Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Nisan 2011, 14:38
#1461
Reklamlar
-
03 Nisan 2011, 14:39
#1462
inzell adlı üyeden alıntı
MC'de aynı MR'da aynı sakin kullanımlarda 3,2 yakar. O da 13 kuruş yapar, biraz da devirli gideyim de 15 kuruş civarı. Birde Japon'lar 4 binde yağ değiştiriken bizler 1000 km'de bir değiştiriyoruz. Onun masraflarını hesaplamadım bile.
Kısacası ucuz motorun acısı zamana yayılıyor.
O zaman ben hiç 0 mc almaya çalışmıyayım gidip 2004+ bi ybr arayim
-
03 Nisan 2011, 14:41
#1463
cengaver29 adlı üyeden alıntı
O zaman ben hiç 0 mc almaya çalışmıyayım gidip 2004+ bi ybr arayim
Almayın abi, burada yazılanlara heveslenmeyin, objektif yazan yok pek. Gazlı amortisörün içi bile boş çıktı. Hatta biraz daha biriktir YBR'dan da üstün birşey al.
-
03 Nisan 2011, 14:42
#1464
inzell adlı üyeden alıntı
MC'de aynı MR'da aynı sakin kullanımlarda 3,2 yakar. O da 13 kuruş yapar, biraz da devirli gideyim de 15 kuruş civarı. Birde Japon'lar 4 binde yağ değiştiriken bizler 1000 km'de bir değiştiriyoruz. Onun masraflarını hesaplamadım bile.
Kısacası ucuz motorun acısı zamana yayılıyor.
Direkt motor bloğunun ortasından mı?
Fazla yağ var desen onun da tahliye yerleri var. Dediğin bölge çok alakasız bir yer diye düşünüyorum.
Evet bloğun orda..Hatrlarsın yuvarlak bi yer var ya..ordan işte
-
03 Nisan 2011, 14:48
#1465
bence ybr rakipsiz 125 cc sınıfında 250 cc sınıfında :D
-
03 Nisan 2011, 14:50
#1466
musician44 adlı üyeden alıntı
Evet bloğun orda..Hatrlarsın yuvarlak bi yer var ya..ordan işte
Bu konularda pek bilgili değilim, ama hiç normal değilmiş gibi geliyor. Gereksiz yere paniğe sokmak istemem.
-
03 Nisan 2011, 16:23
#1467
inzell adlı üyeden alıntı
MC'de aynı MR'da aynı sakin kullanımlarda 3,2 yakar. O da 13 kuruş yapar, biraz da devirli gideyim de 15 kuruş civarı. Birde Japon'lar 4 binde yağ değiştiriken bizler 1000 km'de bir değiştiriyoruz. Onun masraflarını hesaplamadım bile.
Kısacası ucuz motorun acısı zamana yayılıyor.
Direkt motor bloğunun ortasından mı?
Fazla yağ var desen onun da tahliye yerleri var. Dediğin bölge çok alakasız bir yer diye düşünüyorum.
Inzell yapma dostum yaa. Hava soğutmalı tüm muadillerinde 1000 km'de değişir yağ. Apache, CBF, YBR hepsi aynıdır. Bende YBR vardı. CBF ve Apache arkadaşlarımda var, iyi biliyorum. Yakıt konusuna gelince, kimse fazla yakmıyor demiyor zaten. Ama motor hacmi büyük ve performans fazla olunca daha katlanılabilir hale geliyor sarfiyat hepsi o. Fakat senin karbüratör ayarı yaptırman gerekir. 3.9 Lt gerçekten çok. Benim motor o kadar yakmıyor. 3,2 en fazla 3,5. Çoğunlukla 2 kişi biniyoruz üstelik.
-Bu gazlı amörtisörün tahliye odacığına da çok kişi takmış durumda. Silindirin içinde sıkışan havanın bir kısmı, daha geniş bir odacığa tahliye edilemezse gazlı amörtisörler aşırı sert olur. Hava, yağ kadar fazla sıkıştırmaya gelmez biliyorsunuz. Adı üstünde tahliye odacığı. Yani içi boş olacak tabii... İçinde ne olması bekleniyor anlayamadım.
İlim, ilim bilmektir. İlim, kendin bilmektir. Sen kendini bilmezsin. Ya nice okumaktır?
-
03 Nisan 2011, 17:48
#1468
musician44 adlı üyeden alıntı
Ne yazıkki yok..Ama basit yer de...vitesin yanında yuvarlak şekilde mondial yazısının orda parlak bi alyans girişi var...hemen oranın altında
Vitesin tarafindaysa vitesin kecesinden kaciriyor olabilir. Servise git. Degistirsinler. Zor bi islem degil.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------
cengaver29 adlı üyeden alıntı
cidden fazlaymış ya arkadaş var ybr kullanıyor 9 krş falan yakıyorum km de diyor :(
Arkadaslar, tüketimleri 100km kac litre tüketti olarak yazarsak daha iyi olur. Malum ülkemizde benzin fiyati sürekli bir oynama halinde..
MC, YBR'den güclü bu yüzden tüketimi fazla olabilir.
Bu arada yeri gelmisken fikrimi söyliim. Tip olarak degil ama YBR125 CBF150'den cok daha iyi bir motor. Bildiginiz gibi bizim grupta 3-4CBF bir tanede YBR125 var. diger motorlari saymiyorum. CBFi gecmekte hic zorlanmazken YBR hayret verici bir sekilde cbf e göre biraz daha zorluyor.
Ama sadece zorluyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 ----------
akgunusta adlı üyeden alıntı
Inzell yapma dostum yaa. Hava soğutmalı tüm muadillerinde 1000 km'de değişir yağ. Apache, CBF, YBR hepsi aynıdır. Bende YBR vardı. CBF ve Apache arkadaşlarımda var, iyi biliyorum. Yakıt konusuna gelince, kimse fazla yakmıyor demiyor zaten. Ama motor hacmi büyük ve performans fazla olunca daha katlanılabilir hale geliyor sarfiyat hepsi o. Fakat senin karbüratör ayarı yaptırman gerekir. 3.9 Lt gerçekten çok. Benim motor o kadar yakmıyor. 3,2 en fazla 3,5. Çoğunlukla 2 kişi biniyoruz üstelik.
-Bu gazlı amörtisörün tahliye odacığına da çok kişi takmış durumda. Silindirin içinde sıkışan havanın bir kısmı, daha geniş bir odacığa tahliye edilemezse gazlı amörtisörler aşırı sert olur. Hava, yağ kadar fazla sıkıştırmaya gelmez biliyorsunuz. Adı üstünde tahliye odacığı. Yani içi boş olacak tabii... İçinde ne olması bekleniyor anlayamadım.
Klavyene saglik kardesim. Agazini öpeyim senin.. Ben artik cevap vermekten biktim. Sen gereken cevabi verdin. Herkes kendi topiginde motorunu kötülese bence daha olumlu olacak...
-
03 Nisan 2011, 18:26
#1469
atiturhan adlı üyeden alıntı
Vitesin tarafindaysa vitesin kecesinden kaciriyor olabilir. Servise git. Degistirsinler. Zor bi islem degil.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------
Arkadaslar, tüketimleri 100km kac litre tüketti olarak yazarsak daha iyi olur. Malum ülkemizde benzin fiyati sürekli bir oynama halinde..
MC, YBR'den güclü bu yüzden tüketimi fazla olabilir.
Bu arada yeri gelmisken fikrimi söyliim. Tip olarak degil ama YBR125 CBF150'den cok daha iyi bir motor. Bildiginiz gibi bizim grupta 3-4CBF bir tanede YBR125 var. diger motorlari saymiyorum. CBFi gecmekte hic zorlanmazken YBR hayret verici bir sekilde cbf e göre biraz daha zorluyor.
Ama sadece zorluyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 ----------
Klavyene saglik kardesim. Agazini öpeyim senin.. Ben artik cevap vermekten biktim. Sen gereken cevabi verdin. Herkes kendi topiginde motorunu kötülese bence daha olumlu olacak...
sende hayret verici bi şekilde her sayfaya baktığımda salamaların hayretler içinde bırakıcak seviyelere geliyor ybr125 cbf150 den hızlı demek vay arkadaş yA BİRAZ GERÇEKÇİ SİZİN GRUPTAKİ CBF150LERİ 12YASİNDA COCUKLAR KULANIYOR HERLADE NERDEYSE BİSİKLETLE GEÇİLCEKLER
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
03 Nisan 2011, 19:00
#1470
alper150zc adlı üyeden alıntı
sende hayret verici bi şekilde her sayfaya baktığımda salamaların hayretler içinde bırakıcak seviyelere geliyor ybr125 cbf150 den hızlı demek vay arkadaş yA BİRAZ GERÇEKÇİ SİZİN GRUPTAKİ CBF150LERİ 12YASİNDA COCUKLAR KULANIYOR HERLADE NERDEYSE BİSİKLETLE GEÇİLCEKLER
alper150zc bu nasıl üslup arkadaşım? Sen, motorları yarıştırırken yanlarında mıydın ki "sallamak" filan gibi hoş olmayan sözcüklerle suçluyorsun. Burası birbirimize hakaret etme yeri değil, motor hakkında görüşlerimizi yazdığımız bir forum. Sürat önemli değil, ayrıca iyi bir şey de değil, fakat sen bunu iddia eden arkadaşa katılmıyorsan 150MC kullanan biriyle kendin yarışırsın, geçersen sen de burada aksini o zaman iddia edersin. Suçlama yapmadan...
Bu forumdaki takipçilerin %90'ı MC'nin, CBF'ten hızlı olduğunu biliyor. Bisiklet örneği garip olmuş biraz.
İlim, ilim bilmektir. İlim, kendin bilmektir. Sen kendini bilmezsin. Ya nice okumaktır?
-
03 Nisan 2011, 19:07
#1471
akgunusta adlı üyeden alıntı
alper150zc bu nasıl üslup arkadaşım? Sen, motorları yarıştırırken yanlarında mıydın ki "sallamak" filan gibi hoş olmayan sözcüklerle suçluyorsun. Burası birbirimize hakaret etme yeri değil, motor hakkında görüşlerimizi yazdığımız bir forum. Sürat önemli değil, ayrıca iyi bir şey de değil, fakat sen bunu iddia eden arkadaşa katılmıyorsan 150MC kullanan biriyle kendin yarışırsın, geçersen sen de burada aksini o zaman iddia edersin. Suçlama yapmadan...
Bu forumdaki takipçilerin %90'ı MC'nin, CBF'ten hızlı olduğunu biliyor. Bisiklet örneği garip olmuş biraz.
ben cbf150 mc geçer demedim bi daha yazdiğimi okuyup gelirseniz ne demek istediğimi anlıycaksiniz okurken dikkat ybr-cbf hızından bahsediyordum
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
03 Nisan 2011, 20:00
#1472
dostlar Mc de maxem çantanın 32 lt olan modeli mi ii duruor? Atiturhan abi?
-
03 Nisan 2011, 20:19
#1473
musician44 adlı üyeden alıntı
dostlar Mc de maxem çantanın 32 lt olan modeli mi ii duruor? Atiturhan abi?
iyi durup durmadigini bilemem. göreceli bir kavram. Maxem ucuz bir canta ben gecici olarak taktim, cünkü 27TL ye aldim. Ama nasipse SHAD SH40 almayi düsünüyorum.
-
03 Nisan 2011, 20:26
#1474
musician44 Shad Cargo 40 modelini şiddetle tavsiye ederim. Çok sağlam ve kullanışlı bir çantadır.
İlim, ilim bilmektir. İlim, kendin bilmektir. Sen kendini bilmezsin. Ya nice okumaktır?
-
03 Nisan 2011, 20:52
#1475
-
03 Nisan 2011, 22:04
#1476
akgunusta adlı üyeden alıntı
Inzell yapma dostum yaa. Hava soğutmalı tüm muadillerinde 1000 km'de değişir yağ. Apache, CBF, YBR hepsi aynıdır. Bende YBR vardı. CBF ve Apache arkadaşlarımda var, iyi biliyorum. Yakıt konusuna gelince, kimse fazla yakmıyor demiyor zaten. Ama motor hacmi büyük ve performans fazla olunca daha katlanılabilir hale geliyor sarfiyat hepsi o. Fakat senin karbüratör ayarı yaptırman gerekir. 3.9 Lt gerçekten çok. Benim motor o kadar yakmıyor. 3,2 en fazla 3,5. Çoğunlukla 2 kişi biniyoruz üstelik.
-Bu gazlı amörtisörün tahliye odacığına da çok kişi takmış durumda. Silindirin içinde sıkışan havanın bir kısmı, daha geniş bir odacığa tahliye edilemezse gazlı amörtisörler aşırı sert olur. Hava, yağ kadar fazla sıkıştırmaya gelmez biliyorsunuz. Adı üstünde tahliye odacığı. Yani içi boş olacak tabii... İçinde ne olması bekleniyor anlayamadım.
3.9'a yoğun bir trafikte çıkmıştı. Ama bu çok yakma mevzusu bana has bir durum değil, aynı motora sahip diğer arkadaşlardan da duydum bu rakamları. Ayrıca rica ediyorum arkadaşlar hiçbir markanın fanboyluğunu yapmayın. Ne Mondial, ne de Honda...
-
03 Nisan 2011, 22:31
#1477
atiturhan adlı üyeden alıntı
Sallamak senin yasina uygun arkadasim. Beni her sayfada takip ediyorsan video ile ispatlayabilecegimide biliyorsundur. O zaman nasil bu insanlarin yüzüne bakarsin bilemem.
Al sana bir iki foto koyayim. Kullanicilarin kac yasinda insanlar oldugunu görürsün
Ayrica Forumdan bizim grupta olan arkadaslarda var gezilerimize katiliyorlar, onlarda tasdikleyeceklerdir.
Say bakalim kac tane cbf var:
Gördügün gibi de iclerinde en genc olan benim. Yani senin gibi coluk cocukla muhatap olmuyoruz.. Herkes üstüne alinmasin akil yasta degil bastadir. Ama bu arkadas bu üsluptan anliyor.
ben sana 3 cbf var dedin diye salıyosun demedim ybr 125 i daha zor geçiyorum cbf150 daha kolay geçiliyor dedin die dedim madem beygir tork işi ile oluyor bu nasıl mc cbf150 geçiyorsa cbf150de ybr125 geçer ybr nin motoru daha sağlamdır evet ama daha yavastır cbf150 göre ben burdaki saçmalıktan bahsetim işi nereye çekmeye çalısıyosun anlamadım ben objektif olmaya çalışıyorum mc vibrasyonsuz de hepsinden hızlıdır de bişey demem ama ybr 125 cbf150den hızlıdır diyince orda salıyosun derim abicim k.bakma
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
04 Nisan 2011, 00:38
#1478
@ Alper150zc, Hoca bizim grupta gördügün gibi yeterince cbf150 var. 1 tane de YBR125 mevcut. Ben sana yol izlenimimi söylüyorum. Bu grupla biz sürekli kendi capimizda uzun yol yapiyoruz. CBF leri rahatlikla zorlanmadan geciyorum. Daha önceki yazilarimda avans bile verdigimi söylemistim. Ama YBR yi gecmekte zorlandim. Mondial 250MCT yi de zorlanarakta olsa geciyorum. Ben MC yi almadan önce CBF150 yi gözümde bütümüsüm. Kasa tipi güzel bi motor, YBR o'na göre güzel degil ama YBR'yi taktir ettim. Forumda zaferkarizma diye bi arkadas var. Bizimle bi etkinligimize geldi. o da sahittir YBR nin gidisine. Gerci o gün yaris durumu olmadi ama kendiside YBR iyi gidiyor demisti.
Bunlar benim asfalt üzerinde edindigim tecrübelerin size aktarimidir. Klavye basinda degil.
3 CBF konusuna gelince, hadi biri ikisi gitmiyor.. 5 cbf ile denedim. Sonuc ayni.
-
04 Nisan 2011, 00:57
#1479
atilla abime katılıyorum ybr ile kapıstıgımda tınlamıyor uzak ara fark acıyorum ama grubumzudaki ybr diğer ybrlere nazaran daha iyi gidiyor...
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
04 Nisan 2011, 02:05
#1480
Bilip bilmeden konuşmak doğru değil. Normal şartlarda MC ve MR hem YBR125 i hem de CBF150 yi geçiyor. Özellikle kısa mesafede fark atıyor. Fakat motoru mu iyi açılmış diyelim yada dişlilerde değişiklik mi yapmışlar diyelim bu şartlarda CBF de YBR de zorluyor. Hava vs. olsun diye demiyorum kesinlikle ama solladığım CBF ve YBR nin haddi hesabı yok E5 de. Ama dediğim gibi hepsi için bu kadar rahat değil. Önemli olan da geçti kaldı değil. Bir CBF de YBR de 3.5-3.7 LT benzin yaksa 100 km de heralde onlar da MR yi MC yi geçer. Adam 2.7 lt ile 120 yaparken ben 3,7 LT ile yapıyorum. Hesap ortada. Alın size objektif yorum
M otorcuyum ben, O na yürekten bağlıyım, T ek tekerde şahlanırken, O nun gidişine hastayım, R acing değil belki ama, EN GEÇ AKŞAMA YANINDAYIM
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)