evet kontağın üstündeki ve kilometre ve devir saatleri arasında kalan siyah oval bölgede gösteriliyor.
evet kontağın üstündeki ve kilometre ve devir saatleri arasında kalan siyah oval bölgede gösteriliyor.
Mc-x aküsü suluya benim motor sol yan ayaklık üstünde atık su çıkı hortumu var parçalara zarar veriyor onu hangi bölgese alırsak her hangi bir bölgeye zarar vermez.veya kuru akü önerirmisiniz.
2011 de sıfır aldığım mcx motorumu çok şükür hala sorunsuz kullanıyorum .Hiç bir sıkıntı yaşamadım ve yaşayacağımıda sanmıyorum bence mondıalin ismine göre verebıleceği kaliteli bır motosıklet
Arkadaşlar aranızda Mcx kullanıcısı varmı acaba? Bir arkadaşım bu motoru sürmüş hoşuna gitmiş ama araştırınca vidalarının çok gevşediğini öğrenmiş. Motorda titreşim olmadığını söylüyor ama vidaları neden gevşiyor o zaman? Bu konuya bir açıklık getirebilirmiyiz?
benm motor henüz dört aylık 600km de yağ ilk kez değişti. falcon 150 confort chopper tipi. ben memnunum sağda solda giderken hep beğeni ile bakıyorlar gevşeyen vida veya başka sorun yok hatta ilk 200 km de baya bir sıkıştırdım ve zorladım kırılan patlayan bi yeri olurmu diye şu an için bir sıkıntı yok.
anlayamıyorum bir tane vida gevşesın marka ve modeli düşürmek için ellerınden gelenı uyduruyorlar .dedığım gıbı 2011 de aldım ve öyle kontrol edeyım vıdalarını sıkayım merakımda yok herhalde motosıkletım de bu merakımın olmayışını bılıyor ve hiç bir vidasını gevşetmiyor .gönül rahatlığı ile alın kullanın sıkıntı yok lakin tek sıkıntı fiyatı 2 ci elde düşüyor başka bır sıkıntısı yok oda millet alışmış ybr ve cbf modellerıne prim verıyor haklı olarak ama dersenızkı alır kullanırım sonra da satarım yıne sıkıntı yok kısa vade de zararınız olur .
Merhaba arkadaslar ben İstanbuldan Yildirim. İkinci el Mc motorumu alali 2 hafta oluyor. Daha once mondial scooter ve 125 drift modellerine sahip olmustum. Daha onceki mondial motorlarim ufak tefek problemler disinda beni hic uzmedi. İnsallah bu modelden de memnun kalirim. Mc nin gucu drifte gore belirgin sekilde fazla. Yakit tuketimide gayet uygun 2.8lt/100km. Mc hakkinda bilmediklerimi buradan ogreniyorum. Emegi gecen herkese tesekkurler. Hayirli Ramazanlar.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...resimli-2.html
dostum. şuradaki mühendishane kardeşimizin açıklamalarını bir okuistersen
27 nisan tarihli açıklamaları ki ben bunları kardeşim motorsiklet tamrcisi olduğu için biliyordum ama.
işte motorunu yeni alanlara ilk km lerde motoru zorla dendiğinde yanlış anlaşıldığı için diyemiyoruz.
orada arkadaş cok güzel açıklamış.tecrübesi ile ve kaynakları ile tastiklemiş.
inşallah doğru kopyalamışımdır
yarın uzun yola çıkıcam o yüzden şu an okumaya vakit harcayamıyorum ama sayfayı kaydettim okuyacağım.
Diyelim ki böyle bir yöntem gerçekten var ve işe yarıyor o zaman benim ayıbımdır. Ama yine de riske girmeye değer mi ?
Ben de makina müh. öğrencisiyim yani atıp tutmuyorum.
Amacım polemik yaratmak değil yanlış anlaşılmadığımı umuyorum.
Söylediğim gibi tekrar okuyacağım
Tekeriniz düz bassın
lütfen yanlış anlamayın canım. size işin doğrusu bu gibi ders vermek değil niyetim. ben cocuklğumda bile pejo motor alanlar böyle akşam serinliğinde basarlardı motoru zorlarlardı. motorun acılması demek sadece piston alıştırması değil debriyajın alışması. fren balatalarının alışması. vitez dişlilerinin alışması bütün bunlar nazik kullanımla tabiki bişey olmaz ve o da doğru yöntemdir ama bunlara canını cıkaracak gibi değilde. belli ölçüde zorlayarak alıştırmak özelşlikle kullanıcılar nazarında daha cok uygulanıyormuş
Selam bende 2013 mcx var 100 geçince direksiyon kafa sallıyor ön amatisör aşırı yumuşak gibi ondan kaynaklanıyor olabilirmi kafa sallaması sağa sola doğru.
yani kesin bişey diyemicem ama amartisörlerin biri diğeri ile uyumlu olmayabilir, ayrıca ön tekerin balansı olmayabilir, lastik tam olarak yerine oturmamıştır lastik ile cantın öpüştüğü yerde lastik kenar çizgisi vardır ona iyice bak bir noktasında canta paralel gitmiyorsa orası balansı bozar, belli bir hızdan sonra sallama yapar,cantta küçük bir eğrilik olabilir
iç lastik kullanıyorsanız ebatı normalden büyükse bu lastiğin dış lastik içinde iç lastik bir tarafta yığılma yapmıştır o da nadiren belli bir hızdan sonra balansı ellerde hissedilecek derecede titreşim yaptırabilir. yani bu basit bir sorun ama bir kaç noktadar kaynaklanabilir.
Selamın aleyküm beyler kranktan ses geliyor krankı değişicem ama contayı filan internetten nasıl bulabiliriz?
motorsikletin markası ne ki, ona göre internetten sitesine girip yedek parçasını servislerinden bulabilirsin
Vites Kutusu Problemi
Selam dostlar, Daha 300 km deyim ama vites geçişlerinde takılmalar oluyor. Bazen kitleniyor kalıyor öyle vites pedalı, aşağı yukarı biraz zorlayınca geliyor kendine. Trafikte baya sıkıntı yaratıyor bu durum. Sıkıntı neden kaynaklı olabilir acaba bi fikri olan var mı? ya da bu bi sıkıntı değil midir? normal midir bu motor için?
Servise gideceğim ama bi ön bilgiyle gitsem çok daha iyi olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)