Beyler michelin pilot sporty lastik alıcam ama ön için 3.00/18 yok onun yerine 2.75/18 takabilirmiyiz?
Beyler michelin pilot sporty lastik alıcam ama ön için 3.00/18 yok onun yerine 2.75/18 takabilirmiyiz?
Cahillerle tartışmaya girmeyin. Ben hiç yenemedim.-İmam Gazali-
Öncelikle herkese merhabalar.. Konuyu ve forumu uzun zamandır takip etmeme rağmen motorumu alınca muhabbetlere dahil olayım istedim =)
2012 henüz 100 km. de rodajında olduğum 150mcx ile aranızdayım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
Ayrıca motosikletime basit bazı parça değişimleri ve aksesuarlarla, kendi tabirimle enduro'msu bir hava vermek istiyorum bu konuda fikir ve görüşlerinizi bekliyorum..
Top case, yol camı ve yan çantalar vs. dışında yapılabilecek şeyler varmıdır? Amortisör çatal uzatma vs. vs.
Önceki sayfalarda aksesuar olarak modifiye yapan arkadaşlar var forumdaki eski yazıları oku fikir sahibi olabilirsin Ama şahsi kanaatim önce motoru bir tanı biraz kullan modifiyeyi sonra düşün orjinalini oymnamak pek doğru gelmiyor bana sonuçta mühendislik işi ve maotorun bir aritmetiği var. BMCX bence sınıfında iyi bir motor çok modifiyeye gerek yok.her yaptıgın modifiyenişin avantajı ve dez avantaji olacaktır. iyi düşün öyle yap .hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler .Tekerin düz bassın.
tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.. motorun aerodinamiğini bozmak bende istemem tabiki dediğiniz gibi yinede en azından rodaj dönemi bitene kadar orjinal kullanmak en iyisi olacak.. onun dışında ufak tefek aksesuar vee sticker çalışmaları yapabilirim gelişmeleri sizinle paylaşacağım.. tekrar teşekkürler..
Ayrıca, yol asla bitmez..
subap avans ayarları egzoz subabı ve emme subapı ayarını nasıl neye göre yapıyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
Aerodinamik ayarlarıyla oynamadım ama baya bi aksesuar yaptım youtubede videolarım var
http://www.youtube.com/watch?v=KXhdz...&feature=g-upl
http://www.youtube.com/watch?v=fGfdt...&feature=g-upl
http://www.youtube.com/watch?v=svcBstcCBTI
ayrıca facebook sayfası açtım katılmak isteyenler
http://www.facebook.com/pages/Mondia...1872887?ref=hl
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
dotlar arka freni sıktığımda arka tekerden çat diye bir ses geliyor . bu sürekli olan birşey değil. zincir kasılıyor diye düşünüyorum. kampanadan yada arka teker den benzer bir sıkıntısı olan oldu mu.?
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
sizin motorunuzun videosunu uzun zaman önce izlemiştim gerçekten kafamdakine yakın özenli bi çalışma olmuş..
benim aklımdan geçen ilk planda jant rengi değiştirme ve güzel işgörür bi topcase uygulamaları... yalnız bugün simli metalik boya için 150 tl gibi bi fiyat aldım jantlara.. garantili sanayi işi.. sizce mantıklı mıdır ?
Ayrıca, yol asla bitmez..
@beyazit60 deponun üstündeki çanta nasıl birşey.daha net görebileceğim bir fotoğraf var mı?
5 litrelik güçlü mıknatıslı çok sağlam ve kullanışlı bir çanta. El çantası olarakta kullanıyorum.
http://www.hepsiburada.com/liste/tex...oryId=20029249
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
Mondial 150 mcx Roadracer mı 125 mh drift mi? Çok çelişkideyim.Driftin deposuyla aynı boyuttamı,drift daha çekici duruyor,döndürüp birdaha bakıtırıyor ama mcx te öylemi?Diyorum 300 lira daha vereyim drift alcağıma adam akıllı daha iyisini alayım ama şekli şemali iyi olsun.Ne dersiniz?
selamlar arkdaşlar. ben bi kaçgün önce zinciri germiştim. o günden beri arka frene basınca ötme sesi geliyor. baya sinir bozucu bir ses. yolda insanlar dönüp dönüp bakıyor. bu ses neden olabilir? var mı bir fikriniz
---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:18 ----------
onur sele şahane olmuş. benimde aklımda, ilk fırsatta bende değiştirmeyi düşünüyorum.
nasıl düzeltebilirim acaba. benimde aklıma öyle bişey olabileceği gelmişti. aslında germe bölümümdeki çentikler iki taraftada aynı sayıda. yarın tekeri komple söküp kampananın içine bakim diyordum. daha kolay bi yolu var mı acaba. daha balata falan bitmemiştir sanırım 4000 km de.
Çentiklerin aynı olması önemli değil, genelde arka mafsalı kusursuz da imal etmiyolar bu yüzden zincir gergilerinin diş sayıları bişey ifade etmiyor. Motorun arkasına geçin ve lastiğin mafsal üzerinde düz durduğundan emin olun, bir de arka zincir dişlisi zincire her yerinden eşit değsin arka teker yamuk dönüyosa kolayca fark edilir arka dişlinin zincire temasındaki farklılıktan. Bu arada lütfen arka dişlinin ve zincirin yakınında çalışırken motorunuz kapalı olsun hatta kontak anahtarını bile çıkarın. Dikkatsiz davrandığınızda arka dişlinin yaratabileceği vahşet çok büyük Bi kere zincir temizlerken temizlik fırçasını arka dişliye sıkıştırmıştım fazlasıyla korkutucuydu.
OnrMRT kardeşim motorun çok güzel olmuş tabiri caizse Bmw 162 gs olmuş Galiba sende de var doğaya çıkma piknik yapma hastalığı. Lastiklerin dikkatimi çekti acaba ön çamurluğu yükseltmeye gerek kalmadan takabilir miyiz? Dişliler çamurluğa sürtmemesi açısından. Arazide perfomansı nasıl amörtisörler yeterli oluyor mu? Fiyatı nedir nerden bulabiliriz?
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
arkadaşlar daha önce motorumda silkeleme problemi olduğunu söylemiştim. hatta bazı arkadaşlar suçu bana bulmuştu. motoru hor kullandığımı falan ima etmişlerdi.
Başka arkadaşlarında başına gelirse diye yazıyorum. sorum karbüratörde imiş. ustayı uzun uğraşlar sonunda karbüratörü değiştirmeye ikna ettim. (1500 km olmadan hiçbir şey yapamayacağını söyleyip duruyordu. en sonunda motoru bu şekilde kullanamıyorum deyip motoru bıraktım sorunu çözemeyecekse fabrikayla iletişime geçeceğimi söyledim.) Karbüratör değiştikten sonra motorum yağ gibi akmaya başladı adeta. karbüratör hatalı üretilmiş öyle söyledi. Bilgilerinize. bu arada motorum 300 km yol sonrası 41 liralık benzin aldı. Ne kadar yaktığını soran arkadaşlara bilgi olsun. saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
yani km de 136 kuruş yakmış oluyor.
evet arkadaşlarla çoğu zaman her pazar dağa, araziye çıkarız pek mangal yapamasakta cros yapıyoruz =) ön çamurluğu yükseltmeden benim lastiğin aynısını takarsın takmasına ama kışın yada şöyle söyliyim özellikle çamurda kullanırsan çamurluğun içi komple çamur doluyor ve lastik bi zman sonra dönmüyor bu sebepten çamurluğa böyle bi uygulama yaptım. orjinal mcx çamurluğu bu türde bi uygulamada kötü duracağı ve mc nin çamurluğu kadar işlevsel olamıyacağı için mc çamurluğu aldım =) gelelim arka kısma arka lastiğide takarsın fakat arkana biri oturursa yolda giderken ''tırrr'' diye sesle birlikte gidersin =)) onun için ybr arka amortisorleri taktırdım biraz yumuşak kalıyolar ama olsun 5parmak yükseldi arkası. arka lastiğin kymco ların orjinalinde üzerinde olduğu kenda markadır 105tl ye aldım ön lastik yzd marka 65tl ön lastiğin tam ölçüsü aklımda değil ama arkası 430 olması lazım.
tekeriniz düz bassın..saygılar.
---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:17 ----------
zaten solda avatarın altındaki motosikleti kısmına 'F150GS' yazdım =))
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)