2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Burdayim merak etmeyin cocuklari ikiledik eskisi gibi giremiyorum dostlar..herkese kucak dolusu sevgilerr
beycivan abi hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün
Arkadaşlar benim qm250 nin rengi kirmizi ruhsatta da ole yazıyor ben bunu mat kırmızı yapsam yinede ruhsat a işletmeme gerek varmıdır? Selametle.
Sanırım mart ayında boyatıcam mat kırmızıya sonucta bişi kırmızısı dıye yazmıyo duz kırmızı bı sıkıntı cıkacagını sanmıyorum
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır..
Arkadaşlar merhaba aranıza daha az önce katıldım ve uzun zamandır motor arıyorum.Biz öğrenciyiz Kırıkkale de ve 2 kişi gezmek için motor arıyoruz.Ramzey hakknıda da 40. sayfaya kadar neredeyse okudum.Sormak istediğim şey biz bununla uzun yol da gitmeyi düşünüyorzu fakat gezi ve kamp amaçlı.Arkadaşım yaklaşık 95 ben 75 kiloyum.Ve biz yanımıza 70 litrelik kamp çantasıda alacağız.Dediğim gibi gezmek amaçlı.Tabi bu yazın yapacağımız şey.Okul varken sadece okula gidip gelmek için ve haftasonları Ankara olur ne bileyim kırıkklae çevresi olur 1-2 günlük kamp.Ama yazın buradan Nevşehir üzerinden denizliye orada 1 hafta falan kalıp İzmir e Antalya ya anlayacağınız bayağı bir mesafe katedeceğiz.Bu motor bize problem çıkartırmı.Yolda boğulur mu.Kısaca ben bu dediklerimi bu motor ile yapabilir miyim?.Bazı arkadaşlar 50 km de boğulacağını dayanıksız olduğunu söylediler.Regal raptor almamızı tavsiye ettiler.Sizin bilgilerinize ihtiyacım var.Şimdiden Teşekkürler.Saygılar.
Abi gerçekten sağolasın peki ne gibi problemler olur bende forumu okuyordum ama gözlerim bayağı yoruldu.Öyle boş boşda yazmak istemeyen birisiyim.Benim korkum öğrenci olduğumuz için bütçemiz biraz dar ve biz seyahat ederken problem çıkarmaması yani bizim belirttiğimiz yükü kaldırır mı?.Ben aslında motorcu değilim artçı olucam ama nasıl birşeyse beni de etkisi altına aldı yazın alıcam ehliyeti sonra bende sürmeye başlıcam.Motoru alabilmek için işe başladım o derece yani.Her neyse dediğim gibi benim korkum yolda giderken bir problem çıkarması.Bunun için neler söyleyebilirsiniz?.Boğulma vs. yani bizi ve yükümüzü taşır mı :D :D
Orjınalının lastıklerı sambrel oldugundan mutlaka tubeless lastık takılmıs olanını almanı tavsıye ederım madem yol yapıcaksın patlamasına karsılık tamırı oldukca kolaylastırır beycıvan ustad a katılıyorum bakımlarını yaparsan fıyatına gore oldukca ıyı motor yol yapıcagını dusunuyorum
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır..
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler bizim yük ağır olduğundan dolayı çekincelerimiz vardı.Madem siz diyorsunuz problem olmaz diye.Biz de alıyoruz o zaman :D İnşallah bir problem çıkartmaz.2000 2500 tl ye buldum birkaç tane bakımı falan derken sorunsuz bir şekilde kullanırız inşallah.Verdiğiniz bilgilerden yardımlarınızdan dolayı tekrar teşekkür ederim.İyi günler.İyi forumlar.Saygılar
İyi günler Sizde seyehatınız boyunca yasadığınız tecrubelerı bizimle paylaşırsanız seviniriz umarım işiniz rast gider.Selametle
Tesekkur ederim daha 2 ay bir surec var onumuzde ve sadece baslangic olarak kisa kisa gezmeler yapacagiz. Fotolari vs. Buraya yuklerim seyahat bilgileri gittigimiz yerde yaptiklarimiz dinlenmeler vs herseyi yasicam zaten 3 tane aksiyon kamera da almyi dusunuyorum ucuz birsey videoya cekmek icin. Fakat yazin detayli gezmeye cikacagiz. Bu arada size de sorayim kask olarak ls2 celtic modelini almayi dusunuyorum. Mont olarak durt in titanyum metal omuz korumali urunu var eldiven olarak arrci oldugum icin scoyco mx 14 veya mx 40 eldiven tech90 kevlar pantalon almayi dusunuyorum. Kevlar pantalon belki sonrya kalabilir ama komole korumalari alicam sizin onerileriniz nelerdir.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Abi saolasin verdigin bilgiker icimdeki kotu yonlu dusunceleri tamamen sildi. Insallah mayis basinda bu motoru alicaz. Kamp malzemesi vs . zaten burdan da gezdigimiz yerleri yaptiklarimizi yayinlayacagim. Ya da bizim gibi gezenlere fikirnolaun diye bilgiler vermeye calisacagim. Ilgilendiginiz icin tesekkur ederim. Belki p4oblem olmazsa sizlerle birlikte birseyler d eyapmak isterim. Saygilar. Iyi gecele4. Bilgiler icin tekrar tesekkurler.
Abilerim, kardeşlerim herkese aktif forumlar. Yaklaşık 1 haftardır QM250 sahibiyim ve en baştan 101. sayfaya kadar aralıklarla okudum. 1 hafta içerisinde tüm genel bakımları yapmakla birlikte bir kaç sorum olacak sizlere. Öncelikle yağ olarak 10-40 motul marka kullandım, bir problem yaşar mıyım? ikincisi, motoru aldığımda debriyaj teli kopmak üzereydi, yenisiyle değiştirdim ama pedaldan şanzuman girişine kadar olan yere yağ sıkmadım :/ ayar vidasını sabitledim ama çok gergin olduğundan da emin değilim haliyle. Şuan ki problemim ise motor 1. vitese rahat geçmesine rağmen, diğer viteslere çok zor geçiyor. İlk önce pedalın oradaki ileri geri milden olduğunu düşünüyorum ama ya sorun dişlilerdeyse ? Bir de iyi kötü vitese geçirdikten sonra titreşim çok fazla oluyor. Civatalar sıkıldı komple ama hala devam ediyor. Bunu başka şekilde azaltma ihtimalimiz var mı ? Haftasonu andoff'da bir toplantı var, eğer ki gelicek olan arkadaşlar varsa birlikte gitmeyi çok isterim hem tanışmış oluruz. Şimdiden teşekkürler ve aktif forumlar
Öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
10-40 yağın sıkıntısı yok. Motul da iyi bir marka diye biliyorum. yağı 1.6 litre koyacaktınız. Vites geçişlerine gelince: Motorun km'sini yazmamışsınız. Dolayısıyla baskı/balata ömrünü tahmin edemiyor ve yorum yapamıyoruz. Çünkü motorun nasıl bir kullanım geçmişi var bilemeyiz. Ancak eğer debriyaj halatını değiştirmeden önce sorun yok ta sonra ortaya çıktıysa vites sorununuz, bu durumda debriyaj halat ayarında sıkıntı var demektir. Yok eğer önce de vardı ise ve eğer motorun kmsi 20.000 veya daha fazla ise, debriyaj sizlere ömür olmuş olabilir. Vites geçiş sorunlarının temel sebepleri:
1. Halat ayarı ve vites pedal ayarı
2. Kullanılan yağ
3. Baskı balatanın bitmesi olabilir.
Uzun yola çıkacaksanız mutlaka: gaz telini ve fren telini de kontrol edip değiştirin veya yanınıza uygun yedekler alın.
Titreşim için eğer motorun çalışması normal değilse, sübap ve hava ayarları yaparak; normalse gövdedeki somunları sıkarak titreşimi azaltabilirsiniz ancak tamamen yok edemezsiniz. Eksozun gövdeye bağlandığı somunun (arka tekerin oradaki) altına uygun kalınlıkta yanmaz bir keçe conta koyarsanız titreşimin azalmasına çok faydası olur.
Tekrar hayırlı olsun.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
250 cc cruserlarda fiyatlar çok uçtu.. 8.000 TL den aşağı yok... makul fiyatlı gözüme hoş gelen 2.el ramzey qm20 leri de incelemeye aldım bu aralar.. Aklıma takılanlar ise parça, usta, titreşim kriterleri.. Araştırmaktayım.. Sizlerin önerisi nedir aceba...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Merhaba sevgili motorcu arkadaşlar. Motoruma siperlik takmak istiyorum göğsüme rüzgar yememek için, intenette baktım 60tl civarında. Acaba kendim monteleyebilir miyim? Önceden yapan arkadaşlar varsa tecrübelerini duymak isterim. Saygılar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)