Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Kasım 2014, 11:56
#1221
Zincir yağı almadan da zinciri yağlayabilirsiniz, nasıl mı mazotla zinciri temizleyin eski motordan çıkan yağla da zinciri yağlayabilirsiniz, yağladıktan sonra biraz bekletin fazla yağ süzülsün aksi taktirde arka kısmı yağ yaparsınız yağı sıçratır ve silmek zorunda kalabilirsiniz.
Reklamlar
-
01 Aralık 2014, 14:38
#1222
Rölantiyi az artır sorun kalmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
Sigortasepetim.com çok iyi fiyat veriyorlar.
-
01 Aralık 2014, 18:04
#1223
Michelin city griplere baktımda en düşük fiyat 192 lira.Daha uygunu yok mudur bunun ?
-
02 Aralık 2014, 11:23
#1224
Arkadaşlar,arka lastiğim 110/90-16 ancak michelin city grip'in bu ebatlarda lastiğini bulamadım.Ne yapabilirim ? Ön lastik bence gayet iyi herkes arka lastiği değiştirmekten bahsediyor.Gerçi motor daha 2.000 km bile değil bilmiyorum değer mi ?
-
02 Aralık 2014, 16:38
#1225
Orjinal lastiği ile kullanıyorum. Bana mecbur değişmesi gerektiğini düşündürmedi.
-
12 Aralık 2014, 18:16
#1226
2012 model 9000 km Mondial MR150 Vulture motorumu satmayı düşünüyorum. 2300 TL fiyatı vardır. Henüz Sahibinden veya başka yerde ilanı yoktur. Arzu eden arkadaşlar ile görüşelim.
Orta sehpası çıkarıldı. Yanında verilecek.
Bir takım arka fren balatası verilecek.
Bir adet debriyaj teli kullanılmamış. yanında verilecek.
-
21 Aralık 2014, 03:23
#1227
Darkfriairs adlı üyeden alıntı
Orjinal lastiği ile kullanıyorum. Bana mecbur değişmesi gerektiğini düşündürmedi.
Valla ben dün sağa devrildim, 2. vitesten 3. vitese geçerken yanladı motor. Toplayamadım. Lastik mühim. Azcık ıslakta fren sıfır oluyor.
-
23 Aralık 2014, 13:35
#1228
Bu motosikletin ön lastiği asfalt için arka lastiği ise engebeli arazi yollar için iyi duruyor ancak lastikleri converse marka ayakkabının altına benzetiyorum.Kuru havada güven veriyor ancak yerde ufak bir ıslaklık olduğu zaman fren yapıldığında ya da ani direksiyon çevrildiğinde tekerleklerden biri kayıyor.Kuru havada kullanırım,ıslak ya da nemli havada motorla çok işim olmaz diyen biri için orijinal lastik iş görür.Şahsen bir sürpriz olmadıkça ben hep kuru havada kullanırım.Zemin uygunken riskli virajlara da girdim ancak bir problem yaşamadım.Bir akşam ise yeni yağmur başlamıştı vitesi 3 den 2 ye düşürdüm ve arka lastik biraz sağa doğru kaymıştı.
-
25 Aralık 2014, 00:05
#1229
Orta sehpahayı açarken üzerine bastığımız demir çıkıntı kırıldı. Gerçi normaldir, 97 kg bastı üstüne.
-
31 Aralık 2014, 14:22
#1230
Arka lastik için bunlar kullanılabilir mi?Fikri olan vulture neferleri var mıdır?
http://www.n11.com/michelin-city-grip-12070-12-51p-lastik-P40340787?cid=604001&gclid=CPbdut-U8MICFccSwwodQjsAPw
-
01 Ocak 2015, 00:07
#1231
120/70-12 ? Şakadır umarım scuter lastiği abi bu.
110/90-16 bizim orjinal lastik ebatı. Bunun yerine 120/80-16 takan, 120/70-16 takan, 130/90-16 takan, 100/90-16 takan gördüm. 16 jant bizim motor, ona göre bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.
-
02 Ocak 2015, 10:02
#1232
efendy06 adlı üyeden alıntı
120/70-12 ? Şakadır umarım scuter lastiği abi bu.
110/90-16 bizim orjinal lastik ebatı. Bunun yerine 120/80-16 takan, 120/70-16 takan, 130/90-16 takan, 100/90-16 takan gördüm. 16 jant bizim motor, ona göre bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Teşekkürler Efendy.Sonu 16 ile bitene bakayım o halde.İnternette bulduklarım aşağıdaki gibi.
-
03 Ocak 2015, 15:33
#1233
Hocam arka lastik çok çok önemli.Tırt çünkü orjinali.İmkanınız varsa mıchelin alın.Ben ırc ile değiştirdim cstye göre çok daha iyi tabii ki.Ama michelinde onun bi tık üstüdür
-
04 Ocak 2015, 02:44
#1234
Beyler iki hafta sonra Niğde-Amasya arası 450 km lik bir yol gitmeyi planlıyorum, malum havalar soğuk, o günlere denk gelecek 10 derece civarı olan bir günü yakalarsam yola cıkmayı düşünüyorum tavsiyeleriniz ne olur
-
05 Ocak 2015, 10:04
#1235
mstfcyln adlı üyeden alıntı
Beyler iki hafta sonra Niğde-Amasya arası 450 km lik bir yol gitmeyi planlıyorum, malum havalar soğuk, o günlere denk gelecek 10 derece civarı olan bir günü yakalarsam yola cıkmayı düşünüyorum tavsiyeleriniz ne olur
Motor için koruma demiri,kendin için korunma ekipmanları (dizlik v.b).Nemli ya da ıslak hava ise max.50-60 km hız.İyi bir lastik varsa 80-90 km hız.Naçizane önerim.Benim bu motorda en korktuğum şey ani virajlarda yatacak,tekerlek kayacak korkusu .. Bu sebeple koruma demirin yoksa taktır derim.50-60 TL gibi bir maliyeti var.
-
05 Ocak 2015, 23:10
#1236
anladım hava ıslak olmamak kaydı ile gitmeyi düşünüyorum ve 10 derecenin üzerinde olursa, koruma ekipmanı olarak dizlik, korumalı mont, kask, eldiven var ekstra olarak yanıma neler almalıyım? ayrıca 10 derece sıcaklıkta 450 km yol biter mi bunu merak ediyorum
-
06 Ocak 2015, 10:49
#1237
mstfcyln adlı üyeden alıntı
anladım hava ıslak olmamak kaydı ile gitmeyi düşünüyorum ve 10 derecenin üzerinde olursa, koruma ekipmanı olarak dizlik, korumalı mont, kask, eldiven var ekstra olarak yanıma neler almalıyım? ayrıca 10 derece sıcaklıkta 450 km yol biter mi bunu merak ediyorum
450 km yolu hiç test etmedim ancak 3 gün boyunca 120 km git gel yapmıştım bir problem yaşamadım.İşi daha iyi bilen abilerimiz 100 km gidince 10-15 dk motoru dinlendir derler.Bu sebeple tek seferde 450 km sorun yaratır mı?yaratmaz mı? ben de emin değilim.3-4 mola vererek yolu yapabileceğine inanıyorum.Red line seviyelerini de zorlamazsan bir problem olmayacaktır.Koruma ekipmanları olarak mont,dizlik,kask ve eldiven dışında ben de bir şey kullanmıyorum açıkçası.Bunların dışında illa ki ne alayım dersen PARA alPARA her derdi çözecektirNeyse,dediğim gibi sadece koruma demirsiz bir sürüş bana riskli geliyor.Bir de madem o kadar uzun yol yapacaksın hem yakıt tasarrufu için hem de senin sersemlememen için motoruna bir rüzgarlık düşünebilirsin.Naçizane önerilerim bunlardır.
-
08 Ocak 2015, 00:26
#1238
rüzgarlık olayını da düşündüm acaba aramızda mr a rüzgarlık uydurabilen ve verim alan arkadaşlar var mı, biz de faydalanalım uzun yolda çok faydasını görürüm gibime geliyor
-
12 Ocak 2015, 12:57
#1239
Arkadaşlar,MR Vulture motosikletin kullanım kitapçığı aşağıdaki gibidir.Bakmanızda fayda var.Motoru çalıştırırken en üst seviye jiklede çalıştırmak,çalıştığı anda orta seviyeye almak ve ısınmasını beklemek,sonrasında ise jikle kapatıp hareket etmek.Motor durduğu zaman benzin musluğunu kapalı konuma getirmek,motosikleti her zaman boşta çalıştırmak gibi bilmediğim faydalı bilgiler edindim.Umarım işinize yarar.
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/c033...mr/motorsiklet
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,MR Vulture motosikletin kullanım kitapçığı aşağıdaki gibidir.Bakmanızda fayda var.Motoru çalıştırırken en üst seviye jiklede çalıştırmak,çalıştığı anda orta seviyeye almak ve ısınmasını beklemek,sonrasında ise jikle kapatıp hareket etmek.Motor durduğu zaman benzin musluğunu kapalı konuma getirmek,motosikleti her zaman boşta çalıştırmak gibi bilmediğim faydalı bilgiler edindim.Umarım işinize yarar.
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/c033...mr/motorsiklet
Bir önceki mesajda url konusunu atlamışım.Link aşağıdaki gibidir.
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/c033...mr/motorsiklet
-
13 Ocak 2015, 18:26
#1240
tezer adlı üyeden alıntı
Bu tarz bir kafa başlığını nereden bulabiliriz acaba? Fikri olan var mıdır ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)