Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Haziran 2010, 05:13
#661
Arkadaşlar Facebook da RAMZEY QM 250 KULLANICILARI adına bir grup açmış bulunmaktayım oradanda çektiğimiz video ve resimleri paylaşıp yine birbirimizin sorunlarına çözüm bulma yolunda ilerleyeceğimize şüphem yok hepinizi bekliyorum bakmadan geçmeyin sohbet imkanı ve birbirimizi tanıma fırsatı için ideal bir ortam video paylaşım olanağı cabası. Saygılar... http://www.facebook.com/group.php?gi...5819607&v=wall
Reklamlar
-
29 Haziran 2010, 16:12
#662
Bugün face book ta açmış olduğunuz bölüme bende üye oldum hayırlı olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 ----------
Dostum motoru alt sephaya alınca vitesi boşa geçir elinde hızlıca çevir sesini bir dinle eğer bu şekilde çıkan ses normal bir ses ise haraket halinde geliyorsa ihtimalleri veriyorum.
1. Zincir boşluğu oluştuğunda zincir koruma demirine çukurlarda sürtüyor olabilir.
2.Arka fren balatasının arka janta sabitlendiği yerdeki somun gevşek ise yerinde ileri geri haraket edebilir zaten onu tutan somunu kontra somunla sabitleseniz çok çok iyi olur.
3.Amortisör sertlik derecesini el alta çektiyseniz özellikle iki kişiyken lastik çukurlarda çamurluğun üstüne deyebilir.
4.Tekerlek mili sağdan ve soldan aynı hizada eşitlenerek sıkılması gerekiyor yani 1 mm lik kayma bile hayati önem taşıyor. Lastiğin yanaklarının arka mafsalın her iki noktasına da eşit boşlukda durduğunu gözlemleyin. Elinizle arka tekerleği hızlıca çevirip lastiğin yani plakanın olduğu arka kısımdan 1 2 mt gibi geriden dikkatlice bakın geometrik olrak dümdüz dönmesi gerekiyor ama sekerek yada yalpalı dönüyorda bu kontrolleri yapmanız gerekebilir.
Aklıma gelen bunlar tahrik takozlarının fazla aşınmamış olmasına dikkat edin. Bilyeleri değiştirdim demişsiniz eğer üzerindeki gibi iyi bir orta mil takılıysa tekerleği komple yerinden dışarı alıp incelemek gerekicek.
-
29 Haziran 2010, 23:33
#663
beycivan arkadaşım dediğin her ayar normal durumda sanırım benim yine bilyada sorun var bilyayı değişeli 3 hafta oldu ses kesilmiş gibiydi ses çok rahatsız edici bi ses olmadığı için kaskın içinden duyulmuyo yokuş aşşağı giderken vitesi boşa alıp kontağı kapadığımda motoru dinlersem duyuyorum ama kesinlikle zincir sesi değil zincirimde sorun yok gerginliği tmm amortisorlerde en sert ayarında zaten çamurluğa sürtme olayıda yok ben yarın tekeri komple bi çıkarıymda inceleyim arka fren balatasının arka janta sabitlendiği yerdeki somun aklıma gelmemişti orayıda bi inceleyim yarın eğer o değilse benim arka teker devamlı bilya dağıtıyo demektir dur bakalım hayırlısı...
-
29 Haziran 2010, 23:39
#664
Dostum sana yardım etmeyi çok isterdim Ben Balıkesir ili Bandırma ilçesindeyim.Siz snaırım kırşehirdesiniz. Yanlız tekeri komple sökün bu bilye olayında ağır tahrik bilyesi koydurmaya özen göster düşüş devir bilyeleri tuz buz oluyor zaten topu topu 10 15 bilyer vardır içinde 5 tanesi gittimi şakırtı gider yolda. Kulaklıkla ipod bile dinlesen o sesi duyarsın. Sen kendin sök arkadaşım birşey olmaz sorunu kendin gör keşfet ama bence o bilyelerde sorun var dostum. Jant göbeğinin fren balatasına bağlantığı yeri görmüşündür o kısmıda aç bir bak balata baskı yayları yerinden kurtulmuş da olabilir.Kolay gelsin..
-
29 Haziran 2010, 23:42
#665
tmm saol denicem ben bi çok kez söktim zaten tekeri en son takozları kendim değişmiştim şu facedeki sayfayıda canlandıralım hep beraber
-
29 Haziran 2010, 23:45
#666
Dostum o face book sitesine ben üye oldum sanırım sizde ebedi yönden bir çalışma mevcut.Tanıtım bilgilerinizi okudum. Tanıştığımıza da ayrıca memnun kaldım.
-
29 Haziran 2010, 23:50
#667
Arka tekerlekten ses gelme sorunu bende de vardı Beycivan hocanın dediği doğru bilyeleri 5 gün sonra sökkmüştük hepsi nakavt yenisini taktık düzeldi.Ben bir şey sormak istiyorum burda bir ramzey 250 nin eskozlarını delmişler çok hoş bir ses çıkartıyordu bunu motora bir zararı varmı bende delmek istiyorum ne dersiniz...hoş olmaz mı?
-
29 Haziran 2010, 23:55
#668
o tanıtım bilgimi yazalı çok oldu ama ilk okuyan sensin sanırım uykusuz bir gecede can sıkıntısından yazılan bi yazı sadece bende çok memnun oldum beycivan arkadaşım seninle aynı şehirde olsaydık motorları dağıtır dağıtır toplardık burada kafama göre adam yok bu benim ikinci motorum gayet memnunum ve şimdiye kadar hiç pişman olmadım bu motordan tek sorunum parça bulamıyorum kırşehirde motorsiklet parçaçsı yok sadece satıyolar satışsonrası hizmet yok ne yaparsan yap bu aslında bana birazda iyi geldi elim tornavida tutar oldu kendimce baya anlar oldum motorlardan içinden çıkamadığım yerlerde sizler varsınız ee daha ne olsun. )
-
29 Haziran 2010, 23:58
#669
Aslında bu motorun parçaları yüzde seksen mondial mct jinlun monero gibi 250 lik katogorideki bütün chopper motorlarla aynı parçaları kullanıyor.Bende ramzey ve bazen baska motorun parçalarından taktıgım oluyor.Sen bulamadıgın parçalar hakkında beni bilgilendir yarıdımcı olmaya çalısırım inanki bu motor keyifli bir motor zaten internettende bu motora ait her parçayı rahatça temin edebilirsin.
-
30 Haziran 2010, 00:24
#670
Tektekerneco arkadaşım benim ramzeyi aldığımda egsozlar delinmiş ve içi boşaltılmıştı öyle bi sesi vardıki motorun anlatamam akşam sokaklarda gezerken gazı biraz fazla kaçırsam yandaki park edilmiş arabaların alarmları çalıyodu buradaki motorsever arkadaşlar benim motorun sesine hayrandılar beni nerede görseler ses ver ses ver diye bağırıyolardı ilk zamanlar eğlenceli olsada sonradan kafa ağrıymaya başladı işin bide bu tarafı var caddeye çıkıyorum geziyorum resmen gürültü kirliliği çok bağırıyodu normal rolantideyken bile egsoz homurdanıyodu devamlı. Kimseyi rahatsız etmeyede hakkımız olmadığı için iki egsozuda yenisiyle değiştirdim şimdi normale bindi egsozu deldiğinde sanırım sibop ayarlarından emme aynı ama egsoz ayarını kısman değiştirmen gerekiyor bildiğim kadarıyla illaki kafaya koydum illaki delcem diyosan egsozun duman çıkan deliğin etrafından bir kaç delik aç matkapla ama ince uçlu matkapla aç ki eğer ilerde sesten sıkılırsan açtığın delikleri vida ile kapayabilesin direk egsozu boşaltırsan geri dönüşü olmaz ve egsozu değiştirmen gerekir ve bu da sana ortalama 400 liraya mal olur ben baya düşeşe aldım bi arkadaşın elinde kalmış sıfır kullanılmamış orjinal bizim egsozdan ben çiftini 50 liraya bulunca hemen değiştirdim yoksa o sesle binerdim yinede 400 bayılamazdım iki egsoza haberiin olsun . Saygılar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------
tekteker arkadaşım gurubumuza senide bekliyoruz olmazsa olmaz ..
http://www.facebook.com/group.php?gi...5819607&ref=mf
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:14 ----------
Tektekerneco burada mısın _???
-
30 Haziran 2010, 14:15
#671
Motorlarınızın eksoz borularının uçlarını aldırmanız susturucu odalarına matkap salarak delikler açmanız eksozların uçlarına bağırtan ses yapan ilaveler takmanız çevrede yaşayan dolaşan evinde nöbetten gelmiş yada hasta durumda olan, küçük bebekler ve benim gibi bu işe sinirlenenlerin olduğunu hesap ederek başlamalısınız. Ne benim ne başkalarının çevremizde bu gibi gürültü yapıcı motorlarla dolanması pek hoşdeğil. Gençliğimizde pejolara çok yapardık ve aynı sokaktan sevgilimiz için defalarca geçerdik. Ama ne o zaman ne de şimdi yaptığımız iyi bir iş değil. Eksozların delinmesi yada açılması durumunda eksoz sübap değerinizi fabrika değeri olan 0,10 dan aşağı düşürmen gerekir çünkü duman eskisinden daha rahat çıktığı için eski sıkı düzeninde motorun sübap ayarı tamamen kaçar ve sık sık tekleme aşırı benzin yakma başlar. Birde tabi trafikçi amcanın kulakları sana doğru gözleride plaka doğru yönelebilir...))) kısaca kimseye tavsiye etmiyorum.ramzeyin kendi egsoz boruları çok kaliteli ve pahalı arkadaşlar..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------
motora giren hava ne kadar soğuk olursa yanma da o kadar kuvvetli olur arkadaşlar. Hava filtresinin görevlerinden biri de budur. Yani motor için soğuk ve temiz hava akışı sağlamaktır. Bildiğiniz gibi motor ile atmosfer arasındaki tek direnç hava filtresidir. Eğer kullanılan hava filtresi kalitesiz ise motordan oluşan sıcak havayı motora iletebilir ya da dışarıdan gelen tozlu havayı süzmeden motora ulaştırabilir. Bu nedenle hava filtresini hayati önem taşır diyebiliriz. Hava filtresi konusunda bir şeyin altını çizmek istiyorum o da modifiye yapılarak (krank ağırlığı azaltılmış,pistonları taşlanmış rektefiyesi cc büyültülerek yapılmış..vb) performansı artırılmamış bir motora standartın dışında hava filtresi uygulamanın pek mantıklı olmadığı düşüncesindeyim. Tamamen yanlış olan başka bir düşünceye göre eğer araca hava filtresi takılırsa motora giren hava ve yakıt karışımında dengesizlik olur. Yani normal şartlarda motora 15 birim hava 1 birim yakıt giriyorsa hava filtresiyle birlikte hava miktarının artacağı ve motorda dengesizliğe sebep olacağı düşünülmektedir. Ancak hava ayar vidası kullanılarak bu denge sağlanabilinir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------
Alacağınız açık hava filtresinin dışının çelik tel örgü ile kaplı olmasıan dikkat ediniz sudan uzak tutun hortumla bu bölüme su tutmayınız. Filtrenin ağız çapının 50 mm yoksa 52 mm olması gerekiyor.
-
01 Temmuz 2010, 15:40
#672
takipteyim :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------
face deki gruba da katıldım bu arada...
3ds Max
-
01 Temmuz 2010, 21:02
#673
Bu forumda yaptığım çalışmaların bazılarının resimlenmesini istiyorum site yönetimine msj yazdım bu resim yükleme işinde bir arkadaşımız yardım edebilir mi_? 12 senelik bilgisayar tamircisiyim çözemedim bu işi...)) Acaba resimlerim bir sitede önceden yüklenmesi mi icab ediyor. Help me motorcu arkadaşlar..
-
02 Temmuz 2010, 01:19
#674
evet önce bir siteye yüklenmesi gerekiyor.www.ressim.com dan yapabilirsinbaşka siteler de var ama aklıma gelen ilk bu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------
İmageshack.us adresine gir.Ordan koyacağın resmi upload et sana aşağıda link verecektir o linklerden bir tanesini foruma kopyala yapıştır yap.Bu kadar basit. bu da başka bi yol.
-
02 Temmuz 2010, 04:41
#675
Slm...
Bugün Ramzey 250 chooper aldım param yetmediği için aldım ve daha önce kullandığım ismini vermek istemediğim başka bir çin malı 250 cc chooper beklerken üzerine bindiğim dakikadan itibaren düşüncelerimden dolayı beni utandırdı motor hakimiyetini tam hissettim ve manevra kabiliyeti çok yüksek.
-
02 Temmuz 2010, 07:57
#676
çin malı 250 cc chooper ayarında bir motor beklerken demek istedim.
-
02 Temmuz 2010, 12:26
#677
kli adlı üyeden alıntı
Slm...
Bugün Ramzey 250 chooper aldım param yetmediği için aldım ve daha önce kullandığım ismini vermek istemediğim başka bir çin malı 250 cc chooper beklerken üzerine bindiğim dakikadan itibaren düşüncelerimden dolayı beni utandırdı motor hakimiyetini tam hissettim ve manevra kabiliyeti çok yüksek.
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
Beycivan bu sitede resimler nasıl yüklenir diye bir başlık var. Orayı bulursan sorununu çözersin. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
02 Temmuz 2010, 16:35
#678
aci abi buldum valla şimdi mct formunda ekledim ama tekrar uğraşmamak için o forumun kısayol linkini veriyorum.Resimler bazı çalışmalara aitken çekilmişti.Nasılsa resim ekleme olayını çözdüm bundan sonra yüklemeye gayret edeceğim. Naci abi senin yolculuk ne zaman abi Temmuz ortası balıkesirde motor festivali var biliyorsun buyur gel abi..) Ramzey alan arkadaşıma da hayırlı olsun çok iyi bir karar vermişsin kardeşim kullandıkça bu motoru seveceksin.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2096888
-
02 Temmuz 2010, 19:33
#679
Teşekkürler Beycivan ve Naci abi.öndeki koca gövdeyi göresem kendimi japon malı maxi scooter sürüyor gibi hissediyorum bu chooper değil başka bir şey. Kaliteli motorda kullandım ucuzunu da en kaliteli 250 liklerden dar alanda manevra kabliyeti motor gücü ve sürüş kalitesinenbahsediyorum hiçbir eksisi yok bindikçe şaşırıyorum çünkü piyango vurmuş gibi oldum açıkçası beklemiyordum bunu kullanmamış ve çin malı olduğu için eleştirenlerle hiç polemiğe girmenin anlamı yok çünkü anlamaları mümkün değil bende üzerine binene kadar açıkçası beklentim çok düşüktü. Yanda vida gibi bir şey var onun ayarını tam yapamıyorum ya gazı bırakınc yığılıp stop edecek kadar gevşek yada bırksam bie gideceadr sıkı yapıyorum çünkü nasıl dursa iyi bilmiyorum sıkı olunca kalkıaraha rahat ama 3.viteste yavaşlayıp dönmsi zor.Şimdilik vida düşme vs gibi sorunla karşılaşmadım ama her şeye hazırım ve uğraşmaya değer çünkü sürüş keyfi ve motor hakimiyeti mükemmel bu motorda.
-
02 Temmuz 2010, 22:36
#680
Ben motorumun yan çantalarına pikniklere giderken çay termosu çörek börek denize giderken havlu terlik uzun yolda da her türlü anahtar yedek tel fener gibi beni yoldaki üzücü durumalrdan kurtaracak ekipmanları taşıyorum. Alışkanlık edinin günün birinde ihtiyacınız mutlaka olucaktır. Ramzey iyi motordur kardeşim güle güle kullan.Daha da seveceksin merak etme.Çin malına veryansın edenlere şunu de: Bu kadar laf edeceğine ver para da gidip japon motoru alalım. Herkes parası kadar yaşıyor arkadaşım kimsenin kimsenin malına çamur atmaya hakkı yok. Bir kaç kişi bana o hatayı yaptı yapıştırdım cevabı hiçççç alttan almıyacaksın.O rolanti düğmesini devir saatin 1200-1500 dk/s gösterene kadar yükselsin.Çok açarsan sesi çok çıkar kısarsan motor ya stop eder ya vuruntu yapar ki bu zararlı dır. Onu iyi ayarla tatlı bir mekanik ses gelicektir tadında bırak rahat olur. Bu arada bugün bir honda twister 250 yi yolda yedim kullanıcısı deli oldu baktı durup montu falan çıkardı baya bir terlettim heralde..)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler