Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
omegakont, topicteki en güzel paylasimi yaptin. Cok tesekkür ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------
Dünkü plastik kulplarin yeterince saglam cikmamasi sonucu nalburdan edigindigim krom kaplama kulplarla plastikleri degistirdim.
resimsiz olmaz...
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Reklamlar
-
atiturhan adlı üyeden alıntı
omegakont, topicteki en güzel paylasimi yaptin. Cok tesekkür ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------
Dünkü plastik kulplarin yeterince saglam cikmamasi sonucu nalburdan edigindigim krom kaplama kulplarla plastikleri degistirdim.
resimsiz olmaz...
[IMG]
Uploaded with
ImageShack.us[/IMG]
OMEGAKONT usta iyi paylaşım yapmışsın ellerine saglık
Senin kulplar hopşuma gitti kromcu bir arkadaşım var onada bunşar gibi yaptırayım
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
@Belo, haziri satiliyor nalburlarda yaptirmakla ugrasma. tanesi 1 lira
-
ben tutya kullanmam saglam olsun krom olsun paslanmasın
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
is gördü...
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
-
Sonunda Motoru Teslim aldım ve işte fotolar :)
OMEGAKONT
Mutlaka Bir Yolu Vardır...
-
Gerçekten çok güzel olmuş.Kazasız belasız kullan
Diş Fırçam Bile Motorlu :cherry:
-
Omegakont, hayirli ugurlu olsun.. Güle güle kullan. Allah kazasiz belasiz binmek nasip etsin. Bu arada yaptigin islemleri cok begendim.Masallah cok güzel olmus. Arkadaki topcase in baglanti demirlerini sen mi yaptirdin hazir mi aldin?
Topcase i biraz kücük almisin ama.. Kask giriyor mu ona? Ben 32lt yi 40lt yapmak istiyorum.
Jant stickerleri benimde hazirda bekliyor havalarin isinmasini bekliyorum. sicak havada daha güzel yapisiyormus. Ama yakismis güzel olmus.
Hayirli ugurlu olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------
@ Necati35, abicim bugün ilk periodik bakimina gittim. 15/50 yag koydular. Ama son hizim azaldi. Yagin kalin olmasindan oldugunu düsünüyorum. 10/40 a geri dönecegim sanirim. Senin yorumunu almak istedim.
-
Arkadaşlar hepinize hayırlı olsun. ben bu mc modelini çok beğendim. artık mondial çıtayı bayağı yükseltti. motorlar gayet kaliteli. ben yetkili satıcısında gördüm. kimsenin lafı olamaz bu motora.
-
Abi motorun yavaslama sebebi senin dedin gibi, yagin viskositesinin daha kalin olmasi. Yag motorun icinde daha zor dönuyor ve buda motordan performans göturuyor. Ama benim bildigim, sicak havada kalin yag örn. 15w-45 soguk havada ise ince yag örn. 15w-40, yada 10w-40 kullanilir?
-
KAARİA adlı üyeden alıntı
Gerçekten çok güzel olmuş.Kazasız belasız kullan
Teşekkür ederim. beğenmenize sevindim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 ----------
atiturhan adlı üyeden alıntı
Omegakont, hayirli ugurlu olsun.. Güle güle kullan. Allah kazasiz belasiz binmek nasip etsin. Bu arada yaptigin islemleri cok begendim.Masallah cok güzel olmus. Arkadaki topcase in baglanti demirlerini sen mi yaptirdin hazir mi aldin?
Topcase i biraz kücük almisin ama.. Kask giriyor mu ona? Ben 32lt yi 40lt yapmak istiyorum.
Jant stickerleri benimde hazirda bekliyor havalarin isinmasini bekliyorum. sicak havada daha güzel yapisiyormus. Ama yakismis güzel olmus.
Hayirli ugurlu olsun.[COLOR="Silver"]
Yapılanları beğendiğinize sevindim. Teşekkürler
Bağlantı demirlerini Galeri Gülhan daki Cenk bey dostum yaptırdı. Motor 2 gün sanayi de kaldı. Ama sanırım şablonu çıkardılar. Bundan sonra isteyenler için sorun olmayacaktır
Topcase i özellikle sadece bir kask girecek büyüklükte istedim çünkü büyük hacimli topcase ler süratlendikçe motoru sallamaya başlıyor özellikle küçük cc motorlarda. Bir açılır kaskı rahatlıkla alıyor içine. Benim ihtiyacım da buydu zaten. Ayrıca depo üstü çanta da aldım. Rahat rahat işimi görür bu iki çanta.
Bu arada ilk yağ değişimine kadar çok fazla sıkıştırmadan ama ara ara gaz açarak kullanmamı tavsiye ettiler. Sürekli sabit devirle motoru sağır edebilirmişiz. Bu konuda sizin tecrübenizi almak istedim..
OMEGAKONT
Mutlaka Bir Yolu Vardır...
-
Omegakont çok süper olmuş valla çok beğendim.
-
omegakont adlı üyeden alıntı
Bağlantı demirlerini Galeri Gülhan daki Cenk bey dostum yaptırdı. Motor 2 gün sanayi de kaldı. Ama sanırım şablonu çıkardılar. Bundan sonra isteyenler için sorun olmayacaktır
Bu arada ilk yağ değişimine kadar çok fazla sıkıştırmadan ama ara ara gaz açarak kullanmamı tavsiye ettiler. Sürekli sabit devirle motoru sağır edebilirmişiz. Bu konuda sizin tecrübenizi almak istedim..
Hoca, uygun bi fiyata banada yapsinlar yaa.. seninki hosuma gitti
Kitapcikta 5bin deviri gecmesin diye yaziyor yanlis hatirlamiyorsam. Ama ben de sagir olmasin diye ara ara 7bin ve 8binlere kadar bastim. Ama ilk bakimin sonlarina dogru. Ilk km'lerde bende sakin kullandim. Parcalar birbirine alissin diye. yani 600-700kmden sonra basabilirsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:52 ----------
numan94 adlı üyeden alıntı
Abi motorun yavaslama sebebi senin dedin gibi, yagin viskositesinin daha kalin olmasi. Yag motorun icinde daha zor dönuyor ve buda motordan performans göturuyor. Ama benim bildigim, sicak havada kalin yag örn. 15w-45 soguk havada ise ince yag örn. 15w-40, yada 10w-40 kullanilir?
ilk firsatta tekrardan 10-40 koymayi düsünüyorum. Zaten benim MC gerek benim agir olmamdan dolayi (90kg) gerekse depo üstü+yan cantalar+topcase den dolayi yeterince agirlik tasiyip etkileniyor bide yagdan etkilenmesin. Ama isin duayen abileri 10bin km yi devirdikten sonra motordan anca verim alirsin diyorlar. Sifirdan itibaren cbf kullanan duayen abiler.
-
@atiturhan abi, o yağ zaten çok kalın heleki bu havalar için oldukça kötü. Acilen 10/40 koydur. Birde servis mi dedi bunu koyalım diye? Kitapçığında dahi 10/40 yazıyor çünkü.
@omegakont, motorun üzerindeki değişiklikler oldukça başarılı ve kaliteli olmuş.
-
uniqe adlı üyeden alıntı
Omegakont çok süper olmuş valla çok beğendim.
Beğenmene çok sevindim. Aslında çok bişey yapmadım ama sanırım küçük ama şık değişiklikler oldu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------
atiturhan adlı üyeden alıntı
Hoca, uygun bi fiyata banada yapsinlar yaa.. seninki hosuma gitti
Kitapcikta 5bin deviri gecmesin diye yaziyor yanlis hatirlamiyorsam. Ama ben de sagir olmasin diye ara ara 7bin ve 8binlere kadar bastim. Ama ilk bakimin sonlarina dogru. Ilk km'lerde bende sakin kullandim. Parcalar birbirine alissin diye. yani 600-700kmden sonra basabilirsin.
Müsait bir zamanda sorar ve fiyatını bildiririm. (Çünkü sadece topcase demiri olarak pazarlık etmemiştim. Fiyata Ön koruma ve top case de dahildi.) Hatta daha iyisi, bilgilerini vereyim isterseniz sizde irtibat kurabilirsiniz.
GALERİ GÜLHAN - ÖMER GÜLHAN KILINÇ
FAHRETTİN MAHALLESİ MİTHATPAŞA CD. NO: 1189/A ÜÇKUYULAR KONAK / İZMİR
Tel : 0 232 277 60 61 - 0 232 278 61 44
Fax : 0 232 278 70 26
e-Posta : galerigulhan@yahoo.com - gale
İbrahim bey ya da Cenk bey yardımcı olacaktır.
Kullanım tavsiyeleri için de teşekkür ederim. Dikkate alacağım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 ----------
inzell adlı üyeden alıntı
@omegakont, motorun üzerindeki değişiklikler oldukça başarılı ve kaliteli olmuş.
Dostum teşekkür ederim.
OMEGAKONT
Mutlaka Bir Yolu Vardır...
-
OMEGAKONT isimli arkadaş gerçekten çok güzel bir kombinasyonla motora ayrı bir hava katmışsın ellerine sağlık.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Karşılaştırma tablosunda MC 150'nin güç ve tork devirleri birbirine karışmış olmalı. Maksimum tork devri maksimum gücün alındığı devir sayısından büyük olamaz.
Sakin kullanmayı sevenler için CBF 150 5250 devirde maksimum torku vermesiyle ideal motor olarak duruyor. MC 150 ise devirli kullanmayı ve sürati sevenlere daha çok hitap ediyor gibi. YBR 125 ise önemsiz bir kilo avantajının dışında performans olarak bu ikisi ile kıyaslanacak durumda değil. Ama o da iyi motor tabi, kimse bir şey diyemez.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Karşılaştırma tablosunda MC 150'nin güç ve tork devirleri birbirine karışmış olmalı. Maksimum tork devri maksimum gücün alındığı devir sayısından büyük olamaz.
Max. Tork : 12.0 Nm / 7500 d/d
Max. Güç : 10.5 kW / 9000 d/d
Kaynak ... http://www.mondialmotor.com.tr/MONDI...ex/Page-2.html
Bir yanlışlık olmuş tabloda gerçekten. düzeltme için teşekkürler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------
htmetin adlı üyeden alıntı
OMEGAKONT isimli arkadaş gerçekten çok güzel bir kombinasyonla motora ayrı bir hava katmışsın ellerine sağlık.
teşekkür ederim
OMEGAKONT
Mutlaka Bir Yolu Vardır...
-
Dün ilk periodik bakim icin (1000km) servise gittim. Shell 15/50 yag koyduklarini söylemistim. Ilk izlenim olarak söyleyebilecegim son hizimin düstügüdür. Yagdan kaynakli oldugunu düsünüyorum. Ama su ihtimal de var. Motorun hava ayarini kurcaladilar onunlada alakli birseyler olabilir. Siz siz olun motorun karburatör ayarlariyla oynamalarina müsade etmeyiniz. Ilk firsatta 10/40 yag koyup tekrar deneme yapacagim. Eger son hiz eski haline dönmezse hava ayarlariyla alakali bir durum söz konusu oldugu ortaya cikiyor. Ayrica motorun zincirinide kap kara eski bir yag ile yagladiklarini gördüm. Temizlik yapmadan nasil yagladilar anlamadim.Sesimi cikartmadim. Cünkü yag bakim malzemelerimi almistim zaten. O yüzden bugün zincirime vakit ayirip önce güzelce zinciri gazyagi ile temizledim. ilk önce bi kabasini aldim sonra özenle zinciri gaz ile temizledim. Kurumaya biraktim ve kuruduktan sonra Castrol zincir sprayi ile zinciri güzelce yagladim. Bu sorunuda böylelikle halletmis oldum.
Zincir bakimina baslamadan önce zincir koruma plastigini sökmüstüm, daha rahat calisabilmek icin.
Omegakont arkadasimizin carbon calismalarindan da esinlenerek. Elimde zaten var olan karbon görünümlü folyoyuda zincir koruma plastiginin üzerine kaplamayi düsündüm. Kaplar kaplamaz resimlerini paylasirim.
-
Resim ne yazikki paylasamiyorum. Cünkü elimdeki folya kirismis ve isitmama ragmen acilmadi. Güzel olmayinca zincir korumasini aynen yerine geri koydum.
Omegakont arkadasimizdan bu parcayida karbon kaplatmasini diliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)