Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Kasım 2013, 00:37
#5021
egzost bu susturucu takılı iken az ama güzel ses veriyor susturucusunu çıkartınca ortalık yıkılıyor =) hani derler ya en kral zencinin moralini bozarım diye o tarz işte =)
---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:32 ----------
erayucan83 adlı üyeden alıntı
Onur varmi videosu tinisini merakettim yarin su ucuz 100 liralik egzoz almayi dusunuyorum is gormezmi ?
video hiç çekmedim maalesef bi ara çeker yüklerim fakat daha önce yükleyen diğer arkadaşların video'larını izlediğimde gördüm gerçektekiyle alakası olmayan sesler çıkıyor
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
Reklamlar
-
12 Kasım 2013, 01:24
#5022
merhaba arkadaşlar ben mcx 150 mi modifiye yaptım..deneme ve testler sürüyor daha yeni haliyle...resim ve perfomansı konusunda bilgi akratacağım testler bitince..her ne kadar bu baslıktan bilgi alamasamda !!! uzun ve sabırla araştırmalarım sonucu sanırım işe yarar birkaç modifikasyon yaptım..
yaptıgım modifikasyonlar:
1: modifiye dereceli eksantrik mili
2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli)
3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli
4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...
5:30 mm manifolt
6:iridyum buji
7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı)
8:ön dişliyi 17 yaptım.
su anlık karbüratör ayarını yapamadık boştayken stop ediyor..onuda iyi bir usta mıncıklarsa sanırım derdimiz tasamız biter. :-)).motor ani gazda kıç atıyor.vites gecişlerinde gaz ayarını fazla kacırırsak direksiyonu sallıyor hakimiyeti kaybedebilirsiniz...tekerler ıslakta dahil kaymıyor.kuruyu es geçelim artık :-))
-
12 Kasım 2013, 15:42
#5023
dreamwalker
Fotoları bekliyoruz videosuyla.
Ön dişliyi 17 yapınca vites aralıkları küçülüp hızlanma arttı demi.Ama son hız düştümü ?
Bizim orj dişli 16 mı ?
-
12 Kasım 2013, 16:07
#5024
ön dişliyi 17 yapınca tam tersi vites aralıkları uzar.orjinal dişli 15 en az bir diş oynamak lazım.yani 16 yapmak daha mantıklı.ama egerki bulundugunuz yer düzlük ise 17 de yapılabilir.daha cok tek kişi kullananlar için ideal.dere tepe cok olanlar 16 yeterli.17 yapanlar için 5 ci vites sadece motoru rahatlatmak içindir.zaten yaptıgını 4 cü viteste yapıyor.videoda ne istiyorsunuz ? son hızı çek demeyin sakın apaci olmayalım bu vakit.:-)) ama sunu diyebilirim agresif bir motor daha cok agresif oldu.ivmelenmesi çok iyi.vites gecişleri daha seri.gaz iyi yiyor..karbüratör ayarını sağlam bir ustada yapmak lazım bulundugum yer o acıdan biraz fakir bil bölge.normal üzerindeki karbüratörden farkı püskürtmeli extradan manifolta benzin püskürtmesi.ani hızlanmalarda tutukluk yapmıyor.seri kalkış yapıyor.yüksek devirlerde gaz ve devir kesmiyor.ama ne yakar denemedim daha test ediyoruz kurcalıyoruz.ama illaki performansın gideri olacaktır.varsın olsun egerki motorsiklet zevkimize zevk katacaksa varsın olsun :-))bir ustamız söyle bir tur attı 17 dişliyle bile ön tekeri kaldırıyor.16 artık düşünemiyorum.kıpır kıpır olur.modifiyeye uygun bir motor ama modifikasyonu cok az bilinen bir motor..uzun süre bilgi alamadım hem başlıkta hem internetteki araştırmalarımdan.sagolsun kuzey kavak isimli abimiz bana fikir verdi.bende araştırmaya girdim.kimisi psikolojik desede daha cok zevk alıyoruz kullanımdan.performans artışıda psikolojik degil bu arada :-))
-
12 Kasım 2013, 16:58
#5025
-
14 Kasım 2013, 13:27
#5026
-
14 Kasım 2013, 13:31
#5027
senin ön camda güzelmiş nerden uyarladın
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
14 Kasım 2013, 13:47
#5028
ybr camına karbon yapıştırdım.evet piyasada az bulunan bir cam sanırım pek denk gelmiyor.cbf camından kat kat daha iyi ve sağlam vidalanabiliyor.yandan sağlam monte ediliyor.ön farın üstüne oturuyor ve agresif bir görüntü veriyor :-)
yaptıgım modifikasyonlar:
1: modifiye dereceli eksantrik mili
2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli)
3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli
4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...
5:30 mm manifolt
6:iridyum buji
7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı)
8:ön dişliyi 17 yaptım.
-
14 Kasım 2013, 14:51
#5029
dreamwalker adlı üyeden alıntı
ybr camına karbon yapıştırdım.evet piyasada az bulunan bir cam sanırım pek denk gelmiyor.cbf camından kat kat daha iyi ve sağlam vidalanabiliyor.yandan sağlam monte ediliyor.ön farın üstüne oturuyor ve agresif bir görüntü veriyor :-)
yaptıgım modifikasyonlar:
1: modifiye dereceli eksantrik mili
2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli)
3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli
4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...
5:30 mm manifolt
6:iridyum buji
7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı)
8:ön dişliyi 17 yaptım.
Hayırlı olsun motor sesi çok temiz çıkıyor.
1-5 Maddelerdeki yaptıklarınızın faydaları nedir ?
Bide SAbit bir devirde giderken motorda bir geri dogru biri çeker salar gibi bişey oluyordu o gittimi.
-
14 Kasım 2013, 15:05
#5030
1:eksantrik mili sübapların açılış kapanış sürelerini belirler.modifiye eksantrik mili bu süreleri daha uzun tutar ve buna bağlı olarak daha cok benzin hava karışımı aldıgı için torku artar...
2:manifolt ise karbüratörle silindir arası bir boru olarak düşünün.200 cc karbüratör takınca standartı daha kücük kalıyor.büyük olması benzin hava karışımını daha rahat silindire gönderiyor bildiğim kadarıyla..
sanırım bahsettiğiniz yüksek devirlerde olan birsey.ateşleme sistemi yetişmiyor ve motor benzin hava karışımına yetişemiyor.burdaki karbüratör büyük oldugu için gaz yemede problem yok yüksek devirde bile modifiye beyin oldugu için iridyum buji takviyesiyle tıkanma olmuyor.son gaz giderken bile tıkanmadı makina.verdikçe gazı gidiyor..son hızı ölcemedim.ama daha seri ara hızlanmalaı daha iyi.200 cc karbüratör püskürtmeli oldugu için gaz ile başa cıkamadı zaman ekstra benzin takviyesi yapıyor.daha atak kalkış ve serilik kazanıyor...
-
14 Kasım 2013, 15:26
#5031
Bu Parçalar ne kadara mal oldu size.
Tek tek yazabilirmisiniz sakıncası yoksa.
-
14 Kasım 2013, 15:32
#5032
Ben en çok yakıt tüketimini merak ediyorum. Onu da yazabilirsen sevinirim.
Bir de 1000 devirde rölantide çok stabil çalışıyor makina.
-
14 Kasım 2013, 15:55
#5033
yakıt ölceceğim ama daha yeni karbüratör ayarları sıkıntılıymış ayar tutturmak için biraz mücadele etmek gerekiyor..:-)) 3 tane usta ayarladı rölantide istop ediyordu ayarı yüksek olsada..kendim kurcaladım ayarı tutturdum gibi yanlız sogukta biraz ısıtmak gerekiyor sanırım azcık...
1: modifiye dereceli eksantrik mili ( 80 tl)
2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli) ( 60 tl)
3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli (48 tl)
4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...( 45 )
5:30 mm manifolt (25)
6:iridyum buji (28)
7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı) ( ön pirelli 120tl,arka sava 120-90-17 190 tl ama daha uygun bir yer keşfettim 125 tl kargo dahil )
8:ön dişliyi 17 yaptım.( 10 tl)
parçalar konusunda biriyle tanıştım.coğunu ondan aldım.isteyen bana ulaşşın link veririm...
-
15 Kasım 2013, 00:13
#5034
Arkadaşlar egsozunu tamir ettirdim ancak gaza geldim satıyorum motorumu. İlan açıklamasını baya uzun tuttum. Aklıma gelen herşeyi yazdım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4021356/detay/
şu an onay sürecinde . Sabah açılmış olur.
-
16 Kasım 2013, 21:31
#5035
Buğün dişliyi 16 aldım kendim taktım(dişli 4 tl ) .Son hız olarak değişen bişey yok gibi ya.Yoksa buğün ruzgar çoktu ondanmı acaba.Hızlanması olarakta bi düşüş hissedemedim.
-
17 Kasım 2013, 01:49
#5036
rüzgarsız havada denemen lazım.15 dişliyle daha torklu oldugu için rüzgara daha dayanıklı.16 dişliyle rüzgarlı havada 15 dişlinin hızına bile erişemeyebilirsin :-)) düz yolda daha rahat hızlanır rampalı yolda daha yavaş gider motor..motor devri düşer her viteste 16 dişliyle.
-
17 Kasım 2013, 13:26
#5037
dreamwalker adlı üyeden alıntı
rüzgarsız havada denemen lazım.15 dişliyle daha torklu oldugu için rüzgara daha dayanıklı.16 dişliyle rüzgarlı havada 15 dişlinin hızına bile erişemeyebilirsin :-)) düz yolda daha rahat hızlanır rampalı yolda daha yavaş gider motor..motor devri düşer her viteste 16 dişliyle.
Hım tamam usta denicem.
Artık kış gelio rüzgar oluyor hep şans
-
19 Kasım 2013, 12:21
#5038
-
19 Kasım 2013, 19:04
#5039
Kaçıncı vitesde yapıyorsunuz kaldırmayı.
-
22 Kasım 2013, 17:51
#5040
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)