ati mondialin sitesinden yedek parca listesinden bakabilirsin.
isimle hitap konusunda hemfikir olmamıza sevindim.buyrun başlayalım ozaman
benim ismim serkan yıldırım.
zincirlerde o-ring veya x-ring kullanılmadıgından dolayı boşalmalar normaldir sorunun tek çözümü x-ringli veya o-ringli zincir ile zinciri degiştirmektir bu arada bakım periyodlarıda zincirim ömrüne etki eder
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Mondialin sitesinden sip. vermeye calistim ama islem bi yerden sonra bitiyor. Veremedim yani sip.
Benim de adim Atilla Turhan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:53 ----------
Benim boslamiyor.
Kullanim sekliyle alakali oldugunu düsünüyorum. Ani kalkislar, özetle sert debriyaj hareketleri zincirinizin gevsemesine neden olabilir.
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Yok yahu yumuşak kullanımda da öyle oluyor. Servis, zincir kalitesiz bunun olması normal diyor.
www.motorumla.net
BENİM ZİNCİR İLK ALDIĞINDA BOŞALDI O NUN NEDENI DE BENIM VİTESLİ MOTORA YENI GECMEM (yani kullanıcı hatası) servise ayarlattım birdahada sorun olmadı
dikkat etimde bir çoğunuz servise gitmeyi pek sevmiyorsunuz ama motorlar 2 yıl garantili yanı servis sizden ücret talep etmeyecek ( benden almıyorlar gerci ben yine çay para adında 5- 10 veriyorum) sorunlarımızda servise gidelim derim zaten hemen hemen her mahhallede yetkili servis var
atalarımız at, avrat, silah demişler... ben at yerine motora biniyorum o da demirden attır...:):cat:
Geçenlerde mondial bayisine uğradım ama ötv indirimi mondial e uğramamış.Çok az bir göstermelik indirim gerisi cebe.Honda hala ötv indirimli fiyatlardan giderken birçok marka ötv yi karına kattı.Marka olmak böyle bir şey herhalde.Mondial 150mc almayı düşünürken bu davranışlar beni fena halde markadan ve motordan soğuttu.
Diş Fırçam Bile Motorlu :cherry:
ÖTV indiriminden 2 hafta sonra Mondial %6 zam yapmış hemen.
@Thai: Abi, bu titriyor yine ya. Yalnız performans biraz arttı gibi. Haberleşelim de boş bir yol bulup görüşelim.
www.motorumla.net
merhaba arkadaşlar.yaaa arkadaşlar bu 150 mc nin arka amortisörleri gazlımı acabayoldaki minik çukurlara girmemek için yoğun çaba gösteriyorumüstelik vites geçişlerinde bazen sorun yapıyor.mesela 4 ile giderken 3 e alıyorum bazen takılıyor.göstergede hiç bir değer göstermiyor.tekrar 4 de alıp sonra 3 e öyle geçiyorarkadaşlar 1 inci sayfa ile sonuncu sayfaya baktığımızda çok büyük farklar ortaya çıkor.hatta artıdan eksiye geçiş diyebiliriz malesef
O amortisörlerin içi boşmuş. Tamamen görüntü yani...
O gösterge sorunu arada bende de oluyor. N'deyken 1. viteste kaldığı oluyor falan...
Tamamen tarafsız bir görüş belirtirsem, ilk günlerdeki tadı artık alamıyorum.
www.motorumla.net
Bu sorunu motor sicakken mi sogukken mi yasiyorsun? Verebilecegim ögüt: vitesleri kararli gecirin. yani nazikce cekmeye calismayin. Takildigini hissettiginiz yerde debriyaji hafif birakip tekrar sikin ve vitesi gecirin.
Mesela benim arabanin Geri viteside arada gecmek istememe yapiyor. Birinci vitese alip az bi ön yapiyorum tak diye geriye geciyor bu sefer.
Ben ilk günkü heyecan ve hevesimle kullaniyorum motorumu. Üstünden inesim gelmiyor acikcasi...
ati arkadaşın degigibi birde devrini vermeden vites geçirmeyi denersen öyle oluyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------
arkadaşlar bu mc ile en fazla hız yapan kaçı gördü deneyen varmı?
ben 125 gördüm ama motoru zap edemediğim için çok uzun gidemedim
amortısör lerden bende Şikayetçiyim bunu tam anlamıyla bir araştıran varmı egerki değilse kazıklandık demmektir isyan ederim derim çünkü satarkende kitapcığındada gazlı amartısör diyorlar
ruysalın sorunu sanırım kullanılan yağın kalitesiz olmasından kaynaklanıyor veya MOTORU tam ısıtmadan biniyor..
atalarımız at, avrat, silah demişler... ben at yerine motora biniyorum o da demirden attır...:):cat:
Ben bu cüssemle 120km/h yapiyorum. Ve biliyorsunuz 4 adet canta var.
Ciplak bi motor ve söyle 65kglik bi sürücü bu motorla 130km/h yapar bence.
Motorundan sikayetci olan servise bas vursun arkadaslar... Yada satip CBF150 alsin
ati dostum kaç kilosun ben 85
slm arkadaşlar bende crossdan sonra bu moturu alarak tekrar başlamak istedim niyetim cbf 150 di ama hondadan üzgün dönerken bayinin önünde bu motoru gördük satıcının ısrarla mondial eski mondial değil değişti rakipçi olma yolunda derken yamaha yetkili servisindede ybr ye bineceğine buna bin diyince ısındım motora test sürüşünün ardından biraz daha ısındım motoru aldım plaka işlemleri içinde yarın noterde vekalatname vericem sanırım p.tesi veya salı akşamı bismillah diyip marş basıcam..
şimdi ilk defa sıfır motora binicem alınca ne yapmam gerekiyor rodaj modaj anlatabilecek olan varmı
ve istanbul/bahcelievlerde oturuyorum bu cevrede yada yakınlarımda ki mc 150 kullanıcılarıyla tanışmak isterim
adım mehmet..
Hoca bizim evdeki analog tarti 90kg gösteriyor. Ama eczanelerde tartildigima 98 falan cikiyorum. Kiyafetlerden diye düsünmek istiyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------
Mehmet kardes, öncelikle hayirli olsun. Güle güle kullan. Allah kazasiz belasiz sürmek nasip etsin.
Aramiza bir kisinin daha katilmasina ben sevindim. Ilerleyen günlerde izlenimlerini aktarirsan seviniriz. Ayrica bu 150MC konusunuda basindan itibaren okursan yapman gereken ve yapamaman gerekler adina bir cok sey ögrenebilirsin. Rodaj konusuna gelince 5000dev./dak. gecmeyin diyor kitapciginda. Ama ben benim buna pek uydugum söylenemez. Bakimlarini zamaninda yapip istedigim gibi biniyoru. Kitapcigini da okumanda fayda vardir.
tekrardan güle güle kullanman dilegi ile...
Mevsimlik giyime göre değişmekle birlikte, üzerimizdeki giysiler, ayakkabılar, ceplerimizdeki bozukluklar, telefon, cüzdan vs gibi herşeyin 6 ila 12 kg tuttuğuna dair bir yazı okumuştum
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)