Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Ağustos 2010, 09:54
#781
naci abi önceki uyarılarına istinaden yağı ve lastikleri değiştiriyim dedim ama satın aldığım kişi yağını yeni değiştirmiş ve lastiklerde yeni daha kenarlarındaki çentikler bile duruyo.
Motorun gantisi devam ediyo bu yüzden yetkili servise götürmek gerekiyomuş motor baydar ticaretten alınmış ulustaki, ankarada memnun olduğunuz başka yetkili servis varmı arkadaşlar?
3ds Max
Reklamlar
-
16 Ağustos 2010, 13:24
#782
maxemrah adlı üyeden alıntı
naci abi önceki uyarılarına istinaden yağı ve lastikleri değiştiriyim dedim ama satın aldığım kişi yağını yeni değiştirmiş ve lastiklerde yeni daha kenarlarındaki çentikler bile duruyo.
Motorun gantisi devam ediyo bu yüzden yetkili servise götürmek gerekiyomuş motor baydar ticaretten alınmış ulustaki, ankarada memnun olduğunuz başka yetkili servis varmı arkadaşlar?
Maxemrah arkadaşım, acaba yağını hangi yağ ile değiştirmiş? Birçok servis en ucuz yağları kullanıyor. Eğer servise sorma imkanınız varsa, hangi yağı kullandığını öğreniniz. Eğer yağ tam sentetik bir motosiklet yağı değilse, bence tekrar değiştiriniz. Lastiklere gelince, bu motorları Ramzey 2005 ve 2006 yıllarında getirdi. Dolayısıyla motorlarınız şu an 5 yaşında (eğer 2006 modelse) bunu anlamak için şasi numarasının olduğu etikete bakıp model yılını görebilirsiniz. Sanırım gidonun bağlandığı yerin alt tarafında motorunun ön kısmına bakan yerde olacak etiketi. Eğer 2006 modelse bunun anlamı şudur: lastik 5 yaşındadır ve en kaliteli lastik kullanılmasa bile 5 yılda gevrer ve yol tutuşu zayıflar. Kaldı ki üzerindeki lastik yeniyken bile yol tutuşu iyi olan bir lastik değildir. Ben 2006 yılının başında aldığım motorumun lastiğini uzun süre kullandım ama dişleri hiç erimedi. Yani diş derinliği tek kriter değildir. Tavsiyem eğer bu motora bir kaç yıl binecekseniz hemen kaliteli bir marka ve tubles lastikle değişiniz. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
17 Ağustos 2010, 23:10
#783
Ramzey Kullanıcısı "Dikkat"
Değerli arkadaşlar, bir ramzey kullanıcısı olrak, motorun aorunlarını sizlerle paylaşmak istedim..
Motorun yol tutuşu güzel fakat 80 Km hızı geçince acayip vibrasyon var ve bütün vidaları dökülüyor..
Ben aldım pişmalık duyuyorum, şahsen almanızı da pek tavsiye etmiyorum...
Ne demişler, "Ucuz etin yahnisi yenmez..."
Servis konusuna gelincede eline anahtar alana servislik vermişler..
Bayiden ilk aldığım gün motorun debriyaj ayarını, zincir ayarlarını kendim yaptm.. Ve yolda giderken her 20 Km de durup motorun bütün vidalarını kontrol ediyorum o derece vibrasyon var..
-
18 Ağustos 2010, 11:51
#784
bu konu altında yazılmış tüm yazıları okudunz mu bilmiyorum ama bahsettiğniz derecede bir vibrasyonu ilk defa sizde okudum. ayar yapabildiğinez göre vibrasyon sorununu da forumda yazılanları şöyle bir okuyarak enazından kendiniz çözebilirsiniz diye düşünüyorum. 20 km durup vida kontrolü yapıyorsanız, motorun yaşı epey vardır herhalde,yada fabrikasyon sorunu olabilir,bilmiyorum.
ben 4 aydır kullanıyorum, 2.000 km ye geldim ve zamanla titreşim bile azaldı, 15-20.000 km yapmış abilerimiz var,onlarında bu denli şikayeti yok.."ucuz et" olabilir ama kimseye tavsiye etmediğimi söyleyemem şahsen ve burda "tarafsız" olarak yazan kimsenin de ucuz motor (genelde çin malı) almak isteyen birine ramzeyi tavsiye etmeyeceğini sanmam.. "ucuz et"ler arasında çok arastırma yaptım,motorları kullanamasam da fiziksel olarak da gördüm, görüntü ve performans anlamında en uygunu ramzey bence. Herkesin görüşü kendisine tabiki, saygı duyarım..
En kısa zamanda "pahalı et" bir motora geçmeniz dileğiyle,
asi29 adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar, bir ramzey kullanıcısı olrak, motorun aorunlarını sizlerle paylaşmak istedim..
Motorun yol tutuşu güzel fakat 80 Km hızı geçince acayip vibrasyon var ve bütün vidaları dökülüyor..
Ben aldım pişmalık duyuyorum, şahsen almanızı da pek tavsiye etmiyorum...
Ne demişler, "Ucuz etin yahnisi yenmez..."
Servis konusuna gelincede eline anahtar alana servislik vermişler..
Bayiden ilk aldığım gün motorun debriyaj ayarını, zincir ayarlarını kendim yaptm.. Ve yolda giderken her 20 Km de durup motorun bütün vidalarını kontrol ediyorum o derece vibrasyon var..
-
18 Ağustos 2010, 11:53
#785
asi29 adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar, bir ramzey kullanıcısı olrak, motorun aorunlarını sizlerle paylaşmak istedim..
Motorun yol tutuşu güzel fakat 80 Km hızı geçince acayip vibrasyon var ve bütün vidaları dökülüyor..
Ben aldım pişmalık duyuyorum, şahsen almanızı da pek tavsiye etmiyorum...
Ne demişler, "Ucuz etin yahnisi yenmez..."
Servis konusuna gelincede eline anahtar alana servislik vermişler..
Bayiden ilk aldığım gün motorun debriyaj ayarını, zincir ayarlarını kendim yaptm.. Ve yolda giderken her 20 Km de durup motorun bütün vidalarını kontrol ediyorum o derece vibrasyon var..
Bu motoru 4 yıla yakın bir süre kullanan biri olarak söylediklerinizdeki abartıya maalesef katılamıyorum. Evet vidalar gevşedi ama hiç dökülmedi bende. Üstelik sizin belirttiğiniz kadar da (her 20 kmde bir) sıkmadım. Hatta ben hiç sıkmadım, zaman zaman uğradığım servis yaptı bu işi. Ayrıca "ucuz etin yahnisi" konusunda şunu söyleyebilirim: Bu klasmandaki japon harici olanlar (ki Japonların fiyatı 3 Ramzey eder) arasında en az sorunlu motordur Ramzey. Eğer geçmiş sayfaları okursanız, diğer markaların sorunlarını yazdığım sayfalarda bunu görürsünüz. Son olarak şunu söyleyeyim: Bmw bile, vidalarının çok uzun olmasına rağmen, gevşememesi için "locktite" adlı bir vida yapıştırıcısını önce vidaya sürüyor ve sonra vidayı sıkıyor. Eğer sorununuz sadece vida gevşemesi ise, bu yapıştırıcıdan alınız, gevşeyen vidayı tamamen söküp ucuna bir iki damla damlattıktan sonra vidayı takıp sıkınız. Bakın bakalım bir daha gevşeyecek mi?
Not: Servis konusunda ise söyledikleriniz bir çok yer için doğru olabilir. Bence servisinizi değiştirin. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
19 Ağustos 2010, 05:28
#786
cok nefis bilgiler paylaşımlar için teşekkürler.
500km ilk bakımını yaptırdım servise yağ değişimi vs. sefaköy servisi..
2000km yağ değişimi için tekrar gelmem söylendi.fikirlerinizi öğrenmek isterim.çünkü
kullanma kılavuzunda farklı bilgiler mevcut.tuzladaki fabrikayı aradım sorun yok dediler ama yinede emin olmak istiyorum.şuanda 1000km geçtim.bakım için farklı servise gitsem diye düşünüyorum.
okuduğum kadarıyla 2006 üretim qm250 lastiklerini değiştirmek gereklimi acaba.şuanda gayet iyi görünüyorlar
-
19 Ağustos 2010, 10:57
#787
2000 km geç olur yağ değişimi için, 1000 km de de bi değiştir sen, motor yeni olduğu için sık değiştirmek gererikyor. 2000 km de tekrar genel kontrole ve yağ değisimi için gidersin,1000 km de kendin değistirimezsen yağı, servise gidersin..yağ çeşidini de biiyosundur 15-40 yada 15-50 tam sentetik olacak, naci abiye slmlar
servis konusunu bilemicem, ilk gidisin sırasında garanti belgesini dolduruken servsini adını da yazıyo adam galiba bundan sonra hep ona gitmek zorunda kalıyomusun bilmiyorum. fabrikaya sormak lazım sanırım. 4 yıllık lastik gevriyormus durduuğu yerde de olsa,yol tutusu azalıyormus, burdan edindiğim bilgiler, iyi bi tubeless lasbtikle değismesi gerekiyor aslında ama bende henüz değistiremedim..
hayırlı olsun kazasız sürüsler,
escemes adlı üyeden alıntı
cok nefis bilgiler paylaşımlar için teşekkürler.
500km ilk bakımını yaptırdım servise yağ değişimi vs. sefaköy servisi..
2000km yağ değişimi için tekrar gelmem söylendi.fikirlerinizi öğrenmek isterim.çünkü
kullanma kılavuzunda farklı bilgiler mevcut.tuzladaki fabrikayı aradım sorun yok dediler ama yinede emin olmak istiyorum.şuanda 1000km geçtim.bakım için farklı servise gitsem diye düşünüyorum.
okuduğum kadarıyla 2006 üretim qm250 lastiklerini değiştirmek gereklimi acaba.şuanda gayet iyi görünüyorlar
-
19 Ağustos 2010, 11:57
#788
escemes adlı üyeden alıntı
cok nefis bilgiler paylaşımlar için teşekkürler.
500km ilk bakımını yaptırdım servise yağ değişimi vs. sefaköy servisi..
2000km yağ değişimi için tekrar gelmem söylendi.fikirlerinizi öğrenmek isterim.çünkü
kullanma kılavuzunda farklı bilgiler mevcut.tuzladaki fabrikayı aradım sorun yok dediler ama yinede emin olmak istiyorum.şuanda 1000km geçtim.bakım için farklı servise gitsem diye düşünüyorum.
okuduğum kadarıyla 2006 üretim qm250 lastiklerini değiştirmek gereklimi acaba.şuanda gayet iyi görünüyorlar
Daha önce de yazmıştım bunları ama tekrarlayayım. Ben yağı şu km'lerde değiştim. 300--1.000--2.500--4.000--7.000--10.000--13.000. Zaten kullanılan yağ 1.6 litre olduğundan fazla tutmuyor. Bence de 1000 km'de değişiniz.
Lastik için ise bence biraz binip kıştan önce değişmelisiniz. Eğer bizim burada kışın zaten motora binilemez diyorsanız, bu durumda Mart-Nisan gibi değişiniz. Hayırlı olsun motosikletiniz.
emokaan82 adlı üyeden alıntı
2000 km geç olur yağ değişimi için, 1000 km de de bi değiştir sen, motor yeni olduğu için sık değiştirmek gererikyor. 2000 km de tekrar genel kontrole ve yağ değisimi için gidersin,1000 km de kendin değistirimezsen yağı, servise gidersin..yağ çeşidini de biiyosundur 15-40 yada 15-50 tam sentetik olacak, naci abiye slmlar
hayırlı olsun kazasız sürüsler,
Aleykümselam emokaan82 arkadaşım.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
19 Ağustos 2010, 14:26
#789
Ramzey 250 hakkında yapılan 80 km den sonra oluşan vibrasyonu ve sık sık civata vida gevşeme olayına dair yapılması gerekenleri yazdım arkadaşların maduriyetleri birazda kendilerinden kaynaklanıyor olsa gerek. Şu okuma alışkanlığımızı geliştirmediğimiz sürece aynı sorular aynı sorunlar heralde bize burda büyük bir daire çizdirmeye de devam edicek. Ben kısaca forumla yeni tanışan yada üye olmaksızın takip eden arkadaşlarımız için kısaca tekrarlamak istiyorum bu motorun 80 km den sonra vibrayson yapmasının başlıca nedenleri motoru şaşeye bağlayan alt ve üst bağlantı noktalarının biraz zayıf olması ve adi vida somun kullanılması. Ben motoru komple yerinden almadan bütün vidaları sırasıyla çıkarıp krom vida ve somunla değiştirdim ve içi plastik dolu olan somunlardan taktım 2 seneden beri her vida motorun üzerinde durmakta. Birde vidalanan yerin girdiği ve somunla sıkıldığı karşı tarafına 2 mm kalınlığında plastik kauçuk conta koydum son devir ve son gazda titreşim ancak arkadaki yolcu tarafından ayaklıklardan hissediliyor sürücüde direksiyondan hissediyor. Toplam 15 tl lik bir masraf ve 1 saatlik zaman bu işe fazlası ile yeter. Bir nablburcunun önüne gidin motoru kapısına çekin nerde bir vida somun görüyorsanız götürüp kromuyla değiştirin.Bu motorların en fazla altaki saplamalarından gevşeme oluyor sık sık eğilip bakmak gerekiyordu ama artık halloldu.tavsiye ediyorum.
-
19 Ağustos 2010, 15:12
#790
Gidon
bu krom vida olayını falan yapamadım henüz,benimkinde çok titreme olmadığı için sanırım ama yapacam en kısa zamanda..
şu gidon olayına cevap vermedin beycivan hocam ya.. gidon komple olarak yukarı kaldırıalibilr mi, ve sadece kol kısımlarından bükülüp elcikler yani daha yukarı kaldırılabilir mi,bunu biz yapmaya çalıssak garanti anlamında bir sorun yaratır mı acaba? servise de gidemedim soracaktım..baktım şöyle bi ben, gidonu aşağıya bağlayan vida çok uzun değil yani gevsetip yukarı çekilebilirmi bilmiyorm.. gidon kollarını büküp yukarı kaldırmaya çalısırsak da sanki kırılırmış gibi geliyo?
Beycivan adlı üyeden alıntı
Ramzey 250 hakkında yapılan 80 km den sonra oluşan vibrasyonu ve sık sık civata vida gevşeme olayına dair yapılması gerekenleri yazdım arkadaşların maduriyetleri birazda kendilerinden kaynaklanıyor olsa gerek. Şu okuma alışkanlığımızı geliştirmediğimiz sürece aynı sorular aynı sorunlar heralde bize burda büyük bir daire çizdirmeye de devam edicek. Ben kısaca forumla yeni tanışan yada üye olmaksızın takip eden arkadaşlarımız için kısaca tekrarlamak istiyorum bu motorun 80 km den sonra vibrayson yapmasının başlıca nedenleri motoru şaşeye bağlayan alt ve üst bağlantı noktalarının biraz zayıf olması ve adi vida somun kullanılması. Ben motoru komple yerinden almadan bütün vidaları sırasıyla çıkarıp krom vida ve somunla değiştirdim ve içi plastik dolu olan somunlardan taktım 2 seneden beri her vida motorun üzerinde durmakta. Birde vidalanan yerin girdiği ve somunla sıkıldığı karşı tarafına 2 mm kalınlığında plastik kauçuk conta koydum son devir ve son gazda titreşim ancak arkadaki yolcu tarafından ayaklıklardan hissediliyor sürücüde direksiyondan hissediyor. Toplam 15 tl lik bir masraf ve 1 saatlik zaman bu işe fazlası ile yeter. Bir nablburcunun önüne gidin motoru kapısına çekin nerde bir vida somun görüyorsanız götürüp kromuyla değiştirin.Bu motorların en fazla altaki saplamalarından gevşeme oluyor sık sık eğilip bakmak gerekiyordu ama artık halloldu.tavsiye ediyorum.
-
19 Ağustos 2010, 16:01
#791
Hocam ben mct gidonuyla değiştirmeyi düşündüm.Kabloların yetişmediğini onların da değişmesi gerektiğini söylediler vazgeçtim.
-
19 Ağustos 2010, 16:19
#792
evet kendi gidonunu yükseltmeye çalısırsak kablolar yetmeyeckmis gibi geliyodu.. gidon yüksekte olunca daha güzel görünüyor, ama yapacak bisey yok sanırım..
oapydn adlı üyeden alıntı
Hocam ben mct gidonuyla değiştirmeyi düşündüm.Kabloların yetişmediğini onların da değişmesi gerektiğini söylediler vazgeçtim.
-
19 Ağustos 2010, 17:14
#793
@ emokaan şu vida olayını yapmadan önce haber versende olmadı beraber gitsek ;) nasıl olur?
3ds Max
-
19 Ağustos 2010, 17:22
#794
sincan faith te oturuyorm ben, burda var bi servis oraya gidiyorm ben, olur tabi gelirsen eğer vidaları somunları falan alır beraber gideriz olmazsa ama ben aha çok kendimiz halletmemizden yanayım, garanti kahsamında yaparlar belkei ama garanti bitince kazıklanmamak için alıstırmamaız lazım elimize alyanı anahtarı
maxemrah adlı üyeden alıntı
@ emokaan şu vida olayını yapmadan önce haber versende olmadı beraber gitsek ;) nasıl olur?
-
19 Ağustos 2010, 18:10
#795
aynı fikirdeyim. benim garanti devam ediyo ama beycivan abinin dediği gibi gidelim bi nalburcuya kendimiz halledelim. bende batıkentte oturuyorum bu arada.. haberleşelim..
3ds Max
-
19 Ağustos 2010, 20:28
#796
Eğer sizlere yakın bir yerde ikamet etseydim 1 2 saatimi seve seve ayırır bu vidalama olayına el atardım ama inanın bunu kendiniz çok basitçe yapabilirsiniz. Hepimiz zeki akıllı ve yetenekli kişileriz buna inanıyorum.Çünkü motorcuyuz ve motor kullanıyoruz.Bu servislerde ağını kurmuş zavallı motorcuları bekleyen ustaları kapı ağızlarında beklerken görünce sinirim tepeme çıkıyor, onlara göre her motor sorunlu arızalı yada bir yerleri bozuk. El yordamınızı geliştirmenizi tavsye ederm.Garantiden isterse çıksın sanki kardeşim kullandıkları yağ buji kablo işçilik kaç paralık Allah aşkına söyleyin bana.Tek tük iyi dürüst işinin ehli usta kaldı.Biz onlara denk gelene kadar kaç motor parası cebimizden kaparlar.Ben kendi motorumda titreşimi tarihe gömmüş durumdayım. Ustalara söyleyince de sen böyle yapıyorsun ama o civatalar esnemesi lazım motorun az da olsa yerinde sallanması iyi diyor. Akıl alıcak iş mi yaw ne demek motor şaşede oynasın demek. Herşey bilimsel denenmiş test edilmiş neticesi görülüp önerilmiş ne kadar iş varsa hepsine mana buluyorlar. Benzin deposuyla oynamayın arkadaşım ön kulak bağlantı yeri çok zayıf kaynaklanmış birde önde 2 adet vidayla sabitleniyor 5 6 sefer sökün takın diş yeri yalama oluyor büyük sıkıntı oluyor. Ben bunu denemeye çalıştım kawasaki vn 500 e benzesin istiyordum ama baktım depo saçı incecik temas yerlerinin izasından delinmesi an meselesi.Bunun yerine iki adet baş ve sonkısıma banyo süngeri koyup depoyu onun üzerine yerleştirerek sıkın titreşim yüzde 10-15 gidicektir emin olun.Km saatine giden telden de çok ses gelir.buı teli arada bir yağlayın arkadaşlar. hayırlı akşamlar.0507 349 61 93 dilerseniz arayabilirsiniz.
-
20 Ağustos 2010, 02:04
#797
Herkese merhaba ; ben Erdem.
bu forumu uzun zamandır takip ediyorum, ilk motorumu alırken sizlerin çok faydası oldu, özellikle Naci abi nin tecrübelerinden ve bilgilerinden faydalandım. motorumu alalı 2 ay oldu. ilk kazamı bile atlattım :( biraz geçte olsa aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.
-
20 Ağustos 2010, 09:37
#798
@virtuemen, aramıza hoşgeldin..
@beycivan, zaten insanın kendi motoruyla uğraşması zaman ayırması kadar güzel ve zevkli bişey yok sanırım.. bu vibrasyon olayı için senden baya bi tavsiye alıcam abi bu arada çünkü benim motorda da 80de titreşim başlıyo çünkü benden önceki sahibi çok özen göstermemiş benimde sınavlarım olduğu için 1 haftadır bi elden geçiremedim. ilk boş kaldığımda servisine götürüp baştan aşağı bi check-up yaptırıp ufak eksikliklerini gidericem sonra sizlerin verdiği önerilerle kendi motorumla kendim ilgilenicem.
3ds Max
-
20 Ağustos 2010, 09:48
#799
eyw bi gün ayarlar hallederiz..
maxemrah adlı üyeden alıntı
aynı fikirdeyim. benim garanti devam ediyo ama beycivan abinin dediği gibi gidelim bi nalburcuya kendimiz halledelim. bende batıkentte oturuyorum bu arada.. haberleşelim..
anlattığın gibi yaparız biz beycivan hocam, zor bisey olduğunu sanmıyorm yani, iki vida söküp takamayacakmıyız yani dimi servisin iyisi de var kötüsü de,para kazanmak için herseyi yapan cinsten bi servisle karsılasmayalım ins..
Beycivan adlı üyeden alıntı
Eğer sizlere yakın bir yerde ikamet etseydim 1 2 saatimi seve seve ayırır bu vidalama olayına el atardım ama inanın bunu kendiniz çok basitçe yapabilirsiniz. Hepimiz zeki akıllı ve yetenekli kişileriz buna inanıyorum.Çünkü motorcuyuz ve motor kullanıyoruz.Bu servislerde ağını kurmuş zavallı motorcuları bekleyen ustaları kapı ağızlarında beklerken görünce sinirim tepeme çıkıyor, onlara göre her motor sorunlu arızalı yada bir yerleri bozuk. El yordamınızı geliştirmenizi tavsye ederm.Garantiden isterse çıksın sanki kardeşim kullandıkları yağ buji kablo işçilik kaç paralık Allah aşkına söyleyin bana.Tek tük iyi dürüst işinin ehli usta kaldı.Biz onlara denk gelene kadar kaç motor parası cebimizden kaparlar.Ben kendi motorumda titreşimi tarihe gömmüş durumdayım. Ustalara söyleyince de sen böyle yapıyorsun ama o civatalar esnemesi lazım motorun az da olsa yerinde sallanması iyi diyor. Akıl alıcak iş mi yaw ne demek motor şaşede oynasın demek. Herşey bilimsel denenmiş test edilmiş neticesi görülüp önerilmiş ne kadar iş varsa hepsine mana buluyorlar. Benzin deposuyla oynamayın arkadaşım ön kulak bağlantı yeri çok zayıf kaynaklanmış birde önde 2 adet vidayla sabitleniyor 5 6 sefer sökün takın diş yeri yalama oluyor büyük sıkıntı oluyor. Ben bunu denemeye çalıştım kawasaki vn 500 e benzesin istiyordum ama baktım depo saçı incecik temas yerlerinin izasından delinmesi an meselesi.Bunun yerine iki adet baş ve sonkısıma banyo süngeri koyup depoyu onun üzerine yerleştirerek sıkın titreşim yüzde 10-15 gidicektir emin olun.Km saatine giden telden de çok ses gelir.buı teli arada bir yağlayın arkadaşlar. hayırlı akşamlar.0507 349 61 93 dilerseniz arayabilirsiniz.
hosgeldin erdem,hayırlı olsun motorun öncelikle.. dediğin gibi hepimiz çok fayda görüyoruz burda anlatılanlardan ve bizlerde tecrübelendikçe yeni bilgiler eklenecektir. arada parazit seklinde bilmeden ve taraflo olarak yazanlar da oluyo ama onları es geçeceksin geçmiş olsun ufak kazan için de, önlemini almadan trafiğe kesinlikle çıkma, bende ufak bir kaza atlatmıstım,lastiklerin ve fren sisteminin zayıflığından oldu, enazından en kısa zamanda lastik deisimini yapmanı tavsiye edebilirm onlem olarak.
kazasız hayırlı sürüsler,
virtuemen adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba ; ben Erdem.
bu forumu uzun zamandır takip ediyorum, ilk motorumu alırken sizlerin çok faydası oldu, özellikle Naci abi nin tecrübelerinden ve bilgilerinden faydalandım. motorumu alalı 2 ay oldu. ilk kazamı bile atlattım :( biraz geçte olsa aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.
-
20 Ağustos 2010, 10:46
#800
virtuemen adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba ; ben Erdem.
bu forumu uzun zamandır takip ediyorum, ilk motorumu alırken sizlerin çok faydası oldu, özellikle Naci abi nin tecrübelerinden ve bilgilerinden faydalandım. motorumu alalı 2 ay oldu. ilk kazamı bile atlattım :( biraz geçte olsa aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.
Motorunuz hayırlı olsun. Allah başka kaza bela vermesin. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler