bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Birincisi sen arkasında yağ bidonuyla gezen kaç kişi gördün?
İkincisi ben senin askerlik arkadaşın değilim
Üçüncüsü almak istediğim motor için senden görüş de istemedim.
Yaşın kaç bilmiyorum ama bu tavır hoş değil.
Bu güne kadar kimseye bu şekilde konuşmadım konuşulmasını da istemem.
M otorcuyum ben, O na yürekten bağlıyım, T ek tekerde şahlanırken, O nun gidişine hastayım, R acing değil belki ama, EN GEÇ AKŞAMA YANINDAYIM
bu km meselesi hergün 250 km ve üzeri yapanlar için geçerli olsa gerek çok sıkıştıranlar için yani ben cbf 150 nin motor ömrü bu kadar kısa olacağını hiç düşünmüyorum normal kullanıcı olan bi insan bu motorla en 60000 km sorunsuz gider bende mondial var ben çok bakarım böyle bakılan mondi bile çok rahat 50000 km görür sende benim motora hurda deme yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Selam Arkadaslar, bugün yine haftalik gezilerimizden biri olan Canakkale sehitlikleri gezimizi tamamladik. düz hesap 350km yol yaptim. Coook keyifli bir yoldu. Gerek nüsratli virajlari.. gerekse sehitlikler tarafindaki yolun kaymak gibi olusu ve bol virajli olmasi motosiklet kullanimindan alinan zevki doruklara cikartti. Canakkalede büyük bir motosiklet bulusmasininda olmasindan dolayi cok sayida motosiklet vardi. Bu kadar cok Harley Davidson'u bir arada görmemistim.
Yaptigim yakit ölcümünde bu sefer biraz daha tasarruflu gitmisim bu sefer 100kmde 3,8lt yakmisim .. Gecen hafta 3,89 yakmistim
Yine rüzgarli bir hava vardi. Bol rampali ve bol virajliydi. 4adet cantalarim eksiksizdi. Hiz olarak yine temposu yüksekti. Daha büyük bir motor gereksinimi duymaya basladim MC kisa gezilerde iyi de uzun yola cikinca insan arada sirada yada en azindan düz yolu gördügünde bi kopmak istiyor. Sahsen ben bu eksikligi hissediyorum.
Bu arada 4000kmyi az gectim. Ilk is gününde 4bin bakimina gidecegim. titresim vs. gibi konularda artik yorum bildirmeyecegim. Degisen bisey yok cünkü. Orjinal lastiklerin kuru asfalttaki performansindan gayet memnun kaldim. Bu yol benim icin tecrübe yolu oldu. iyi konsantre oldugum virajlarda hic gaz kesmeden motoru yatirarak viraj aldim. Lastiklerden yana bi sorun yasamadim.
Sorusu olan varsa memnuniyetle cevaplarim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:10 ----------
Arkadaslar, bugünkü geziden bahsederken CBF konusunda girmek istemiyordum. Ama ben yazimi yazarken konu yine polemige elverisli hale gelmis. Her iki motorunda 40binde tükenecegine bende katilmiyorum. Tamamen kullanima bagli. Ama yag eksiltme konusunda hepimizim hem fikir olmasi lazim. Ister inanin ister inanmayin, bugüngü gezinin geri dönüs yolunda grubumuzdan bi CBF in yagini degistirmemiz gerekti. CBF daha 7bin km'de sahibi cok titiz. O kadar titizki biz motorlari buldugumuz bos yere park ederken,bu cbf in sahibi motorunu gölge bulup oraya park ediyor. Neyse. Sehitlikler dönüsünde bir restauranta girdik. Yemek yedik cay .vs icerken bu arkadas yagini kontrol etti. Kendi yorumuna göre en az 200ml eksik dedi. Bende abi CBF lerde kronik eksiltme var arada kontrol etmen gerekir dedim. YOk ya öyle sey mi olur motor daha 7binde dedi. Dedim abi motorun karakteri bu eksiltiyor dedim. Hatta inanmazsan diger CBF e de bak o da eksiktir dedim. Diger cbf 1500km önce yag degistirmis. Bakti onunkinde de 100ml kadar eksik oldugun söyledi. Ben tekrardan acikladim. Forumlardan okudum cbflerde bu oluyormus dedim. Ikna oldu. Neyse yolda durduk 1lt yag aldik. eksik yagi tamamlaktansa icinde yagi bosaltip 1lt yeni yag koyduk. Bugünkü durum buydu.
Motor Derili ''Herkezin malı kendine güzel. Ama biliyoruz ki kendi bindiği dalı kesmek istemeyenler olabiliyor. Seve seve bindiğini yüceltmeye mecburdur. Ona da Nuh dedirtir Peygamber dedirtemezsin
Ayrıca teknoloji ilerledikçe insanların istekleri de bu yönde değişiyor. Eski Jawa yada başka bir motor ile bugünü karşılaştırmak yanlış. O zamanın teknolojisine göre vibrasyonun ne olduğunu bilen yoktu. Şimdi biliyoruz ve istiyoruz. Acı olmadan tatlının tadını kimse bilemez değil mi ? İlk çıkan Murat 124 süper arabaydı herkeze, aylarca sıra beklenirdi alabilmek için, içinde paspasları bile yoktu. Şimdi de beğenin bakalım teknolojik olarak... ''
Hay ağzına sağlık,ne güzel açıklama yapmışsın.
Yahu arkadaşlar,bu motorlar ilgimi çekiyor,dolayısı ile merak ediyorum.Sordum diye niye alınıyor veya kızıyorsunuz .Benim için kullanıcıların fikri çok önemlidir.Her kullanıcı farklı şeyler hissedip farklı şeyler söylüyor.Nen de onları harmanlayıp kararımı vereceğim,alınıp darılmaya veya kızıp terslemeye gerek yok.
Saygı ve sağlıcakla .
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1KTCBf44m
arkadaşlar kimseyle alay etmiyoruz latifeyle karışık gerçekleri söylüyoruz.cbf yağ eksiltiyor,grenajı çabuk dökülüyor,yer düştünüzde koruma olsa dahi kafa grenajının depo bağlantılarında açılma oluyor.pistonu çapuk bitiyor,ama hakkını yemeyelim rahat konforlu motor.servis konusundada sıkıntı olmuyor.ekzantirikli sessiz titreşimsiz motoru var.o yüzdem kuryeler genelde cbf kullanıyor.ama şimdi çoğusu ybr ye dönmeye başlamış.
Atilla Abi,
Şehitlerimizi ziyaret etmişsiniz, yüreğinize sağlık. İnşallah birgün bize de nasip olur.
M otorcuyum ben, O na yürekten bağlıyım, T ek tekerde şahlanırken, O nun gidişine hastayım, R acing değil belki ama, EN GEÇ AKŞAMA YANINDAYIM
Herkesin muhakkak. Gezip görmesi gereken bir yer. Duygusallik ve milli duygular had safhada oluyor. Heleki motosikletle gezmenizi muhakkak tavsiye ederim. Yollar o kadar güzel ki. Bizim guruptan iki kisi suan orada cadir kurdular ve kamp yapiyorlar. Cok büyük bir organizasyon var. Bir sürü motosiklet vardi.
İşte benim istediğim de bu! Yeni alacak adamlar tek tip övgü dolu mesajlarla karşılaşmasın. Farklı farklı görüşleri okusun, değerlendirsin ve en doğru seçimi yapsın. Bu sebeple MC'sini çok sevenler sevsin ve istediği yorumlarını yapsın, ama övgü içermeyen mesajlar görünce de çıldırmasın! Her mesaja cevap yazmak zorunda değilsiniz.
www.motorumla.net
Atilla bey tebrik ederim.Benim yıllardır gitmek isteyipte gidemediğim güzel yerler.
Buram buram tarih,kahramanlık,şan ve şeref kokan o muhteşem beldeleri gezmişsiniz.
Şehitlerimizin ruhları şadolsun.İnşallah o yüce insanlara layık torunlar oluruz.
Gezi resimlerinizi bekliyoruz.
Atilla kardeşim, senin motoru ver biraz ehilleştireyim. bu gün 3 lt nin altına düşmüş bulunmaktayım. usanmasam arka çantayı da çıkarıp öyle sürecektim ama üşendim. herhalde o zaman 2.7 gibi bir yakıt yakma durumu olabilirdi
hani hep ilk çıkan araçlardan sonra çıkan seriler sanki daha kötüymüş gibi algılanır ya( eski gasası gibi yoh gardaş, cıh! bundan tad alamadım...) ben Ekim de aldım, sen benden sonra aldın
Gezilerimizin resimleri facebook sayfamizda mevcuttur.
http://www.facebook.com/OnRoadRiders?ref=ts
katilirsaniz sayfamiza memnun oluruz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------
Kardes, yakit konusunda ben özürlüyüm herhalde Ya ben cok agir geliyorum bu motora yada baska bisey. TAbii 4 cantaninda etkisi vardir. Ama asil sebep benim kullanis tarzimla alakali olsa gerek. Kamera siparis ettim bundan sonra seyahatlerimizi video kaydi altina alacagim. O zaman hep beraber izleyecegiz basimizdan nelerin gectigini
alper ben kırılmam sen hurda ya hurda diyorsun bende biliyorum hurda olduğunu istediğin kadar kötüle mondiyi hiç umrumda olmaz sonuçta herkes buraya kendi düşüncelerini yazar senin gibi düşünen veya senin gibi düşünmeyen herkese saygılıyım sonuçta bilgi tecrübe görüş bildirmeyeceksek burada ne işimiz var değil mi
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)