Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Mayıs 2011, 16:52
#1941
resulyekeler adlı üyeden alıntı
topriğim kredi kartın varsa peşin fiyatına 12 taksit yapıyor işte.2840 lira.soner ustayla konuştunmu.yanlız senede taksit vermiyormus sordumda.
topragım yasın kac bılmıyorum o yuzden hıtap seklım toprak oluyor k.bakma
su anda 2008 model 1500 km koyde bı arkdastan mondıal 150 kn buldum cok temız, bu motorun yakıtı benı etkıledı, gunumuzde benzın fıyatlarına bakarsak hersey ekonomi o yuzden bu motordan cok hosuma gıtmesıne ragmen vazgectım ögrenciyim bu arada..
yanlız bu motorun da ne ruhsat ne plakası var 3 senedır sadece yazın kullandı vergı borcu cart curt derken anlasacagız artık...
bu arada bu topıcte haddım deıl ama bı soru soracagım..
motrun sadece satıs belgesı var 2008 model ruhsat plaka vs yok borcu ne kadar dır devlete anlayan varmı?
Reklamlar
-
06 Mayıs 2011, 18:04
#1942
MC'min titresimi ilk güne göre artti diye arkadaslar servise subap ayari icin gidiniz. Güzel bi subap ayari sonrasi motorunuzu taniyamayacaksiniz. Uzun yol yaptigim icin subaplar yapisma yapiyor ve motor performansini kaybediyormus. dolayisiyla silkeleme yapiyor yani titresim artmis gibi düsünüyorsunuz. Siddetle subap ayarini yaptirmanizi tavsiye ederim. Fabrika cikisi subaplari cok siki ayarlanmis. Uzun süre dip gaz yada uzun yol kullanimlarinda bu ayar dolayisiyla subaplar uzuyormus(tabir bu). Bilginize.
-
06 Mayıs 2011, 18:21
#1943
atiturhan adlı üyeden alıntı
Motorlar icin de spor hava filtreleri var (acik filtre). Ben filtrenin baglanti borusunun ebatini bilsem siparis edecektim. Kac milim acaba bogaz?
Benim motorda acik UNI filtre var ustunde suan. Birsey aklinizda olsun, acik hava filtresi taktiktan sonra motorun karburatör memelerini, jetlerini, buyultmeniz gerekiyor. Hava filtresini takin ve biraz motorun surun, ondan sonra bujiyi sökup rengine bakin. Siz motordan anladiginiz icin daha fazla anlatmama gerek yok. Filtrenin daha cok performans vermesi icin; +jet, +acik egsoz gerektiriyor.
(Rodaj suresi dolduktan sonra genelde subap ayari yapilmasi lazim. Bunun aksini söyleyen ustalara motorunuzu emanet etmeyin.)
"Some see things as they are, and ask why?
I dream things that never were, and ask why not?"
-
06 Mayıs 2011, 18:34
#1944
atiturhan adlı üyeden alıntı
MC'min titresimi ilk güne göre artti diye arkadaslar servise subap ayari icin gidiniz. Güzel bi subap ayari sonrasi motorunuzu taniyamayacaksiniz. Uzun yol yaptigim icin subaplar yapisma yapiyor ve motor performansini kaybediyormus. dolayisiyla silkeleme yapiyor yani titresim artmis gibi düsünüyorsunuz. Siddetle subap ayarini yaptirmanizi tavsiye ederim. Fabrika cikisi subaplari cok siki ayarlanmis. Uzun süre dip gaz yada uzun yol kullanimlarinda bu ayar dolayisiyla subaplar uzuyormus(tabir bu). Bilginize.
teşekkürler.. geçen hafta motor sesini dinleyen tamirci bir arkadaşımda söylemişti. (sübaplarda hafif ses var güzel bi ayarla motorda çok fark olur şeklinde)
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
wolf^^
-
06 Mayıs 2011, 19:45
#1945
cıt cıt yada tık tık sesler geliyor o mudur ?
bu arada ben vitesin topukluğunu kestin ve vitesi 3cm aşşağıya aldım çok rahatladım.. istemeden topuğuma çarpıyodu. ayaklığa rahat basamıyordum. iyi oldu bole...
bende yakında motorumun fotoğraflarını eklicem ama ufak tefek değişiklerle. onları yaptıktan sonra foto ekleyelim. forum fotosuz olmuyor ..
-
06 Mayıs 2011, 19:55
#1946
-
07 Mayıs 2011, 00:14
#1947
herkese merhaba!
arkadaşlar bugün büyük bir kaza yaptım...ben ana yolda giderken,tali yoldan hiç hızını kesmeden yine tali yoldan devam etmeye çalışan bir beyinsizle kafa kafaya girdik, hızım 40-45 di, araç 70 km hızında vardı yada bana öyle gelmiş olabilir...çok üzgünüm şu an bnm ilk motorum göz bebeğimin önü komple dağıldı,depo eğildi, egzoz bağlantıları, basamaklar hepsi kırıldı gitti...tabii suç bende olmayınca sigorta karşılayacak masrafları fakat bayiiyle konuştum ortalama nedir bunun masrafı diye 1000-1200 tL dedi...lütfen herkes dikkat etsin ana yolda olsanız bile tali yol çıkışlarına çok dikkat edin TR'de motoru tanımayan çok fazla şerefsiz insan var, görse bile durmayanlar var nasıl olsa o durur diye...Allah'tan bende bişey yok çünkü sezdim iyi çarpışacağımızı o yüzden giderken yarım olarak ayağa kalktım, oturmuyodum yani çarpıştığımızda çünkü gidona takılırım o zaman daha kötü olur diye kalktım çok az ayağa, kask olmasaydı yine kötü olurdu sakın kaskınızı takmamazlık yapmayın arkadaşlar, direk arabanın camına vurdu kafam sonra şoför kapısının oraya ayaklarımın üstüne düştüm yani Allah'ım korudu beni arkadaşlar...lütfen dikkat edelim,Allah'ım kazasız belasız bindirsin herkesi... iyi akşamlar...
Uploaded with ImageShack.us
-
07 Mayıs 2011, 00:20
#1948
Hocam geçmiş olsun.Ve son olsun.
-
07 Mayıs 2011, 00:28
#1949
bunun gibi şerefsizleri trafikten uzun süre men etmek gerek!! geçmiş yıllarda aynısı benimde başıma gelmişti ve yaşamayan anlayamaz... hiç suçun yok ve anayolda giderken tali yoldan bir budala çıkıp herşeyi mahvediyor! kanunların caydırıcılığı yok ve sürücülerin motorsikletlere saygısı yok.. neyseki sen iisin çok geçmiş olsun.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
wolf^^
-
07 Mayıs 2011, 00:34
#1950
Dört teker bedenimi iki teker ruhumu taşır :cat:
-
07 Mayıs 2011, 00:42
#1951
çok geçmiş olsun kardeşim beyinsiz çok ülkemizde allah daha büyüğünden saklasın
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
-
07 Mayıs 2011, 00:52
#1952
sana birşey olmamş bizim için en önemlisi o...
geçmiş olsun kardeşim...
Allah daha beterinden korusun...
-
07 Mayıs 2011, 00:57
#1953
"[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.
-
07 Mayıs 2011, 01:02
#1954
bugrahan55 adlı üyeden alıntı
herkese iyi günler.. bişe sormak istiyorum bnm mc nin aynaları siznkinden farklı normal olanı bnmkimidir yoksa sizinkimi bn motoru alırken orda rica ederek yandaki motordan söktürüp taktırdım çünkü hem bnlar daha güzel gldi bna hemde motordan çıkan garanti belgesinde bu aynalar takılı haliyle resmi vardı sizde bi bakın derim...
şuanlık motorun üstünde koruma demiriyle alarm ve uzaktan çalıştırma mevcut.12000 k motosiklet xenon num kargoda ebaydan aldım jant şeridi olarakta şunları sipariş ettim bugün turuncusunu bulamadığım için fosforlu kırmızı aldım turuncuya dönüyo parladıkça
http://urun.gittigidiyor.com/JANT-ST...QQidZZ28662666 buyrun şimdilik 2 foto
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
hayırlı olsun bende aynı aynalarla aldım motoru. koruma demiri ce çanta tasıma demiri ile birlikte...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------
yqT adlı üyeden alıntı
herkese merhaba!
arkadaşlar bugün büyük bir kaza yaptım...ben ana yolda giderken,tali yoldan hiç hızını kesmeden yine tali yoldan devam etmeye çalışan bir beyinsizle kafa kafaya girdik, hızım 40-45 di, araç 70 km hızında vardı yada bana öyle gelmiş olabilir...çok üzgünüm şu an bnm ilk motorum göz bebeğimin önü komple dağıldı,depo eğildi, egzoz bağlantıları, basamaklar hepsi kırıldı gitti...tabii suç bende olmayınca sigorta karşılayacak masrafları fakat bayiiyle konuştum ortalama nedir bunun masrafı diye 1000-1200 tL dedi...lütfen herkes dikkat etsin ana yolda olsanız bile tali yol çıkışlarına çok dikkat edin TR'de motoru tanımayan çok fazla şerefsiz insan var, görse bile durmayanlar var nasıl olsa o durur diye...Allah'tan bende bişey yok çünkü sezdim iyi çarpışacağımızı o yüzden giderken yarım olarak ayağa kalktım, oturmuyodum yani çarpıştığımızda çünkü gidona takılırım o zaman daha kötü olur diye kalktım çok az ayağa, kask olmasaydı yine kötü olurdu sakın kaskınızı takmamazlık yapmayın arkadaşlar, direk arabanın camına vurdu kafam sonra şoför kapısının oraya ayaklarımın üstüne düştüm yani Allah'ım korudu beni arkadaşlar...lütfen dikkat edelim,Allah'ım kazasız belasız bindirsin herkesi... iyi akşamlar...
Uploaded with
ImageShack.us
çok üzüldüm motoruna geçmiş olsun sana birşey olmamasıda sevindirici. olayda haklı çıkmanda sevindirici.
-
07 Mayıs 2011, 01:30
#1955
Büyük geçmiş olsun kardeş,verilmiş sadakan,üzerinde seni sevenlerin duası varmış.
nedimkurt nikli üyemizin ''Trafikten men etmeli böyle şerefsizleri'' sözüne yürekten katılıyorum.
Allah ıslah etsin.Yüce Mevla'm hepimizi böyle magandalardan korusun.
-
07 Mayıs 2011, 02:11
#1956
MR mi MC mi?
Yqt arkadaşıma geçmiş olsun. Trafik kurallarına kimse güvenmesin. 4 teker değil altımızdaki. Bir sürü beyinsiz var yollarda. Yol benim hakkım filan demeyin, dinlemez adam. Haklı olmak iyidir ama "ölü bir haklı olmak"tansa hakkı yenmeyi, "keriz bir diri" olmayı tercih edelim. Varsın keriz biz olalım. Varsın onlar geçsin, onlar sollasın, onlar daha erken gidecekleri yere ulaşsınlar. Biz tek parça kalalım, kendimizi ve sevdiklerimizi üzmeyelim.
Gelelim mevzuya... Ben 180 boyunda 89 kiloyum. MR'yi almadan önce her iki modeli de denedim -tabi sadece üzerine oturarak - MR'de ayaklarım yere sağlam bastı, kendimi daha güvende hissettim. MC biraz yüksek kaldı. Arka lastiğin biraz daha kalın olması ve benzin deposu ile çok hoşuma giden siyah rengi nedeniyle seçimim MR'den yana oldu. Tercihte zorlanan arkadaşlar için yazmak istedim...
-
07 Mayıs 2011, 02:36
#1957
cok büyük geçmiş olsun kardeş sende bişiy yok sağ salim msj larını yazmaya devam ediyosun ya boşver olan motora olsun. ben ehliyetimi yurtdışından aldım levha nedir geçiş önceliği kimdedir ana yol tali yol ezbere bilirim ama inan tr ye geldikten sonra 3 ay yurtdışında öğrendiklerimi unutmaya çalıştım yoksa hergün kaza yapardım. tr de geçiş üstünlüğü :
1 - o an kim daha dikkatsiz ve çevresindekileri umursamadan kullanıyorsa
2 - kimin kornası daha uzun ve daha gürültülü ötüyorsa
şeklinde sıralanabilir. ve yaya yolun ortasından da yürüse haklıdır son olarak da motosikletler her zaman suçludur. bu güne kadar hiç "yaa sorma motora çarptım" diyen birine rastlamadım her zaman şöyle oldu " yaa bugün motorcunun biri çarptı arabaya" şeklinde bakış açıları insanların neyse Allah tüm motorcuları korusun...
MC mi MR mı ????
aaahhh ahhhh bu sorunun cevabını öyle merak ediyorum ki ikisini de sürmeden bi cevap bulamayacağım :(
-
07 Mayıs 2011, 02:40
#1958
mondialin en kral 162cc mc dirbence boyu uzun olan başkasına bakmasın bile
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
07 Mayıs 2011, 03:09
#1959
@gurblood, hangisi görünüm olarak güzel geliyorsa onu tercih et. Gerisi aynı motor...
-
07 Mayıs 2011, 10:00
#1960
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)