Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Haziran 2012, 02:09
#4001
RiDeR_2 adlı üyeden alıntı
100kmde 2.85litre civarında benzin yakmışsınız iki kişi 160kilo karışık kullanıma güzel bir deger
Bende diğer arkadaşların yaptığı gezilerde ne kadar yaktığını merak ediyorum...Peki sizin böyle hesaplama yaptığınız oluyormu ?
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
Reklamlar
-
06 Haziran 2012, 02:23
#4002
kkorhann34 adlı üyeden alıntı
Bende diğer arkadaşların yaptığı gezilerde ne kadar yaktığını merak ediyorum...Peki sizin böyle hesaplama yaptığınız oluyormu ?
Benim motor yeni ,henüz 500kmsini bile doldurmadı, rodajda, 2kez ölçüm yaptım 100kmde 2,3-2,5litre yaktı
Bazen artçılı bazen tek, biraz şehir içi biraz uzun yol çok karışık kullanımda aldıgım degerler bunlar
Bikaç gün içerisinde tekrar ölçüm yapıcam onuda burdan yazarım
-
06 Haziran 2012, 02:28
#4003
slm ..
benim bugün lastige fitil saplanmış
serviste fitil taktılar birde lastik içine ilaç sıktılar zar yapıyomuşş
sizce saglıklı olurmu fitill.
yarın yama yaptırayım diyorum
---------- Post added at 01:28 ---------- Previous post was at 01:26 ----------
civata saplanmışş..yanlış yazmışım.
ilk defa laztigim patlıyo bu arada
2 yıldır motor kullanıyorum
-
06 Haziran 2012, 10:48
#4004
ümit bende scooter varken dört beş kere fitil atmıştım . basit tamir aparatı ile kendim yaptım bunu. 5 6 bin km kadar kullandım hiç sorun yaşamadım. tekerdeki patlak çok geniş değilse küçük bir vida sorun çıkarmaycaktır.
---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:45 ----------
Pangea adlı üyeden alıntı
Sevgili abilerim ve kardeşlerim bende de 150 mc var 2011 model orjinal lastikleri var değiştirmek istiyorum arka lastiği kalınlaştırmak istiyorum orjinal boyutuda olur bana link verebilecek veya marka model site önerisinde bulunabilecek varsa bi yardım etsin (ön ve arka lastik )?
ve michelin bulduğum lastikler 2.75-18 ve 100/90/18 bu lastikler bizim motosikletlere uyarmı
şimdiden cevap veren arkadaşlara teşekkürler
arka tekeri bir boy geniş lastik ile değiştirebiliyoruz da ön teker için henuz bir değişiklik yapanı görmedim. ben michellin kullanıyorum. orjinal lastiğe göre %100 konfor ve güven farkı var.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
06 Haziran 2012, 11:36
#4005
@Resulyekeler, resul bu filtreyi doğru taktığına emin misin? Filtrenin motorla hiç bir bağlantısı hatta alakası kalmamış... Havayı yada neyi çekecekse nereden ve nasıl çekiyor? Ben birşey anlayamadım. Konuyu biraz açar mısın?
-
06 Haziran 2012, 18:52
#4006
kkorhann34 adlı üyeden alıntı
Bende diğer arkadaşların yaptığı gezilerde ne kadar yaktığını merak ediyorum...Peki sizin böyle hesaplama yaptığınız oluyormu ?
Dün arkadaşla tokattan amasyaya gittik gün içinde yaklaşık 250 km yol yaptık. 100 km 3,2 falan yaktı. Ama yer yer 120 km gittim. 90 altına hiç düşmedim. Birde 97 oktan kullanıyorum oda fark ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------
ncaliker adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim motoru alalı daha saatler olmuşken aklımdaki soruyu giderdiniz. dediğiniz gibi yapacağım yazı geçirelim en güzeli.
bir özür dileyerek birşey sormak istiyorum çok yeniyim başınızı ağrıtacağım galiba. bu zincir gerdirme işini kendimiz yapabiliyomuyuz yoksa servise gidiyoruz. birde zincirin bolardığını nerden anlıyoruz. yeni kullanmaya başlayacağım için tırstım açıkcası.
Zinciri kendin gerdirebilirsin lastikleri tutan demirin ucunda iki somunlu bir vida var onu gerdireceksin. Birde zincirini sakın yağsız bırakma yoksa ömrü çabuk biter. Sivastasın galiba yakınız dün gelmeyi planlıyordum. Pek sivası bilmediğimiz için amasyaya gittik. Tekerin düz bassın. Saygılar.
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
-
06 Haziran 2012, 22:54
#4007
Arkadaşlar MC X sibop ayarı değerleri emme ve egzos kaçtır bilen lütfen yazsın.
Orhan KÖNİ
-
07 Haziran 2012, 01:33
#4008
MONDİAL MCX 150 ALDIM. SANKİ BMW. BİR TORK VARKİ NE DİYEYİM. ÇOK GÜÇLÜ BİR MOTOR. DAHA 150 KM YAPTIM. BUNUN DEPO KILIFI VARMI BİLEN VARSA CEVAP VERSİN.
-
07 Haziran 2012, 14:09
#4009
Depo kılıfı bende aradım bulamadım. Yaptırmak lazım.
Orhan KÖNİ
-
07 Haziran 2012, 20:31
#4010
DEPO KILIFINI TERZİYEMİ YAPTIRACAZ. BİLEN VARMI KİMLER YAPIYOR..
-
07 Haziran 2012, 22:40
#4011
themask adlı üyeden alıntı
Değerli açıklamalarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
Bir sorum daha var,bu aküden gelen bir hortum var,sanırım fazla asidi dışarıya atmak için.O hortumdan gelen asit Motor bloğunun üzerine dökülmüş ve malzemeyi aşındırmış.Bunu boyayla kapatabilir miyiz? Ne önerirsiniz?
http://b1205.hizliresim.com/x/v/6xzt7.jpg
Sanırım bu problem tüm mcx kullanıcıların (sıfır alanların) ortak problemi. 1 hafta önce aldığım mcx inde aynı problemi verdi. hatta cikle ile uğraşırken yukardan bir damlada benim elime damladı ve damladığı yeri anında deldi. Herkesin dikkatli olmasını istiyorum (yanılmıyorsam sülfürik asit var) yarın servise götüreceğim bakalım. parçayı garantiden değiştirmeye çalışacağım.
-
07 Haziran 2012, 22:53
#4012
atiturhan adlı üyeden alıntı
http://c1206.hizliresim.com/y/4/7gmnq.jpg
@Resulyekeler, resul bu filtreyi doğru taktığına emin misin? Filtrenin motorla hiç bir bağlantısı hatta alakası kalmamış... Havayı yada neyi çekecekse nereden ve nasıl çekiyor? Ben birşey anlayamadım. Konuyu biraz açar mısın?
motor ordan hava emmiyorki,ordan yanmamış yakıtı hava filitresine gönderiyor ordan tekrar karbüratöre giriyor tekrar yanıyor,ben orasını iptal ettim bana lazım değil,oraya da filitreyi taktım,şimdi bülbül sesi gibi ses çıkaRIYOR.performans arttı.
---------- Post added at 21:46 ---------- Previous post was at 21:42 ----------
themask adlı üyeden alıntı
Değerli açıklamalarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
Bir sorum daha var,bu aküden gelen bir hortum var,sanırım fazla asidi dışarıya atmak için.O hortumdan gelen asit Motor bloğunun üzerine dökülmüş ve malzemeyi aşındırmış.Bunu boyayla kapatabilir miyiz? Ne önerirsiniz?
http://b1205.hizliresim.com/x/v/6xzt7.jpg
HEMEN GARANTİDEN DEĞİŞTİR.BEN DEĞİŞTİRDİM,EĞER BAYİ MIRIN KIRIN EDERSE FABRİKAYI ARA SERVİS AKÜNÜ SUYUNU FAZLA DOLDURMUŞ MOTORUMUN KAAĞI MAHVOLDU ,GARANTİDEN DEĞİŞTİRİLMESİNİ İSTİYORUM DE,ONLAR BAYİYİ ARARLAR.
---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:46 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=9njDN...eature=related BU ARADA TÜRKİYEYE YENİ BİR ARKADAŞ GİRMİŞ BULUNUYOR,HAYIRLI OLSUN.
---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:48 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=9njDN...eature=related BU ARADA TÜRKİYEYE YENİ BİR ARKADAŞ GİRMİŞ BULUNUYOR,HAYIRLI OLSUN.
-
07 Haziran 2012, 23:00
#4013
beyazit60 adlı üyeden alıntı
Dün arkadaşla tokattan amasyaya gittik gün içinde yaklaşık 250 km yol yaptık. 100 km 3,2 falan yaktı. Ama yer yer 120 km gittim. 90 altına hiç düşmedim. Birde 97 oktan kullanıyorum oda fark ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------
Zinciri kendin gerdirebilirsin lastikleri tutan demirin ucunda iki somunlu bir vida var onu gerdireceksin. Birde zincirini sakın yağsız bırakma yoksa ömrü çabuk biter. Sivastasın galiba yakınız dün gelmeyi planlıyordum. Pek sivası bilmediğimiz için amasyaya gittik. Tekerin düz bassın. Saygılar.
Her zaman beklerim kardeş biraz daha motoruma alışayım bende o taraflara geleceğim inşaallah
-
08 Haziran 2012, 00:37
#4014
KARA DEMİR adlı üyeden alıntı
DEPO KILIFINI TERZİYEMİ YAPTIRACAZ.
BİLEN VARMI KİMLER YAPIYOR..
Depo kılıfını oto döşemecisine yaptıracaksınız.
Orhan KÖNİ
-
08 Haziran 2012, 02:39
#4015
ncaliker adlı üyeden alıntı
Sanırım bu problem tüm mcx kullanıcıların (sıfır alanların) ortak problemi. 1 hafta önce aldığım mcx inde aynı problemi verdi. hatta cikle ile uğraşırken yukardan bir damlada benim elime damladı ve damladığı yeri anında deldi. Herkesin dikkatli olmasını istiyorum (yanılmıyorsam sülfürik asit var) yarın servise götüreceğim bakalım. parçayı garantiden değiştirmeye çalışacağım.
JELLİ AKÜ TAKTIRIN KURTULUN. YOKSA MOTORU DELERSİNİZ HA. 40 TL..
-
08 Haziran 2012, 12:27
#4016
KARA DEMİR adlı üyeden alıntı
JELLİ AKÜ TAKTIRIN KURTULUN. YOKSA MOTORU DELERSİNİZ HA. 40 TL..
jelli akü dediğiniz nedir acaba ne farkı var ilk defa duyuyorumda ömrü performansı falan aynımıdır?
-
08 Haziran 2012, 13:06
#4017
Arkadaşlar,ben motoru ilk aldığımda akü suyunun fazlasını dışara atan hortumun akü bağlantısına cırt dediğimiz küçük plastik kelepçe ile sıkarak tutturdum,ayrıca fabrikadan gelen hortum kısa ben onun uzunuyla değiştirdim ucunu ise motora temas etmeden direk yere bakacak şekilde yerleştirdim.Bu yüzden hiç sıkıntı yaşamadım.Tavsiye edrim.
-
08 Haziran 2012, 20:50
#4018
msl10 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,ben motoru ilk aldığımda akü suyunun fazlasını dışara atan hortumun akü bağlantısına cırt dediğimiz küçük plastik kelepçe ile sıkarak tutturdum,ayrıca fabrikadan gelen hortum kısa ben onun uzunuyla değiştirdim ucunu ise motora temas etmeden direk yere bakacak şekilde yerleştirdim.Bu yüzden hiç sıkıntı yaşamadım.Tavsiye edrim.
bugun servise gittim zincir kapaginin erozyonu yuzunden degismesini ve hortumun uzatilmasini istedim. usta fabrikayi aradi ve sifir kapak istedi tamam dediler pzartesi gonderecekler. yalniz sasirdigim nokta akunun yerine jelli aku istedi onunda degismesi gerek dedi onada tamam dediler .valla mondiali giderek sevmeye basladim.
-
09 Haziran 2012, 18:24
#4019
ncaliker adlı üyeden alıntı
jelli akü dediğiniz nedir acaba ne farkı var ilk defa duyuyorumda ömrü performansı falan aynımıdır?
JELLİ AKÜ DÜĞERİNDEN DAHA İYİ. MUTLAKA ALINIZ.
-
09 Haziran 2012, 23:10
#4020
Evet arkadaşlar var mı son zamanlarda motoruyla geziye çıkan, yeni şeyler uygulayan , yakıtını ölçen , sorun yaşayan?
Başlıgımız boynu bükük kalmasın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)