Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Nisan 2007, 12:31
#201
Teşekkür ederim Volkan1111 arkadaşım. Motorun ne kadar yakıyor? Şehir dışı kullanımda 1 litre ile 30 km normal. Şehir içi ise bulunduğun yere, yani dur-kak sıklığına ve sürdüğün vitese göre değişir (20-30 km arası normal). Ayara gelince, malum bizim motorlarda çift karbüratör olduğu için ayarlar ayrı ayrı yapılmalı. Eğer yakıt tüketimin yukarıda söylediğim gibi ise hiç dokunma ayarına. Ama daha fazla ise şöyle ayarlamalısın:
Her iki karbüratörün altında karbüratör ile silindir arasında (siyah karbüratör manifoldundan önce) her karbüratör için bir vida var. Motor çalışmıyor iken bu vidayı sonuna kadar sık (ama sona geldiğinde zorlama) sonra turları sayarak vidayı 2.5 tur gevşet. Sonra diğer karbüratör için de aynısını yap. Ayarın tamamdır. Ancak bazan deneme yanılma yoluyla da ayarlamak gerekir. Bu nedenle her iki vidayı aynı şekilde olmak üzere çeyrek tur sık veya gevşet. Motorun en iyi çalıştığı ve gaz yediği noktada ayar tamamdır.
Bu işlem için boyu 3-4 cm olan düz tornavidaya ihtiyaç var. Küçük tornavida ile çevirdiğin her turu tam sayabilirsin. Son olarak motorunun ayarı iyi ise sakın bu vidalara dokunma. Çünkü çift silindir motorlarda karbüratör de çift ise iki silindirin senkronize olması (uyumlu çalışması) çok zor oluyor. Selamlar.
Reklamlar
-
18 Nisan 2007, 12:34
#202
Sana şunu söyleyeyim arkadaşım:uzak dur.Ben binmeye cesaret edemiyorum Çin malı motorlara.Bunlarla ilgili çok şeyler tartışıldı ve konuşuldu zaten.Arattır bulursun.
-
18 Nisan 2007, 12:53
#203
a vagrant : durumu cidden abartıyorsun gibi geliyor biniyorum ve çok uzun bir sürede bineceğim. Düz yolda giderken motorsikletin dağılıp tekerin fırlaması gibi birşey mümkün değilki korkayayım Kimi mercedese biner kimi ise doğan a aradaki fark benim açımdan sadece budur. Naci arkadaşında söylediği gibi Suzuki motorları ile hemen hemen aynı teknoloji ile üretiliyor. Tesisat ve diğer aksamları hakkında bir bilgim yok ama ufak tefek sorunlar dışında bir sorunumda yok açıkcası Naci abiyede tam destek veriyorum ve bu topici canlı tuttuğu için teşekkür ediyorum ;)
Naci hocam söylemeyi unutmuşum motor 100 km de 4.2 litre yakıyor ne yapayım şimdi şaşırdım açıkcası. Aradada patlama sesi yapıyordu ve çekişde düşmeler yaşıyordum.
-
18 Nisan 2007, 13:17
#204
a vagrant adlı üyeden alıntı
Sana şunu söyleyeyim arkadaşım:uzak dur.Ben binmeye cesaret edemiyorum Çin malı motorlara.Bunlarla ilgili çok şeyler tartışıldı ve konuşuldu zaten.Arattır bulursun.
Arkadaşım, topiğe giren birçok kişi sırf birşeyler yazmış olmak için işkembe-i kübra'dan sallıyor. Hiç kimse de onlara "yahu senin bu motorda tecrüben var mı yoksa onun bunun bilmeden uydurduğu şeylerin dolduruşuna mı geliyorsun" demiyor.
Sayın arkadaşım, eğer önceki sayfaya bakarsanız, Ramzeyin hangi firma tarafından, nasıl bir teknoloji kullanılarak üretildiğini ve çok sıkı olan Amerikan standartlarını geçerek ABD'de de satıldığından bahsetmiştim. Artık bu konulardaki polemiklerden ve bilmeden konuşulan boş laflardan gına geldi bana. Son olarak şunu söylemek istiyorum. Lütfen bilmiyorsanız konuşmayın! Eğer dişe dokunur, bilgiye ve tecrübeye dayanan bir sözünüz varsa onu da çekinmeden söyleyin ki biz de öğrenelim. Ama bilmiyorsanız lütfen sadece konusu hakkında bilginizin olduğu topiklere giderek orada yararlı olunuz.
Not: ben de size yolda giderken ön tekerinin motorun altına girdiği aprillalardan, parça sıkıntısı çeken kawasakilerden, bozulup uzun süre servisin çözüm bulamadığı ve tamirine dünya parayı istediği falanca ve filanca Japon ve avrupa markalarından örnekler verebilirim. Sadece topiklerde aratarak. Ama bunların bizim topiğe hiç yararı olmaz.
Volkan1111 arkadaşım, söylediğin tüketim şehir dışı sabit hız (ortalama 100 km hızda) ise çok; ama şehir içi kullanımında ise normal sayılır. Eğer iyi bir servis biliyorsan bulunduğun yerde oraya götürebilirsin yoksa tarif ettiğm gibi sen de ayarlayabilirsin. Selamlar.
Not: patlama sesi yakıtın bir kısmının yanmadan atıldığını ve eksozda patladığını gösterir. Bujinde problem olabilir. Belki bu nedenle çekiş düşüklüğü yaşıyorsun.Kullanman gereken buji: NGK CR6HSA dır.
-
18 Nisan 2007, 19:47
#205
öncelikle mrb bende ramzey 250 cruizer kullanıcısıyım bende naci63 e katılıyorum ve motorumdan oldukça memnunum bende bu motorların suzuki teknolojisini kullandığını biliyorum onun için seçimim ramzey oldu zaten ramzeyin cross modelinde suzuki teknolojisi kendini gayet iyi gözteriyor.Depom 20ytl ye fulleniyo ve bu yakıtla yedek hariç yaklaşık 170km yol yaptım bu sizce normalmi yoksa fazlamı herkeze kazasız sürüşler..
-
18 Nisan 2007, 20:01
#206
beyler sızın bu motor nasıl gıdısı fln? kaç basıonuz
-
18 Nisan 2007, 20:11
#207
Zevk işte, asla binemem ben bunlara
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
18 Nisan 2007, 20:24
#208
GeCe__ adlı üyeden alıntı
beyler sızın bu motor nasıl gıdısı fln? kaç basıonuz
şu an motorum rodajda ve yavaş yavaş açmaya çalışıyorum alalı yaklaşık 3 ay oldu çekişinden ataklığından oldukça memnunum seri bi motor hiç 90 ı geçmedim ama arada bir zorladığımda hiç gitmem diyecek gibi bi halide yok rodajı devirmiş olan arkadaşlar sana daha net cvp verebilirler.
-
19 Nisan 2007, 15:13
#209
dishy adlı üyeden alıntı
Zevk işte, asla binemem ben bunlara
Arkadaşım, bu motorla ilgili fikir veremeyecekseniz bu topiğe neden yazıyorsunuz. Siz TA'nızın hayalini kurun ve ilgili topiğe yazın.Bu motorlara binenler de görüş ve tecrübelerini burada paylaşsınlar.
Ben rodajı geçeli çok oldu. Normal havada çok rahat 130'u gördüm. Sadece deneme amaçlıydı. Km teli kırılacak diye gaz kıstım. İki kişi bindiğimde de yine 130'a vuruyor (toplam yük 180 kg). Ancak rüzgar karşıdan eserse veya otobanda rampa çıkıyorsam iki kişi genelde 115-120'yi görüyorum. Km saatim doğru. Lütfen Ramzeyi diğer çinlilerle kıyaslayıp "onların km saati bozuk, fazla gösteriyor" demeyin. Çünkü ölçümleri honda, bmw ve suzuki ile yapıyorum.
Megadeth arkadaşım, QM 250'nin deposu 12.5 ltre, yedek hariç 10 litre ve ben ortalama 100-110 hızda iki kişi otoban sürüşünde 3.2 litre/100 km olarak yakıt tüketiyorum.
Selamlar.
-
06 Mayıs 2007, 21:05
#210
Arkadaslar Tek Silindirli Ramzey In Veya Kanunin Cift Silindirli Motorlar Karsisinda Pek Sanslari Yok Maalesef Ikincisi Benimde Basima Gelen Bir Olay Alirken Arastirma Yapiyordum Adam Truva Satiyordu Ramzeyede Baktim Bisanada Truvaci Mondial I Ovdu Burdan Kendisini Alkislamak Istiyorum Kendisi Truva Satarken Baska Markayida Ovebiliyor Gelelim Mondiala Bu Motoru 8700 Km Dir Kullaniyorum Diger Cinlilerden Daha Guzel Ve Hos Bir Gorunume Sahip Yavru Bmw R1200 Kendisi Ramzeyin Cin Mali Oldugunu Herkes Biliyor Zaten Insanlari Kandirmaya Calismaktanda Vazgecsinler
-
07 Mayıs 2007, 12:01
#211
KAYA018 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar Tek Silindirli Ramzey In Veya Kanunin Cift Silindirli Motorlar Karsisinda Pek Sanslari Yok Maalesef Ikincisi Benimde Basima Gelen Bir Olay Alirken Arastirma Yapiyordum Adam Truva Satiyordu Ramzeyede Baktim Bisanada Truvaci Mondial I Ovdu Burdan Kendisini Alkislamak Istiyorum Kendisi Truva Satarken Baska Markayida Ovebiliyor Gelelim Mondiala Bu Motoru 8700 Km Dir Kullaniyorum Diger Cinlilerden Daha Guzel Ve Hos Bir Gorunume Sahip Yavru Bmw R1200 Kendisi
Ramzeyin Cin Mali Oldugunu Herkes Biliyor Zaten Insanlari Kandirmaya Calismaktanda Vazgecsinler
Arkadaşım, "deveye boynun niye eğri demişler, o da nerem doğru ki demiş". Ben de yazınızın neresini düzelteceğime şaşırdım.
1) Noktalama işaretlerine dikkat etmediğiniz için, kurduğunuz cümleleri tam olarak anlayamadım. Amacınız Ramzey'i mi kötülemek, yoksa alakasız motorları Ramzey forumunda mı övmek pek belli olmuyor.
2) Sanırım Ramzey QM 250 den bahsediyorsunuz. Ama eğer bu forumu okusaydınız veya eleştiriye kalktığınız motor hakkında zerre kadar bir bilgiye bile sahip olsaydınız, Ramzey tek silindirli demezdiniz.
3) Firmaya gelince; Mondial firması ne kadar yerli firma ise Ramzey firması da o kadar yerli bir firmadır. Ayrıca mct 250 (nam-ı diğer macit) ne kadar Çinli ise Ramzey QM 250 de o kadar çinlidir. Aradaki en önemli fark, sizin mct'nizi çinde kimin ürettiği pek belli olmasa da Ramzey qm 250'yi Çinin ilk ve en eski motosiklet firması olan Qingqi firması Suzuki teknolojini tam 23 yıldır kullanarak üretmektedir.
4) Herkese kendi motoru tabiki güzel görünecektir. Zaten göze hor göründüğü halde bir motoru almış olmayı düşünemiyorum. Karar aşamasından önce ben de MCT'yi inceledim. Bence dezavantajları olduğu için almadım. Bana da Ramzey hoş görünmüştü ve hala da öyle.
5) "Yavru Bmw R1200 Kendisi" diye birşey söylüyorsunuz. Bu sözünüz bana çok abartı geldi. Siz herhalde ya Bmw R 1200'ü görmediniz, ya da abartmayı çok seviyorsunuz.
6) Son olarak, MCT ile ilgili bence güzel bir formunuz var. Oradaki bazı arkadaşlarla da zaman zaman fikir alışverişinde bulunuyoruz (örneğin Arbetus). Bence başka forumlara girip, orada kendi motorları ile ilgili bilgi paylaşan insanların motorlarını kötülemek yerine, kendi forumunuzda kendi motorunuzu tartışınız.
Sonuçta hepimiz motorcuyuz "benim motorum daha iyi" türünden yaklaşımlarla bir yere varamayacağınızı bilmelisiniz.
-
07 Mayıs 2007, 12:33
#212
Naci63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım, "deveye boynun niye eğri demişler, o da nerem doğru ki demiş". Ben de yazınızın neresini düzelteceğime şaşırdım.
1) Noktalama işaretlerine dikkat etmediğiniz için, kurduğunuz cümleleri tam olarak anlayamadım. Amacınız Ramzey'i mi kötülemek, yoksa alakasız motorları Ramzey forumunda mı övmek pek belli olmuyor.
2) Sanırım Ramzey QM 250 den bahsediyorsunuz. Ama eğer bu forumu okusaydınız veya eleştiriye kalktığınız motor hakkında zerre kadar bir bilgiye bile sahip olsaydınız, Ramzey tek silindirli demezdiniz.
3) Firmaya gelince; Mondial firması ne kadar yerli firma ise Ramzey firması da o kadar yerli bir firmadır. Ayrıca mct 250 (nam-ı diğer macit) ne kadar Çinli ise Ramzey QM 250 de o kadar çinlidir. Aradaki en önemli fark, sizin mct'nizi çinde kimin ürettiği pek belli olmasa da Ramzey qm 250'yi Çinin ilk ve en eski motosiklet firması olan Qingqi firması Suzuki teknolojini tam 23 yıldır kullanarak üretmektedir.
4) Herkese kendi motoru tabiki güzel görünecektir. Zaten göze hor göründüğü halde bir motoru almış olmayı düşünemiyorum. Karar aşamasından önce ben de MCT'yi inceledim. Bence dezavantajları olduğu için almadım. Bana da Ramzey hoş görünmüştü ve hala da öyle.
5) "Yavru Bmw R1200 Kendisi" diye birşey söylüyorsunuz. Bu sözünüz bana çok abartı geldi. Siz herhalde ya Bmw R 1200'ü görmediniz, ya da abartmayı çok seviyorsunuz.
6) Son olarak, MCT ile ilgili bence güzel bir formunuz var. Oradaki bazı arkadaşlarla da zaman zaman fikir alışverişinde bulunuyoruz (örneğin Arbetus). Bence başka forumlara girip, orada kendi motorları ile ilgili bilgi paylaşan insanların motorlarını kötülemek yerine, kendi forumunuzda kendi motorunuzu tartışınız.
Sonuçta hepimiz motorcuyuz "benim motorum daha iyi" türünden yaklaşımlarla bir yere varamayacağınızı bilmelisiniz.
sinirlendirmeyin naci abimi abi nasılsın iyisindir umarım sezonu açmışsın sana tavsiyem motoruna rüzgar camı taktırman çok işe yarıyor. ama ucuz birşeyler taktırma praya kıy sağlam bir cam al ben sl150 nin camını aldım çok işe yarıyor.
kavgaya gerek yok hepimiz çinliye biniyoruz. ben tüm firmaların aynı sanayi sitesinde olduğuna inanıyorum
bizim macitin menşei kim srusuna gelince jincheng motor co. çincem yok ingilizcemde o kadar iyi değil ama bu firamnında bazı yerlerinde suzuki lafı geçiyor doğruluğu nedir bilemem.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
07 Mayıs 2007, 14:25
#213
Teşekkür ederim Arbetus arkadaşım. İyiyim, inşallah sen de iyisindir.
Cam konusu hakkında biraz daha bilgi verirsen memnun olurum. Takma ve sökmesi kolaymı; ışık yansıtma durumu nasıl (hem güneş hem de gece karşıdan gelen araçların farları) rahatsız ediyormu; rüzgarda çok sallanıyormu (özellikle büyük araçların -tır otobüs gibi- yanından geçerken çarpan rüzgarın direksiyon hakimiyetine etkileri nasıl) ve hızı kesme konusundaki tecrübelerin nasıl, fiyatı ne kadar gibi. Bunlar çoktandır merak ettiğim sorular. Cevaplarsan memnun olurum. Ancak takma konusu herhalde yazdan sonra olur. Çünkü bizim buralarda hava iyice ısındı şimdiden. Bu nedenle önden gelen bol rüzgara ihtiyac var. Ama kışa doğru ve kışın cam hakikaten ihtiyac diye düşünüyorum.
Arbetus arkadaşım, ben hiç bir motorun menşei ile uğraşmam hatta belki okumuşsundur, montaj dahi olsa yerli üretimin savunucusuyum. Ancak tek dayanamadığım şey, insanların bilgi alışverişinde bulunduğu yerlere sırf polemik olsun diye, o konu hakkında hiç bilgi sahibi olmayanları yazı yazması. Üstelik te kışkırtıcı yazılar yazılması. Ha genel bir yer olur herkes orada (ama mutlaka sağlam bilgiye dayanarak) bildiklerini söyler. Sırf birşeyler yazmış olmak ve kışkırtmak için yazı yazılmamalı diye düşünüyorum. Ben sizin mct'ler hakkında çok olumlu düşünen biriyim. Karar aşamasında iken düşündüğüm bence tek dezavantajı arka koltuğun kısa ve dar oluşuydu. Eşimle birlikte binmeyi düşündüğüm için hep geniş koltuk istedim (malum ben kiloluyum). Bu nedenle geniş koltuklu ve bence güzel olan bir motoru seçtim. Selamlar.
-
07 Mayıs 2007, 14:59
#214
Naci63 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim Arbetus arkadaşım. İyiyim, inşallah sen de iyisindir.
Cam konusu hakkında biraz daha bilgi verirsen memnun olurum. Takma ve sökmesi kolaymı; ışık yansıtma durumu nasıl (hem güneş hem de gece karşıdan gelen araçların farları) rahatsız ediyormu; rüzgarda çok sallanıyormu (özellikle büyük araçların -tır otobüs gibi- yanından geçerken çarpan rüzgarın direksiyon hakimiyetine etkileri nasıl) ve hızı kesme konusundaki tecrübelerin nasıl, fiyatı ne kadar gibi. Bunlar çoktandır merak ettiğim sorular. Cevaplarsan memnun olurum. Ancak takma konusu herhalde yazdan sonra olur. Çünkü bizim buralarda hava iyice ısındı şimdiden. Bu nedenle önden gelen bol rüzgara ihtiyac var. Ama kışa doğru ve kışın cam hakikaten ihtiyac diye düşünüyorum.
Arbetus arkadaşım, ben hiç bir motorun menşei ile uğraşmam hatta belki okumuşsundur, montaj dahi olsa yerli üretimin savunucusuyum. Ancak tek dayanamadığım şey, insanların bilgi alışverişinde bulunduğu yerlere sırf polemik olsun diye, o konu hakkında hiç bilgi sahibi olmayanları yazı yazması. Üstelik te kışkırtıcı yazılar yazılması. Ha genel bir yer olur herkes orada (ama mutlaka sağlam bilgiye dayanarak) bildiklerini söyler. Sırf birşeyler yazmış olmak ve kışkırtmak için yazı yazılmamalı diye düşünüyorum. Ben sizin mct'ler hakkında çok olumlu düşünen biriyim. Karar aşamasında iken düşündüğüm bence tek dezavantajı arka koltuğun kısa ve dar oluşuydu. Eşimle birlikte binmeyi düşündüğüm için hep geniş koltuk istedim (malum ben kiloluyum). Bu nedenle geniş koltuklu ve bence güzel olan bir motoru seçtim. Selamlar.
ben de iyiyim çok sağol abi. cam olayı bence olmalı mukavemeti çok iyi camın herhangi bir durumda aşırı bir sallanması yok. benim boyum kısa olduğu için rüzgarı kaskımdan arkaya yolluyor. cam biraz geriye doğru açılı fazlaca bir direnç oluşturmuyor. fiyat olarak istanbulda 110 lira demişlerdi ben ankadaradan aldım 70 lira + kargo 85 liraya geldi bana kendim taktım. uyum konusunda tam emin değilim bir ramzey görebilirsem incelerim ondan sonra sana bilgi veririm.
koltuk olayında sana katılıyorum çok dar ayrıca artçının pegleri yukarıda olduğu için yorucu oluyor camın resimleri için bizim başlığa bakabilirsin en fazla 2 sayfa geridedir.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
07 Mayıs 2007, 15:06
#215
made in china ---değilmi kardeşim iyi olsa kaç yazar verilen paraya yazık
-
07 Mayıs 2007, 15:53
#216
Teşekkürler Arbetus. Selamlar.
-
07 Mayıs 2007, 16:04
#217
Geçenlerde sektörel bir TV programında RAMZEY Pazarlama müdürünün konuşmasını dinledim.
Adam; Çin malı motorlara getirilen kotalardan dem vuruyordu. Memnun olduğunu söylüyordu. Biz %100 türk malı motorlar üretiyoruz falan diyordu.
Ancak ben; incelememiş olmakla beraber, Ramzey motorların türk malı olduğunu sanmıyorum. Zira yan çantalarından dizaynına kadar hemen herşeyi çin mallarının aynısı gibi görünüyor.
Bence atıyordu. Sanırım bunlar mondial gibi montaj motorlar. Eğer böyle bir durum var ise, Ramzey pazarlama müdürü, televizyonda milletin gözünün içine baka baka %100 türk motorudur demesi hem yakışıksız hem de hilekarlık.
Siz ne diyorsunuz ?
-
08 Mayıs 2007, 17:13
#218
xnode adlı üyeden alıntı
Geçenlerde sektörel bir TV programında RAMZEY Pazarlama müdürünün konuşmasını dinledim.
Adam; Çin malı motorlara getirilen kotalardan dem vuruyordu. Memnun olduğunu söylüyordu. Biz %100 türk malı motorlar üretiyoruz falan diyordu.
Ancak ben; incelememiş olmakla beraber, Ramzey motorların türk malı olduğunu sanmıyorum. Zira yan çantalarından dizaynına kadar hemen herşeyi çin mallarının aynısı gibi görünüyor.
Bence atıyordu. Sanırım bunlar mondial gibi montaj motorlar. Eğer böyle bir durum var ise, Ramzey pazarlama müdürü, televizyonda milletin gözünün içine baka baka %100 türk motorudur demesi hem yakışıksız hem de hilekarlık.
Siz ne diyorsunuz ?
Biz diyoruz ki; biz o tür polemikleri çoktaan geçtik. Biz aramızda, Ramzey QM 250 chopper kullanıcıları olarak, bu topikte yardımlaşma, bilgi alış verişi ve dayanışma konularını konuşmaktayız. Mümkün olduğunca da polemiklerden uzak olmaya çalışmaktayız. Bilmem anlatabildim mi?
-
08 Mayıs 2007, 17:21
#219
Naci63 adlı üyeden alıntı
Biz diyoruz ki; biz o tür polemikleri çoktaan geçtik. Biz aramızda, Ramzey QM 250 chopper kullanıcıları olarak, bu topikte yardımlaşma, bilgi alış verişi ve dayanışma konularını konuşmaktayız. Mümkün olduğunca da polemiklerden uzak olmaya çalışmaktayız. Bilmem anlatabildim mi?
anlatabildin de kardeş. bana ne
ben levrekten bahsediyorum, sen enginardan. ne alaka yani.
polemik yaratmak veya malı kötülemek için söylemedim. sen ister ramzey kullan isten honda senin bileceğin iş. adam çıktı %100 türk malıdır dedi böyle bir olay varmıdır yokmudur diyorum.
ne yani sormayalım mı ? alla allaa
-
08 Mayıs 2007, 17:47
#220
Naci63 Beye
Naci63 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım, topiğe giren birçok kişi sırf birşeyler yazmış olmak için işkembe-i kübra'dan sallıyor. Hiç kimse de onlara "yahu senin bu motorda tecrüben var mı yoksa onun bunun bilmeden uydurduğu şeylerin dolduruşuna mı geliyorsun" demiyor.
Sayın arkadaşım, eğer önceki sayfaya bakarsanız, Ramzeyin hangi firma tarafından, nasıl bir teknoloji kullanılarak üretildiğini ve çok sıkı olan Amerikan standartlarını geçerek ABD'de de satıldığından bahsetmiştim. Artık bu konulardaki polemiklerden ve bilmeden konuşulan boş laflardan gına geldi bana. Son olarak şunu söylemek istiyorum. Lütfen bilmiyorsanız konuşmayın! Eğer dişe dokunur, bilgiye ve tecrübeye dayanan bir sözünüz varsa onu da çekinmeden söyleyin ki biz de öğrenelim. Ama bilmiyorsanız lütfen sadece konusu hakkında bilginizin olduğu topiklere giderek orada yararlı olunuz.
Not: ben de size yolda giderken ön tekerinin motorun altına girdiği aprillalardan, parça sıkıntısı çeken kawasakilerden, bozulup uzun süre servisin çözüm bulamadığı ve tamirine dünya parayı istediği falanca ve filanca Japon ve avrupa markalarından örnekler verebilirim. Sadece topiklerde aratarak. Ama bunların bizim topiğe hiç yararı olmaz.
Volkan1111 arkadaşım, söylediğin tüketim şehir dışı sabit hız (ortalama 100 km hızda) ise çok; ama şehir içi kullanımında ise normal sayılır. Eğer iyi bir servis biliyorsan bulunduğun yerde oraya götürebilirsin yoksa tarif ettiğm gibi sen de ayarlayabilirsin. Selamlar.
Not: patlama sesi yakıtın bir kısmının yanmadan atıldığını ve eksozda patladığını gösterir. Bujinde problem olabilir. Belki bu nedenle çekiş düşüklüğü yaşıyorsun.Kullanman gereken buji: NGK CR6HSA dır.
NACİ BEY SİZİ RAMZEY KONUSUNDA DESTEKLİYORUZ. İYİ SÜRÜŞLER KAZASIZ GÜNLER DİLERİZ
AKBULUT OTOMOTİV MONDİAL-RAMZEY-ZEALSUN [COLOR="Red"]VESPA ,GİLERA,APRİLİA,DERBY,PİAGGİO YETKİLİ BAYİİ[/COLOR]
nuhkuyusu cad. no:22/3 üsküdar / istanbul
tel:0216 474 89 89 fax:0216 474 72 85
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler