Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5241

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Tekerin düz bassın. Motordan bir şekilde muhakkak düşersin. Yeterki üzerinde uygun ekipmanın olsun. Koruma kıyafetlerin ve kasksız asla binme.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5242
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    bence lastiklerini degiş.canını seviyorsan yenide alsan standart lastikler naylon ıslakta ve mucurda cok dikkatli olman gerekecek yoksa..

  3. #5243
    gfkfoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    hero karizma r 223cc
    amin allah razı olsun 2006-2010 4 yıl motor kullandım çok şükür kasksız montsuz ve tulumsuz eldivensiz şehir içinde dahi binmem rabbim kimseye kaza bela vermesin biz tedbirimizi alalım takdir allahın amacım hız yapmak değil zevkine gezmek maximum hızım 100 olur arabamda bile 110 nu geçmem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

    Alıntı dreamwalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence lastiklerini degiş.canını seviyorsan yenide alsan standart lastikler naylon ıslakta ve mucurda cok dikkatli olman gerekecek yoksa..
    lastik konusunda haklısın banada pek güven vermedi ama bu ay sıkışığım zaten daha bir ay var burda motor kullanmaya sabah karla uyandık güne o yüzden en kısa sürede ikisinide değişeceğim baya yorumları okudum ve artı eksileri sizler sayesinde öğrendim hepinize teşekkür ederim

  4. #5244
    OnrMRT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Çanakkale / İstanbul
    Motosikleti
    meceiks 'F150GS' / Mêgane SW
    Zevkler ve renkler tartışılmaz.

    Rodaj döneminde çok devirli kullanmamanı tavsiye ederim, kitapçıkta ki talimatlara uyarsan 1. ve 2. yağ değişimine kadar, ileri ki kilometrelerinde sorun yaşama riskin azalır. Direk bas diyen olacaktır, 300-500 kilometre sonra direk bas/asıl diyen olacaktır, sürekli viteslerle oyna sabit devirde gitme diyen olacaktır.. vb..

    Benim yaptığım, 500 kilometreye kadar, şehir içi veya biraz uzak mesafe dahil vitesleri 5000devir'de değiştirip 5.viteste 60kilometrehız'ı geçmedim. 500'de 1. bakıma girdim yağ değişti orasına burasına baktılar falan. 1000kilometre olana kadar gene aynı şekilde 5.viteste 70kilometrehız'ı geçmedim. 1000'de 2. bakıma girdim yağ değişti orasına burasına baktılar gene.
    2000kilometre olana kadar biraz devirli kullandım ama redline asla sokmadım.90'ı geçmedim. 2000'de 3. bakıma girdim yağı değişti orasına burasına baktılar falan.
    2000 kilometreden sonra allah ne verdiyse yapıştırdım. Motor 6000-6500 kilometre civarı tam şeklini aldı tamam açıldı dedim kendi kendime , o kilometrelerden sonra şehir dışı gezmelere başladım yüklü ve 2kişi, Çanakkale-İzmir arası yol yapan varsa bilir Kaz Dağlarının rampalarını, yollarını, uzun dik yokuşlar ve sert virajlar vardır, bir kaç defa o yollardan geçtim yüklü+2kişi o yollarda motoru dibine kadar zorladım her viteste, yokuş yukarı yokuş aşağı. 7500-8000 kilometrelere geldim tabi bu arada ama o 6000 kilometrelerde tamam açılmış motorum düşüncem yalanmış yani o yokuşlarda zorladıktan sonra hakkaten açıldı motosiklet 8bin kilometrelerde tam kıvamına geldi . Belli devirde sanki arkandan tutup bırakıyolarmış gibi oluyor sabit gazla giderken o sorunda, 10bin kilometre civarında ortadan kayboluyor.

    Şuan 25bin kilometrede, fotoğraflardan gördüysen, dağ, tepe, taş, toprak, çamur, yağmur, kar.. Ne kadar koşul varsa her koşulda kullandım, dibine kadar zorladım motosikleti daha 1kere bile yolda bırakmadı. Subap ayarı yaptırmadım, hiç bir vidası gevşemedi sıkmadım, sıktırmadım yağını değiştirmekten başka motosiklete masraf yapmadım. Motul 5100 10w40 'tan başka yağ kullanmam. ( Diğer masraflarım keyfi. )

    Bu benim kendi tecrübem, o kadar kilometreyi düşük hızda dolmasını beklemek sıkıcı olabilir, ben yaptım pişman değilim. Kitapçığa daima uy, 15w50 ya da başka yağ koymanı tavsiye etmem, soğuktur falan diye ustalar koyuyor. Ama kitapçıkta 10w40 diyor.

    Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız bol güneşli az yağmurlu günlerde kullan. Uzun kilometreler gitsin masraf çıkarmasın inşallah.

    ---

    Bu arada 500'den 1000'den sonra her 1000 kilometrede yağını değiştirdim, 10binden sonra 2000kilometrede değiştiriyorum.
    siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil

  5. #5245
    gfkfoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    hero karizma r 223cc
    Alıntı OnrMRT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zevkler ve renkler tartışılmaz.

    Rodaj döneminde çok devirli kullanmamanı tavsiye ederim, kitapçıkta ki talimatlara uyarsan 1. ve 2. yağ değişimine kadar, ileri ki kilometrelerinde sorun yaşama riskin azalır. Direk bas diyen olacaktır, 300-500 kilometre sonra direk bas/asıl diyen olacaktır, sürekli viteslerle oyna sabit devirde gitme diyen olacaktır.. vb..


    Benim yaptığım, 500 kilometreye kadar, şehir içi veya biraz uzak mesafe dahil vitesleri 5000devir'de değiştirip 5.viteste 60kilometrehız'ı geçmedim. 500'de 1. bakıma girdim yağ değişti orasına burasına baktılar falan. 1000kilometre olana kadar gene aynı şekilde 5.viteste 70kilometrehız'ı geçmedim. 1000'de 2. bakıma girdim yağ değişti orasına burasına baktılar gene.
    2000kilometre olana kadar biraz devirli kullandım ama redline asla sokmadım.90'ı geçmedim. 2000'de 3. bakıma girdim yağı değişti orasına burasına baktılar falan.
    2000 kilometreden sonra allah ne verdiyse yapıştırdım. Motor 6000-6500 kilometre civarı tam şeklini aldı tamam açıldı dedim kendi kendime , o kilometrelerden sonra şehir dışı gezmelere başladım yüklü ve 2kişi, Çanakkale-İzmir arası yol yapan varsa bilir Kaz Dağlarının rampalarını, yollarını, uzun dik yokuşlar ve sert virajlar vardır, bir kaç defa o yollardan geçtim yüklü+2kişi o yollarda motoru dibine kadar zorladım her viteste, yokuş yukarı yokuş aşağı. 7500-8000 kilometrelere geldim tabi bu arada ama o 6000 kilometrelerde tamam açılmış motorum düşüncem yalanmış yani o yokuşlarda zorladıktan sonra hakkaten açıldı motosiklet 8bin kilometrelerde tam kıvamına geldi . Belli devirde sanki arkandan tutup bırakıyolarmış gibi oluyor sabit gazla giderken o sorunda, 10bin kilometre civarında ortadan kayboluyor.

    Şuan 25bin kilometrede, fotoğraflardan gördüysen, dağ, tepe, taş, toprak, çamur, yağmur, kar.. Ne kadar koşul varsa her koşulda kullandım, dibine kadar zorladım motosikleti daha 1kere bile yolda bırakmadı. Subap ayarı yaptırmadım, hiç bir vidası gevşemedi sıkmadım, sıktırmadım yağını değiştirmekten başka motosiklete masraf yapmadım. Motul 5100 10w40 'tan başka yağ kullanmam. ( Diğer masraflarım keyfi. )

    Bu benim kendi tecrübem, o kadar kilometreyi düşük hızda dolmasını beklemek sıkıcı olabilir, ben yaptım pişman değilim. Kitapçığa daima uy, 15w50 ya da başka yağ koymanı tavsiye etmem, soğuktur falan diye ustalar koyuyor. Ama kitapçıkta 10w40 diyor.

    Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız bol güneşli az yağmurlu günlerde kullan. Uzun kilometreler gitsin masraf çıkarmasın inşallah.

    ---

    Bu arada 500'den 1000'den sonra her 1000 kilometrede yağını değiştirdim, 10binden sonra 2000kilometrede değiştiriyorum.
    tabiki rodaj dönemi önemli daha önceki motorumda sıfırdı ve bu rodaj dönemini biliyorum tavsiyeler için teşekkür ederim acalem yok ben rodaj dönemini zevkle doldururum zaten amacım gezip fotoğraf çekmek arabayla gidemediğim yerlere motorla gitmek
    "Sorumluluğunu taşıyacağın fikrin adamı ol"

  6. #5246
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    1000 KM sakin kullan dişliler birbirine alışşın.sonrası zaten keyfine kalmış.bir motoru sınırlarda kullanmak iyi degil zaten.kompresyona bol bol al derler motoru.mesala yokuş asagıya daha düşük vitesle in bağırsın motor :-))cok hız yapma.onurun dediği gibi 5000-6000 devir yeter.rodajı kısaltmak için mineral yağlar kullanın derler. ben söylenenleri yazıyorum yapıp yapmamak sana kalmış bu motorun 1 den 2 ye geçişi biraz garip ayağını korkak alıştırma 1-2 arası uzun dokunup bırakma.cek yukarı biraz daha fazla.diğer viteslere dokunsan yeter.zira hafif cekersen 2 de asılısan gaza boşa atar.kronik sorun.1000 km den sonra ön dişliyi degiş.motor biraz rahatlasın.15 dişliyle yeterince devirli zaten.rodaj bitene kadar idare et.arasıra vidaları kontrol et.toplama esnasında gözden kaçan fazla sıkılmayan vidalar oluyor.kronik bir problemde far sıkıntısı.yuvayı degişşen daha iyi.yoksa ya yakın yada uzak farda sürekli sıkıntı oluyor.temazsızlık vs birsey var sanırım.yada her mcx de olmayabilir.

    rodajdan sonra..... onur gibi bende 10-40 5100 motul kullanıyorum.yanlız su an 15-50 deniyorum.malum yazın daha kalın öneriyorlar..vites geçişleri daha kemikli daha çok hoşuma gitti. ma2 katkılı olsun ama..her 1000 km degiş.belki bu yağlar 2000 götürür ama iyice özellik yitirmesine gerek yok.1000 km bir 35 tl vermek sıkıntı olmaz kanımca..motorum 11000 de.sıkntım yok..yerinde olsam ybr amortisörü takarım.konfor daha iyi..

  7. #5247
    OnrMRT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Çanakkale / İstanbul
    Motosikleti
    meceiks 'F150GS' / Mêgane SW
    Alıntı gfkfoto adlı üyeden alıntı
    nasılsın kardeşim kardeş demem rahatsız etmemiştir umarım sana birşey danışacam lastiklerin markası ve fiyatı nedir gayet hoş ve güzel duruyor yardımcı olursan sevinirim
    Teşekkürler Osman bey iyiyim. Kardeş olarak gördüğünüz için teşekkür ederim, rahatsızlık söz konusu değil. Sabah mesajınızı gördüm fakat evden çıkmam gerekiyordu cevap yazamadım, hatta yukarıda yazdığım mesajı yolladıktan sonra direk çıktım .
    Lastiklerimi görüp mesaj atan bir kaç kişi daha var, özel mesajınıza buradan cevap verdiğim için yanlış anlaşılmam umarım, herkes öğrensin.

    Ön lastiğin markasını hatırlamıyorum açıkçası ama israil malı idi, arka lastikte kenda marka. Ön 3,00*18 arka 4,60*17 ancak bu lastikler arazi lastiğidir, eğer araziye çıkmayıp sürekli asfaltta sürecekseniz açıkçası önermem. Daha önce arazi lastikli bir motosikleti asfaltta kullandınız mı bilmiyorum ancak, ıslak asfaltta yol tutuş, tutsammı-tutmasammı kavgası yapıyor açınız az bişeyde olsa kayıyor arka taraf ( benzinliğin içerisinde, "yerleri yıkamışlar" tahmini 5kilometrehız ile belki daha bile düşüktür sürat yanaşırken durmak için arka frene dokunmamla kaydım ve düştüm öyle söyliyim, ayağımı koydum ancak ayağımda kaydı tutamadım. ), kuru asfaltta lastiğin ve büyük ölçüde asfaltın imkanı el verdiğince yatırabiliyorsunuz motosikleti baya tatmin edici bir açı buda, koruma demirini asfalta sürttüm öyle diyim ama o açıdan 1tık üstü aynı ıslak asfaltta olduğu gibi arkası kayıyor. Ha benim gibi oturduğunuz yere arazi çok yakın çıkmaktanda keyif alırsınız o zaman kullanabilirsiniz, arazide, çamurda falan crf 250 gibi motosikletleri ellerinizden öptürürsünüz diğer çin malı olan cross/enduro motosikletleri saymıyorum bile

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------



    Tek kişi, 3 çanta takılı.
    Shell 97 oktan - 30 TL benzin şehir içi her vites devirli kullanım - 206 kilometre - 0,145631067961165 kuruş
    siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil

  8. #5248
    gfkfoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    hero karizma r 223cc
    araziye çıksamda cross tarzı kullanma amacım yok dediğim gibi arabayla gidemediğim yerlere gidebilmek için kullanırım profesyonel anlamda fotoğrafçılıkla uğraşıyom araziye doğaya açılıp fotoğraf çekmek çok eğlenceli oluyor o amaçla kullanıyorum motoru ben en iyisi normal bir lastik alayım dreamwalker arkadaşımın dediği marka lastikleri alayım işimi görür şu 2000 km yi tamamlayıncada diğer ybr amortisörü takarım zaten motoru alır almaz ön koruma demirini taktırdım tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim ilgi ve alakaları için herşey gönlünüzce olsun iyi geceler

  9. #5249
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    pazar günkü ufak turumuzdan

    lastikleri epey yakmışız :-) elazığ feribot iskelesi

    elemanlar hazır poz vermişken


    öndeki eleman ben :-)


    ufacık keban barajında tekne turu


    kaptanla bizim eleman çok sıkı fıkı oldular :-)

    tunceli pertek kalesi ada şeklinde turlarken uğrayalım dedik

    adadaki kalenin ışıklandırması bunlardan sağlanıyor gece ne kadar cok degilmi ? :-))/B]

  10. #5250
    OnrMRT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Çanakkale / İstanbul
    Motosikleti
    meceiks 'F150GS' / Mêgane SW
    Alıntı gfkfoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    araziye çıksamda cross tarzı kullanma amacım yok dediğim gibi arabayla gidemediğim yerlere gidebilmek için kullanırım profesyonel anlamda fotoğrafçılıkla uğraşıyom araziye doğaya açılıp fotoğraf çekmek çok eğlenceli oluyor o amaçla kullanıyorum motoru ben en iyisi normal bir lastik alayım dreamwalker arkadaşımın dediği marka lastikleri alayım işimi görür şu 2000 km yi tamamlayıncada diğer ybr amortisörü takarım zaten motoru alır almaz ön koruma demirini taktırdım tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim ilgi ve alakaları için herşey gönlünüzce olsun iyi geceler
    O zaman yanlış hatırlamıyorsam Mahir'in ki enduro lastiği idi o tarz lastik iş görür kanısındayım, toprak yol, hafif arazide. Çamurlu yerde zorlanırsın çamurun durumuna göre de saplanırsın ancak. Motosiklet ve fotoğraf çok uyum sağlayan iki hobi, hele ki doğal yaşamın içine daldığın zaman ne manzaralar var. Ben telefonun kamerası ile idare ediyorum şimdilik. Çekeceğin fotoğrafları merakla bekliyorum.

    ---

    Alet kutusu güzel olmuş hafiftir de aynı zamanda.
    Keşke her yerde güneş enerjisi kullanılsa..
    Virajlara biraz daha hızlı girip daha çok yatabilirmişsin Mahir.
    siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil

  11. #5251
    gfkfoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    hero karizma r 223cc
    onrmrt dediğin gibi o tarz bir lastik işimi görür 2003 den beri profesyonel olarak uğraşıyorum fotoğrafçılıkla asıl mesleğim grafik tasarım facebookta fotoğraf kursum var ve çalışmalarımı yayınladığım belirli yerler var ticari amaçlıda para kazanıyorum foto işinden nasip olursa havalar biraz daha ısınsın Ardahanda çekimlerimi paylaşırım seve seve siz değerli dostlarımla bu arada dreamwalker nikli arkadaşımla aynı motor aynı kaskı kullanıyoruz

  12. #5252
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastikleri-veri/sava-mc50-m-racer-110-80-17-57-h-front-tl-m-c#53473043

    onur bu lastiği arkadaşa önerdim benim lastiğimde iyi ama biraz daha kalın.110 luk lastik bulamamıştım 120 taktım.benim lastik ten daha iyi yanak var.benimki toprak,hafif arazide iyi ama çamurda daha kısa parçalı ve dişli olması gerekir.bir ara tecrübe edindim yağmurda senmisin tepeye toprak yola çıkmaya çalışan :-))..kısa yol diye saptım sapmaz olaydım tepeye.motorun arka tarafı bir sağa sola kıvıra kıvıra tepeyi zor çıktım :-) ayağımla destek almasaydım 1.80 yerdeydim.bu iyi tecrübe oldu.kross yapayım derken bir tarafımı sakatlayabilirdim.

    ön lastik her kosulda pirelli duration beni şaşırtmadı.yaz kış kullanan biri olarak kayma yapmıyo.yağmur,çamur,kar da bile.zaten kaysa direk kaza.motorun arka teker kaysa insan toparlar ama ön teker kayarsa kurtuluşu yok direk yan yatarsın çünkü.önceki tecrübemden sabit.1 hafta çektim sızısını.korumasızlıgın tabiki katkısı vardır asfaltta sürüklenince :-))

    enduro lastiğiyle cok fazla yatmamak lazım zaten yüksek diğer lastikler gibi yanak çok yok.ama geniş olması avantaj olsada tırsıyorum :-)alet kutusundan bizim eleman yan çanta yaptı evet cok hafif pratik ve ucuz (10+10:20 tl).heybe gibi araya demir takmış koltuğun üzerine atıyor.üzerine karbon folyo çekti.

    aslında güneş enerjini arastırmak lazım alternatif elektrik kaynağı.tüm gece boyu aksamdan sabaha kadar ışıklandırmalar yanıyor.demekki yetiyor enerji.akıllıca yoksa tesisat cekmek daha sıkıntı adaya.tam tepede kale ve oraya cıkan yol boyu sağlı sollu ışıklandırmalar var yolu aydınlatan..

  13. #5253
    gfkfoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    hero karizma r 223cc
    önerdiğin lastikleri nasipse önümüzdeki ay alacağım tecrübeli bilgilerinizden faydalanmak için burdayım daha önce bir geçmişim olsada bu motorun kullanıcıları sizlersiniz ve sizlerin tecrübelerine ihtiyacım var herşey için teşekkür ederim arkadaşlar
    "Sorumluluğunu taşıyacağın fikrin adamı ol"

  14. #5254
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Alet kutusu takma işini bende yapacağım sanırım ama nasıl duracağını bilememiştim. Bunu gördüğüm iyi oldu. Çok kötü durmamış bence

  15. #5255
    OnrMRT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Çanakkale / İstanbul
    Motosikleti
    meceiks 'F150GS' / Mêgane SW
    Ben ilk fotoğrafına bakarak dedim onu Mahir, iz belli zaten sonra 2parmaklık hiç asfalta deymemiş kısmı var ona istinaden söyledim. Benim lastikleri limitine kadar yatırıyorum, senin lastikler asfaltta benimkilerden daha iyi tutunur hayli hayli yatırırsın, zaten sende yatırınca artık lastğin limitine gelince hafif hafif sanki yanlarmış gibi attığını hissedeceksin arka tarafın o aşamadan sonra dahası tehlikeli işte iyice kayarsa toparlamak için gidonu refleks olarak çeviriyosun doğal olarak toparlayamayıp "high side" denilen olay oluyor ve motor seni üzerinden atıyor
    şu videodaki gibi http://www.youtube.com/watch?v=qzsScCnW9AA
    şu da var http://www.youtube.com/watch?v=GD5XK3gDaLE
    bu olayda hiç iyi şekillerde sonuçlanmıyor malesef...
    siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil

  16. #5256
    gfkfoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    hero karizma r 223cc
    ya arkadaşlar pazar gününden beri yer bakınıyorum binanın bodrumuna koyarım dedim kapıdan geçmedi kapı küçük geldi lastikçiyle anlaştım önce tamam dedi sonra kıvırdı lastikleri ondan alacaktım arabaya çelik jant alacaktım vazgeçtim aldıklarımı saymıyom bile bir yerde kapalı garaj buldum oda kapı yok nasıl kapalıysa artık en son çare askeriyede bir akrabam vardı ondan rica ettim askeriyeye bıraktım kapalı bir alan yerin uzaklığı yakınlığı sorun değil arabamla gidiyorum binmek istersem ama keşke binanın kalorifer kazanına sığsaydı ya artık hafta sonları ara ara binebileceğim hergün adamları rahatsız etmek istemiyorum
    "Sorumluluğunu taşıyacağın fikrin adamı ol"

  17. #5257

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Benimki de sığmıyordu, elcikleri değiştirdim. Bir şekilde yatırarak ve çapraz sokarak sığdırıyprum artık.

  18. #5258
    gfkfoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    hero karizma r 223cc
    ya adamlar öyle bir kapı yapmışlar ki duvarın yanından bir elerabası girecek kadar boşluk bırakmış duvar örmüşler 2 metre gittikten sonra hemen solda kapı motor oraya kadar gidiyor ama ara dar olunca manevra yapıp içeri girmiyor kapıya dik yapsaymışlar hiç bir sorun olmazmış bakalım birşekilde birşeyler ayarlayacağım artık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

    arkadaşlar şu lastikler 150 mcx e olurmu sizce nasıl
    http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-activ
    "Sorumluluğunu taşıyacağın fikrin adamı ol"

  19. #5259
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-michelin-110-80-17-lastik-pilot-activ-129232263/detay

    burda uyanı varmış...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-michelin-pilot-street-yamaha-ybr-125-cb-125-cbf-150-arka-138472433/detay

    ön lastikte bu olur..

  20. #5260
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    MC ya da MC-X en fazla kaç km deyiz bakalım.
    Benim ki MC 21 000 de


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)