Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5061

    Üyelik
    30 Ocak 2013
    Şehir
    Giresun
    Motosikleti
    Mondial 150 Mc-X
    Hayırlı olsun bizim motorlar 3.551 tl olmuş.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5062

    Üyelik
    07 Ocak 2014
    bende bu motorlardan almak istiyorum gidişi, yakıtı, çıkarttığı genel arzaları bunlarla ilgili bilgi verebilicek var mı

  3. #5063
    celaleddin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    mondial mcx roadracer
    maşallah üstadım çok güzel olmuş. bende kırmızı rengini yeni aldım.
    mest oldum benim makınaya da böyle yapmalı
    [ÇILGIN_TÜRK'ler


  4. #5064
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150


    ybr amortisörü takınca fena olmadı..daha bir yükseldi.mc 150 gibi oldu arkası 17 canttan dolayı basıktı çünkü.yanlız orta ayaklık sorun oldu zincire sürüyordu ablukaya almıştı zinciri..çıkarıp söktüm.artık racing gibi yan ayaklıgı kullanmam lazım . enduro olmasına ne kaldı motorun

  5. #5065
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    dreamwalker senin arka lastik orjinal boyuttan dahamı büyük ? boyutları nedir bu lastiğin daha büyük duruyor :/

  6. #5066
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    Alıntı EsesLifan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dreamwalker senin arka lastik orjinal boyuttan dahamı büyük ? boyutları nedir bu lastiğin daha büyük duruyor :/
    arka lastik 120-90-17 evet büyük.

  7. #5067

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    arkadaşlar bende mr 150 var sabahları çalıştırma sorunu yaşıyordum servise götürdüm subap ayarı yaptı sora titreşim çok arttı yine götürdüm düzeltti,fakat servis tur atarken zincir koptu hadi oda yapıldı,bugün çıktım motoru yıkadım,bindim yaklaşık 6-7 km gittim yık diye durdu motor benzin var ama bi türlü çalışmadı,vurduruncada vitesin ordan tak tak diye geldi durdu hemen motor ama gördüğüm kadarıyla zincir ve ön dişli sağlam sizce ne olmuş olabilir?

  8. #5068

    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Arkadaşlar hepinize merhaba,siteye yeni üye oldum ve yaklaşık bir aylık MC-X kullanıcısıyım,bir yıllık süre sarfındaki üçüncü motorum bu, daha once arora zoro 150 ve ybr 125 im vardı kesinlikle söyleyebilirim ki bu iki motordan da birkaç gömlek üstün bir motor MC-X, halen aktif olarak kullanmaktayım kışın ara vermek yok :=) hele ki ybr den sonra çok iyi geldi bu motor ybr tam bir dikiş makinası tamam çok az yakıyor fakat o kadar işte gitmiyor,neyse.Ben motoru alır almaz tabi gittim iridyum ngk buji ,pipo, modifiye konjektör ve bobin aldım motorun gaz tepkilerini iyileştirdiği kesin rolanti de gazı birden çevirince ufak motorlarda olan yığılma ortadan kalktı büyük cc li makina gibi tırr diye alıyor gayet iyi,bir de egzoz aldım komple headers lı 100 liraya çok memnundum fakat tüpün bağlantı noktasındaki ve ucundaki plastikleri bir günde eridi ve rezil oldu son olarakta susturucusu yolda giderken düştü egzoz içindeki geri basınç iyice yok olduğundan performans belli derecede düştü hafta içi orijinal egzoz unu takıp kafamı dinleyeceğim, başka bir tüp alana kadar.bir de 8000k xenon ve elcik ısıtma taktırdım aklında olan arkadaşlara tavsiyem far özellikle sürüşü çok iyileştiriyor,ısıtma da malum kış günü gayet hoş. kısa süre içinde 2.000 km yi devirdim şu ana kadar hiçbir sıkıntım yok her fırsatta teker yapıp canına okumama rağmen şu an için gayet iyi, motor da toplamda 8.000km civarı, benim paylaşabileceklerim şimdilik bu kadar, sizlere de birkaç sorum olacak ben motorun gidişini çok beğendim ve bunu daha da iyileştirmek istiyorum internette uzun süredir CC büyütme ile ilgili araştırmalar yapıyorum fakat MC-X için birşeyler okuyamadım acaba bir fikri olan yada bu işe kalkışmış arkadaşlar var ise tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Bir de son olarak cg ler için 6 ileri şanzuman kitleri mevcut acaba bu kitler bizim MC-X lere uyar mı :=) sayfayı biraz canlandıracağız gibi gözüküyor haydi bakalım arkadaşlar görüşlerinizi bekliyorum...

  9. #5069
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Alıntı MC-X adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize merhaba,siteye yeni üye oldum ve yaklaşık bir aylık MC-X kullanıcısıyım,bir yıllık süre sarfındaki üçüncü motorum bu, daha once arora zoro 150 ve ybr 125 im vardı kesinlikle söyleyebilirim ki bu iki motordan da birkaç gömlek üstün bir motor MC-X, halen aktif olarak kullanmaktayım kışın ara vermek yok :=) hele ki ybr den sonra çok iyi geldi bu motor ybr tam bir dikiş makinası tamam çok az yakıyor fakat o kadar işte gitmiyor,neyse.Ben motoru alır almaz tabi gittim iridyum ngk buji ,pipo, modifiye konjektör ve bobin aldım motorun gaz tepkilerini iyileştirdiği kesin rolanti de gazı birden çevirince ufak motorlarda olan yığılma ortadan kalktı büyük cc li makina gibi tırr diye alıyor gayet iyi,bir de egzoz aldım komple headers lı 100 liraya çok memnundum fakat tüpün bağlantı noktasındaki ve ucundaki plastikleri bir günde eridi ve rezil oldu son olarakta susturucusu yolda giderken düştü egzoz içindeki geri basınç iyice yok olduğundan performans belli derecede düştü hafta içi orijinal egzoz unu takıp kafamı dinleyeceğim, başka bir tüp alana kadar.bir de 8000k xenon ve elcik ısıtma taktırdım aklında olan arkadaşlara tavsiyem far özellikle sürüşü çok iyileştiriyor,ısıtma da malum kış günü gayet hoş. kısa süre içinde 2.000 km yi devirdim şu ana kadar hiçbir sıkıntım yok her fırsatta teker yapıp canına okumama rağmen şu an için gayet iyi, motor da toplamda 8.000km civarı, benim paylaşabileceklerim şimdilik bu kadar, sizlere de birkaç sorum olacak ben motorun gidişini çok beğendim ve bunu daha da iyileştirmek istiyorum internette uzun süredir CC büyütme ile ilgili araştırmalar yapıyorum fakat MC-X için birşeyler okuyamadım acaba bir fikri olan yada bu işe kalkışmış arkadaşlar var ise tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Bir de son olarak cg ler için 6 ileri şanzuman kitleri mevcut acaba bu kitler bizim MC-X lere uyar mı :=) sayfayı biraz canlandıracağız gibi gözüküyor haydi bakalım arkadaşlar görüşlerinizi bekliyorum...
    Hoşgeldin.Kazasız belasız sürüşler.
    Buji-Bobin-modifiye konjektör fiyatları nedir tek tek.

  10. #5070

    Üyelik
    20 Ocak 2014
    buji 35-konjektör 45-bobin 35, yalnızca bobini değiştirmeden önce ngk pipo almıştım yeni gelen bobin in üstünde kablo ve pipo vardı fakat pipo ngk daha iyi gözüktü tekrar ucuna ngk taktık.

  11. #5071
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Bobin bende değiştiricem ama ne marka ne tür bobin alıcağımı bilmiyorum.
    Bİ mcx kullanıcısıyla karşılaşmıştım.Yolda sabit gazla giderken birden benzin gidiyomuş gibi saniyelik yaptığı olayın Ateşleme bobininden kaynaklandığını sölemişti değiştirdiğini düzeldini sölemişti bende değiştirmeyi düşünüyorum.Ama işte ne alıcağımı bilmiyorum.

  12. #5072
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    modifiye bobinler var sahibindende link bulursam atayım...

  13. #5073
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Gazı çevirince olan yığılma ve sabit devirle giderken meydana gelen tekleme sıkıntsıı bende de vardı. Bende düşündüm bobin falan değiştirmeyi ama sonra bir arkadsşın tavsiyesi üzerinde karbüratörün gaz teli girişindeki yeri sökün, içinden iğne çıkacak. O iğnenin belirli bir ayarı var. İğnenin ucundaki parça en uca takılı ise motor bu yukarıdakı problemlerı yapar. İğneyi 4. kademeye alırsanız bu sefer çok yakar. Ben 3. kademede tekleme olmadan gayet sıkıntısız kullanıyorum. Gaz açınca olan yığılma falanda yok. Deneyin

  14. #5074

    Üyelik
    20 Ocak 2014
    sahibinden.com da özdinç motor'un mağazası var ürün listede olmayabilir ancak arayıp sorarsanız ellerinde mutlaka oalcaktır hatta beyin-sargı-bobin-konjektör kompe set de vardı ancak alamamıştım sadece konjektör ve bobin alabildim kargo ile kapıda ödeme seçeneği de mevcut kırklarelinde yerleri ancak kargo konusunda gayet hızlılar,ben aksam altı gibi aramama rağmen sabah 10 gibi parça kapımdaydı. Tabi bunların işe yaraması için iyi de bir buji gerek ben ngk iridyum buji kullanıyorum,ayrıca motorun gaz tepkileri sadece ateşleme değil tabiki de karbüratör ile de alakalı hersey olması gereken ayarda olunca bir işe yarıyor cc büyütme işine gelince bugün ankara da ki yetkili mondial servisine gittim konuştum sıkıntısız bir şekilde 180 cc yapabiliriz ancak 250 için krank da değişmesi gerekiyormuş üzerindeki balansörlü olduğu için oynayamıyoruz dedi.250cc hali ile 160 ı geçersin ama vibrasyon çok artar dedi, 180 cc ile 3-5 hp arası güç artışı olurmuş mevcut ağırlığı ile gayet farkettirir gibi geldi bana biraz daha araştırıp yaz gelmeden birseyler yapacağız, gerçi vibrasyona katlanıp 250 cc yapmak daha cazip geliyor bu kilosuyla iyi hazırlanmış bir 250 cc hyosung 250 leri geçer gibi gözüküyor. bu aksam arkadaşımın 180 cc lik arora sıyla birkaç kez 200 300 metrelik kalkışlar yaptık arora 180 cc olmasına rağmen bir motorluk mesafe arkadan geliyor 4. vitesten sonra da ara açılıyor iyice dişli oranları çok demekki. daha once 150 cc lik aroram vardı çok oynamıştım dişlileriyle ancak son sürat ancak yokuş aşağı artar hale geliyordu başka birsey değil, cg ler için altı ileri şanzumanlar var eğer ölçüleri uyarsa onlardan takıp ancak dişlilerle oynamayı düşünüyorum yoksa 2. viteste kalkar gibi oluyor motor dişli büyüdükçe

  15. #5075
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gazı çevirince olan yığılma ve sabit devirle giderken meydana gelen tekleme sıkıntsıı bende de vardı. Bende düşündüm bobin falan değiştirmeyi ama sonra bir arkadsşın tavsiyesi üzerinde karbüratörün gaz teli girişindeki yeri sökün, içinden iğne çıkacak. O iğnenin belirli bir ayarı var. İğnenin ucundaki parça en uca takılı ise motor bu yukarıdakı problemlerı yapar. İğneyi 4. kademeye alırsanız bu sefer çok yakar. Ben 3. kademede tekleme olmadan gayet sıkıntısız kullanıyorum. Gaz açınca olan yığılma falanda yok. Deneyin
    Hım ozaman bobin gerek kalmaz.Benim bi ara geçmişti o geri çekme bakıma götürdüm aldım geri geldi şimdi ise arada yapıyor çok can sıkarsa dediğini yaparım şimdilik buji değiştirsem yeter sanırım kışın sogukta buji zorluyoruz mecburen.Bide Conta değiştirmem gerekiyor motor bloğunu ortasından yag kaçagı var hafif fazla sıkıştırmadan oluyormuş Şehirler arası yollarda gidip gelirsen zorlanmış biraz sanırım.

  16. #5076
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Bizim Mcxlere açık hava filtresi takan varmı ?
    Takılırsa hava filtresine giden diğer 2 boru ne yapılıcak.

  17. #5077

    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Alıntı Rider95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim Mcxlere açık hava filtresi takan varmı ?
    Takılırsa hava filtresine giden diğer 2 boru ne yapılıcak.
    sitede yapan görmüştüm o boruları ya iptal ediyorlar yada başka bir alternatifi var sanmıyorsam önceki sayfalara bir göz at derim,hatta krank filitresi diye de birsey vardı geçen sayfalarda her ikisi hakkında da resim-yorum bulabilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

    arkadaşlar 200cc kit buldum sitede vulture için olduğu yazıyor ancak servis vulture ile mc-x in makinalarının aynı olduğunu söylemişti eğer aynıysa bizim mc-x lere de sıkıntısız takabiliriz ayrıca sitede aynı silindir için seramik piston alternatifleri de mevcut bir göz atın derim,fikir paylaşırsanız sevinirim http://www.motostar.com.tr/MRVULTURE200635mmSLNDRKT&urun&3795

    servisi kendi silindirini rektefiyede 180cc ye kadar açtırarak 180cc lik yapabileceğini söylemişti ve bu işlem ile 3hp kadar bir güç artışı alabilirmişiz, söylediğim gibi 200cc komple kit daha iyi bir alternatif olarak gözüküyor.

  18. #5078
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    piyasadaki 200 cc diye gecenler gercekte 180 miş bir ara bende düşünmüştüm.o yüzden pek acele etmeyin derim....

  19. #5079

    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Alıntı dreamwalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    piyasadaki 200 cc diye gecenler gercekte 180 miş bir ara bende düşünmüştüm.o yüzden pek acele etmeyin derim....
    sizin alternatifiniz nedir?

  20. #5080
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    şu anlık tr şartlarında alternatif yok.ufak modifiyelerle daha iyi performans alabilirsin.modifiye beyin 200 cc karbüratör gibi..iridyum buji.performans hava filtresi,eksoz v.s bunlar bile aslında bu motor da yeterli modifiye.üstten eksantrikli modelerde cok zor parça bulunur belki yurt dışından bulmak lazım.cok yaygın degil keşke cg gibi olsaydı.tonla parçası var.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)