Atilla abi motor sıcak iken oluyor.galiba sizde de aynı problemi yaşamıssınız galiba,dediğiniz gibi kararsız vites geçirmek yani.yıllardır motor kullanıyorum ilk defa çin motor satın alıp kullandım.ama elimde kalırmı bilmiyorum.ama yinede çinlilere güveniyorum
Motorum ile henüz 850 km yapabildim vaktim oldukça tabiigayet güçlü ve kısa mesafeler ve otobanlarda konforlu sayılır
amaaaaa... 100 km den fazla yol katettiğim zaman motordan inmek için üstünde kıvranıp duruyorum.indiğimde ise kuş tüyü de olsa hiç bir şekilde oturmak istemiyorumama şunuda itiraf edeyim yamaha ya yakın bir motor.keşke biraz daha pahalı olsaydıda biraz daha özen göstterilseydi süper olurdu
Bu arada atilla abi mangal keyfi yaptın sanırımkokusu dursunbeye kadar geldideeeee
@ruysal, kararli vites degistirmekten kastim nazik vites degistirmemek. Degismesi gerekiyorsa bas debriyaja cek yukari. Yada asagiya. Ama sunuda unutmamak lazim hepimizin motorlari öyle yada böyle daha rodaj asamasinda.. Parcalarin hepsinin birbirine alismasi lazim.
Serviste ikinci yag degisimine gittigimde yag filtresinde birikmis metal parcaciklarina inanamazsiniz. Pul pul yeminle... Yani biraz daha sabir arkadaslar. Servis hic degilse 4000km den önce zorlama diyor. Eski motorcu abilerim motorun tam anlamiyla acilmasi yakitinin düsmesi ..vs. 10bin KM diyorlar..
Dedigine katiliyorum; keske biraz daha pahali olsaydi da kaliteyi biraz daha yükseltselerdi. Benim bu motorda sikayetci oldugum mevzular daha önce de yazdigim gibi Bazi noktalarda kullanilan civata ve somunlarin kalitesizligi. Benzin göstergesinin hatali göstermesi(depoyla samandiranin uyumsuzlugu söz konusu bana göre) Bide ince atilmis boyasi cabuk ciziliyor.Diger motorlarda nasildir bilemiyorum.
arkadaşlar fromdaki arkadaşların bazıları ısrarla cbf 150 övüyor nedenini anlamadım sonuçta bu sayfa 150 mc kullananlar için cbf den bahsedecek seniz cbf sayfasına geçin zaten öteki sayfalara baktığımda bu arkadaşlar başka modellerde hep kötülüyorlar galiba cbf kullanıyorlar ama suda bir gerçek ki honda titan dan sonra çıkan cbf de cin de üretiliyor ve cbf de kronik sorunlar var
atalarımız at, avrat, silah demişler... ben at yerine motora biniyorum o da demirden attır...:):cat:
benim adım Mehmet... istanbul bayrampaşadayım.... evvelden mondail HS-150, KANUNİ TİGER-250, VE cbf-250 kullanmışlığım da vardı..şuan da asya 150 T1 scooter kullanıyorum... şimdi bu motoru araştırıyorum yeni nesil mondial 150 MC evet bu konuya da aboneyim artık ..şuan ki duygularıma göre: elimdeki motor satılık gelen ilk kişiye "ne veriyosa" verip koşar adım bir mondial bayisine gidip bu motoru alıcam ve mutlu olucam sanıyom ama acaba atillanın dediği gibi sadece ve sadece benzin gösterkesi ve iki civatamı sorun ki öyele ise o hiç önemli değil, ama yok vites geçişleri yok titreşim dedimmi iş değişiyo ...aslında bir kurye yakalasam yolda kescem önünü...yada biraz sabır mehmet 2. ele düşmedi motor daha bekle ... ist da 12 ilan gördüm 3 tanesi 2. el di onunda birini aradım 2350 diyodu satmış paraya sıkışmış 2000 e vermiş 2011 mod 950 km idi... hayırlı olsun dedim ...ve ona sordum motor hakkında güzel şeyler söyledi...yüksek devirlerde biraz titreşim olduğunu ama diğer çinlilere göre yok sayılır dedi...çekiş olarakta ybr - cbf den den iyi dedi uzaması güzel dedi...
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
CBF ve YBR'dan f/p kıyaslamasına göre açık ara önde.
Ömrü uzun olsun diyorsan da:
-Her 1000 km'de uygun yağla değişim yapmalısın
-Motoru zorlamamalısın, fabrika verilerinde son hız 115 yazar. Daha fazla zorlamamalısın.
-Rodajını titizlikle yapmalısın.
-Kırılan dökülen parçalarını vakit kaybetmeden onarmalısın.
Titreşim var, yok diyen ya yalan söylüyor ya da titreşim nasıl onu bilmiyor. Motor iyice açıldıktan sonra başlıyor zaten. 3000-4000 km'ye kadar bişey yok zaten. Sonrası da fazla rahatsız edici değil. Aynalar ve ayak padleri oynaşıyor işte.
30.000 km'de olan kurye arkadaş varmış, gayette memnunmuş. Yalnız her 1000'de yağını değiştiriyormuş.
Kısacası max bütçen 3.000 liraysa güzel ve keyifli bir motor. Yok bütçeyi daha da büyütme imkanım var diyorsan alma!..
www.motorumla.net
merhaba.
O bayrampaşa yokuşlarını bu motor nasıl çıkıyor bir bilsen
titreşimin belli km den sonra olmasının sebebi bence vidaların gevşemesidir. sıkarsan vidaları yine normal haline gelir.benim motorum 6000 km yi geçti.alacaksan al derim.ama ilk 3000 km de 3-4 kez yağını ve yağ filtresini değiştir. ihtimal dahilinde olan parçaları motordan atmış olursun. motor yeni nede olsa.bunun yanında servis ve parça bolluğu ve parça ve işçiliğin ucuzluğu seni sevindirecek olumlu yanlarından bazılarıdır.Zaten basit teknoloji ile yapıldığı için bir problem çıkaracağını sanmıyorum.
titresim konusunu yine hortlattiniz. video cekip koydum hala titresim diyorsunuz. Motorunuza bakim yaptirin arkadaslar. Gecen gün kesintisiz 100km yol yaptim. hic bir yorgunluk uyusma hissetmedim.
niye? sen 20 bini devirdin mi?
Hem hayalini kurdugunuz motorlarin hepsi yag gibi mi gidiyor saniyorsunuz? Krank milinin seklini göreniniz var mi icinizde? Pistonun nasil bi tur yaptigini bileniniz var mi? su linke bi bakin : http://www.yeniatmaca.com/images/ima...oke-Engine.gif bu sebeple titresimin olmamasina imkan yok. Amac titresimi minimuma indirebilmem. Öküzün altinda buzagi aramanin anlami yok. Olan titresim rahatsiz etmeyecek seviyede ve makul düzeydedir. Hic durmadan 100km yol yaptim. Nisanin ikinci haftasida nasipse 200km yol yapacagim. Yine fikrimi söylerim size buradan.
bencede herkez kendi sayfasında konuşmalı sonuçta kimse malını kotulemez hata üste çıkarır bu tartışmalar sonu gelmeyen olaylardan ibaret sonuçta hepimiz motor sevgisi olan insanlarız tartışmaları övmeleri bi kenarı bırakıp nerde nasıl buluşup nasıl eğlenebiliriz iyi zaman geçirebiliriz onu düşünmeliyiz yoksa hepsi kul yapımı hiç biri 4x4 lük değil :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Kardeşim sen 150 MR vulture kullanıyorsun onun sayfasında ondan bahset öğrenelim. MC nin DESTRO nun sayfalarında tenkit yazmada kullananlardan izlenimlerini öğrenelim.
Orhan KÖNİ
Lastiğin bile 110/90-16 olması ile 90/90-18 olması bile bir fark yaratır. Verilen motor hacmi ve beygir gücü motorlarda tam net değildir. Amortisör farkı, benzin deposu farkı dişli farkı farklılıklar yaratır. kaldıki benim söylediğim bunlar değil kullanmadığın motor için menfi yazılması bırakta kullananı okuyalım soralım öğrenelim. 60 yıllık hayatımda elimden çok otomobil motor geçti.
Orhan KÖNİ
Yahu en başından beri iki konu arasında ortak paylaşımlar yapıyoruz. Malum iki motorun konusunda da kullanıcı olarak az kişi var. Karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak gayet normal. Bu kadar kasmayınız...
Ayrıca MC'nin de ayna ve ayak padlerini test ettim. Titreşim konusunda fark göremedim.
www.motorumla.net
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)