Yıllarca "zuzaylı'ların " dünyada olduklarına ve hiss ettirmeden beraber yaşadıklarına olan inancım tescillendi, nasılmı anladım, edebi adaptasyon'da kullandıkları dekoderler, 3. sınıf malezemeden üretilmiş, elhamdülillah.
Yıllarca "zuzaylı'ların " dünyada olduklarına ve hiss ettirmeden beraber yaşadıklarına olan inancım tescillendi, nasılmı anladım, edebi adaptasyon'da kullandıkları dekoderler, 3. sınıf malezemeden üretilmiş, elhamdülillah.
Bende de öyleydi. Boştayken 2 gösteriyordu. Ayağınızı vites pedalının üzerinde tutarsanız oluyor sanırım. Vites pedalına değil de peg'e ayağınızı koyarsanız serbest kaldığında yapmıyor onu. En azından benim Vulture'de öyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
Vulture kullanıcılarına birkaç soru sormak istiyorum. Motorumu 1000 km kullandım alalı yaklaşık 1 ay oluyor.
1. Sorum :Vites kolunun alt taraflarında yağ sızıntısı gibi bişey var. İlk önce zincirden içeriye bir yere yağ sıçrayıp motorun sıcaklığı ile yukarıdan biryerden mi geliyor diye düşünüp bezle sildim bikaç gün bindikten sonra bidaha baktım yine orası yağdan tozlanıp kararmış. Mondial MR 150 de Böyle bişeyle karşılaşan oldu mu? Motordaki yağ seviyesine baktım olduğu yerde duruyor gibi.
2. Sorum: Motor vitesteyken debriyajı sıkıp marşa bastığımda debriyaja basmamış gibi önce bi çektiriyor sonra ayrılıyor debriyaj. Yapışıyor mu bir yere durdukça anlamadım.
3. Sorum: Benim motor 8000 devirlere gelince motor geri çektirmeye başlıyor. Hava yetmiyor gibi geliyor bana. O devire kadar çekişinde hiçbişey yok düz yolda 110-115 km lerde giderken biraz deviri artırmak istediğimde gaza biraz daha yüklensem motor stop eder gibi hafif hafif geri çektirme yapıyor. Stop etmiyor ama deviri artırmama izin de vermiyor. Bujiye baktım zengin karışım veya arıza belirtisi yok. Buji gayet normal. Sizin motorunuzda da oluyor mu bu?
Ahiret suali gibi saydırdık ama hayırlısı artık. Bilenler yardımcı olursa çok sevineceğim.
1. Olarak arkdsta da orda sznti vrdi bnzinmis meger onnki bnzin muslugunu mtrla isiniz bttgnde kptip bir dha dneyin 2. Hkknda bi fkrim yok snuncuda da rodajdan dolayi olblir biraz daha kllaninca duzelecegni dsnuyrum
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
220 Km 30 tl civari tuttuysa yaklasik olarak bi 110 km 15-16 tl gibi bi ykiti var drifte ornla cok ama bu mtor zevk motor olsun o kdrda demi :-)
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
Arkadaşlar motorunuzun ola ki kullanma klavuzunu kaybedettiniz. İnternette bi tane buldum. Sizinle paylaşayım dedim.
Mondial MR 150 Vulture Kullanma ve Bakım El Kitabı
buyrun link: http://www.ekilavuz.com/kilavuz/2a55...mondial/150-mr
Bu arada SakaryaM arkadaşımın sorusuna da cevap verelim.
ölçü zincirin üstündeki plakada ve kullanım klavuzunda yazıyor. 10-20 mm arası ideal. ayarı da arkadaki gergi civatalarıyla yapacaksınız. burada önemli olan şu: iki yanda da arka amortisör üzerinde klavuz çizgileri var. Misal: Sağdaki üçüncü çizgide ise soldaki de üçüncü çizgide olacak şekilde ayarlayın ki arka teker yamuk durmasın. Benim zincir ikide bir gevşiyordu meğer gergi kilit somunları gevşek imiş.
Kullanma klavuzu sayfa 19 için:
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/2a55...mondial/150-mr
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım, Mr 150 Vulture kullanıcısıyım, nisanda aldım şuan binküsür km oldu.
işte benim küheylanım
çakmaklık takanlar varsa nasıl yaptığını nereye yaptığını anlatabilir ve resim koyabilir mi ?
aslında tam olarak kaç litre olduğu konusunda bir fikrim yok, 13 ila 16 arası olması lazım, formların bir tanesinde okudğum kadarıyla, tam depoyu sabit hızda ölçmedim, genelde yüksek devirde kullandığım için biraz fazla yakıyor tabikide. genelde 20 - 30 liralık benzin atıyorum bana baya bi gidiyor açıkcası.
Baya bi gidiyor dediğiniz o 30 liralık benzin bana 3 gün dayanmıyor. Motoru alalı 1 buçuk ay oldu 2000 bakımına 80 km kaldı. İşe git-gel, gezmeler-tozmalar, balığa, pikniğe gitmeler derken baya bi kilometre yapmışım. Her yakıt alışta kilometreyi sıfırlar öyle yola çıkarım. Devir olayı ve rodaj süreci yakıtı çok fazla etkiliyormuş ben bunu anladım.
*6000-7000 devir arası kullanımda 58,02 TL lik benzinle (12,24 Litre) 343 KM yapmışım.
Kilometrede 0,1691 TL 100 Kilometrede 3,57 Litre yakıt sarfiyatı yapar. (kilometre yaklaşık 1000'de)
*6000-9000 devir arası agresif kullanımda 49,80 TL lik benzinle (10,29 Litre) 261 KM yapmışım.
Kilometrede 0,1908 TL 100 Kilometrede 3,94 Litre yakıt sarfiyatı yapar. (kilometre 1400 de)
*6000-8000 devir arası kullanımda 50,04 TL lik benzinle (10,15 Litre) 279 KM yapmışım.
Kilometrede 0,179 TL 100 Kilometrede 3,64 Litre yakıt sarfiyatı yapar. (kilometre 1600 de)
Şimdi motor 1900 küsür kilometrede. Tekrar fulledim rodaj bitmiş, motor alışmış halde 7000 devirde zorlamadan kullanıyorum. sollamalar dışında 80'i geçmiyorum, Eskişehir çevre yolunda sabahları usul usul giden bi Vulture görürseniz işte o benim bu en son deneme benim için belirleyici olacak. Motorumdan vazgeçmem ama ne kadar yaktığını bilmek istiyorum. Bu arada babamın araba benim motordan az yakıyor
500 km ye kadar 5000-6000 devirde kullandım, sonrasında 7000 üstü. sabit devirde kullanıp da ölçüm yapmadım zaten kuşadası gibi biryerde fazla yakacak ne yol var nede benim vaktim var ancak bir hafta sonu çıkarsam uzun yol diyebileceğim 100 km geçmez. Birde çok yaksa ne olacak ki gülü seven dikenine katlanır
Arka stop yanmıyor ayak ile bastığımda. Nasıl halledeyim.
kardeş "foruma resim yükleme" diye google'da aratırsan çıkıyor. bak ben yükledim.
http://www.hizliresim.com/ sitesine yükle orda "forumlar için" yazan yerdeki linki yazdıklarının altına kopyala-yapıştır. Merak ettim doğrusu nasıl birşey yaptınız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)