bu motorda öne 2,75-18 arkaya 130/80/16 lastik takan var mı yada takılabilir mi?
Arkadaşlar size bir sorum var 2013 modellerin hepsi siyah mı yoksa gri vs de var mı ?
Web sayfasında var mı farklı renk?
Herkese merhabalar ,ben MR 150'mi alalı bir ay kadar oluyor.Dün 700 km'yi devirdim.1 mayısta yarısı orman yolu yarısı asfalt olmak üzere 160 km'lik bir Fethiye yolculuğu yaptım.Genel olarak motosikletten memnunum.En zevklisi de yokuşlarda hiç tıkanmaması tabi.
Bilenlere danışacağım bir sorun var ama : Benim motor cikleyi kapatınca stop ediyor.Cikle hep açık veya yarı açık konumunda olmak zorunda.Motor baya ısındıktan sonra bile durum aynı.Sorunun nedeni ve çözümü hakkında fikri olanlar?
dostum jıklen ters takılmıstır bole bı problemı daha oncede duymustum.
Resul Bey çok teşekkürler yanıtınız için.Bugün hemen bir servise soracağım.Bunun dışında yaşadığım bir sorun daha var onuda diğer MR 150 sahiplerini uyarmak adına belirtmekte yarar görüyorum.Direksiyonu sola çevirip, sağ taraftaki direksiyon kilidine anahtarı sokup kilitleyip açabiliyoruz biliyorsunuz.Ben direksiyon kilidini açtıktan sonra anahtarı içeride unutup direksiyonu sağa doğru çevirmek gafletinde bulundum.Anahtarım yamuldu.Allahtan çıkarmayı başardım.Servis, eğer içinde kırılsaydı çok uğraşırdık dedi.
Sakın sizde aynı hataya düşmeyin.Ne yazıkki motorun tasarımında bu ayrıntıyı düşünmemişler.Ben şimdi anahtarın tutacak kısmından biraz kesip boyunu kısaltacağım.Böylece bir daha aynı hatayı yaparsam anahtarı yamultmamış olurum.
Bu sorunu bir tek ben yaşadıysam galiba hata bende) Saygılar herkese.....
@Haydarerdem bunu söylemen iyi oldu.
Bu da benim motorun son halidir.Herkese kazasız belasız sürüşler.
Merhaba arkadaşlar ilk motor olarak MR ve MCX alacağım. İki motoru da test ettim hatta MR için bi konu açmıştım fotoğraflı falan. Benim sorunum cüsse büyük olduğundan motoru kullanırken rahatsız olurmuyum düşüncesi. Okuduklarıma göre depoyu bacaklarla sıkmak gerekiyormuş ama benim boyutlarımdan ve MR ın depo yapısından dolayı oturduğumda bacaklarım çok açılıyor kenarlara doğru. MCX de dopoda dizleri yaslamak için kavisler var o yüzden o biraz daha rahat gibi geldi.
Sormak istediğim bu motorun tasarımı ve depo yapısından dolayı dizle motoru kavrama konusunda sıkıntılar oluyor mu yoksa sadece benim büyükllüğümle mi alakalı bu durum. Bir de ayak konumu mevzusu var, bu motorda da yine peglere ayak uçlarıyla mı basmak gerekiyor?
Kafamdaki soru işaretlerinden kurtulmam için yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Aşağıda iki motor içinde fotoğrafımı ekliyorum.
arkadaşlar selam..
izmirde oturuyorum.
mayıs ay ının 22 sinde aldığım Mondial 150MR motosikletimi satıyorum.
3000 tl 12 ay a böldürdüm + 400 tl ruhsat /plaka ya gitti.
yani toplamda 3400 tl ye mal oldu bana.
motor 50 km de daha.
motoru satma nedeni aldığım maaş masraflarımı karşılamıyor. alırken sağlıklı düşünemedim.
isteyen özelden veya 555 839 70 46 nolu telden ulaşablr. yerim konak ta.
Yaklaşık 2 hafta önce motorumu aldım arkadaşlar. Motorla ilgili sorusu olanlar ulaşabilirler. Kesinlikle çok güzel bir motor çekiş çok yüksek. Tek kişi veya artçı ile birlikte farketmez yokuşlarda bile rahatsınız. Ayrıca titreşim olayı yok diyebilirim.
osim katılıyorum sana bendede var hakkaten cekısı cok ıyı bayırlarda.. yalnız ben vites atma yerını teke dusurdum orjınal halınde ayagım takılıyordu
Selamlar tezer. Ön siperlik camını nerden temin ettiniz? Mondial'e uyanlar var diye biliyorum ama hangi marka model bildirirseniz sevinirim. Çok şık duruyor.
Hocam motor alnrmi neden bu motor mh driftten ustun ynlari nedir ncin vltureyi scmeliyim bi yrdmci olurmsnuz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
Yakiti onceki yorumlari okuyunca baya gozumu korkuttu :-) ne ypsam tam olarak ne kadar ykiyor nrmal dvirde klnnca cosmadan :-)
Btun mr kllncilrina dlyli ldan tskrler krarimi vrdim alcgim buna krr vrmmde en buyuk etmen 47. Syfadki o chopper hvsndki fotolar oldu fkat ykit olyi gzumu krkutuyor :-)
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)