Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Eylül 2013, 01:48
#4941
Merhaba arkadaşlar Mc ve MCX kullananlardan ricam MC ve MCX arasındaki farklar nelerdir..MCX MC2nin motor bloğumu hala yoksa değişiklik var mı ? Varsa nelerdir.Ayrıca gittiğim bayilerde MC modelini bulamadım hepsi MCX'ti..MC artık üretilmiyor mu yoksa MCX onun devamı mı ? Bir de test sürüşü yaptım amartisörler çok sert geldi bana.Bunun bi ayarı var mı yoksa amartisörler gerçekten o kadar sertmi..Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..Tekeriniz hep düz bassın..
---------- Post added 23-09-2013 at 00:48 ---------- Previous post was 22-09-2013 at 23:50 ----------
Birde son olarak vites göstergesi var mı ? MCX'te
Reklamlar
-
23 Eylül 2013, 01:50
#4942
Birçok kişi amörtisör ybr nin ki ile değişse iyi olur demiş aralarında fark yok aynı sanırım titreşim yok mcx te ve vites göstergesi var.
-
23 Eylül 2013, 03:24
#4943
Eski bir Ybr ve Cbf kullanıcısı olarak,amartisör ve titreşime önem veriyorum.Motordan ve uzun yoldan zevk almanın en güzel yönleri bunlar bence.Motosiklet rahat ve konforlu olmadıktan sonra,1000 cc olsa boş..Cevabınız için teşekkürler..
-
23 Eylül 2013, 14:24
#4944
Bende yeni başladıgım için titreşim filan istemem bu model güç bakımından hosuma gidiyo bugün bayiye gittim mcx yokmus sipariş üzerine gelir ama fabrikada da yok dedi dayı sordum dedim tarafsız olarak drift mi mcx mi adam drift dedi yine kafam karıstı :D
-
23 Eylül 2013, 22:53
#4945
Beyler Mcx'te 100 'den sonra gidonda sallanma oluyormuş öyle birşey var mı ?
-
23 Eylül 2013, 23:46
#4946
Sallanma değildir de titreme oluyordur,yüksek devirde..
-
24 Eylül 2013, 19:00
#4947
kerem182 adlı üyeden alıntı
selamünaleyküm kerem bey nasılsınız ben nureddin birbilen mondial 150 mc yani yukarıdaki motorunuzu alan nureddin, Motorunuzu halen kullanmaktayım yaklaşık olarak 2000 km yaptım ALLAH'a şükürler olsun tek masrafım olmadı. İstanbuldan trakya yani edirne ve çorluya diğer yandan edirneden ise adapazarına seyahatim oldu giderken hep 90 110 arası km hız ile giderek yolculuğumu bitirdim. ALLAH RAZI OLSUN motora çok iyi bakılmış ve vermiş olduğunuz bana aparatlar ve dizayn etmiş olduğunuz far düzenekleri pek çok işime yaradı. Herkese sizin gibi satıcı insan çıkması dileğiyle...
-
24 Eylül 2013, 19:36
#4948
motoruöu satıyorum forumdan ilgğilenen arkadaşlara güzellik yaparız.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-temiz-extrali-cadde-haylazi-138154906/detay
-
26 Eylül 2013, 02:03
#4949
suato21 adlı üyeden alıntı
Sallanma değildir de titreme oluyordur,yüksek devirde..
Tehlike arz edecek kadar mı peki ?
-
26 Eylül 2013, 14:57
#4950
dadas607 adlı üyeden alıntı
Tehlike arz edecek kadar mı peki ?
Benim Motorda Hafif sallama oluyordu . Ama oda 110 larda oluyordu sallama dediğim.Yani 110 km kadar tık yok o hıza çıkınca oluyordu.
Yolda hafif bozukluk ve rüzgar oldumu ilk zamanlar yapıyordu.Artık yapmıyor.Sorun yok yani
-
26 Eylül 2013, 23:35
#4951
Oo iyi zaten bi motora niyetlendik o da bayburtta bugün geldim hava buzzz.
-
27 Eylül 2013, 01:25
#4952
ben de3 aydır kullanıyorum motoru. şuan da 1300 km de. amortisörleri eski 125 uag motorumdan daha kötü gibi geldi bana. ama ayarlanıyor galiba. götürdüğüm servis de anlamadı ayarından.
bir de yakıt çok fazla geldi bana. 4 litre civarı benzin yakıyor. neredeyse araba gibi. servis 2-3 bin km den sonra düşer dedi bakalım nasıl olacak?
1000 km yi devirince hız denemesi yapmaya da başladım. düz yolda düz durumdayken 110u pek geçmiyor. öne doğru yatarsam 120yi görüyor. ama tabi motor daha açılmadı
-
27 Eylül 2013, 10:54
#4953
emnkorkmaz adlı üyeden alıntı
ben de3 aydır kullanıyorum motoru. şuan da 1300 km de. amortisörleri eski 125 uag motorumdan daha kötü gibi geldi bana. ama ayarlanıyor galiba. götürdüğüm servis de anlamadı ayarından.
bir de yakıt çok fazla geldi bana. 4 litre civarı benzin yakıyor. neredeyse araba gibi. servis 2-3 bin km den sonra düşer dedi bakalım nasıl olacak?
1000 km yi devirince hız denemesi yapmaya da başladım. düz yolda düz durumdayken 110u pek geçmiyor. öne doğru yatarsam 120yi görüyor. ama tabi motor daha açılmadı
sakin kullanımda 3,5 u görmeniz lazım. Biraz daha km yapsın motor ondan sonra konuşmak daha doğru olur. Ama yine de motorun fazla yaktığı doğru.
-
27 Eylül 2013, 21:37
#4954
merhaba km 7500 de bir mcx sahibi olarak aranıza katıldım.yanlız birkaç sorunum var tecrübeli arkadaşlardan özellikle yardım istiyorum.15 dişlideyken motorda feci bir titreşim var ön gidon ve ayaklarda özellikle artcı durumunda resmen uyuşturuyor...17 dişliyle biraz rahatlama var ama yinede var özellikle yüksek devirde 1-2 ci viteslerde...80 km den sonra hissediliyor..mc sahibi bir arkadaşta 16 dişli var 1-2 viteste hafif artçı hissediyor sonra kayboluyor.aynı motor ilginçlik var sanırım.sonra 3 defa far ampülü aldım kısa sürede ya yakın ya da uzun far kısmı gidiyor çalışmıyor.( 10 dakika far acık kullanılsa bile ) 3 tane phılips ampülde aynı olay..bu sıkıntıları nasıl çözebilirim acaba?
-
27 Eylül 2013, 22:52
#4955
dreamwalker adlı üyeden alıntı
merhaba km 7500 de bir mcx sahibi olarak aranıza katıldım.yanlız birkaç sorunum var tecrübeli arkadaşlardan özellikle yardım istiyorum.15 dişlideyken motorda feci bir titreşim var ön gidon ve ayaklarda özellikle artcı durumunda resmen uyuşturuyor...17 dişliyle biraz rahatlama var ama yinede var özellikle yüksek devirde 1-2 ci viteslerde...80 km den sonra hissediliyor..mc sahibi bir arkadaşta 16 dişli var 1-2 viteste hafif artçı hissediyor sonra kayboluyor.aynı motor ilginçlik var sanırım.sonra 3 defa far ampülü aldım kısa sürede ya yakın ya da uzun far kısmı gidiyor çalışmıyor.( 10 dakika far acık kullanılsa bile ) 3 tane phılips ampülde aynı olay..bu sıkıntıları nasıl çözebilirim acaba?
Benimde Ampul Patladı servis phılips takmış sonra diğer gün akşam gine patladı. Sonra orjinal ampul taktık serviste tekrar şükür hiç sorun vermiyor orjinalle dene.
Motor ilk zamanlar çok yakıyor sonra düşüyor arkadaşlar.Normal seviyesine diğer aynı modellerinle aynı seviyeye.
-
27 Eylül 2013, 23:15
#4956
orjinal ampül hangi marka ? sıfır degil zaten 2 ci el aldım.yakıtı daha ölçmedim.su titreşim sizde varmı orjinal dişliyle ? cok rahatsız edici bir gariplik var...
-
28 Eylül 2013, 15:38
#4957
Camlı hali :D
-
28 Eylül 2013, 15:49
#4958
Fotorafdaki Koruma demiri ortasındaki ne korna falanmı ?
Bizim bi arka çanta demiri varmı senin motordakinden başka model daha aşşada durun çanta yeri.
-
28 Eylül 2013, 15:50
#4959
emnkorkmaz adlı üyeden alıntı
ben de3 aydır kullanıyorum motoru. şuan da 1300 km de. amortisörleri eski 125 uag motorumdan daha kötü gibi geldi bana. ama ayarlanıyor galiba. götürdüğüm servis de anlamadı ayarından.
bir de yakıt çok fazla geldi bana. 4 litre civarı benzin yakıyor. neredeyse araba gibi. servis 2-3 bin km den sonra düşer dedi bakalım nasıl olacak?
1000 km yi devirince hız denemesi yapmaya da başladım. düz yolda düz durumdayken 110u pek geçmiyor. öne doğru yatarsam 120yi görüyor. ama tabi motor daha açılmadı
amortisorun tüp kısmının altında lastiklerdeki sibop gibi sibop var oradan havasını indirirsen amortisorler yumuşar gene oradan hava basarsan amortisor sertleşir. ben ybr amortisoru taktım yanlış hatırlamıyorsam 5 aşamalı sertlik ayarı vardı 4te olabilir tam hatırlamıyorum ben 3. seviyede ayarladım amortisoru gayet memnunum. motorun hız konusuna gelecek olursak benim mcx hiç zorlanmadan 120km/h'yi görüyor ama tabi o süratlerde sürekli kullanmayı ben pek tavsiye etmiyorum ideali 90-100 sollamalarda 120-130 falan yapıyorum ama genelde 90la kullanıyorum.
dreamwalker adlı üyeden alıntı
merhaba km 7500 de bir mcx sahibi olarak aranıza katıldım.yanlız birkaç sorunum var tecrübeli arkadaşlardan özellikle yardım istiyorum.15 dişlideyken motorda feci bir titreşim var ön gidon ve ayaklarda özellikle artcı durumunda resmen uyuşturuyor...17 dişliyle biraz rahatlama var ama yinede var özellikle yüksek devirde 1-2 ci viteslerde...80 km den sonra hissediliyor..mc sahibi bir arkadaşta 16 dişli var 1-2 viteste hafif artçı hissediyor sonra kayboluyor.aynı motor ilginçlik var sanırım.sonra 3 defa far ampülü aldım kısa sürede ya yakın ya da uzun far kısmı gidiyor çalışmıyor.( 10 dakika far acık kullanılsa bile ) 3 tane phılips ampülde aynı olay..bu sıkıntıları nasıl çözebilirim acaba?
öncelikle motorunuz hayırlı olsun bizim mcxlerin orjinal dişlileri ön15 arka38 ben arazide de kullandığım için çekiş ağırlıklı olsun diye ön16 arka45 yaptım ama genede bahsettiğiniz kadar titreşim yok çanakkaleden istanbula gidip geliyorum arada çok rahatlıkla siz normal yolda kullanıyorsanız ön16 yapsanız yeterlidir arka38 orjinal bırakın ama dediğiniz kadar ayakları elleri uyuşturan bi titreşim varsa bütün vidaları bi kontrol edin derim gevşemiş olma ihtimaline karşı ve far konusunda benim tavsiyem farınız açıkken motoru çalıştırmayın gece yolda giderken stop ettirseniz bile farı kapatıp tekrar öyle çalıştırın. fark açıkken çalıştırma durumunda farın ömrü çabuk gidiyor, ilk çalıştırma esnasında çok güç geldiği için. 2senedir hiç far ampulu değiştirmedim ben.
Selim28 adlı üyeden alıntı
bu arka çanta demiri hangi motora ait ve fiyatı nedir? bende düşünüyorum almayı
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
28 Eylül 2013, 16:36
#4960
Arka çanta demirini sahibindende almıştım mh driftin 35-50 arası bişeydi galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
Korna korna
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
Amerikan park ve xenon :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)