Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Vallahi arkadaşlar 1 haftayı devirdim bugün motorumla...
Yeni alacaklar için objektif izlenimlerimi yazmak istiyorum.
Motorun çalışması, gidişi, performası, kararlılığı ve gücü muhteşem. Bu klasmanda ve bu cc'de bir motosiklet için istediğim güç ve yakıt performansı tam aradığım gibi.
Hep söylüyorum ve söylemeye devam edeceğim, arka lastik bana güven vermiyor, biraz ince kalmış. Şu ana kadar hiçbir olumsuzluk yaşamamama rağmen yine de güvenemiyorum. Virajlarda yatırırken tedirgin oluyorum ama şu ana kadar en ufak bir kaydırma yapmadı. Frenleme de şaşırtıcı derecede iyi. Bilemiyorum belki psikolojiktir.
Motosikleti alalı 13 gün oldu ve bunun 5 gününu yağmur altında hiç çalışmadan geçirdi. Diğer günlerde hep üstündeydim ve bütün gün kullanıldı. Buna rağmen göstergeler içine su aldı, gidon bağlantı aparatlarında paslanma belirtileri gözlemledim. Ayrıca motosikletin durduğu beyaz mermerin üzerinde pas lekesi mevcuttu.
Arka taşıyıcıya en fazla 35 litre çanta bağlanabilir, daha büyük çanta için çok zayıf. Çanta taşıma aparatı da henüz mondial servislerinde mevcut değil.
Yine de performansından inanılmaz memnunum. Yarın bir servis yolu gözüktü bana, birkaç ufak tefek işlemi yaptırıp yukarıda belirttiğim şikayetlerin çözülmesini talep edeceğim.
Gelişmeleri buradan bildiririm....
S.S.
Reklamlar
-
Thai adlı üyeden alıntı
Vallahi arkadaşlar 1 haftayı devirdim bugün motorumla...
Yeni alacaklar için objektif izlenimlerimi yazmak istiyorum.
Motorun çalışması, gidişi, performası, kararlılığı ve gücü muhteşem. Bu klasmanda ve bu cc'de bir motosiklet için istediğim güç ve yakıt performansı tam aradığım gibi.
Hep söylüyorum ve söylemeye devam edeceğim, arka lastik bana güven vermiyor, biraz ince kalmış. Şu ana kadar hiçbir olumsuzluk yaşamamama rağmen yine de güvenemiyorum. Virajlarda yatırırken tedirgin oluyorum ama şu ana kadar en ufak bir kaydırma yapmadı. Frenleme de şaşırtıcı derecede iyi. Bilemiyorum belki psikolojiktir.
Motosikleti alalı 13 gün oldu ve bunun 5 gününu yağmur altında hiç çalışmadan geçirdi. Diğer günlerde hep üstündeydim ve bütün gün kullanıldı. Buna rağmen göstergeler içine su aldı, gidon bağlantı aparatlarında paslanma belirtileri gözlemledim. Ayrıca motosikletin durduğu beyaz mermerin üzerinde pas lekesi mevcuttu.
Arka taşıyıcıya en fazla 35 litre çanta bağlanabilir, daha büyük çanta için çok zayıf. Çanta taşıma aparatı da henüz mondial servislerinde mevcut değil.
Yine de performansından inanılmaz memnunum. Yarın bir servis yolu gözüktü bana, birkaç ufak tefek işlemi yaptırıp yukarıda belirttiğim şikayetlerin çözülmesini talep edeceğim.
Gelişmeleri buradan bildiririm....
S.S.
çanta aparatının sadece kulakları metal geri alan plastik sakın guvenme direkt kırılır metal yaptır
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
Arka canta aparatinin üstü plastik ama ici metal. Ama bu birseyi degistirmiyor. Cok saglam degil. Ben Alttan destek yaptim. Topic'in baslarinda bu resimler mevcut. Benimki gayet saglam oldu. ilerleyen zamanda 40lt takmayi düsünüyorum. Kasim ayindan beri kullaniyorum orta sehpada haric paslanma nebze görmedim. Gerci benim motor garajda ve branda altinda duruyor ama paslanacak olsa havadaki nemden de paslanabilirdi.
Arka teker konusunda ben bi olumsuzluk yasamadim. Ama sirf forumda konusulan laflardan dolayi yaza dogru arka tekeri genisletmeyi düsünüyorum. Ben 150MC den cok memnunum bu zamana kadar hic pismanlik duymadim. Tek olumsuz söyleyebilecegim yani sogukken calistirmasi. Elden ayarli bi jikle yapsalardi daha iyi olurdu kanisindayim. Bide 6.vites eksikligi duyuyorum olsa iyi olurdu.
Meraklilari icin söylüyorum YBR 125 in sagindan atip solundan gecebiliyorum. CBF150'yi iste 4-5sn arasinda yanindan süzülerek gecebiliyorum. Ilgililere duyrulur.
-
Arkadaşlar formu başından beri takip ediyorum ve bende performans ve iriliğinden dolayı bu motordan almayı düşünüyorum.Daha önceden 125 uag vardı bende.Şimdi siz söyleyin.1650 tl yeni uagler yani mg serisi 125 cc.bunun yanında 2.975 tl 150 cc lik motoru ile mg Bu parayı vereceğim ve 5 gün açıkta kalınca pas akıtacak yerlere öylemi.Mondial yine yapmış yapacağını.Kalsın ağam kalsın ben paramın delisi değilim.Yere pas akıttıktan sonra yarı fiyatına bir mg alırım daha iyi.
-
sıradışıbiri adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar formu başından beri takip ediyorum ve bende performans ve iriliğinden dolayı bu motordan almayı düşünüyorum.Daha önceden 125 uag vardı bende.Şimdi siz söyleyin.1650 tl yeni uagler yani mg serisi 125 cc.bunun yanında 2.975 tl 150 cc lik motoru ile mg Bu parayı vereceğim ve 5 gün açıkta kalınca pas akıtacak yerlere öylemi.Mondial yine yapmış yapacağını.Kalsın ağam kalsın ben paramın delisi değilim.Yere pas akıttıktan sonra yarı fiyatına bir mg alırım daha iyi.
Hocam kusura bakma ama cok sacmaladin. Yeni seri mondilaller dört dörtlük. Bulundugum Edremit Körfezinde bu motoru ilk ben aldim geldim. Türkiye genelinde de sayiliyimdir. Ben cok memnunum. Ne pas var ne baska bisey arkadasin motoru nereden nasil pas akitmis ben anlamadim. Kendisi aciklar diye düsünüyorum. Ama benim anladigim yerde pas izi orta ayagin yere temas noktasindan kaynakli sanirim.
Yine de keyfin bilir sen mg al.
-
atiturhan adlı üyeden alıntı
Arka canta aparatinin üstü plastik ama ici metal. Ama bu birseyi degistirmiyor. Cok saglam degil. Ben Alttan destek yaptim. Topic'in baslarinda bu resimler mevcut. Benimki gayet saglam oldu. ilerleyen zamanda 40lt takmayi düsünüyorum. Kasim ayindan beri kullaniyorum orta sehpada haric paslanma nebze görmedim. Gerci benim motor garajda ve branda altinda duruyor ama paslanacak olsa havadaki nemden de paslanabilirdi.
Arka teker konusunda ben bi olumsuzluk yasamadim. Ama sirf forumda konusulan laflardan dolayi yaza dogru arka tekeri genisletmeyi düsünüyorum. Ben 150MC den cok memnunum bu zamana kadar hic pismanlik duymadim. Tek olumsuz söyleyebilecegim yani sogukken calistirmasi. Elden ayarli bi jikle yapsalardi daha iyi olurdu kanisindayim. Bide 6.vites eksikligi duyuyorum
olsa iyi olurdu.
Meraklilari icin söylüyorum YBR 125 in sagindan atip solundan gecebiliyorum. CBF150'yi iste 4-5sn arasinda yanindan süzülerek gecebiliyorum. Ilgililere duyrulur.
arka kuyrugu kırdık baktım sadece baglantı yerleri metal gerisi plastik hatta kırma işlemini arkadaş eleriyle yapt ana kırıldı len şeklinde oldu
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
Thai adlı üyeden alıntı
Motorun çalışması, gidişi, performası, kararlılığı ve gücü muhteşem. Bu klasmanda ve bu cc'de bir motosiklet için istediğim güç ve yakıt performansı tam aradığım gibi.
S.S.
Arkadasim, senden tekrar alinti yapmak zorunda kaldim. Bazi arkadaslarin öküzün altinda buzagi aramasi bana tuhaf geliyor. Tüm yazdiklarindan istediklerini aliyorlar sadece. Yukarida alinti yaptigim kismi neden dikkate almiyorlar acaba???
-
bencede bildiginden şaşma ne yapacaksın yeni tip paslanmayan hızlı motoru nasıl olsa çayna
usta adamlarmı akıllandı yoksa bizm mondialmi bilmem ama motorlar iyi
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
Kardeşler ben ne dediğimi biliyorum yakıt performans irilik kabul ettik eyvallah! adam bas bas bağırıyor muhtelif yerlerinden pas kustu yerede pas akıtmış diye.Bana saçmalama diyen zihniyet yukarıdaki adamın yazdıklarını okusun.Türkçesinide geliştirsin.Sanki ben dedim motorum paslanmaya başladı diye.Kıtmısın kardeşim sen bak adam bas bas bağırıyor bir hafta on günde yerde pas var diye.ama sende haklısın kimse yoğurdum ekşi demez.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------
Motosikleti alalı 13 gün oldu ve bunun 5 gününu yağmur altında hiç çalışmadan geçirdi. Diğer günlerde hep üstündeydim ve bütün gün kullanıldı. Buna rağmen göstergeler içine su aldı, gidon bağlantı aparatlarında paslanma belirtileri gözlemledim. Ayrıca motosikletin durduğu beyaz mermerin üzerinde pas lekesi mevcuttu.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1ASzyKIRp
Ha bu arada hakikaten kaliteli yapmışlar göstergelerde su alıyormuş.Birde bana sorun bakalım uag göstergelere su aldımı diye.Hemen söyleyeyim almadı.EVET EVET almadı.
-
sıradışıbiri adlı üyeden alıntı
Kardeşler ben ne dediğimi biliyorum yakıt performans irilik kabul ettik eyvallah! adam bas bas bağırıyor muhtelif yerlerinden pas kustu yerede pas akıtmış diye.Bana saçmalama diyen zihniyet yukarıdaki adamın yazdıklarını okusun.Türkçesinide geliştirsin.Sanki ben dedim motorum paslanmaya başladı diye.Kıtmısın kardeşim sen bak adam bas bas bağırıyor bir hafta on günde yerde pas var diye.ama sende haklısın kimse yoğurdum ekşi demez.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------
Motosikleti alalı 13 gün oldu ve bunun 5 gününu yağmur altında hiç çalışmadan geçirdi. Diğer günlerde hep üstündeydim ve bütün gün kullanıldı. Buna rağmen göstergeler içine su aldı, gidon bağlantı aparatlarında paslanma belirtileri gözlemledim. Ayrıca motosikletin durduğu beyaz mermerin üzerinde pas lekesi mevcuttu.
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1ASzyKIRp
Ha bu arada hakikaten kaliteli yapmışlar göstergelerde su alıyormuş.Birde bana sorun bakalım uag göstergelere su aldımı diye.Hemen söyleyeyim almadı.EVET EVET almadı.
Hocam, ben bu motoru kasim ayindan beri kullaniyorum. Forumda bir o kadarda kullanan var. ilk defa böyle birsey duyuyorum. Sende bu forumu basindan beri takip ediyormussun. Camur atmak icin bekler gibi gördüm seni.. O yüzden sen bak keyfine. Bende bakayim keyfime. Sen UG'ye bin.
Türkce düzeltme konusuna gelirsek: Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Cografya fakültesi Alman dili ve Edebiyati mezunuyum. Degil türkcesini almancasini yedim yuttum,ok ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------
Al sana taze taze bugünkü kücük gezimizden cekilmis (08.01.2011) bir resim. Gidonda pas gören varsa bildirsin.
-
Dostum sen Almancana takıp kalmışsın ben sana Türkçe dedim.Bak senin güzel hatırına bir daha alıntı yapıyorum.Ben demiyorum ha yanlış anlama hatta yazmışım bu motoru düşünüyorum diye ama sezarın hakkı sezara;)
Motosikleti alalı 13 gün oldu ve bunun 5 gününu yağmur altında hiç çalışmadan geçirdi. Diğer günlerde hep üstündeydim ve bütün gün kullanıldı. Buna rağmen göstergeler içine su aldı, gidon bağlantı aparatlarında paslanma belirtileri gözlemledim. Ayrıca motosikletin durduğu beyaz mermerin üzerinde pas lekesi mevcuttu.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1AT66HGeQ
-
sıradışıbiri adlı üyeden alıntı
Dostum sen Almancana takıp kalmışsın ben sana Türkçe dedim.Bak senin güzel hatırına bir daha alıntı yapıyorum.Ben demiyorum ha yanlış anlama hatta yazmışım bu motoru düşünüyorum diye ama sezarın hakkı sezara;)
Kardes, bende bu polemigi bitirmek adina son kez yaziyorum. Almanca-türkce mevzusuyla baslayayim. Almanlara türkce dersi verebilecek kadar iyi türkcem ve almancam var allaha sükür. Yeterki yazilanlar kuralina uygun olsun.
Göstergelerin 5gün yagmur altinda kalmasi sonucu su almasi bence gayet normal. Cünkü göstergeler iceriye dogru göcük olarak dizayn edilmis. Taktir edersin ki bu göstergelerin üstü havuz gibi dolmustur. Ve suyu iceriye sizdirmasi gayet normal. Sayet seyir halinde iceriye su aliyor olsa o zaman problem var demektir. Ben yagmura yakalanmak suretiyle yagmur altinda seyir etmek zorunda kaldim. Göstergeler su almadi. 29Ekim 2010 günü ben motoru teslim aldim. Degil 13gün 40gündür kullaniyorum. Gidonda pas YOK. Aklima arkadasin motorda mi sorun var diye geliyor. Cünkü bende bi problem yok. Krom boru paslanacak olsa Ug nin kromlari paslanir.
Sen yine MC 150 al, nasil birsey oldugunu gör eger begenmezsen ben senden geri alirim. Gram pisman olursan cümle alem yüzüme tükürsün bak bu kadar da iddiali yaziyorum. Herkeste sahittir.
-
usta isteyen istedigini alsın
şimdi ne diyeyim ben mondialin avukatlıgınımı yapacagım motoru alalı bindigi gun sayılı oldu 600 km ite kaka şimdi gidip ybr mi alsaydım
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Sevgili Arkadaşlar tahmin ediyorum herkes anlamak istediği gibi anlıyor, ama ben de bazı şeyleri tam olarak açıklayıcı yazmamışım.
Bugün servise gittim, beni abi Nazilliyi ayağa kaldırmışın diye karşıladılar. Emaille gösterge su alma sorununu fabrikaya bildirmiş, gittiğim servisi de yazmıştım. Servisle irtibata geçip değişim için gerekenin yapılması talimatı ben zaten servise gitmeden verilmiş, akşam eve gelince e-maili de okudum. Sonuç olarak iki gösterge saatinden sağdaki (devir göstergesinin olduğu saat) buğulanma şeklinde içine su almıştı ancak ayrı gözükmesine rağmen ikisi yekpare olduğu için komple değişecekmiş.
Şikayetim sebebiyle tüm motosikletin grenajlarını söktürüp pas izi aradık ama sevinerek söylüyorum ki pas lekelerinin sebebi yan ayak ve orta ayağın altı imiş, hiç kullanılmağı için yağmur suyuyla mermerin üzerine akmış (atiturhan haklı bu konuda). Yani motosikletin iç kısımlarında herhangi bir paslanma veya kusma sözkonusu değil.
Gidon paslanması konusunda ise belki benim hatam, belki de insanlar anlamak istediği gibi anlıyor kuralı geçerli sanırım. Gidon bağlantı aparatı yerine gidon bağlantı aparatının civataları demem gerekiyormuş. Aşağıda sevgili atiturhanin fotografında kırmızıyla belirttim. Onlar için de değişim sözü aldıktan sonra servisten memnun şekilde ayrıldım.
Olumsuz görüşlerim olan arka taşıyıcının yetersizliği ve ince lastik konusunda fikrim halen değişmedi. Ayrıca mondial'in herhangi bir destekleme aparatı da mevcut değil. Sanırım atiturhanın yaptığı gibi ben de bir destek yaptırıp 40 litre çanta taktıracağım.
S.S.
-
@Thai. Kardes, cok siradisi bi aciklama olmus agazindan bal damlamis .
Sorunlarin (?!) giderildigi icin senin adina cok sevindim. Millet tartisa dursun bizler MC lerimize binmeye devam edelim.
-
-
Arkadaşlar merhaba uzunca bir süredir sayfanızı ziyaret ediyorum.Benim size şöyle bir sorum olacak, malum motor çinli ve çinde birçok üretici var, acaba bu motor hangi üreticiye ait.Daha önce yazıldımı hatırlamıyorum da bilen yazarsa sevinirim.büyük bir üretici olursa bence ileriye dönük referans olabilir.Şimdiden teşekkür
Diş Fırçam Bile Motorlu :cherry:
-
daha evvel bakmıtım hatta mx1 de yarışan krosunun video linkleri koymuştum bulursam yazarım
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
KAARİA adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba uzunca bir süredir sayfanızı ziyaret ediyorum.Benim size şöyle bir sorum olacak, malum motor çinli ve çinde birçok üretici var, acaba bu motor hangi üreticiye ait.Daha önce yazıldımı hatırlamıyorum da bilen yazarsa sevinirim.büyük bir üretici olursa bence ileriye dönük referans olabilir.Şimdiden teşekkür
Simdilik bu konuda ben kendi adima bir bilgiye rastlamadim. Fakat motorunun (makina) tayvan mali oldugu söylentileri var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)