Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Kasım 2010, 22:54
#461
bende mh den sonra bi atende mc olurdu
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Reklamlar
-
25 Kasım 2010, 23:36
#462
yakıt konusunda bir hatırlatmam olsun,izmirden motorun deposunu doldurum toplam 220 km yol yaptım 20 25 km si şehir içinde, 70 , 80 km hızlarda ,3 defa araç sollarken 110 km hıza çıkıldı. havran a geldiğimde depo yu tekrar doldurdum 25tl benzin aldı.ayrıca motorun yokuş tırmanmasıda çok güzel fakat 100 km üzerindeki hızlarda biraz savruluyor gibi geldi,arka lastıği biraz kalınla değiştirdim bakalım şimdi nasıl olucak
-
26 Kasım 2010, 00:33
#463
halil2580 adlı üyeden alıntı
yakıt konusunda bir hatırlatmam olsun,izmirden motorun deposunu doldurum toplam 220 km yol yaptım 20 25 km si şehir içinde, 70 , 80 km hızlarda ,3 defa araç sollarken 110 km hıza çıkıldı. havran a geldiğimde depo yu tekrar doldurdum 25tl benzin aldı.ayrıca motorun yokuş tırmanmasıda çok güzel fakat 100 km üzerindeki hızlarda biraz savruluyor gibi geldi,arka lastıği biraz kalınla değiştirdim bakalım şimdi nasıl olucak
220 km yi nonstop mu geldin? yoksa mola verdin mi?
motorun kaç km de su an?
-
26 Kasım 2010, 02:26
#464
sivernson adlı üyeden alıntı
220 km yi nonstop mu geldin? yoksa mola verdin mi?
motorun kaç km de su an?
Kardes,bu bilgilerle nasil bi neticeye varican cok merak ettim? Ben daha cok savrulma olayina takildim. Nasil savruldu yani? anlamadim gitti. Ben de ayni makinayi kullaniyorum ben mi hakkini veremiyorum yani ?
-
26 Kasım 2010, 10:02
#465
sivernson adlı üyeden alıntı
220 km yi nonstop mu geldin? yoksa mola verdin mi?
motorun kaç km de su an?
Kardeş 220km nin ilk 80 km sinde mola vedim , 140 km sini mola vemeden geldim. Ayrıca arka lastiği değiştiren usta lastıkte çivi olduğunu söyledi savrulma belki ondan yapabilir.
-
26 Kasım 2010, 11:17
#466
halil2580 adlı üyeden alıntı
Kardeş 220km nin ilk 80 km sinde mola vedim , 140 km sini mola vemeden geldim. Ayrıca arka lastiği değiştiren usta lastıkte çivi olduğunu söyledi savrulma belki ondan yapabilir.
aslında ben savrulma için sormamıştım bu soruyu.
savrulmanın sebebi motorun ön kısmının arka kısmınagöre yüksek olması ve rüzgardan dolayı olabilir.bende rastlıyorum savrulma durumuna ama yüksek hızlarda.bu normal.140 kg motor sonuçta. amarüzgar olmayınca banamısın demiyor.
ben kmdesin derken motoun kaç km de demek istemiştim.buna göre motorun uzun yol performansını sormak istemiştim ki 140 km bu motor için uzunyol sayılmaz.ben genelde bu kmleri zaten durmadan yapıyorum
-
26 Kasım 2010, 11:19
#467
halil2580 adlı üyeden alıntı
Kardeş 220km nin ilk 80 km sinde mola vedim , 140 km sini mola vemeden geldim. Ayrıca arka lastiği değiştiren usta lastıkte çivi olduğunu söyledi savrulma belki ondan yapabilir.
Lastigi ne aldın usta ben pirellşi mt65 le degiştirecegim
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
26 Kasım 2010, 11:25
#468
Ben arka lastiği 100/90-18 ebadında bir lastikle değiştirdikten sonra 100 km. üstündeki sallanma olayı bitti.Belkide ben alıştım bilemiyorum.Genelde hafif motosikletlerde 100 km.ve üzeri süratlerde bu sallanma olur.Bu tip motosikletlerden büyük motorlar kadar perfornmas beklemek doğru olmaz.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir
Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
-
26 Kasım 2010, 12:15
#469
belo adlı üyeden alıntı
Lastigi ne aldın usta ben pirellşi mt65 le degiştirecegim
Yanılmıyorsam markası ırc
Birde bilginiz olsun depo kapağının kilitinin olduğu yere yağmurda su birikiyor bir bezle silmek lazım ileride küf yapabilir.
-
26 Kasım 2010, 13:59
#470
halil2580 adlı üyeden alıntı
Yanılmıyorsam markası ırc
Birde bilginiz olsun depo kapağının kilitinin olduğu yere yağmurda su birikiyor bir bezle silmek lazım ileride küf yapabilir.
sagol usta ben çiftine 130-140 verip pirelli mt65 alacagım
http://www.yildizticaret.com/cat/165/Lastik
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
26 Kasım 2010, 16:21
#471
bugün mondial bayiine gittim, 150 mc'nin fiyatı 2950 lira plaka ve ruhsat için ekstra 2oo tl masraf talep etti, pazarlıkta ne önerirsiniz?
-
26 Kasım 2010, 18:37
#472
disc arka fren kalın tekerler birde farklı renk seçenekleri olursa ciddi ciddi alacağım ben bu motoru
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
26 Kasım 2010, 19:16
#473
korsankedi adlı üyeden alıntı
bugün mondial bayiine gittim, 150 mc'nin fiyatı 2950 lira plaka ve ruhsat için ekstra 2oo tl masraf talep etti, pazarlıkta ne önerirsiniz?
2950 yi 12 ye boluyorlar 200 tl normal ben 180 lira harcadı kendim ugraştıpeşin paran vasya tabiki 100 veya 150 tl inerler
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
26 Kasım 2010, 20:26
#474
korsankedi adlı üyeden alıntı
bugün mondial bayiine gittim, 150 mc'nin fiyatı 2950 lira plaka ve ruhsat için ekstra 2oo tl masraf talep etti, pazarlıkta ne önerirsiniz?
Ben pesin fiyatina taksitle aldim. Ama 2800 nakti TL'ye hersey dahil alabilirsin. Forumda alan arkadaslar var. Ben 950TL nakit verdim 200TL x10 taksit aldim. + 200tl ruhsat masrafi.
Ama aldigim yer 2750TL nakit + 200tl ruhsat parasina bana birakmisti.
Yaninda kask, kilit, koruma demiri..vs.. gibi seyler hediye olarak istemyi unutma
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------
necatik35 adlı üyeden alıntı
Ben arka lastiği 100/90-18 ebadında bir lastikle değiştirdikten sonra 100 km. üstündeki sallanma olayı bitti.Belkide ben alıştım bilemiyorum.Genelde hafif motosikletlerde 100 km.ve üzeri süratlerde bu sallanma olur.Bu tip motosikletlerden büyük motorlar kadar perfornmas beklemek doğru olmaz.
Necati bey, MC'lere takilabilecek en genis ebat 100 müdür? 110 falan uygulanabilir mi? Ön arka beraber mi degistirilmeli yoksa sirf arkaya genisletsek yeterli olur mu? Önüde biraz genisletirsek herhangi bir olumsuzluk olur mu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 ----------
belo adlı üyeden alıntı
Lastikler ucuzmus yaw. bende degistireyim bari bi ara elim bolarinca..
-
26 Kasım 2010, 20:28
#475
belo adlı üyeden alıntı
2950 yi 12 ye boluyorlar 200 tl normal ben 180 lira harcadı kendim ugraştıpeşin paran vasya tabiki 100 veya 150 tl inerler
ruhsat ve plaka için kendim uğraşacağıma parasını bayiiye verip onlara yaptırmak en mantıklısı görünüyor. ama Atiturrhan abinin de dediği gibi peşin alımlarda indirim istemek akıllıca. herşey dahil 2800'ü zorlamalı, öte yandan ,2011 modelleriyle ilgili söylenenler de beklesem mi biraz daha acaba diye düşündürüyor.
-
26 Kasım 2010, 20:39
#476
korsankedi adlı üyeden alıntı
ruhsat ve plaka için kendim uğraşacağıma parasını bayiiye verip onlara yaptırmak en mantıklısı görünüyor. ama Atiturrhan abinin de dediği gibi peşin alımlarda indirim istemek akıllıca. herşey dahil 2800'ü zorlamalı, öte yandan ,2011 modelleriyle ilgili söylenenler de beklesem mi biraz daha acaba diye düşündürüyor.
Bizimkilerde 2011 Ben söyle düsünüyorum, arkasi disk frenli olarak ciktiginda arka tekeri komple degistirmeyi düsünüyorum. Sanirim problem olmaz
-
26 Kasım 2010, 20:46
#477
bu arka frenin disk olması bu tür hafif motorlar için tehlikeli diye duymuştum, daha kolay kilitlendiği söyleniyordu
-
26 Kasım 2010, 20:58
#478
estelik adlı üyeden alıntı
bu arka frenin disk olması bu tür hafif motorlar için tehlikeli diye duymuştum, daha kolay kilitlendiği söyleniyordu
ayni seyi bende düsündüm. Zaten kampanada gayet yeterli tutuyor.
-
26 Kasım 2010, 21:35
#479
çanta ve elcik takınca bayağı kaslı duruyor birde kalın lastik tadın yenmez bmw yavrusu
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
26 Kasım 2010, 21:49
#480
estelik adlı üyeden alıntı
bu arka frenin disk olması bu tür hafif motorlar için tehlikeli diye duymuştum, daha kolay kilitlendiği söyleniyordu
bende kle500 de bile kilitliyordu
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)