Tamam hocam. Zaten çantayı takan arkadaş motor ustası değil. Ben onu ustaya taktırayım.
Tamam hocam. Zaten çantayı takan arkadaş motor ustası değil. Ben onu ustaya taktırayım.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Allah Kaza vermesin naci abi...nazarlardanda saklasın.. çok güzelmiş motorların..
Bende dün akşam nihayet motorumu teslim aldım..ilk vitesli kullanmama ve biraz cüssem zayıf olmasına ragmen kazasız belasız eve geldim 14km.. İzlenimlerimi ve sıkıntılarımı aktarmak istiyorum sizlere :
En başta şunu belirteyimki ilk 4000km.mi jinding scooter da yaptım.başka bi motora ilk kez biniyorum oda ramzey qm250..Şunun için söylüyorum belki kıyaslama yapma durumu olursa diğerlerinden pek anlamam yani..
Bayiden motorumu teslim aldım ve çıktım..
VİTES : İlk problemim vitesin boşa geçmemesi, kara şanzumanın tersi bir durum var durunca boşa geçmiyor diger viteslerde problem yok..ama teknik bi adam olarak sadece bir kez stop ettirmeyle evime kadar geldim..Vites göstergesi olmaması çok büyük bi dezavantaj,tabi ben alıştıktan sonra ihtiyac duyacağımı sanmıyorum..Servis vitesler içinde alışınca düzelecek diyor hadi hayırlısı bakalım...
SÜSPANSİYON: önler iyi ama arkalar ıı gerçi ayarlanabiliyormuş arka süspansiyonun sertliği ama fabrika çıkışı biraz sert geldi bana belki lastik havamda fazla olabilir ama çözülmücek birşey yok..
MOTOR : Bi yorum yapmama gerek yok güçlü ve sesi benim hoşuma gitti, umarım uzun ömürlüde olur..
YAKIT : ilk benzinimi aldım 39.5 lira ya doldurdum depoyu, bu bana biraz koydu sanırım bayide biraz yakıt koydu eski scooterimden çekip fakat ne kadar koydunu bilmiyorum.. Ama önemli olan deponun ne kadar aldığı değil, ne kadar eksilttiği değilmi
FREN : Ön frenlere bayıldımm hele heleki scooterdan sonra bana çok kral geldi.. resmen ön frene asılıyorum burun yere yapışıo fakat kayma yapmıyor motorun ağırlığından kaynaklanıyo sanırım.. scooterda olsa yapışırdım bi yere... arka frenler basınca ciyak ciyak ses geliyo balatadan, o eski otosan p100 ler vardı fordun aynı onların sesinden, umarım oda geçicek..muhtemelen balatanın astbest olayından kaynaklanıyodur.. Başka bir vitesli motor kullanıcısı arkadaşım arka frenin sert olduğunu söyledi ama bilemiyorum bence fena değil...
AYDINLATMA : Geldik dış aydınlatmaya, park lambaları açıkken farın parkı-sinyaller ve sis lambaları hep birlikte yanıyor ve görüntü mükemmel, hava kararma aşamasında gezmek çok güzel, bütün herkesin gözünü alıyosunuz.. ama gel görki insan normal far moduna dönmek istemiyor..normal far yetersiz tek başına yanıyo hiç bir güzelliği kalmıyo ve uzağı göstermiyor, uzunlarda aynı şekilde.. fakat oda çözülmeyecek bişe değil, sanırım farı az kaldırınca sorun çözülecektir... arka çantalardaki ışıklar çok tatlı fakat akü bitmiş gibi yanıyo ve biiri az biri çok yanıyo, ampullerini değiştirmeli..
Geldim iç aydınlatmaya .. akü şarj ve benzin göstergesi aydınlatması zeminden yapılmış çok güzel, sürat göstergesi o kadar hoş değil ama okunuyo gece vasat , devir göstergesini yapan mühendisin kulaklarını çınlatayım tam bir fiyasko... sanırım eski mühendis devir saatine başlamadan işine son verilmiş
ÇANTALAR : Güvenlik olarak iyi olsada en kısa zamanda deri çanta taktırmak şart çok gürültülüler..
AYNALAR : Bunlarda bana biraz görüş alanı zayıf geldi yada ben henüz alışamadıgım için öyle..
Benim nacizane görebildiklerim şimdilik bunlar..Hatam olduysa ltfn düzeltin..paylaşmak için sabırsızlandım sizlerle.. hoşcakalın..
Teşekkür ederim arkadaşım. Senin motorun da hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
Vitese zamanla alışacaksın ama kullandıkça daha iyi olacak. Çünkü bir çok motorda 1. vites hep şikayet konusudur. Km saati ve devir göstergelerinin ışıkları zayıf (sadece katedilen mesafe okunmakta zorlanırsınız, hız ibresi güzel görünüyor) ama kesinlikle hatasız gösterirler. Buna emin ol, ben defalarca ölçtüm. Ayrıca benzin göstergesi beni hiç yanıltmadı. İbre tam sola yanaştıktan bir süre ana depo biter sonra benzini yedeğe geçirmelisiniz. Tam dolu depo 12.5 litre alıyor. Yedek ise 2 -2.5 litre civarı. Doğru sürüş ile şehir dışı yedeğe düşmeden yaklaşık 300 km yol alırsınız.
Ön farı hafif yüksek ayarlarsan bence aydınlatması güzel. Benim motorda sis farı çıkmadığı için ayrıca 2X55 wattlık sis farı taktırdığım halde hiç gerek duymadım.
Arka frenden gelen ses muhtemelen motor uzun süre yattığı için oluşan korozyondan kaynaklanıyor. Biraz kullanınca geçeceğini düşünüyorum. Ama mutlaka ayarlattırınız.
Yağı şu km'lerde değişiniz. 300-1000-2500-4000-ve sonraki her 3000 km de bir. Mutlaka kaliteli motosiklet yağı kullanın. 10-40 veya 15-50 yağlar uygundur.
Bence iyi bir servis bulup tüm vida ve somunları sıktırın ve bunu ilk 6000 km'de belirli aralıklarla tekrar edin. Böylece hiç gevşeme sorunu yaşamazsınız.
İlk 1000 km de asla sürat yapmayınız. Zaten motor 5. viteste rahatlıkla 80 km hızda gidebiliyor. Devir aralığı ise max 5000-6000 arasında olmalı. Motor hava soğutmalı olduğundan aşırı sıcak havalarda belirli aralıklarla motoru stop edip dinlendirmelisiniz. Bunlar motorun daha iyi açılmasını sağlar.
Tekrar hayırlı olsun. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Sagol naci abi teşekkür ederim.. Motoruma kısa sürede uyum sagladım.. kullanımı çok rahat gerçekten.. fakat 80 i az geçince vibrasyon çok fazla :( ... umarım zamanla azalır bu... birde bişey soracaım herkesin fikrini almak istiyorum... benim derdim çantalarla, arkaya bir çanta takmak istiyorum mevcut cantalar yetersiz kalıyor..fakat orj.çantaların kilitli olma özelliğinden vazgeçemiyorum... e o zaman yan çantalar plastik arkaya deri koysam çok sırıtacak, arkaya göre plastik yok sanırım olsa o daha çok sırıtacak, hepsini deri yapsam güzel olur fakat kilitli yer kalmayacak..şaşırdım bi yardımcı olursanız sevinirim... bide bu heybe çantaların ebatları nasıl ? sanırım orjinal çantaları ikiye katlar gibi geliyor bana..
Motor açıldıkça titreşim bir miktar azalacaktır. Ama muhtemelen sizdeki titreşimin en önemli nedeni, motor bloğunun gövdeye bağlantı vida ve somunlarının hafif te olsa gevşemesidir. Ayrıca eksozların gövdeye bağlantı vidaları ile amartisör ve benzeri tüm şase vida ve somunlarını sık sık kontrol ediniz. Zor ama büyük ölçüde titreşimi azaltacak bir yol daha var: o da gövde vida ve somunlarının altına sert kauçuk conta koymak. Bunun için belki bağlantı vidalarını daha uzun olanlarıyla değiştirmek gerekecektir. Ancak size şunu , söyleyeyim, benim motoru deneyen başka çinli motor sahibi arkadaşlar benim motorumun titreşiminin daha az olduğunu söylediler.
Çanta konusuna gelince: bence üzerindeki çantaların kullanımı çok pratik ama deri çantalar bu motora (bütün chopper'lara olduğu gibi) çok yakışıyor. Bence bu çantaları deri olanlarla değiştirip, sisi bar arkasına da bir deri çanta koyarsanız çok güzel olur. Ancak sisibar arkasına öncelikle çantayı destekleyecek bir sepetlik (mct 250 lerdeki gibi) monte etmelisiniz. Bu arka çantaya destek olacaktır. Kilitli deri çantalar da var. Ama bu tür çanta kilitlerine çok güvenmeyin.
Ben yukardaki resimlerimde olduğu gibi bir çanta monte etmiştim. Çünkü bana hacimli bagaj lazımdı, o nedenle büyük çanta seçtim. Ama çok daha estetiği yapılabilir. Bunun için internette motosiklet aksesuarı satan mağazalara bakılabilir.
Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Hocam herşeyden önce kazasız belasız sürüşler dilerim. Allah nazardan saklasın. Sayenizde motor zevkimiz (bilhassa benşm gibi Çin malı kullananlar için) katlanarak artıyor.
Arka kısma çanta uymuş. Uzun yol için birebir. Benim 250 de giderek oturuyor gibi. Titreşim ilk gün gibi değil. Yalnız vidaları sık sık kontrol etmek gerekiyor. Bu arada eksozun da zamanla dolacağı ve daha sert ve içten bir ses çıkaracağı söyleniyor. Diğer taraftan usta eksozdan daha canlı bir ses almanın mümkün olduğunu söylediyse de, üzerinde fazla duramadım. Şimdilik memnunum ama gürültü yapmayacak kuvvetli bir eksoza da hayır diyemiyorum. Yani kararsız kaldım hocam...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 AM ----------
Bu arada shdow'a bittim. Herhalde seni takip edicez kısmet olursa Tekrar hayırlı olsun
shadow gercekten supermıs bırden 250 den 750lik sadowa bınmek kımbılır nasıl bır seydır...hayırlı olsun
Sağ ol hocam. Daha iyileri sizlerin ve tüm iyiniyetli arkadaşların olsun.
Eksoz konusunda ben sessizliği sevdiğim için eksoza hiç dokunmadım. (hatta shadowun üzerinde alırken mevcut olan bence gürültülü Highway hawk eksozu söküp orjinal eksozu taktırdım) Bazıları (ramzey, mct, jinlun vb) motorların eksozunu kestirerek daha tok ama bence gürültüsü fazla ses elde ediyorlar. Ben şahsen çevreyi ve uzun yolda kulaklarımı rahatsız etmemek için bu yolu tercih etmiyorum. Ama tabi ki tercih sizin. Yalnız eksozla oynamak belki garanti şartlarını etkileyebilir. Bunu da unutmamak lazım.
Teşekkür ederim arkadaşım. Ancak birden geçme sayılmaz pek. Çünkü ben 1979 dan beri motor kullanıyorum. 1990'da ilk Jawa 350'mi almış, 3 sene sonra yurtdışına gittiğim için satmak zorunda kalmıştım. Motora tekrar dönüşüm uzun bir aradan sonra 2006 yılında oldu. 3 yıllık kullanımdan sonra 2009 yılı başında Shadow'u aldım. Tabi arada ciddi bir güç ve ağırlık farkı var. Kendinizi daha güvende hissediyor, daha çabuk hızlanabiliyorsunuz. Ama ağırlık 100 kg birden arttığı için, özellikle park etmiş motoru çalıştırmadan ileri geri, sağ-sol manevra yapmak istediğinizde, ağırlığın ciddi etkisini hissediyorsunuz. Yakıt biraz daha artıyor, ama güç çok ciddi ölçüde fark ediyor.
Ancak şahsen motosiklette nihai hedefim, selesi yüksek olmayan enduro-touring türü motorlar. Tam enduro olmasa da iyi bir touring sayılabilecek Bmw R 1200R bu açıdan bana oldukça cazip geliyor. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
ya tek sorun park halındeyken ılerı gerı ıttırme olsun ama sımdı anladımkı sız basamakları gercekten tek tek cıkmıssınız motor bı tutku olayı ama malı durumda cok onmelı tabı bende 1 ay once ılk motorum oln mct250 yı aldım hatta hafta ıcı grup olarak toplandık kuragen abide vardı...sanırım sızden ona baya bı teknık yardım gelmis onun ramzeyde msallah cok gosterısli
benim şahsi fikrim bunun yerine mondial alırdım
Yüksek Kalite Üstün Performans
Ramzey değil diğer motosikletler ile de bir piayasa durum tespiti yapmak istiyorum. Benim motosikletim Hyosung GV250cc Cruiser idi. 11.000 km kadar kullandım. 2007 model olarak 6500 liraya nakit almıştım. Motosikletimde değil arıza daha marşa ikinici bir defa basmamıştım bile. Ancak işin gerçek yüzü öyle değil di. Türkiye motosiklet piyasası oldukça tekel ve ön yargılı. İlk motorum olmasına rağmen Hyo bana muhteşem gelmişti. Ancak ilk 5000 den sonra gücü kanıksamaya 10000 km den sonra ise az gelmeye başlayarak motosikletinizde bir kırılma yaşıyorsunuz. Bu kırılmada artık bir erginlik, doygunluk, tatminlikle beraber diğer modelleri tanıma ve kullanma güdünüz fazla ön plana çıkıyor. Bende 11.000 km motosikletim için en az 500 adet sahibinden.com daki bir üst ve model cc ilanlarına takas artı nakit para teklif etmeye başladım. Yaklaşık 500 ilandan ancak 1 yada 2 ilan 6500 liaraya aldığım hatasız motosikletim olan GV250 ye 2000-2500 lira eder ve değer biçip üstünü tık para olarak istiyorlardı. Ben onlara Hyo yu anlatmama rağmen dinlemiyorlardı. Tüm çabalarımda Yamaha YBR125 in bile ikinci el satışta takas çok daha etkili olduğunu anladım. Bence YBR125 hiçbir şekilde GV250 etmez di ama piyasa öyle demiyordu. Kaldı ki Hyosung bir çinli değil Koreli idi. Ama Japon, alman, italyan modeller altında öyle bir eziliyordu ki pestili çıkıyordu. Ben 6500 liraya alıırken CBF150 3700 lira iidi. Takasta denedim cbf150 de var dedim. Adam ikisinede aynı rakam dedi.
O sebeble sonunda 6500 liaraya sıfır aldığım motorumu ki kezinlikle arızasız idi, 4000 liarya zar zor satabildim. Ramzey iyi olabilir. Hatasız da olabilir. Ama değiştirmek istediğinizde elnizde kalacak ve kimse almak istemeyecektir. Demem o ki değerli arkadaşlarım; ramzeyi, regali, bisanı yada diğerlerini kötülediğim falan yok alın binin hayırlı olsun ama satacağınız zaman yada takasa vereceğiniz zaman kimse almayacak size komik şeyler diyeceklerdir. YBR125 yada CBF150 nin piayası çok daha iyi. Belki teknik ve konfor olarak daha altta olsa bile maalesef pazar böyle... O sebebe Ramzey alırken ben bu motoru alırım sonra yakarım mantığı olması gerek. Eminim o motor 4500 lira falan dır. Ama satacam deseniz 1000 liraya kimse almaz. Kalın sağlıcakla...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Yazdıklarının birçoğunda haklısın arkadaşım. Ben de hyo 250 gibi bir motorun, ki 250 lik chopper sınıfında özellikle gücü ve yakıt tüketimi ile en iyi olarak düşündüğüm bir motordur, hakettiği yeri bulamadığını düşünüyorum. Aslında bence bu markayla çok ilgili değil, tarz ile ilgili. Çünkü örneğin Honda shadow'da kendi sınıfında en iyiler arasında olmasına rağmen, satmaya kalkın çok zorlanırsınız. BMW'ye kim kötü diyebilir? Ama ilanlara baktığınızda sıfır fiyatı 40.000-50.000 TL arasındaki motorların 2. eli neredeyse yarı fiyatına ancak müşteri buluyor. Yada hyo gv650 ye bakınız. Sıfırı 18.000 TL, alıp üç gün onra satmaya kalkın, bakalım 12.000 TL'yi görebilecekmisiniz?
Değer kaybetmeyen motorlar da var. Örneğin suzuki dl 650 v-strom, yamaha 125 ybr ve birçok racing tarzı motor değerlerini çok az kaybediyorlar.
Ben bir taşıtı alırken, kullanımından ne kadar keyif alacağımı ve maddi olarak bana yükleyeceği yükü dikkate alırım. Eğer satışı dikkate alacak olsam, o zaman belki tarzımdan, belki keyfimden ve beklentilerimde taviz vermek zorunda kalacağım için, farklı kararlar vermek zorunda kalabilirim. Sanırım ülkemizdeki en temel yaklaşım ise bu. Bu ise bana ters geliyor. Çünkü ben başkalarının ne istediğine göre değil, benim ne istediğime göre (tabiki toplumun genel normlarına aykırı olmamak üzere) bir yaşam sürmeyi hedefliyorum. Bu nedenle de ürünün 2. el satışından ziyade bana sağlayacağı faydayı öncelikle dikkate alıyorum.
Bence siz de motorunuzu büyük bir keyifle kullandınız ve mutlu oldunuz. Önemli olan budur. Kaldı ki satarken de çok zarar etmediğinizi düşünüyorum, çünkü şu an 2007 modelinin sıfırı 6.500 TL'ye satılan bir motoru siz 2. el olaral 4.000 TL'ye sattığınızı söylüyorsunuz ki bu da sıfır değerinin %62'si yapar. Bence kötü bir rakam değil. Ama bu satış rakamı bir yana, sizin kullanım sırasında aldığınız keyftir. Bence bu keyf bu kadarlık değer kaybına değer.
Ramzeye gelince, şu an sıfır 3.500 TL civarında olup 2. el satış değeri de motoruna göre 2000-2500 TL arasındadır. Bence bu da normal sayılır. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Evet hocam, değerlendirmeniz oldukça yerinde ve aynen katılıyorum. İlave olarak şunuı söyleyebilirim: Şimdiye kadar 4 farklı modelde araç sahibi oldum. En son bindiğim araba 0 km. almış olduğum 2008 Honda cıvıc. Ama inanın 1992 beyaz Şahin'de aldığım zevki hiçbirinde alamadım. Yine bir önceki Brava bende az iz bırakmadı. Hala trafikte gördüğüm zaman bakınırım. Ama hiç bir zaman araçlara ve sahiplerine sınıfsal bir bakış açım olmadı olamaz da. Bir Murat 124'ün sahibine nasıl haz verdiğini ve ona her gün nasıl emek verdiğini Adana'da gördüm. Bir eksoz bir arabaya bu kadar mı yakışır. Kapı komşumun 87 model Reno tx'e göstermiş olduğu itinayı gıpteyle seyrediyorum. Sonuç: "En iyi araba bindiğin arabadır". Siz zevk alıyosanız ve onun üzerinde mutlu oluyorsanız sizden iyisi ve sizinkinden iyisi yok derim. Ramzey 250 cc chopper. one number
Evet tüm yorumlar bence kendince haklı. Naci63 arkadaşım yada ağabeyim doğru söz etmiş. Yazısına katılıyorum. Hyo dan çok büyük keyf aldım. eğlendim. Sanırım 2500 TL ye değerde artardı. Aslında bu forumu okuyanların amacıda yaşanan bu olumlu olumsuz görüş ve fikirlerden "kıssadan hisse" kapmaktır. Teşekkürler.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
gurkan abi cok haklısın fakat ınsan deger verdıgı seyler ıcın ugrasır vızontele fılmınde bununla ılgılı bı nakarat vardı hatırlamısın bıllmem ama ınsanları bındıgı araca veya motora gore sınıflandırmak coooook yanlıs bizim ıcın hepsı bır...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 PM ----------
bu yazı gercekten foruma fayda saglamak ıcın yazılmıs yon verıcı ve ogretıcı bır makaledır elınıze saglık hocam mct nasıl pekı 2ci elı busaydıklarınız kadar olumsuz dııl dimi
Önemli olan bu zaten arkadaşım. Bize mutluluk veren şey bazan çok pahalı benzerlerinden daha değerlidir bizim için. Bu nedenle kaybettiği değerin çok üzerindeki sağladığı tatmin, bence, bizim için öncelikli olmalı. Gerisini (eğer maddi sorununuz yoksa) boşverin.
Selka arkadaşım, resminizden gördüğüm kadarıyla benden oldukça gençsiniz. Ben artık kırklı yaşların 2. yarısında sörf yapıyorum kendimce.
sevgili arkadaşım öncelikle teşekkür ederim. Ben ramzeye karar verirken (14 sene aradan sonra) Jinlunu, regali, mct'yi kanuniyi ve ramzeyi incelemeye çalıştım. Temel kriterim eşimle birlikte binebileceğim makul fiyatlı bir chopper almaktı. Ben biraz kilolu olduğumdan sürücü ve artcı selesi geniş ve rahat bir chopper aradım. BU nedenle ilk başta regal ve mct'yi eledim çünkü artcı koltukları bana (bizim için)yetersiz geldi. Kanuni hem %40 daha pahalı hem de üretimi ve satışı durmak üzereydi. Jinluna ilişkin de forumda çok olumsuz şeyler okuyunca Ramzey chopper'ı tercih ettim. (ama nedense o dönemlerde hyo'yu hiç duymamıştım). Ramzeyi 3.5 yıl makul ölçüde memnuniyetle kullandım. Ama açıkçası civarımda hiç mct kullanan olmadığından sizin motorunuz hakkında bilgim yok. Bence bu konuda Arbetus nikli arkadaş size oldukça yeterli bilgi verebilir. Ama bence 2. elini düşünmekten çok motorunuzdan maksimum keyfi almaya çalışın. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Her şeyden önce Gökçen Yılmaz'ın vefatından dolayı üzüntülerimi bildiriyor ailesine sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun...
Dün akşam yine Ankara caddelerinde idik. Bu seferki sayımız 7 idi. Bir de kameramanımız vardı tabi Geceye katılan arkadaşlarıma ve göstermiş oldukları özenlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Aynı ekip kısmet olursa hafta sonunda Polatlı (Gordion)'da olacak. Gezimize ekipte olan olmayan bütün motor sevdalılarını bekliyoruz.
Nerdesiniz millet???
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)