Mondial bildiğin çingenelik yapıyor, iyi satış rakamlarını haketmiyor. Tüketiciye saygı koca bi sıfır.
Mondial bildiğin çingenelik yapıyor, iyi satış rakamlarını haketmiyor. Tüketiciye saygı koca bi sıfır.
www.motorumla.net
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
selam arkadaslar cumartesi günü siparişi verdim . bugün motorumu alıcam . bayi aksam teslim edeceğini soledi bende işe gelirken kaskımı motumu korumalarımı yanıma alaraak işe geldim aksam olsada gitsek modundayım ... bu duyguyu özlemişim açıkçası ..... fakat gel gelelim hava yağmurlu aksama yağıs devam ederse bayide bekletmeyi düşünüyorum... tahminimce ilk günden yağmur değmesin yoksa civatalar hemen pas tutacak diye düşünüyorum. ama belli olmaz 1,5 senenin özlemi var. zaten hiçbir zaman yağmur yağıyor diye motora binmemezlik yapmamısımdır. aldığım bayide fiyat olarak uygun bişeler yaptı ve güzel bir ön koruma demiri ile çanta taşıma aparatını ve branda hediye verdi.
motora gelince buradaki yazılanlara bakacak olursak.
lastiklerin değişmesi.
daha rahat kullanım için amaortisör değişmesi. (çok şart değil)
kısa vadeli zincir sıkıntısı (herkezde görülmeyen bi durum)
ilk alımda civata bağlanttı kontrolleri (alınan bayiye göre değişir)
kısa baskı balata ömrü (herkesde görülmeyen durum)
onun dışında ;
bu fiyata göre hızlanma
güç
duruşu
atiklik
sıkıcı trafikte eğlenceli
ucuz ve parça bol parça
yakıtı konusunda da ne çok nede az diyebilirim. fakat günlük 6.5 tl toplu taşımaya verdiğim ve zaman kaybı yaşadığımı düşünürsek gayet makul.
herkesin tekeri düz bassın
1- benim motorum hafif hafif tıkanıyor...
mahallemdeki bir ustaya baktırdım "belki anlar diye"
avans ayarından değil..
buji değil...
elektrik kesintisi olsa çok sirkelerdi (daha önceden biliyorum)
kötü benzin ihtimal vermiyorum ama olmaz değil
2- ıslık sesi orta hızda normal seyiy halinde giderken (henüz çözemedim)
3- ilk bindiğimde yoktu ama şimdi hafif sert tümseklerde arka süspansiyon altımdan vuruyor (sanki biri tekme atıyor) onuda sordum yumuşaklık ayarı en sonda imiş yani en yumuşak...
4- allahım motorculuk nekadar dertli bir iş ... işi gücü bırakıp onunla uğraşmamı istiyor sanki ..ya sıfır aldım hala çok şansssızım...
varmı aynı dertten muzdarip olan yada ...yokmu o değerli bilgisini paylaşmak isteyen...
:(
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
bahsettiklerin gal,ba sadece sana özel tekleme buyuk ihtimal karbüratördeki pislik çıkacaktır
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Gectigimiz günlerde Foca gezimizde Necatik35 abimizi ziyaret ettigimi biliyorsunuz. Sagolsun Necatik35 abi icime zincir konusunda kurt düsürdü.. Kendisinin zinciri kopmus bilgisine güvendigim bi abimiz oldugu icin banada zinciri kopmasini beklemeden degistirmemi tavsiye etti. Sanayiideki tamirci arkadasta zincir olsaydi daha oracikta degistirecektim ama yoktu ellerinde Oringli zincir. Bende memlekete döner dönmez ilk is gününde gidip zincir degistirdim Artik kafam rahat. Malum uzun yollara gidiyoruz bi zincirden yolda kalmak istemezdim. O yüzden kopmasini beklemeden degistirdim. Daha henüz 3500km deyim. Orjinal zincirinde bakimini yapip yedege kaldiracagim. Aldigim zincir CZ marka Cekoslavak bir ürün. Satin aldigim motor parcacisi babadan ogula bir magaza. O yüzden tavsiyesine uydum. Fiyat olarak belki biraz fazla ödemis olabilirim ama en azindan beklemeden hallettim isimi. Cin mali Oringli zincir 40tl ye var iken ben 90tl ödedim. Ama hakikatten güzel oldu. Bilmiyorum psikolojikmidir ama daha kararli ve güvenli bir cekis hissettim.
Benim yan cantalari daha önceden araya demir koydurmadan direkt grenajlarin üzerine koyuyordum. Tabiiki zamanla cantalar yan arka grenajlari cizdi. Hos olmayan bir görüntü olusturuyordu. Önceki günlerde arka amortisör baslarindan arka canta demirine dogru bir demir kaynattirdim(isak kardesimizin yaptigina benzer) hem arka canta daha saglam oldu hemde yan cantalarim artik grenaja temas etmiyor. Bu sebepten dolayida yan arka grenajlari serviste sipari verdirdim. Sag sol 30tl tutuyor. Boyatmaya kalksam belki daha fazla para yada ayni parayi verirdim. Gözünü seveyim cin malinin Serviste zincir degisimi ve genel kontrol ücreti olarak 10tl aldi.
Bugün MC ile ilgili yasadiklarim bunlar..
yan arka grenajları 3m tarzı carbon malzemeyle kaplardın aslında yada yenılerını takınca eskısı kaplayıp yedek yedeklersın heralde cızık dıye kullanılmıcak deıl ya
[COLOR="Black"][I][B]Hızlı Yaşa Genç Öl, Cesedin Yakışıklı Olsun.[/B][/I][/COLOR] :queen:
facebook Mondial 125 MH Drift Grubu
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_184536781592864
zinciri sanayiden oringli olarak alabilirsiniz mesela izmirde 1. sanayide var isveç malı satıyor olması lazım
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Bu gün itibarıyla MC kervanına ben de katıldım.
İlk iş olarak; İsa kardeşime özelden arka çanta demiri siparişi verdim.
Kısa kullanım izlenimim; Motosikletin gaza tepkisi çok güzel, anında devirleniyor. Daha önce kullandığım motosikletlerle kıyasladığım da; öyle ahım şahım bir vibrasyondan bahsedilemez. Dengesi tatminkar,
Bakalım artık zaman ne gösterecek.
Unutmadan; Yeni makinam, 1400 km.'de İkinci el, fiyat sormayın! makul bir fiyata aldım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------
Bizler için bir piyasa araştırması yapabilirseniz memnun oluruz.
Ne, nerde, kaça satılıyor gibi gibi...
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
bu motoru ilgi ile takip ediyorum ilerde vitesli motosiklete geçiş için alacağım,bu zıkkıma cbf 150 karbüratörü olmazmı acep,birde arka dişli biraz büyütülse yakıt tüketimi düşer gibi geliyor,
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
zincir için sanayiye ugrarsam sorarım banada lazım gibi edremitle fiyat fark eder söyleyeyim
vakumlu karbüratör tabiki olur sadece manifoltta oynama yapmak gerekir belki ben yaparım örnek olsun diye
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Takipteyiz, İşveç malı Oringli, fiyatı da uygun olursa; neden olmasın!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
Motor alt yapım nedeniyle; Karbüratör konusunu ileriki bir zamanda inceleyeciğim. Olmıyacak bir şey değil.
Arka dişliyi büyütmek torku arttırır, hızı düşürür. Daha önce çıktığınız hızlara çıkabilmek için motoru bağırttırır durursunuz. Bu da, yüksek devir kullanımı nedeniyle yakıt tüketiminin artması demektir.
Küçültürseniz tersi olur. + ön dişliyi büyütme ameliyesi daha kolaydır. Bu sayede Hızımız artar, torkumuz da ehhh! bir miktar düşer. Ama ne olur? Vites aralıkları uzar. Daha önce 90 Km/H ile gittiğimiz düz bir yolda, aynı hıza daha düşük devirde ulaşırız. Bu da yakıt tasarrufu anlamına gelir.
Tabi bu arada arkadaşlara bi hatırlatma! Ön dişlisi büyütülen bir motosikleti hızdan ziyade, tasarruf amaçlı kullanmak ideal olanıdır. Abartıya kaçmadan akıllıca kullandığınız takdirde; motorunuzdaki rahatlama ve tasarruf size zaten, köprü yol vb. olarak geri dönecektir.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
karbüratörün konumuyla oynayabilirsin manifoltu ayarla yada filtreyi farklı bir modelde yapabilirsin mesel bu asyanın buyuk bir scooteri var o yagmurda sorun çıkarıır onun için getirilen dıştan takılanbir filtre olması gerekli
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
@Bogachan
Bogachan abi, hayirli olsun güle güle kullanin. Sahibindendeki ilan satildi olarak gördüm. Tüh dedim Bogachan abi kacirdi motoru. Megerse sen almissin. Abi o zaman hazirla kendini yarin ögleden sonra kisa bi ayvalik turu yapiyoruz..
hayırlı uğurlu olsun.boğaçhan bey
1- benim motorum hafif hafif tıkanıyor...
mahallemdeki bir ustaya baktırdım "belki anlar diye"
avans ayarından değil..
buji değil...
elektrik kesintisi olsa çok sirkelerdi (daha önceden biliyorum)
kötü benzin ihtimal vermiyorum ama olmaz değil
2- ıslık sesi orta hızda normal seyiy halinde giderken (henüz çözemedim)
3- ilk bindiğimde yoktu ama şimdi hafif sert tümseklerde arka süspansiyon altımdan vuruyor (sanki biri tekme atıyor) onuda sordum yumuşaklık ayarı en sonda imiş yani en yumuşak...
motoru aldığım ikitelli bayiye anlattım durumu gel bakarız dediler gittim usta bindi motora atla arkaya dedi bastık gittik ...motor yapmadı bu sefer bişey yok dedi usta haliyle ...
sonra mahallemdeki sıradan bir yere baktırdım o test yapmadan dükkanda anladı durumu tesbiti yaptı fakat çözümü bulamadı...ve bana dediği şey : sen bi yetkili servise git...mondialin sitesinden bizim orada bir yetkili servis buldum ..oda zaten bin kez önünden geçtiğim fakat içeri girmediğim küçük bir yer çıktı ... neyse dedim yetkili servis yetkili servistir... gittim anlattım durumu usta bakarız dedi 10-15 dk ayakta bekledim sora usta dedi bırakıcanmı motoru ? dedim bırakıyımda sen ne düşünüyosun ? planın ne ? dedi açıkçası şimdi rahatsızım test sürüşü yapamam ...
YA ARKADAŞ PARA İSE PARA... SEVGİ İSE SEVGİ ..SAYGI İSE SAYGI NE İSTİYOLARSA VERİCEM MÜŞTERİ KAPIDAN GİRDİNMİ Bİ HOŞGELDİN DENİR DERDİ NE İSE GÜLER YÜZLE DİNLENİR ( hepsinin suratı bi karış) HEMEN ÇÖZÜM YOLUNA GİDİLİR... HİÇ Mİ PARA SIKINTINIZ YOK BE USTA ABİLER ... HİÇ Mİ MÜŞTERİYE İHTİYACINIZ YOK MESLEĞİNİZDEN BU KADARMI BIKTINIZ...
BEN ŞİMDİ NAPIYIM...
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
Mondial servisleri böyle lanetli bir yer. Civarda hiç gitmediğin başka bir servis varsa şansını orada dene. (Yani hakkımız olan servis olanağı bile tamamen şans)
Sana bu sıkıntıyı verenleri de Mondial'in sitesinden şikayet et.
www.motorumla.net
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)