@Bugrahan55, sanirim senin aynalar MH nin aynalari. Ama gayet güzel olmus. Güle güle kullan.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:47 ----------
Dün kü subap ayarindan sonraki sonuc: Motor son zamanlarda 110u zor yapiyordu. Rüzgardan saniyordum. Ayar sonrasi rüzgara ragmen 120km/h net. Acaip bi canlilik. Iki kisi rüzgarda 110Km/h. Sabahlari ilk calismada motorun stop etmesi sikintisi ile gitmistim servise. Havalarin soguk olmamasina ragmen jikleyi acmama ragmen motor biraz calisip stop ediyordu. Velhasil egzost subaplarindan biri sikiymis. Usta ayarladi. Hersey dörtdörtlük oldu. Hatta konusmamizda bir süre böyle dene, gel ondan sonra bi ayar yapalim sana oldu. Söyle yapacagiz. Ben uzun yol yaptigim icin subaplari gevsey ayarlayacak. Biraz sikirti yapar ama iyi olur dedi. Tamam dedim. Sonraki konusmamizda garanti süren bitsin sana 200cclik kapak takalim oldu
Yani garanti bitince motoru modifiye ediyoruz
)) Ustama güvenim git gide artiyor. Ilk baslarda güvenmiyordum ama hakikakkten iyi ustaymis. Bide mondialin servisler anasayfasinda benim ustanin ödül aldigi resmi görünce iyice percinlendi bu güven.
Özetle; havalarin isinmasina ragmen motoru isitmakta zorlaniyorsaniz. Son hiziniz biraz düstü hatta titresim artti diyorsaniz subap ayarlarina baktiriniz. Size sunu net söyliim subap ayarindan sonra motorunuzu bir kez daha begeneceksiniz.
Benim usta subap ayarini yaparken 7mikron bosluk birakiyormus. Bundan sonraki ayarda 12mikron birakicak. Hem havalar isiniyor hemde ben uzun yol yapiyorum.
Herkese hayirli sürüsler.