Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Nisan 2009, 22:01
#341
mertyagci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ramzey QM250 alabilirim.Fiyatıda uygun.Yalnız bu motor şu an çift silindir mi tek silindir mi?
Çift silindir ve 19 beygir. Ama firma tüm uyarılarıma rağmen 2005 yılında örnek olarak getirdikleri (Adana'daki fuarda görmüş ve eleştirmiştim), ama sonradan vazgeçtikleri tek silindirlinin fotoğrafını koymuş siteye.
Satıştaki tüm QM 250 cruiser modellerin tamamı 2006 yılından beri hep çift silindirdir.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Reklamlar
-
30 Nisan 2009, 22:07
#342
Harika motor bunlar seside taksi gibi çıkıyor bitiriyor beni Allah banada kısmet etsin daha 250cclik motorlara sıra gelmedi insallah oda olacak.Geçen gün 3 ramzet qm bir arada idi yarrabbim camdan dışarı cıkacaktım resmen görmemişler gibi
-
30 Nisan 2009, 22:35
#343
Mondial 250 mct nasıl kalır bunun yanında peki?
-
01 Mayıs 2009, 15:02
#344
mertyagci adlı üyeden alıntı
Mondial 250 mct nasıl kalır bunun yanında peki?
Hem Ramzey hem de mondial mct ile ilgili forumlar var. İsterseniz ikisini de bir okuyun önce sonra zaten kafanızda bir fikir oluşur. Hangisi daha sorunlu, hangisi daha rahat ve hangisinin avantajı fazla görebilirsiniz. Çünkü bu forumlarda bu motoru kullananların yaşadığı ve karşılaştığı sorunların ne zaman hangi km'de, hangi parçalarda ve hangi durumlarda ortaya çıkmış olduğu yazılı. Ama okumadan sorarsanız tabiki herkes benimki iyi diğeri kötü diyecek. Örneğin ben Ramzey'imi 13500 km dir (3 yıldır) kullanıyorum. Defalarca eşimle birlikte günlük 300 km'lere varan uzun yolculuklar yaptım. Sorun yaşamadım. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
03 Mayıs 2009, 17:54
#345
selam bende 2006 da monero vardı 2 yıl ylnız yağını değiştirrerek kullandım tık demedi.şimdi ramzey bu motoru ithal eden firma tüm özelliklerini teknik artılarıyla ürettiği QM250 ye vermiş.şimdi bende aynısı var sıfır aldım hiç sorunum yok.bence harika olmuş.
ramzey afrika ve asyada fabrikalar kurdu.değişik modelde motorlar üretiyor.ve herkes çok memnun.daha yeni sayılır ama 10 yıl sonra ürettiği motorlar canavar gibi giderse helal olsun derim.çelik aynı çelik ve teknolojik katkılarıyla türk mühendisleride bir harika.ne mutlu türküm diyene..
-
22 Mayıs 2009, 18:54
#346
merhaba Naci abi 3 ay önce motora elim alışması için Ramzey 150 cc lik Scooter aldım 2500 km yaptıktan sonra artık zamanı geldi diyerek dün akşam ani bir karar ile sıfır bir Ramzey QM 250 Cruiser ile takas yaptım tabi farkını vererek aklımda bazı soru işaretleri vardı acabalarla dolu sorular fakat senin bu deneyim ve tecrübelerini okuyarak bayağı aydınlandım ve aklımdaki tüm sorulara cevap buldum bilgilerin için çok teşekkür ederim fakat senin bunca zamanlık yol tecrübenden de faydalanmak isteriz mesela hangi yolu kullanarak nerelere gitmemizi tavsiye edersin, belki bununla ilgili yazılar vardır daha yeni siteyi aktif olarak kullanmaya başladım hatta başlıcam umarım o 300 km lik yollardan bir kaçını bizimle paylaşırsın. ha bu arada bende sizin gibi eşimle yola çıkacağım tavsiyeler ona göre olursa sevinirim.
şimdiden ilgin için teşekkür ederim.
2000 TL verip kask alsan ne olacak, motor kullanırken kafana takmadıktan sonra hiçbir değeri yok.
Kask sadece kafanda değerlidir.
-
23 Mayıs 2009, 12:54
#347
Öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun arkadaşım. Allah kaza bela vermesin. Madem sıfır aldınız (ki bence en doğrusu bu) rodaja dikkat etmelisiniz. İlk yağ değişimi 300 km, sonraki 1000 km sonraki 2500, km sonraki 4000 km ve sonrakiler ise her 3000 km de bir olsun (ben öyle yaptım). Yağ mutlaka motosikletler için olan 10-40 veya 15-40 lık kaliteli bir yağ olmalı. İlk 1000 km'yi mümkünse yalnız binip motoru aşırı zorlamadan kullanmalısınız. En son viteste en fazla 80-90 km hızda seyrediniz. Motor iyi açılırsa merak etme düz yolda 140 km'yi rahat göreceksiniz. Özellikle sıcak havalarda (rodaj döneminde mutlaka) belli aralıklarla motoru gölge bir yerde mümkünse rüzgarı alacak şekilde dinlendiriniz. Benzinine dikkat ettiğiniz sürece (95 oktan) ve iyi bir yerden almak şartıyla hiç sorun yaşamazsınız. BU nedenle şu veya bu öneriyor diye asla karbüratör temizliği veya ayarı yapmayınız. Hatta fabrika ayarlarını bozmayınız. İlk 6000 km'lik dönemde her bin km'de birkaç kez şasenin, amartisörlerin, eksozun vb. tüm vida ve somunları sıkarak kontrol ediniz (motor bloğu gevşemiyor). 5000 km'den önce sübap ayarı gereksiz. İyi açılırsa performansı güzel. Kazasız sürüşler dilerim. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
23 Mayıs 2009, 12:54
#348
herkese selam 1 hafta sonra bende bir enduro cu olacaım 0 ramzey alacagım sıfırı 3000 lira 200 plaka masrafı 600 de 12 ay wade yani 1800e axess e 12 ay taksıtlı oluyo
-
24 Mayıs 2009, 11:29
#349
ben 2 gün önce aldım birtane 250 lik ramzey daha önce mct 250 lik vardı
ve mondialden çok çektim bundan da acaba aynı sorunları yaşarmıyım
mct sürekli yağ kaçiriyordu hiçbir servis tamirci yapamadı krank mili yamukmuş
değiştiler yine olmadı
bu 250 cc lerde kaç km hızla gitmek gerek ben hep sonlarda giderim sorun yaşarmıyım ramzeyde de
bu motor hakkında birkaç ip ucu alabilirmiyim
vibrasyonu nasil önleyebiliriz ve km de ne kadar yakar mct gibi çok yakıyomudur
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
-
24 Mayıs 2009, 22:30
#350
mad_blue adlı üyeden alıntı
ben 2 gün önce aldım birtane 250 lik ramzey daha önce mct 250 lik vardı
ve mondialden çok çektim bundan da acaba aynı sorunları yaşarmıyım
mct sürekli yağ kaçiriyordu hiçbir servis tamirci yapamadı krank mili yamukmuş
değiştiler yine olmadı
bu 250 cc lerde kaç km hızla gitmek gerek ben hep sonlarda giderim sorun yaşarmıyım ramzeyde de
bu motor hakkında birkaç ip ucu alabilirmiyim
vibrasyonu nasil önleyebiliriz ve km de ne kadar yakar mct gibi çok yakıyomudur
Hayırlı olsun arkadaşım. Güle güle binin. Sanırım sorduğunuz tüm soruların cevabı önceki sayfalarda çokca verildi. Eğer onları okursanız sadece bu sorularınıza değil, aklınıza gelebilecek diğer konulara da cevap bulabileceksiniz. Ama şu kadarını söyleyeyim: Ben 14.000 km bindim toplam 3 yıl ve seyahatlerimin %99'u şehir dışı idi (çoğunlukla da 2 kişi olarak). Yakıt (veriler şehir dışı ve 2 kişi için) 30 km/litre; sürat ortalama 90-110 arası; max hız 120-140 arası; yağ kaçırma hiç yok; titreşim az; servis ihtiyacı sadece yağ değişimi, sübap ayarı ve genel bakım; memnuniyet: kendi sınıfında oldukça iyi. Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
26 Mayıs 2009, 03:07
#351
verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkürler.
Naci63 adlı üyeden alıntı
Öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun arkadaşım. Allah kaza bela vermesin. Madem sıfır aldınız (ki bence en doğrusu bu) rodaja dikkat etmelisiniz. İlk yağ değişimi 300 km, sonraki 1000 km sonraki 2500, km sonraki 4000 km ve sonrakiler ise her 3000 km de bir olsun (ben öyle yaptım). Yağ mutlaka motosikletler için olan 10-40 veya 15-40 lık kaliteli bir yağ olmalı. İlk 1000 km'yi mümkünse yalnız binip motoru aşırı zorlamadan kullanmalısınız. En son viteste en fazla 80-90 km hızda seyrediniz. Motor iyi açılırsa merak etme düz yolda 140 km'yi rahat göreceksiniz. Özellikle sıcak havalarda (rodaj döneminde mutlaka) belli aralıklarla motoru gölge bir yerde mümkünse rüzgarı alacak şekilde dinlendiriniz. Benzinine dikkat ettiğiniz sürece (95 oktan) ve iyi bir yerden almak şartıyla hiç sorun yaşamazsınız. BU nedenle şu veya bu öneriyor diye asla karbüratör temizliği veya ayarı yapmayınız. Hatta fabrika ayarlarını bozmayınız. İlk 6000 km'lik dönemde her bin km'de birkaç kez şasenin, amartisörlerin, eksozun vb. tüm vida ve somunları sıkarak kontrol ediniz (motor bloğu gevşemiyor). 5000 km'den önce sübap ayarı gereksiz. İyi açılırsa performansı güzel. Kazasız sürüşler dilerim. Selamlar.
2000 TL verip kask alsan ne olacak, motor kullanırken kafana takmadıktan sonra hiçbir değeri yok.
Kask sadece kafanda değerlidir.
-
31 Mayıs 2009, 21:44
#352
Herkeze merhaba,
adım fikret, izmirde oturuyorum yaşım 31.
Motor sevdasına yeni katılanlardanım. İlk motorum vespa idi, şimdi de ramzey 250cc aldım. Motor sıfır. Bugun çalıştırdığımda jikle kapalı olmasına rağmen boşta çok yüksek devirde çalışıyordu.Sizce bunun nedeni ne olabilir ve umarım doğru yere yazmışımdır.
Herkeze kazasız belasız günler dilerim.
-
31 Mayıs 2009, 21:49
#353
Kaç para verdin hocam o ramzeye?
-
01 Haziran 2009, 18:29
#354
Naci bey yeni motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun... Güle güle kullanın. Bir ara benim de kafamı epey kurcalamıştı shadow. QM 250 yi sattınız mı?
-
02 Haziran 2009, 02:11
#355
sonunda 2gün once aldım bu 3. günüm 140 km yaptım cok sorunları war ankarada yasıyorum dıskapıdan aldım k.kartına taksitle peşin fiyatı 3000 lira 200plaka 600vade farkı 3800e mal oldu 12 ay taksıt yaptırdım ama ilk günden sorun cıktı zincir gevşek biraz sol arka çantanın lambası yanmıyo vites deiştirme ayaklıgı sorunlu giderken cok ses yapıyo egzoz sesi hariç sinyaller yanmıyo ilk gün yanıyodu başkada sorunum yok allaha şükür ama aldıgıma alacagıma pişman oldum kafayı yıcem napsam bilmiyorum aldıgım yere bugun goturdum sinyalleri yanmıyo diye adam yaptı yolda gelirken yine bozuldu offf bi çözüm bulrsanız sevinirim
-
02 Haziran 2009, 10:13
#356
newworld adlı üyeden alıntı
Herkeze merhaba,
adım fikret, izmirde oturuyorum yaşım 31.
Motor sevdasına yeni katılanlardanım. İlk motorum vespa idi, şimdi de ramzey 250cc aldım. Motor sıfır. Bugun çalıştırdığımda jikle kapalı olmasına rağmen boşta çok yüksek devirde çalışıyordu.Sizce bunun nedeni ne olabilir ve umarım doğru yere yazmışımdır.
Herkeze kazasız belasız günler dilerim.
Hayırlı olsun arkadaşım. Güle güle binin. Yüksek devirden kastınız kaç devir bilmiyorum ama, birçok motosikletin özellikle rodaj döneminde rölanti devrinin 1500 devir civarında olması gerekiyor. Eğer devir bundan yüksek ise ve motor ısındığı halde devir düşmüyor ise muhtemelen sağ tarafta karbüratörün yanında rölanti vidasını birisi oynamış olabilir. Motor sıcakken bu vidayı elle yavaşca gevşetip istediğiniz devirde sabitleyin. Ancak 1500'ün altına indirmeyin. Sanırım bu sorununuzu çözer.
mavimerdiven adlı üyeden alıntı
Naci bey yeni motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun... Güle güle kullanın. Bir ara benim de kafamı epey kurcalamıştı shadow. QM 250 yi sattınız mı?
Teşekkür ederim arkadaşım. Daha iyisi sizin olsun. Ramzeylerimin ikisi de duruyor. QM 250'yi satmayı düşünüyorum. Cross modelini ise oğlum kullanacak. Selamlar.
ozankosker adlı üyeden alıntı
sonunda 2gün once aldım bu 3. günüm 140 km yaptım cok sorunları war ankarada yasıyorum dıskapıdan aldım k.kartına taksitle peşin fiyatı 3000 lira 200plaka 600vade farkı 3800e mal oldu 12 ay taksıt yaptırdım ama ilk günden sorun cıktı zincir gevşek biraz sol arka çantanın lambası yanmıyo vites deiştirme ayaklıgı sorunlu giderken cok ses yapıyo egzoz sesi hariç sinyaller yanmıyo ilk gün yanıyodu başkada sorunum yok allaha şükür ama aldıgıma alacagıma pişman oldum kafayı yıcem napsam bilmiyorum aldıgım yere bugun goturdum sinyalleri yanmıyo diye adam yaptı yolda gelirken yine bozuldu offf bi çözüm bulrsanız sevinirim
Hayırlı olsun arkadaşım. Hemen panik yapıp moralinizi bozmayın. Sanırım sizin sorununuz klasik "kötü servis sendromu" yani beceriksiz ve teslim öncesi gerekli kontrolleri yapmayan servisten kaynaklanıyor. Bahsettiğiniz tüm sorunlar "gevşek zincir" ve "ayarsız debriyaj" servis tarafından kolayca halledilir. Aslında tüm bunlar teslim öncesi servis tarafından kontrol edilmeli idi. Size tavsiyem iyi bir serviste, tüm bunları ve ayrıca motordaki tüm vida ve somunları sıkıştırtarak halledebilirsiniz. Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
06 Haziran 2009, 00:55
#357
saol nacı arkadaşım yarın goturcem yine sorunları ve iyi yonlerini yazarım
-
06 Haziran 2009, 10:17
#358
anahtar teslim
mertyagci adlı üyeden alıntı
Kaç para verdin hocam o ramzeye?
anahtar teslim fiyatı 3.250 tl. ruhsat plaka herşey dahil sen parayı veriyorsun 1 saat içinde motor hazır ertesi gün ruhsat plaka hazır.
ha unutmadan peşin fiyatına kredi kartına 12 taksit yapıyorlar.
2000 TL verip kask alsan ne olacak, motor kullanırken kafana takmadıktan sonra hiçbir değeri yok.
Kask sadece kafanda değerlidir.
-
06 Haziran 2009, 21:56
#359
arkadaşalar kanuni Tiger mı yoksa ramzey mi önerirsiniz ?
-
06 Haziran 2009, 22:03
#360
İyiki almamışım bu motoru.Benim Regal Raptorum 125cc çift silindir iki kişi 120 yapıyor meret 2.000 kmdeyim en ufak bir arıza bile çıkarmadı hemde peşin 2900'e aldım.Kasasıda çok büyük.Çok çok az yakıyor.Neyse alanlara hayırlı olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:02 PM ----------
erdem1857 adlı üyeden alıntı
arkadaşalar kanuni Tiger mı yoksa ramzey mi önerirsiniz ?
Yazık diyorum başka bişey demiyorum kardeşim tigera 4 milyar para vermeyi göze alıyorsan git ver ama o 4 milyara ne makineler var çift silindr su soğutmalı 250cc.Bir araştır derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler