Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Nisan 2012, 23:10
#3701
100 lük cup la 110 yapan arkadaş daha geçen hafta yine 100lük cupun birini solladım ışıklarda çocuk yanımda durdu abi kaçla gidiyordun öyle dedi 90 dedim çocuk dedi ki o nasıl oluyor ben zaten 100 le gidiyordum dedi yani kilometre saatleri genelde fazla gösteriyor ben motorumun hızını arabayla ölçtüm birebir aynı
Reklamlar
-
16 Nisan 2012, 00:37
#3702
arkadaşlar bayide 2011 siyah bir mc buldum 0 km.taksitle 2700 e vereceğini söyledi sanırım nakitte biraz daha indirir.fiyat nasıl sizce?birde biraz daha ekleyip 2012 mi almalıyım yoksa mc yi mi alayım karar veremedim yardımcı olur musunuz?
-
16 Nisan 2012, 00:46
#3703
resulyekeler adlı üyeden alıntı
benim arkada çanta, kollular ve dizlikler varken, tvs de hiç bişey yokken çıplak haliyle hemdeyattığı halde mcx le başabaş gidiyor,tabi kalkışlarda fark atıyor mcx o ayrı.
senin motor tvs ile aynı hızdamı gidiyor km son hız? ben de mc ile arkaşta tvs ile rampada ben onu mecidiye köy düzlüğün de o beni geçti mc 115 i çıkadı yokarı
-
16 Nisan 2012, 00:47
#3704
-
16 Nisan 2012, 00:54
#3705
beyazit60 adlı üyeden alıntı
2012den kastın mcx mi
evet mc xi kast ettm
-
16 Nisan 2012, 01:00
#3706
beyazit60 adlı üyeden alıntı
100 lük cup la 110 yapan arkadaş daha geçen hafta yine 100lük cupun birini solladım ışıklarda çocuk yanımda durdu abi kaçla gidiyordun öyle dedi 90 dedim çocuk dedi ki o nasıl oluyor ben zaten 100 le gidiyordum dedi yani kilometre saatleri genelde fazla gösteriyor ben motorumun hızını arabayla ölçtüm birebir aynı
163 cc güç var müsade ette geçsin arkadaş ben okadar cc ye bu hız az demek istedim.VE bu sayfalarda okuduğum kadarıyla biraz dertli motor gibime geldi yanılıyormuyum.Sonuçta 3000 tl de olsa para veriyorsun ve 1 - 2 sene ya da 10 15 bin km yağ ve benzin haricinde bi harcama yapmaman gerekmezmi.örneğin motordaki terleme olayı,benzin kapağının sıkı kapanmaması,vitesin boşa atması vs. keyif almak isterim sonuçta ve 163 cc güce göre en az 140 bassın be abi.haksızmıyım.benim 100 lük cup ta akünün yerini 5 yıl sonra öğrendim ben.yakıt desen 3.5 lt benzinle 170 - 180 km.ama insan evladı doyumsuz işte büyütmek istedim ama bu yazılanlarıda gördükçe soğudum yaw.Allah için mc 150 de tip süper.biraz daha bekleyip daha incelemek gerektiğine karar verdim.Herkese kazasız sürüşler diliyorum.
-
16 Nisan 2012, 01:15
#3707
benzin deposunun su alması kapagın akapanmamasından degil..
resimde gördügünüz çizili olan yan kısımdan suyu alıyo ve kapagın orda bosluk var orda birikiyo daha sonra
su depoya giriyo..
motor yıkandıgında veya ıslandıgında park ettiginiz zaman motoru saga sola durdugu yerde yatırın düsürmeden sona kadar yatırın ordaki su kendiliginden akacaktır..
benim basıma geldi yıkadam depoyu açtım baktım orda bolukta biriken su direk kapaktan içeri giriyo...gittim depoyu fulledim zarar vermesin diye..
-
16 Nisan 2012, 01:50
#3708
beyazit60 adlı üyeden alıntı
100 lük cup la 110 yapan arkadaş daha geçen hafta yine 100lük cupun birini solladım ışıklarda çocuk yanımda durdu abi kaçla gidiyordun öyle dedi 90 dedim çocuk dedi ki o nasıl oluyor ben zaten 100 le gidiyordum dedi yani kilometre saatleri genelde fazla gösteriyor ben motorumun hızını arabayla ölçtüm birebir aynı
100'lük cub'um var. Dün istanbuldan tekirdağa gittim, göstergede 105 km hızla şehirlerarası yolda binek otoları solladım. Uzun süre bir midibüs'ün arkasında 95 km hızla gittim. hız göstergemde yüzde 5-7 arası hata var. Göstergem kanuni seyhan 125 tipi bir gösterge. 4 şeritli çevreyolunda 100km hızla giderken en sol şeritte Honda civic'e korna çaldım hızlı gitsin diye, dibine kadar girdim gaz kesmek zorunda kaldım
-
16 Nisan 2012, 02:46
#3709
Mc nin motor gücü 14 küsur beygirdir. 163 cc olan ise motor hacmidir. Ve bu sınıfta güç olarak gerçekten çok iyidir, en yakın rakipleri bile 13 beygir civarıdır.
Ben ybr125 i satıp mc yi aldığımda performansı deli gibi gelmişti. Heleki 100 lük cubtan buna geçişte çok ciddi bir çekiş ve hızlanma farkı olur. 100 lük cublar 6 ile 8 beygir arasında degisiyor, mc ise 14.7 beygir. Yani 2 kat güç çok önemli.
Siz cubların yok 100 yok 110 yaptığına bakmayın cubun 110 gösterdigi ibreyi mc ye tak 130 dan fazla yapmazsa ben bir daha konuşmam. Hem şuda var; motor hacmi ve gücündeki artış oranı hız artışında o derece olmaz. Yamaha xt660 lar 660 cc ve 46 beygir ama 165-170 km anca yapıyor. Fakat birde hızlanışına bakın deli gibi kalkışı var aletin.
Demem o ki 100 lük cubtan sonra imkanın varsa birinden rica et mc yi bir kez kullan sonra beni çok iyi anlarsın kardeş
-
16 Nisan 2012, 03:25
#3710
s.e.c adlı üyeden alıntı
Mc nin motor gücü 14 küsur beygirdir. 163 cc olan ise motor hacmidir. Ve bu sınıfta güç olarak gerçekten çok iyidir, en yakın rakipleri bile 13 beygir civarıdır.
Ben ybr125 i satıp mc yi aldığımda performansı deli gibi gelmişti. Heleki 100 lük cubtan buna geçişte çok ciddi bir çekiş ve hızlanma farkı olur. 100 lük cublar 6 ile 8 beygir arasında degisiyor, mc ise 14.7 beygir. Yani 2 kat güç çok önemli.
Siz cubların yok 100 yok 110 yaptığına bakmayın cubun 110 gösterdigi ibreyi mc ye tak 130 dan fazla yapmazsa ben bir daha konuşmam. Hem şuda var; motor hacmi ve gücündeki artış oranı hız artışında o derece olmaz. Yamaha xt660 lar 660 cc ve 46 beygir ama 165-170 km anca yapıyor. Fakat birde hızlanışına bakın deli gibi kalkışı var aletin.
Demem o ki 100 lük cubtan sonra imkanın varsa birinden rica et mc yi bir kez kullan sonra beni çok iyi anlarsın kardeş
Aslında GPS'li blackberry telefonum var ama motora sabitlemek için bir yer bulamadığım için gerçek hızımı öğrenemiyorum, 750 liralık telefonu düşürürsem hayattan soğurum. Gidona telefon sabitlemek için güvenli bir yol biliyorsanız yazarmısınız lütfen.
-
16 Nisan 2012, 12:22
#3711
s.e.c adlı üyeden alıntı
Mc nin motor gücü 14 küsur beygirdir. 163 cc olan ise motor hacmidir. Ve bu sınıfta güç olarak gerçekten çok iyidir, en yakın rakipleri bile 13 beygir civarıdır.
Ben ybr125 i satıp mc yi aldığımda performansı deli gibi gelmişti. Heleki 100 lük cubtan buna geçişte çok ciddi bir çekiş ve hızlanma farkı olur. 100 lük cublar 6 ile 8 beygir arasında degisiyor, mc ise 14.7 beygir. Yani 2 kat güç çok önemli.
Siz cubların yok 100 yok 110 yaptığına bakmayın cubun 110 gösterdigi ibreyi mc ye tak 130 dan fazla yapmazsa ben bir daha konuşmam. Hem şuda var; motor hacmi ve gücündeki artış oranı hız artışında o derece olmaz. Yamaha xt660 lar 660 cc ve 46 beygir ama 165-170 km anca yapıyor. Fakat birde hızlanışına bakın deli gibi kalkışı var aletin.
Demem o ki 100 lük cubtan sonra imkanın varsa birinden rica et mc yi bir kez kullan sonra beni çok iyi anlarsın kardeş
Kesinlikle katılıyorum sana ben hyo rt125den inip buna bindin gerçekten fark var
-
16 Nisan 2012, 13:45
#3712
isak adlı üyeden alıntı
senin motor tvs ile aynı hızdamı gidiyor km son hız? ben de mc ile arkaşta tvs ile rampada ben onu mecidiye köy düzlüğün de o beni geçti mc 115 i çıkadı yokarı
benim yazdığımı iyi okumamışsın,bende 35 lt çanta, kolluk branda takılı,dizlik branda takılı, bunlara hızı kesiyor.tvs ise çıplak.
-
16 Nisan 2012, 13:47
#3713
ayrıca ben geçen hafta 140 la giden kamyonun arkasına takıldım,gebzeden iztanbula sabit 140 la geldim,kamyonla aramda 20 metre mesafe vardı.
-
16 Nisan 2012, 14:33
#3714
beyazit60 adlı üyeden alıntı
turhan abi dün krank filtresini taktım motora senin filtrenin aynısı sesi çok hoş oldu dediğin gibi hafif yağlayıp taktım da servisi motoru çabuk yer falan dedi sence zararı olur mu performansta bişey fark edemedim hatta güç kaybı oldu gibi geliyor cunki arkamda 70 kg biri olduğu zaman biraz basıp 2. Vitese atınca tek teker yapıyordum filtre takınca daha yavaşladı sanki ama son hız ölçmedim henüz
Taktığın filtre olsada olmasa motor oradan zaten hava alıyor o yüzden motoru yer lafı çok saçma. Yeterki içeriye toz pislik ve su çekmesin yeter. Son hızda bi değişiklik olmadı olmuyor. Ben üst devirlere daha çabuk bi tırmanma seçlinde bi rahatlama hissettim sanırım. Ama bu psikolojik de olabilir tabii. Genelde bu tarz filtreler alt devirleri zayiflatabilir ama üst devirlerde fayda sağlayabilir bizim 162cc lere pek birşey katacağını sanmıyorum sesten başka. Teke teker yapamayışının sebebi bi ihtimal alt devirlerin zayıflaması gibi düşünülebilir. Ama üst devirleri dene bide bakalım bitek psikolojik olarak etkilenen ben miyim bi görelim
---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:28 ----------
isak adlı üyeden alıntı
arkadşlar o takmış oldugunuz filitre ne işe yarıyor ben anlamdım eger sesin de yada çekişin de begişiklik içinse o filitreyi karbiratörün agzına takmak gerekiyor yanlışım varsa tüzeltin
Dediğin doğru normalde karbüratör ağzına takılması gerekiyor ama ona görede boğaz yada gerçekten motosikletler için üretilmiş filtre bulmak gerekiyor çünkü bizim bu kullandığımız filtrelerin ağzı çok dar. Ben bu filtreyi bi boğaz uydurup karbüratör ağzına takmayı başardım ama filtrenin ağız genişliği yeterli gelmedi ve motor stop etti. Bende bu şekilde monte ettim filtreyi çünkü motor o ağızdanda hava çekiyor. Tahminimce emme subaplarına hava çekiyor. Rahat ve fazladan alınan soğuk havanın bi zararının olacağını sanmıyorum. ;)
-
16 Nisan 2012, 18:42
#3715
turhan abi tenha bi yolda çift kişi üst devirde tek teker denedim ama ön indikten sonra tek kişi kaldım motorun üstünde baktım arkamdaki çocuk asfaltın ortasında yatıyor neyseki ufak sıyrıklarla atlattık bi müddet sonra motorun sesi pancar motoru gibi gelmeye başladı söktüm denemek isteyen arkadaş olursa ücretsiz gönderecem ama tavsiyem değildir ona göre. birde mc-x'e baya kanım ısınmaya başladı özellikle ybrlere driftlere cbflere sol çekerken
-
16 Nisan 2012, 23:13
#3716
öncelikle herkese merhaba aranıza yeni katıldım bilgi paylasımlarını benlede paylasırsanız cok mutlu olurum.. sizlere sormak istedigim bi kaç bişey var
bende 150 mc modeli var 2011 gectigimiz günerde motorun kafa kısmının ordan bi zırıltı geldigini farkettim özellikle bu 4 bin devirin üstüne cıkınca oluyor servise soyledigimde bunun motordaki titreşimden kaynaklandıgını soyluyor fakat bildigim kadarıyla bu modeller balans lı yani öle zırıltı yapacak kdr titreşim olacagını dusunmuyorum sizlerdende boyle bi şikayeti olan varmı yada bunu nasıl çözecegime dair bi fikri olan şimdiden cok tesekkurler
-
16 Nisan 2012, 23:40
#3717
s.e.c adlı üyeden alıntı
Mc nin motor gücü 14 küsur beygirdir. 163 cc olan ise motor hacmidir. Ve bu sınıfta güç olarak gerçekten çok iyidir, en yakın rakipleri bile 13 beygir civarıdır.
Ben ybr125 i satıp mc yi aldığımda performansı deli gibi gelmişti. Heleki 100 lük cubtan buna geçişte çok ciddi bir çekiş ve hızlanma farkı olur. 100 lük cublar 6 ile 8 beygir arasında degisiyor, mc ise 14.7 beygir. Yani 2 kat güç çok önemli.
Siz cubların yok 100 yok 110 yaptığına bakmayın cubun 110 gösterdigi ibreyi mc ye tak 130 dan fazla yapmazsa ben bir daha konuşmam. Hem şuda var; motor hacmi ve gücündeki artış oranı hız artışında o derece olmaz. Yamaha xt660 lar 660 cc ve 46 beygir ama 165-170 km anca yapıyor. Fakat birde hızlanışına bakın deli gibi kalkışı var aletin.
Demem o ki 100 lük cubtan sonra imkanın varsa birinden rica et mc yi bir kez kullan sonra beni çok iyi anlarsın kardeş
Öyle 20km falan fark yok dediğiniz gibi ama, bugün seyrantepe-maslak yolunda bir Dacia Sandero'nun yanında durmaya çalıştım, onun ibresinde 80 gösterirken benim motor 90 gösteriyordu. Düz yolda rüzgarsız çok rahat 95 yapıyorum. 100'lük motor işte aşırı zorlamadan gerçek hızı 80-85 km falan daha ne olsun
-
17 Nisan 2012, 00:38
#3718
aslın da bu mcx in de turuncu olanı olsa daha güzel olurdu kırmızı kılasik renk .bu aralar şeytan kanıma girmeye çalışıyor tvs yi sat mc x al diyor birde ye mc alacak olan arkadaşlar 3 den 5 den kaçmasın mc x alsın arka disk firen ve koltugun kontak anahtarı ile açılıyor olması ben ce çok artı sayılr.mcx de boy surunu yaşayan arkaşlara şöyle bir önerim var zaten mcx arkası mc lerden biraz daha alçak ön amortisör fara deymeyecek kadar vidaları gevşetilip alçaltılabilir
-
17 Nisan 2012, 02:48
#3719
aigle88 adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese merhaba aranıza yeni katıldım bilgi paylasımlarını benlede paylasırsanız cok mutlu olurum.. sizlere sormak istedigim bi kaç bişey var
bende 150 mc modeli var 2011 gectigimiz günerde motorun kafa kısmının ordan bi zırıltı geldigini farkettim özellikle bu 4 bin devirin üstüne cıkınca oluyor servise soyledigimde bunun motordaki titreşimden kaynaklandıgını soyluyor fakat bildigim kadarıyla bu modeller balans lı yani öle zırıltı yapacak kdr titreşim olacagını dusunmuyorum sizlerdende boyle bi şikayeti olan varmı yada bunu nasıl çözecegime dair bi fikri olan şimdiden cok tesekkurler
Gösterge tablosunun bağlı olduğu siyah bi demir var o demir ön farın alt kısmına kadar iniyo. amortisör kollarına bağlı olan 2 tane sarı yuvarlak sinyal gibi reflektör var işte bu reflektörlerin ortasında iki amortisör kolunun arasında siyah bi plastik parça var o plastik, ilk başta anlattığım siyah demire değiyo titreşim başladığında ses yapıyor bunu anlamak için o siyah plastiği sök ( çok kolay sökülüyo sakın servise gitme ) ses kesiliyosa sorun ordandır demek, o zaman demirle plastiğin arasına sünger koy plastik parçayı tekrar tak işlem tamamdır bu sorunu kaç servise gittiysem çözemediler hatta km saatinden sandılar garantiden km saati gönderdiler ses yine kesilmedi sonra ben evin önünde kendim buldum 5 dk lık işmiş meğer
-
17 Nisan 2012, 09:25
#3720
o ses benim mc-x de de aldığım günden beri vardı biraz kurcaladım deponun altındaki kornaların kenarının depoya hafiften değdiğini motor çalışınca hafif bi titremeden dolayı ses yaptığını fark ettim biraz daha aşağı doğru eğdim kornaları ses kesildi isak bence TVS den vazgeçip mc-x alma eğer illa alacam diyorsan gel takas yapalım seninle
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)