''makseli'' neredeyse tüm sayfaları okudum zaten ama bazılarında garp sorunlar var bazıları ise çok memnun neyse kararımı verdim bence kullanıcıya göre değişiyor. Yakında bende aranıza katılacağım sanırım
evet arkadaşlar cümleten s.a aranıza yeni katılıyorum tabiki katılma sebebim turuncu 150 mc uzun araştırmalar sonunda orta sınıf bi kullanıcı olarak şuan için alınabilecek en iyi motor olduğuna karar verip 02.07.2012 tarihinde herşeyi göze alıp biraz da gezi amacını düşünüp bilecikten balıkesir edremite 2011 model turuncu 3300 km deki motoru yine arkadaşımdaki 150 mr vultre ile almaya gittik tam 346 km :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
motor güzel gayet keyifli vibrasyon yok denilecek kadar az yol dönüşü mr vultre ile sürekli kapıştık ama ne o kazanabildi yarışı nede ben :D burun buruna kafa kafaya sürekli 115 120 km hızlarla seyir ettik. tabi bu arada 350 km gidiş 350 km dönüş olunca artık bi ara popomun delindiğini zannettim :D ama ne yalan söyliyim tam 120 km mesafeyi sürekli en dip devirde en son gazda sürekli 115-120km hızla hiç elimizi çekmeden sürekli devam ettik maşallah nazar değmesin motorlar tamam hop yeter ben bittim ben yoruldum demedi performanstan 1 km hız dahi eksiltmedi havanında bi okdar sıcak ve bunaltıcı olmasına rağmen motor yorulmuyor ama üstündekinin poposuna kuwwet :D yanlız şu sorun var mr vultre ile 150 mc aynı motor hacimlerine aynı hp lere sahip olmasına rağmen mr vultre 286 km de yedek depoya düştü tam kesin emin değilim ama 150 mc 320 km olmuştu hayla yedek depoya düşmemiştim ama arkadaşım için mecburen benzin istasyonuna girip üzerini tamamlamak zorunda kaldım yakıt depo kapasitelerininde aynı olmasına rağmen. hatta benzinlikte tereddütte kalıp acaba sürekli yedek depodamı gidiyorum düşüncesiyyle sürekli musluğu gözden geçirdik ama problem yok problem mr vultreda ;)
öncelikle hayırlı olsun
150 MR nin geçmişi hakkında bilgi aldınız mı ? fazla yakmasının bir çok sebebi olabilir.
lastik havasından tutunda bujiye kadar bir çok faktör var...
Beyler merhaba.Benim sinyaller LED.Bunlara çakar lamba devresi bağlamayı düşünüyorum.Sizce nasıl yapabilirim?
tamam da o şekilde normal sinyalleri nasıl vericem.düşündüm,şöyle birşey olması gerekiyor sinyallein bağlantı uçlarına,normal sinyal bağlantısını iptal etmeden,çakar lamba devresinin kablolarını bağlamak.bu sayede lambalar flaş yaparken sinyal de verebilirsin.
Arkadaşım sana çözümü buldum arka stop ve park lambası gibi ikili alıcaksın onların kücükleri var.Duyunu değiştirirsin ona uyan şekilde birde
ampülleri 1 nötr normal 5 w lık lambaya normal sinyalleri bağla 10 veya 21w her neyse onada ek baglantı cek cakar lambadan getir (+) ucunu
onu bagla normal sinyal verince yanıcak çakar acıncada diğeri yanıcak bir ampul içinde iki tane akor oluyor toplam 3 baglantı uclu.
Ne Mutlu Türküm Diyene
Ne yapacağız yani eğriye eğri, doğruya doğru.... Engellemek doğru değil. Bir İtalyan firmasına geçen yıl e-mail attım firma Kanada'ya satılmış oradan cevap geldi. Valla ben bu linkte tarafsız olumlu-olumsuz izlenimlerimi yazıyorum. Biraz zaman sonra tamam olunca Mondial veb sayfasına postalayacağım. Tüketicinin istekte bulunması doğal hakkı.
http://www.motosiklet.net/forum/test...ve-gozlem.html
merhaba arkadaşlar bende 2011 model mc var geçen gün birşey dikkatimi çekti benim motoru biladere verdim onunkini ben aldım benim motorun arkasından giderken tekerleklerin aynı yere basmadığını fark ettim arka teker ön tekere nazaran daha sagda sizinkinlerde aynımı
Arkadaşlar Subap avans ayar değer aralıklarını bilen varmı?Bu mondial bunu da vermicek bize galiba...Ancak engellemeyi biliorlar...Saygılar
Science & Engineering
Arkadaşlar motora çanta takmak istiyorum fakat sırt taraftaki bagaj tipi çantalar görünüşü bayağı olumsuz etkiliyor.Bu yüzden zarif bir yan çanta takayım diyorum.Bir öneriniz var mı?
arkadaşlar aramızda hataylı var mı ? özel den mesaj atarsa iyi olur hep gezi hem de başka sorularım varda
Bizim Motorların Menşei belli oldu
http://www.tayomotor.com/EN/Default.aspx
Science & Engineering
Bende de aynı sorun var şase yamuk ön teker solda arka teker sağda gidiyor.
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
lastiklerimi değiştirdim ırc ıle on 90 90 18 arka 100 90 18 çok ucuza mal ettım 140 tl ye aldım 5 tl ye taktırdım gayet memnunum . birisi 21, hafta birisi 15, hafta
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
slm o bahsedtiğiniz tekerlerin aynı hızada gitmeyişinin sebebi zincirinin germe ayarı yaparkaen arka tekerin tam düz orantıda sıkımayışından da olabiliyor
Arkadaşlar Bende Mh Driften Sonra Mcx E Geçtim Tek Sorunum Koltuk 30 dakkadan sonra kalçalar ağrıtıyo çok rahatsız ediyo koltuğun süngerini felan değiştircem ybr ye otryorm koltuk pamuk gibi birde arka diskten sürekli ses geliyor başka sorunum yok ama makina çok cılgın ve mh drift ten sonra çok rahat ve direksyn hakemyti çok kolay
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)