Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2010, 02:58
#561
orhanyldz adlı üyeden alıntı
gerçekten güzel bir gezi olmuş,sormak istediğim şey şu ramzey üzerinden yaptığınız bu güzelim değişikler kaç paraya maal oldu.ayrıca eksozu içini boşaltmak yakıt tüketiminde bir farklılık yarattımı?
Valla kardeşim debriyaj balatasını değiştirdim,motor yağını,marş motorunun dişlisi ve manyetosunu değiştirdim, emme manifoldlarını değiştirdim, ngk buji takıldı, hava filtresi değişti, egzost, sarı şeritler, çantaların sökülmesi camın sökülmesi, deponun boyanması, çamurlukların boyanması ve vernikleri, püsküller, ramzey yazıları kesilmesi,bilimum etiketlerin sökülmesi ve diğer ayarların maliyeti 350 tl. tuttu.. Yanlız dikkatinizi çekerim maliyeti çok yakın bir kardeşim ilgilendi sagolsun,benden pek bi para kazandığını sanmıyorum..ayrıca ben hiç karışmadım sayılır herşeyi kendisi yaptı,benim isteklerim doğrultusunda..
Egzostu açtırmamdan sonra yakıtta çok göze batar bir artık farkedemedim açıkcası, çünkü yeni açtım sezonu geçen sezonun rakamları pek aklımda kalmadı ama ses on numara tavsiye ederim..özelliklede yokuş aşağı inerken patlama sesleri süper..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 ----------
emokaan82 adlı üyeden alıntı
sarı şeritleri bende boyatacam ya,görüntü anlamında eksi bi özellikle bence motor için..
Kardeşim seninde motorun hayırlı uğurlu olsun bu sırada, Allah kaza bela vermesin inş.. Yanlız o sarı şeritleri boyatmıyoruz, onlar sticker gibi çıkıyorlar.. onları yerlerinden söktükten sonra zımpara atıp boyamak lazım parçaları yeniden çünki üzerlerinde vernik atılmış, direk çıkartırsan alt tarafları hem mat oluyor, hemde yarım milimetre kadar derin oluyor altları..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------
Sanki birileri bizi izliyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:55 ----------
Konuyu Toplam 4 Üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
mehmetay18, askon+
yakaladım seni dayııı
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Reklamlar
-
10 Nisan 2010, 04:46
#562
motora baya bişeyler yapmışsın hayırlı olsun ama motorun son halıini şöyle ayrıntılıca ve net olarak bir kaç resim koyarsan bende birkaç alıntı yapabilirim yüksek müsadenle senden
boyalar şeritler tamam hepsi güzel ama egsozda büyük hata yapmışsın yaa yazık onlara birincisi motorun artık gittikçe daha fazla yakmaya başlayacak ve o sesten sende rahatsız olmaya başlayacaksın ama geriye dönüşü yok
bu arada o kestiğin egsozların tanesi 230 lira civarında ikisi 460 lira :S
-
10 Nisan 2010, 22:09
#563
umtbytmr adlı üyeden alıntı
motora baya bişeyler yapmışsın hayırlı olsun ama motorun son halıini şöyle ayrıntılıca ve net olarak bir kaç resim koyarsan bende birkaç alıntı yapabilirim yüksek müsadenle senden
boyalar şeritler tamam hepsi güzel ama egsozda büyük hata yapmışsın yaa yazık onlara birincisi motorun artık gittikçe daha fazla yakmaya başlayacak ve o sesten sende rahatsız olmaya başlayacaksın ama geriye dönüşü yok
bu arada o kestiğin egsozların tanesi 230 lira civarında ikisi 460 lira :S
Ramzeyin internet sitesinde egzostların çifti 560 lira olduğu yazıyor, sanırım biraz değil bir hayli abartmışlar olayı.. onların 106 lira yazdıkları rotor denilen parçayı piyasadan 35 liraya buldum ben.. egzostların çiftinide 250 lira gibi bir rakama bulmanın mümkün olduğunu tahmin ediyorum.. Bir ara düzgünce resimlerini çekip atarım inş.
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
-
10 Nisan 2010, 22:31
#564
zzzzzzzzzzz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------
yweqweqewqeeq
-
10 Nisan 2010, 22:53
#565
[QUOTE=Kardeşim seninde motorun hayırlı uğurlu olsun bu sırada, Allah kaza bela vermesin inş.. Yanlız o sarı şeritleri boyatmıyoruz, onlar sticker gibi çıkıyorlar.. onları yerlerinden söktükten sonra zımpara atıp boyamak lazım parçaları yeniden çünki üzerlerinde vernik atılmış, direk çıkartırsan alt tarafları hem mat oluyor, hemde yarım milimetre kadar derin oluyor altları..[/QUOTE]
eyw abi sagolasin..şeritlerle ilgili konuyu anladım,ilk işim onları halletmek olacak..allah herkese kazasız hayırlı sürüşler nasip etsin..
-
10 Nisan 2010, 22:58
#566
Ya arkadaşlar bugün motorum çok kirli üzerine bir su tutturayım dedim.. suyu tuttuktan sonra bi garip oldu motor.. e normaldir dedim bujilere su kaçtı herhalde birazdan kendine gelir dedim.. 1-2 km. yormadan üzmeden gittim, baktım düzelme yok, söktüm bujileri temizlemek için biri çok az bi damla ıslaktı, ikisinide temizledim tekrardan yerine taktım.. sonra çalıştırdım yine düzelmedi.. bi müddet kullandım biraz kendine geldi ama sesi boğuk ve çekişi düşüktü.. yaklaşık 90-100 km. yol yaptım halen düzelmedi.. Buji haricinde ne olmuş olabilir acaba? Başına gelen varmıı??
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
-
11 Nisan 2010, 12:29
#567
Mehmetay18, fotolara baktım ve maşaallah diyorum başka birşey demiyorum. Selamlar.
Not: Bence tek eksiğin yan ve arka deri çantalar. Çok pahalısını almaya gerek yok. Çok çok senede bir değişirsiniz. Ararsanız el yapımı çok hesaplı (50 TL civarı) deri yan çanta bulabilirsiniz. Bendeki 3 yıldır üzerinde, eskidi ama hala sağlam.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 ----------
mehmetay18 adlı üyeden alıntı
Ya arkadaşlar bugün motorum çok kirli üzerine bir su tutturayım dedim.. suyu tuttuktan sonra bi garip oldu motor.. e normaldir dedim bujilere su kaçtı herhalde birazdan kendine gelir dedim.. 1-2 km. yormadan üzmeden gittim, baktım düzelme yok, söktüm bujileri temizlemek için biri çok az bi damla ıslaktı, ikisinide temizledim tekrardan yerine taktım.. sonra çalıştırdım yine düzelmedi.. bi müddet kullandım biraz kendine geldi ama sesi boğuk ve çekişi düşüktü.. yaklaşık 90-100 km. yol yaptım halen düzelmedi.. Buji haricinde ne olmuş olabilir acaba? Başına gelen varmıı??
Muhtemelen hava filtrene su gitmiş (pek mümkün değil ama..) Sol plastik kapağı aç altta hava filtresinin kutusunu göreceksin. 4 vidayı söküp kutunun ortasındaki hava filtresini (kutuyu değil) dışarı al ve bak bakalım ıslak mı? Eğer ıslaksa fön makinası ile kurut temizle verine tak. Takmadan önce hava filtresinin kutusunu içini kontrol et bakalım yarık çatlak varmı. Varsa silikonla güzelce yapıştır ve kuruması için 1 gün bekle. (eğer geçen gittiğin uzun yol gezisinde biraz bastıysan, hava filtre kutusunu patlatmış olabilirsin. Bu da motorun aşırı hava çekip fakir karışım nedeniyle performansını düşürür. Tamiri silikonla mümkün merak etme). Ayrıca hava filtresinden karbüratöre giden boruların kelepçelerini sık, yerinden çıkan hava borusu varsa tam olarak oturt yerine. Son olarak, karbüratör tahliye hortumlarının vidalarını biraz gevşetip (iki taraftan ayrı ayrı) yere benzin aktığını gör. Sonra geri sık vidaları. Eğer su gitmişse içine bu yolla boşaltmış olursun).
Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
11 Nisan 2010, 22:17
#568
-
11 Nisan 2010, 22:29
#569
ya hocam bu motor gerçekten ramzeymi? vay vay çok güzel olmuş yahu.ee ne kadar gitti bütün bu modifiye işlerine...?
-
11 Nisan 2010, 22:38
#570
henüz tam bitmediği için bi maliyet çıkartamıyorum ama şuana kadar 200-250 arası bişi gitti..
-
12 Nisan 2010, 02:20
#571
Naci63 adlı üyeden alıntı
Mehmetay18, fotolara baktım ve maşaallah diyorum başka birşey demiyorum. Selamlar.
Not: Bence tek eksiğin yan ve arka deri çantalar. Çok pahalısını almaya gerek yok. Çok çok senede bir değişirsiniz. Ararsanız el yapımı çok hesaplı (50 TL civarı) deri yan çanta bulabilirsiniz. Bendeki 3 yıldır üzerinde, eskidi ama hala sağlam.[COLOR="Silver"]
Beğendiğine sevindim naci abicim, senin fikirlerin ve tavsiyelerin benim için atasözü gibi birşey inanki Yanlız abi deri çanta hususunda ben şöyle düşündüm ; diyorumki heybe çanta takmak yerine iki yana sosis çanta taksam nasıl olur sizce, ben bi denedim, çok hoş ve farklı durdu..Güzellerinden bulduğum an bi çift alıp sağ ve sola sosisleri yerleştirmeyi düşünüyorum kısmetse..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------
Naci63 adlı üyeden alıntı
Muhtemelen hava filtrene su gitmiş (pek mümkün değil ama..) Sol plastik kapağı aç altta hava filtresinin kutusunu göreceksin. 4 vidayı söküp kutunun ortasındaki hava filtresini (kutuyu değil) dışarı al ve bak bakalım ıslak mı? Eğer ıslaksa fön makinası ile kurut temizle verine tak. Takmadan önce hava filtresinin kutusunu içini kontrol et bakalım yarık çatlak varmı. Varsa silikonla güzelce yapıştır ve kuruması için 1 gün bekle. (eğer geçen gittiğin uzun yol gezisinde biraz bastıysan, hava filtre kutusunu patlatmış olabilirsin. Bu da motorun aşırı hava çekip fakir karışım nedeniyle performansını düşürür. Tamiri silikonla mümkün merak etme). Ayrıca hava filtresinden karbüratöre giden boruların kelepçelerini sık, yerinden çıkan hava borusu varsa tam olarak oturt yerine. Son olarak, karbüratör tahliye hortumlarının vidalarını biraz gevşetip (iki taraftan ayrı ayrı) yere benzin aktığını gör. Sonra geri sık vidaları. Eğer su gitmişse içine bu yolla boşaltmış olursun).
Selamlar.
Teşekkür ederim naci abi, söylediklerini yapacağım, fakat şu karbüratör vidalarını gevşetmeyi denemiştim dün, ama öyle bir sıkıki bi türlü gevşetemedim :( hava filtresine su kaçmış olacağını bende zannetmiyorum açıkcası ama kutusunu patlatma olayı kafama yattı doğrusu, biraz zorladım sanırım motoru ve çanakkale dönüşündede teklemeler yapmaya başlamıştı, ama teklesede çok sıkıntı yaratmıyordu, dün yıkattıktan sonra daha bir garipleşti motor, zor devir yapmaya ve vibrasyona başladı.. bi bakalım yarın uygun olursam bi hava filtresini kontrol edeyim, eğer sorunu çözemezsem tekrar kapını çalarım abicim bugün motoru hiç kullanmadım, eğer kendi kendine düzelmiş ise hava filtresi suyu yemiş demektir sanırım, değilmi abi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------
Pantheraa adlı üyeden alıntı
üzeindeki çalışmalarım tam olarak bitmedi hergün yeni bişiler ekliyorum fikir verirseniz sevinirim
Direksiyon ve aynalar 10 numara olmuş.. renk desen başlı başına bi efsane, nazi kaskıda çok güzel tamamlamış, Allah kaza bela vermesin, kem gözlerden sakınsın kardeşim..
Ama koltuk ve plakan çok göze batıyor bence..
gerisi harika duruyor..
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
-
15 Nisan 2010, 12:10
#572
megadeth adlı üyeden alıntı
şu an motorum rodajda ve yavaş yavaş açmaya çalışıyorum alalı yaklaşık 3 ay oldu çekişinden ataklığından oldukça memnunum seri bi motor hiç 90 ı geçmedim ama arada bir zorladığımda hiç gitmem diyecek gibi bi halide yok rodajı devirmiş olan arkadaşlar sana daha net cvp verebilirler.
120 km ibre var, fakat 140 ı gördüm, çubuk taaa aşağıya kadar indi yani.. şanzımanı deiştirip daha yüksekleri hedefliyorum
-
15 Nisan 2010, 17:37
#573
XdreamX adlı üyeden alıntı
120 km ibre var, fakat 140 ı gördüm, çubuk taaa aşağıya kadar indi yani.. şanzımanı deiştirip daha yüksekleri hedefliyorum
Motorun max. hızı 110 km. Önceleri ben de ibre nerelere gidiyor diyordum ve yaptığı hızı gerçek sanıyordum. Çünkü 50-90 km arasındaki değişik hızlarda bir çok avrupa ve Japon ile km testi yaptım motorun km saati doğru çıkmıştı. Bu nedenle ben de 130 km'nin üstündeki hızı gerçek sanmıştım önceleri. Ama daha geçen yaz el GPS'i ile yaptığım ölçümde motorun otoyol hızının (normal şartlarda) ilk 100 km'de sadece 3.5 kmlik bir hatalı gösterdiğini, ama özellikle 105 km den sonra ibrenin yükselmeye devam etmesine rağmen GPS'in sadece birkaç km değiştiğini gördüm. Dolayısıyla motorun max. hızı 110 km olduğuna kanaat getirdim. Ama şunu tekrar söyleyeyim, km saati 105'i gösterinceye kadar gösterge hatası sadece 3.5 -4 km kadar. Yani mükemmel denecek doğrulukta. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
20 Nisan 2010, 01:44
#574
Niçin öyle söyledin gardaş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------
Ben alalı 2 hafta oldu çok memnunum daha rodajda açıyorum rahat 120 yi görüyor.
-
20 Nisan 2010, 19:27
#575
POYRAZ QM250 adlı üyeden alıntı
Niçin öyle söyledin gardaş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------
Ben alalı 2 hafta oldu çok memnunum daha rodajda açıyorum rahat 120 yi görüyor.
1000 bakımına ver, teslim alınca bi uzun yol yap şöle 500 600 km, motor kendine gelsin, 2 haftalık motoru zorlama o kadar
-
22 Nisan 2010, 05:55
#576
naci bey motorun ibresinde yanılma olabilir ama ibreyi bende sona dayadığımda en az 125 yapıyor buna eminim neden dersen 110 da iken hissettiğim hız ve rüzgar ibre sona dayalı iken baya bi fark var bunu hissedebilirsiniz arkadaşlar bi sorum olacak size özellikle naci bey siz daha iyi bilirsiniz ben motora iki kişi bindiğimde çekişinde hissedilir derecede düşme oluyor özellikle yokuş çıkarken bunun sebebi acaba hava filitre kutusunun hava olması olabilir mi bu kadar fark edebilir mi? ki benim hava filtresinin kutusu ortadan ayrılmış ek yerlerinden hava alıyor ben önemsemedim. bir de bu arka amörtisörler iki kişi iken çukura girdiğimde arka teker çok az olmakla birlikte çamurluğa sürtüyor amortisörü yukarı mı kaldırtmam gerekiyor yada amörtisörün bi sertlik ayarı varmı varsa ben yapabilir miyim bir tamirciden yardım mı almalıyım? cevaplarınızı bekliyorum kazasız belasız cezasız sürüşler...
-
22 Nisan 2010, 13:00
#577
umtbytmr adlı üyeden alıntı
naci bey motorun ibresinde yanılma olabilir ama ibreyi bende sona dayadığımda en az 125 yapıyor buna eminim neden dersen 110 da iken hissettiğim hız ve rüzgar ibre sona dayalı iken baya bi fark var bunu hissedebilirsiniz arkadaşlar bi sorum olacak size özellikle naci bey siz daha iyi bilirsiniz ben motora iki kişi bindiğimde çekişinde hissedilir derecede düşme oluyor özellikle yokuş çıkarken bunun sebebi acaba hava filitre kutusunun hava olması olabilir mi bu kadar fark edebilir mi? ki benim hava filtresinin kutusu ortadan ayrılmış ek yerlerinden hava alıyor ben önemsemedim. bir de bu arka amörtisörler iki kişi iken çukura girdiğimde arka teker çok az olmakla birlikte çamurluğa sürtüyor amortisörü yukarı mı kaldırtmam gerekiyor yada amörtisörün bi sertlik ayarı varmı varsa ben yapabilir miyim bir tamirciden yardım mı almalıyım? cevaplarınızı bekliyorum kazasız belasız cezasız sürüşler...
Belki benim kilom hızı azaltıyor veya motorun km'sinden dolayı debriyaj bir miktar kaçırıyor olabilir. Bu kabul ederim. Ama Ben de GPS ile ölçerken motorun ibresinin 105 km'den sonra devam ettiğinde motorun sesinin değiştiğini (adeta hızlandığını) ve daha hızlı gittiğini sanıyordum. Ama GPS nedense bunu teyit etmedi. ibre 125'i gösterdiğinde bile GPS 105'i gösteriyordu. Sizin motorda bunu anlamak için en iyi şey bir GPS bulup denemek. (sakın Toyota otomobil ile denemeyin. Onu da ölçtüm. GPS 120'yi gösterirken arcan ibresi 130 küsürdü.)
Zaten hava filtresi kutusunun patladığını en iyi yüklü olarak yokuş çıkarken anlarsınız. Motordan normal sesi aşan ve benzinin yetersiz olduğunu ima eden o horultu, fazla hava emiliyor anlamındadır. Ben kilolu olduğumdan bunu tek başıma bile rampada hissediyordum. Düz yolda çok belli etmez. Ramzeyin gücü aslında iyi ama gaza kökleyince ihtiyaç duyduğu havayı almak için oluşturduğu basınç hava filtresinin kutusunun yapışme yerlerinden açılmasına neden oluyor. Bunun için kutuyu eğer sökebilirseniz filtreyi çıkarıp sağlam bir silikonla içten ve dıştan silikonlayınız ve motoru bir gün hiç çalıştırmayın. Ayrıca tekrar patlamasın diye kutuyu dıştan sağlam bir bant veya cırt şeritle sabitleyin. Sonra aradakii farkı görürsünüz. Ayrıca filtre kutusundan karbüratöre giden hortum kelepçelerini de sıkıp, hortumda çatlak olup olmadığını ve hortumun karbüratöre tam geçip geçmediğini de kontrol edin.
Amartisörün sertlik ayarı var ama elinizde bunun aleti yoksa yapamazsınız. Muhtemelen sizinki en yumuşak seviyede. Onu sertleştirirseniz sorun ortadan kalkar.
Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
24 Nisan 2010, 21:46
#578
Merhaba arkadaşlar.Benim başım yine dertte.Aslında ramyede sorun yok diye düşünmekteyim.Sorun şu 2 gün önce İzmirin pislik bir semtindeki bir petrol ofisi benzinliğinden ne yazık ki zorunlu kaldığım için 10 ytl lik benzin aldım.ve benzini aldığımdan beridir Motor her devir yükseltmek (yanii vites büyütmek)isetidğimde beni öyle bir sarsıyorki.ha durdu ha duracak gibi oluyor motor.bilmiyom anlatabiliyormuyum derdimi ama hanii motor bir türlü devir almaz ya,kesik kesik devir alıyor sonra kendine geliyor motor.şimdi eğer sorunu anlatmayı becerebildiysem eğer sorun benzindenmi(su katılmış olabilirmi diye düşündüm)yoksa başka bir sorundanmı kaynaklanıyor sizce.Özellikle benzinin üstünde durmamın sebebi petrol ofisinden benzin almadan önce asla böyle bir sıkıntı yaşamadım.evet yardımlarınızı bekliyorum.
-
25 Nisan 2010, 05:01
#579
Orhan evet %90 benzinin sorunlu olması. Yapabileceğin olay basit motoru ayağa al sonra motorun sol tarafında yani benzin musluğunun olduğu tarafa geç. Karbüratörün yanında altta bi vida var düz uçlu olan vida onu gevşet. Gevşettiğinde motorun altından tahliye hortumundan benzin akmaya başlayacak eline bi kola şişesi al şişenin ağzını kes ve akan benzini ona doldur bu arada karbüratöründeki su ve pislikler oraya inecktir penzin çok pisse yarım litre benzin akana kadar bekle iyice pisikler çıksın zaten su ve pislikler benzinin altına çökecektir sonra vidanı tekrar sıkıla ve üstteki temiz benzini istersen tekrar depona boşaltabilirsin fakat dikkat et pisliği tekrar depoya dökme Bu sayede karbüratörünü temizlemiş olursun sonra bin motoruna çık yola yolda giderken baya bi düzelmiş olacak motorunun sesi ve gidişi biraz hızlan ve cikleyi bir kaç kere açıp kapa geriye kalan pisliği motor bu sayede yakıp atacaktır ve geriye bir sorununun kalacağını sanmıyorum. umarım işe yarar kolay gelsin. Herkese kazasız belasız cezasız sürüşler.
-
25 Nisan 2010, 20:33
#580
Kilometre Göstergesi
Mrb,motorumu aldım kullanıyorum,canavar gibi yanlnız bugun bişeyle karsilastım kullanım kılavuzunda da göremedim bir bilgi..kilometre götergesinin hemen altında Cep Telefonuna benzeyen kucuk bi işaret var, o işaret kırmızı yanıp sönmeye basladı,anlamadım bişey..hararet göstergesi falan mı oluyo,motorun fazla ısındıgını mı gösteriyo acaba? 80le gidiyodum,60-70 arasına inice sönüyomus gibi geldi..acilen bilgi verebilecek varsa sevinirim..
hayırlı sürüşler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler