan var mı?
3ds Max
-
31 Ağustos 2010, 17:39
#814
maxemrah adlı üyeden alıntı
bu arada bişey sormak istiyorum; motor yan ayaklığın ordan yağ damlatıyo. motoru park ediyorum sonra yanına gittiğimde, soldaki ayaklığın ordan 4-5 damla yere yağ damlamış oluyo ve bu kısa süreli parklarda dahil her seferinde oluyo.. sebebi nedir nasıl çözülür bilgisi olan var mı?
Zinciri yağladıktan sonra mı oluyor, yoksa zincir yağsızken de oluyormu? Birinci durumda yağ zincirden damlıyordur. Değilse keçelerden birinden. Anlamanın en güzel yolu, yağ damladıktan sonra motoru yerinden oynatmadan altına eğilip bakmak. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
31 Ağustos 2010, 18:26
#815
zinciri daha hiç yağlamadım yani anlaşılan dediğine göre keçeden dimi naci abi? çok önemli bişey değil..?
3ds Max
-
31 Ağustos 2010, 18:37
#816
maxemrah adlı üyeden alıntı
bu arada bişey sormak istiyorum; motor yan ayaklığın ordan yağ damlatıyo. motoru park ediyorum sonra yanına gittiğimde, soldaki ayaklığın ordan 4-5 damla yere yağ damlamış oluyo ve bu kısa süreli parklarda dahil her seferinde oluyo.. sebebi nedir nasıl çözülür bilgisi olan var mı?
vites milinin oradaki keçeye bak büyük ihtimalle oradan kaçırıyordur ordan değilse ön dişli milinin keçesindendir oradanda değilse blok contalarına bak
-
01 Eylül 2010, 14:19
#817
maxemrah adlı üyeden alıntı
zinciri daha hiç yağlamadım
yani anlaşılan dediğine göre keçeden dimi naci abi? çok önemli bişey değil..?
Öncelikle söylemeliyim ki zincirin her 300 km'de bir yağlanması lazım. Ben bakkallarda satılan makina yağını tavsiye ederim zincir yağlamak için. Ayrıca zincir yola çıkarken değil, yoldan geldikten sonra zincir henüz sıcakken yapılırsa daha iyi olur. Yağ böylece her noktaya ulaşır. Yola çıkarken yağlanırsa (ki yağsızsa mutlaka yağlanmalıdır) zincir hızla döndüğünden yağı üzerinden çabucak atacaktır.
Keçe önemli değil denemez. Hatta oldukça önemlidir. Çünkü damlayan yağ motorun yağını eksiltiyor demektir. Damlama fazla olur da yağ önemli ölçüde eksilirse motor yağsız kalıp sıkışır ve kilitler. Bence en güzeli altına eğilip bakarak teşhisi doğru yapmak. Ramzeyin karter yapası da sol tarafta. Belki yağ karter tapası gevşek veya tapanın contası yağ değişimi sırasında değişmemiş ve oradan yağ kaçırıyor da olabilir. Eğer sorunu bulup çözemezsen, sık sık yağ kontrol çubuğunu çekerek yağ seviye kontrolünü yapıp gerekirse yağ ilave etmelisin. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
01 Eylül 2010, 15:49
#818
Naci abinin dediği gibi motoru sağa sola yatırmadan altına yatıp hangi noktadan yağın aktığını izlemek gerekli. Fazla yağ konulması durumunda krank ve pistonlar fazla yağ yüzünden basınç yapıp bu sağ ve sol kapakların contalarını zorluyor ve aralıyor ve burdan yağ kaçağı meydana geliyor. Vites değiştirme çubuğunu takip ettiğinizde düz bir mile bağlantılı olduğunu görüceksiniz yağın ordan gelip gelmediğinide izleyin. Alt karter tıpasının düzgün sıkılı olduğuna bakın. Bu sorunu motorun altını güzelce bir bezle kurulayın tek damla ıslaklık ve yağ bırakmayın sonra motoru alt sephaya alın ve rolantide gaz verin.Sizde motorun altına 4 gözle bakıp yağın tam nerden damladığını görün. Gözleminizi yazın burdan yardımcı olmaya çalışalım bu motorun contalarından sanırım elimde olması gerekiyor gönderebilirim. Yanlız sizin anlatmanıza göre bana kalırsa bu son kapak contasından kaçırıyor. Bu yağ eksiltme olayı 100 200 km gibi uzun bir yolda ciddi sorunlar açabilir.sORUN çözülene dek sık sık eksilen yağınızı tamamlamanızda büyük fayda var. Birde arkadaşlar kullandığı ramzey 250 sinden değişik motor sübap ve eksantirik zinciri gibi sesler duyan varsa yazmaya gayret etsin gerek bandırmada gerekse Bursada çıkan bu seslere rağmen motoru o halde kullananları görüyorum. 2 seneden sonra bu motorun eksantirik zinciri uzamaya başlıyor bilginiz olsun malesef tamirciler her seferde sübap ayarı yaparken bunu görmemezlikten geliyor ve bu ayar 4-5 gün bile gitmeden kayboluyor. Birde bu sübap ayar hastalığı olanlar var ikide bir motora ayar çektirenleri arkadaşımın dükanında görüyorum seneden seneye ayarlansa zararı yok senede 10 sefer ayar yaptırmaya ne gerek var? Ben tekrar duyurmak istedim kendi ramzey 250 mi çok uygun bir fiyata veriyorum 2250 gibi bu forumdan olanlara vereceğim.Bilginiz olsun.
-
01 Eylül 2010, 18:05
#819
-
02 Eylül 2010, 12:23
#820
Hayırlı sabahlar hepsi güzel paylaşımlar.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler