Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Eylül 2014, 20:41
#1181
evet birkaç kere gidip geldigini görünce keske inipte baksa motordan felan dedik aramızda
Reklamlar
-
16 Eylül 2014, 22:49
#1182
kdiner adlı üyeden alıntı
ışıklandırmalar yandığı zaman kontak anahtarını yerinden çıkartabiliyormusunuz. tşk ederim.
Vallahi hiç denemedim, ehliyet teorik sınavdan 92 aldım sonuçlar açıklandı bugün, direksiyonu bekliyorum, ehliyet olmadığı için pek çıkmıyorum ama bakmaya indiğimde unutmaz denersem bilgilendiririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
mstfcyln,
Bugün, yanında başka bir çapırlı arkadaş ile Kemerhisar - Roma Havuzu'nun oradaki parkta oturdunuz mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Neden her 1000 km de bir kere yağ değiştiresinki?
Sorduğum soruların hepsi halloldu düzene koydum artık da, 1500km'de bir yağ değişimi olmuyor mu ortalama ?
-
16 Eylül 2014, 23:49
#1183
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Vallahi hiç denemedim, ehliyet teorik sınavdan 92 aldım sonuçlar açıklandı bugün, direksiyonu bekliyorum, ehliyet olmadığı için pek çıkmıyorum ama bakmaya indiğimde unutmaz denersem bilgilendiririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
Sorduğum soruların hepsi halloldu düzene koydum artık da, 1500km'de bir yağ değişimi olmuyor mu ortalama ?
yoo, 2000-2500 km de bir en azından yarı sentetik bir yağla değiştir.
Benim tavsiyem Motul 10-50, son yağı shell advance 10-50 full sentetik ile değiştirdim, 35 lira 1 litresi, antalya sıcağında 3 saatlik yolculukta bile vitesler hala şıkır şıkır. Tavsiye ederim.
-
17 Eylül 2014, 00:42
#1184
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
yoo, 2000-2500 km de bir en azından yarı sentetik bir yağla değiştir.
Benim tavsiyem Motul 10-50, son yağı shell advance 10-50 full sentetik ile değiştirdim, 35 lira 1 litresi, antalya sıcağında 3 saatlik yolculukta bile vitesler hala şıkır şıkır. Tavsiye ederim.
Sağol, sorduğum herkes 1500km de bir demişti servis dahil o yüzden.Gerçi 2.El aldığım için 4000'de aldım 5000 de değiştiricem ne olur ne olmaz diye, sonrasında bakılır.
-
17 Eylül 2014, 02:47
#1185
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Sağol, sorduğum herkes 1500km de bir demişti servis dahil o yüzden.Gerçi 2.El aldığım için 4000'de aldım 5000 de değiştiricem ne olur ne olmaz diye, sonrasında bakılır.
servise sorsan 500 km de bir gel ki para kazanayım der.
ideali 2000 km, ben her zaman tapa gaz giderim. Eğer 6-7 bin deviri geçmeden kullanıyorsan bu aralık artırılabılır.
-
17 Eylül 2014, 17:12
#1186
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
servise sorsan 500 km de bir gel ki para kazanayım der.
ideali 2000 km, ben her zaman tapa gaz giderim. Eğer 6-7 bin deviri geçmeden kullanıyorsan bu aralık artırılabılır.
Aynen para kazanmak için söyler, ben şu 5000'i bi yaptırayım öğreneyim de, sonrasında 2000km'de bir değiştiririm.
-
17 Eylül 2014, 18:31
#1187
Arkadaşlar bugün bir vulture gördüm, adam aklımdakini yapmış, port bagajı sökmüş öyle kullanıyor, benim hoşuma da gitti ama pratikte nasıl olur bilmiyorum siz ne dersiniz
-
17 Eylül 2014, 23:56
#1188
Bu motoru kullanıpta bursa üye kimse yokmu. Altı ustu kontak anahtarı kısmında bulunan şekillerin ne işe yaradığı ve nasıl çalıştığı hakkında bilgisi olan yokmu yoksa bu başlık ölmüşmü bu nedir arkadaş ya siz birbirinize bu şekilde mi yardımcı oluyorsunuz.
-
18 Eylül 2014, 01:46
#1189
CT.ATC adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bir vulture gördüm, adam aklımdakini yapmış, port bagajı sökmüş öyle kullanıyor, benim hoşuma da gitti ama pratikte nasıl olur bilmiyorum siz ne dersiniz
Orta sehpaya alırken zorlanabilir belki ama tip olarak güzel duruyor, ben çıkarmadım ama hoşuna gidiyosa çıkarabilirsin
kdiner adlı üyeden alıntı
Bu motoru kullanıpta bursa üye kimse yokmu. Altı ustu kontak anahtarı kısmında bulunan şekillerin ne işe yaradığı ve nasıl çalıştığı hakkında bilgisi olan yokmu yoksa bu başlık ölmüşmü bu nedir arkadaş ya siz birbirinize bu şekilde mi yardımcı oluyorsunuz.
Mesajınıza cevap verdim burdan da yazayım başka merak eden olursa, 2.kademedeyken çıkabiliyor anahtar, çoğul konuşmayalım lütfen ben yardım etmeye çalışıyorum herkese, sanırım facebook gurubumuz etkin olduğu için forum biraz ölü
-
18 Eylül 2014, 09:37
#1190
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Orta sehpaya alırken zorlanabilir belki ama tip olarak güzel duruyor, ben çıkarmadım ama hoşuna gidiyosa çıkarabilirsin
Mesajınıza cevap verdim burdan da yazayım başka merak eden olursa, 2.kademedeyken çıkabiliyor anahtar, çoğul konuşmayalım lütfen ben yardım etmeye çalışıyorum herkese, sanırım facebook gurubumuz etkin olduğu için forum biraz ölü
tşk ederim, birbirinize daha fazla yardımcı olursanız sevinirim.
facebook linkiniz bu mu
https://tr-tr.facebook.com/media/set...0317826&type=3
-
18 Eylül 2014, 17:11
#1191
kdiner adlı üyeden alıntı
Önemli değil, yok o değil daha önce yazdığım şu mesajda vermiştim :
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
-
07 Ekim 2014, 22:12
#1192
Selamlar Arkadaşlar, İlk motorumu kısa süre önce almış bulunmaktayım. Mondial MR 150 Vulture. Bazı sıkıntılarım var, yrdım rica ediyorum.
1- Tamirci, Çubukta ikamet ediyorum. Burdaki tamirciye gittim dün, ses var diye (adam kuba yetkili servisi) "balansörsüz motor bu titreşim sesi" dedi, ses çıkartmadım, eve gidince fark ettim ki egzoz bağlantı vidası gevşemiş, egzoz motora bağlı değil İyi bir bakım lazım sanırım sibop ayarı yapılması lazım, karbüratör ayarı hava ayarı felanda lazım gibi duruyor.
2- Kilometre dişlisinden dişli sesi geliyor
3- Motor yağı ne aralıkla değiştirilir, hangi yağ daha iyidir? Şuan 10-40 Castrol Magnatec koydum 300 km felan oldu.
Şimdiden teşekkürler.
-
07 Ekim 2014, 22:46
#1193
efendy06 adlı üyeden alıntı
Selamlar Arkadaşlar, İlk motorumu kısa süre önce almış bulunmaktayım. Mondial MR 150 Vulture. Bazı sıkıntılarım var, yrdım rica ediyorum.
1- Tamirci, Çubukta ikamet ediyorum. Burdaki tamirciye gittim dün, ses var diye (adam kuba yetkili servisi) "balansörsüz motor bu titreşim sesi" dedi, ses çıkartmadım, eve gidince fark ettim ki egzoz bağlantı vidası gevşemiş, egzoz motora bağlı değil İyi bir bakım lazım sanırım sibop ayarı yapılması lazım, karbüratör ayarı hava ayarı felanda lazım gibi duruyor.
2- Kilometre dişlisinden dişli sesi geliyor
3- Motor yağı ne aralıkla değiştirilir, hangi yağ daha iyidir? Şuan 10-40 Castrol Magnatec koydum 300 km felan oldu.
Şimdiden teşekkürler.
Hayırlı olsunla başlayım.
Sese birşey diyemeyeceğim. Yağ konusunda 10-40 yağ koyuyordum 1000 km bir değiştiriyordum. 2000 km de bir normalde fakat ben 1000 km de bir değiştirmeni tavsiye ederim.
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
10 Ekim 2014, 20:59
#1194
Kimsenin şikayeti yok heralde ben dahil motordan
-
14 Ekim 2014, 12:01
#1195
Ben de büyük ön yargı ile almıştım MR 150 modelini ancak bir sıkıntı yaşamadım.Bunun dışında Honda CBF 150 kullanma fırsatım oldu 2 gün kadar MR a göre yerden daha yüksek olmasından başka bir fark hissetmedim . Cbr 125 kullandım ancak o da yokuşlarda gerektiği kadar güçlü gelmedi,çekişi hoşuma gitmedi.Forumlarda da genel anlamda şikayeti olmayan tek mondial modeli gibi duruyor.Çin - Japon ayrımı yapıp aşağılanacak bir motor değil bana göre.Eksik kısmına gelirsek 80 - 90 hızına ulaştığınızda aynalar netliğini kaybediyor ve hız gösterge paneli titriyor.
-
15 Ekim 2014, 19:44
#1196
arkadaslar sizde hiç depoyu fullediğinizde deponun altından kaçırma gibi bir olay gerçekleşti mi ? bana tahliye ediyormus gibi geldi ama o şekilde tahliye de mantıksız gibi motorun üstüne doğru kaçırdı belli bi miktar
-
19 Ekim 2014, 13:47
#1197
mstfcyln adlı üyeden alıntı
arkadaslar sizde hiç depoyu fullediğinizde deponun altından kaçırma gibi bir olay gerçekleşti mi ? bana tahliye ediyormus gibi geldi ama o şekilde tahliye de mantıksız gibi motorun üstüne doğru kaçırdı belli bi miktar
Yan ayakta bırakıyorsan uzun süreli ondan olabilir, depoyu kapalı konuma getir öyle bırak. Bir de uzun süreli yan ayağa bırakma bence cocuklar gelip bakıyorlar devirirler falan, malından geçtim çocuğun bir yeri ezilir, her zaman iki ayak bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Ben de büyük ön yargı ile almıştım MR 150 modelini ancak bir sıkıntı yaşamadım.Bunun dışında Honda CBF 150 kullanma fırsatım oldu 2 gün kadar MR a göre yerden daha yüksek olmasından başka bir fark hissetmedim . Cbr 125 kullandım ancak o da yokuşlarda gerektiği kadar güçlü gelmedi,çekişi hoşuma gitmedi.Forumlarda da genel anlamda şikayeti olmayan tek mondial modeli gibi duruyor.Çin - Japon ayrımı yapıp aşağılanacak bir motor değil bana göre.Eksik kısmına gelirsek 80 - 90 hızına ulaştığınızda aynalar netliğini kaybediyor ve hız gösterge paneli titriyor.
2011'den bu yana hep almak istediğim araştırdığım bir motordu, yakıt konusu hariç kimsenin bir şikayetini görmedim, onu da geçtim artık, senin de dediğin gibi "yokuşlarda bayılmak istemiyorsan 3 kuruş fazla verip çıksın" mantığı daha ağır bastı. Okuduğum üniversite ilk yılında almıştı sıfır 3 adet, Şuan 3.sınıfım hala o 3 adet duruyor hala biniyorlar
-
20 Ekim 2014, 18:19
#1198
Motordan yana şikayet yok, Şikayet konusu düzgün servis yok. Allahtan makineyi sağlam yapmışlar da yolda bir yerleri düşmüyor.
-
21 Ekim 2014, 00:40
#1199
Arkadaşlar öncelikle selamlar motoru almadan önce kayıt oldum iki buçuk aydır bilgisayar başına geçmiyorum :D o derece 1200 km yol yaptım.Ama şöyle bi sıkıntı çıkmaya başladı gaz bıraktığımda yada gaz verdiğimde motor bloğundan birbirine çarpan iki metal sesi geliyor bugün de titreşim başladı başına gelen veya fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
düz yol en son 120 gördüm dostum fazlasınıda sanmıyorum için rahat olsun yzf r 125 olan arkadaşımı ilk kalkışta tokatlıyorum tabi sonra o beni tokatlıyor ama son hız konusunda denk :D
-
26 Ekim 2014, 01:04
#1200
Arkadaşlar güzel bi vulture görün istedim ama resimleri yükleyemiyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)