Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Gayet sakin duruyor, iyi iyi. Aynı testi ben de yapacağım. Benim aynalar sanırım 90'ı geçince başlıyor titremeye.
necatik35, "900" çok düşük değil mi? Stop etmiyor mu ilk çalıştırmada?
www.motorumla.net
Bu 150MC nin bir tek sabah calistirma zorlugunu sevmedim. Servis hava ayarini kurcaladigindan beri sabahlari ilk calistirma baya problemli olmaya basladi. Servisten önce böyle degildi. Jikle en üstteyken mars basinca calisiyordu sonra orta konuma alip isitiyordum. Simdi ise elle isitmak zorunda kaliyorum. Biraktigim an stop ediyor. :( Ama servisi mondiale sikayet ettim. Coluk cocuga kurcalatiyorlar motoru diye. Bugün mondial müsteri hizmetleri aradi. servisi arayip magduriyetimi gidermelerini söyleyeceklermis Bakalim servise gittigim bi gün bi terör estireyim orada Sokmayacaklar beni servise bi daha
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
@inzell, et kardesim sikayet. Benim servite de test meraklisi bi genc var. iki somun siktimi hemen atliyor motora bi test sürüsü yapiyor. Ortaligi bos buldular herhalde. Mondial biraz kulaklarini ceksin bunlarin.
Bir de her seferinde nasıl zincir ayarı yapıyorlarsa kısa sürede gevşiyor. Kesinlikle ani kalkışlardan kaçınıyorum, vites geçişlerinde heleki çok nazik davranıyorum. Yine de gevşiyor neredeyse atacak gibi. Nasıl yapıldığını öğreneyim ellettirmeyeceğim bir daha.
www.motorumla.net
valla bu gidisle hepimiz birer usta olup cikacagiz. Ben zaten yag degistirme konusunda prof oldum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:01 ----------
Necatik35 abi, 93-2000 arasindaki F650lerde tek silindir olmasindan ötürü titresiminin oldugu yaziyor bu topikte. tekrardan inceledim ama öyle abarti bi titresimden bahsedilmiyor. Makul bi titresim varmis. Ama arkadas arasindaki sohbetlerde titresim olayi biraz abartiliyor tabii
http://www.motosiklet.net/forum/moto...lasimlari.html
Atilla cığım,sende yazmışsın ya onlara F 650 deniyordu.Motorları BMW tarafından değil,Avusturyalı bir üretici olan Rotax tarafından yapılıyordu.
GS lerde öyle bir sorun duymadım ve yaşamadım.Aksine uzun yol yapılabilecek en iyi motosiklettir.Titreşim olsa uzun yolculuklar için kullanılırmıydı GS ler.
MC nin bir dahaki yağ değişimine yanına geleceğim,sen değiştir artık benim yağı
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
kullanim kitapcigindaki rölantiye dikkat...
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Bu Cumartesi Mondial bayisine (ümraniye/ Sondurak) gittim. 150 MC 3000TL , 150 MR 2900 TL dedi.
150 MC almayı düşünüyordum o ana kadar , fakat bir kaç sebepten dolayı fikrimi değiştirdim gibi.
1 - 1.80 boyundayım, fakat MC'de otururken 2 ayağım aynı anda yere tam basmıyor.
2 - MR'nin rengi ve tipi daha güzelmiş,daha klasik
3- MC'yi çok kuryeci arkadaş almış, yani bizi de kuryeci olarak düşünmesinler yolda (garezi olan falan vardır , sakata gelmeyelim)
Sorularım var bu konuda:
1- MR ve MC teknik olarak tamamen aynı değil mi?
2- MR'nin bu kadar az satılması ileride yedek parça sorunu yaratır mı bana?
3- MR'nin daha alçak ve dış görünümünün farklı olması performans açısından farklılık yaratır mı?
1-Motor tamamen aynı, diğer aksamlar da aynı sayılır. Sadece arka amortisörler farklı.
2-Sanıyorum iki motor da birbirine yakın değerlerde satılıyormuş. Gerçi çevrede hiç kullanan görmedim.
3-Belki çok az bi serilik farkı olabilir.
www.motorumla.net
180cm boyunla yere nasip iki ayaginla basamadin anlamadim ben. Benim boyum 183cm problemsiz yere basiyorum.
1)MR ve MC motor olarak ayni. Ufak farklar var. Arka amortisörler, arka tekerin daha kücük jantli ve kalin olmasi. Boyutlarinin biraz daha kücük olmasi. Ama serilik ve hiz..vs. ayni olacagini düsünüyorum.
2) MR'nin az satildigini sanmiyorum. Bence MC ve MR satislarda basa basdir.
3) MR nin arka tekerinin kalin olmasindan olayi daha konforlu bir sürüs suncagini tahmin ediyorum.
Kurye olayina takilma derim. Topicte MC sini cok güzel kisisellestiren arkadaslar var sende öyle birseyler yaparak digerlerinden ayrilabilirsin.
benim motorun yag değişiminde 20-50 yağ kullanıldı bide hiç duymadığım bir marka mondialin servisi olduğundan bişi demedim bir sorun olurmu....
teşekkürler ati kardeş seni takip ediyorum yorumların ve cevapların ne kadar dürüst olduğunu gösteriyor etraf itlerle dolmuş en ufak bilgiyi kimse vermek istemiyor haa bide servise sordum neden benim motor çok yakıyo die 155 falan yakıyo çünkü sen kimseye bakma atıyo onlar dedi normaldir dedi....bu konuda ne dersin....?
20-50 çok kalın gelir, motor çalıştığında uzun bir süre bekleyip ısıtman gerek. Malum kış ayındayız en iyisi 10/40 ile değiştirmen.
Yalnız motorun fazla yakıyor gerçekten. Son testimi yolda kalıncaya kadar sürdürdüm. 30 lira yakıtla 273 KM gitti, bu da 11 kuruş yapıyor.
Kullanım şeklimse oldukça devirli 7.000-8.500 devir arası. Sakin kullanımlarda 9 kuruşu görmüşlüğüm de var yani.
www.motorumla.net
Ben bu memlekette ne yazikki kurus hesabi yapamiyorum. Ama 100km'de 3,5lt yakiyorum. Karma bir kullanimda. Yani bunun icinde sehir icide oluyor. Asfaltta dib gaz da oluyor. Birde biliyorsunuz benim motorun üzerinde fazlaca agirlik ve rüzgar kesecek malzemeler var.
Ama size sifirdan itibaren cbf150 kullanicisi bi abimizin söyledigi birseyi aktarayim. Motor ancak 10bin km'den sonra randiman vermeye basliyor dedi. Bunu derkende genel konustu. o da ilk zamanlarda 3,5lt yakmis 100kmde. Simdi 2,6lt yakiyormus.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)