Benim de yakın zamanda gezinti planlarım var. Şu ehliyeti alalım da hayırlısıyla.
Benim de yakın zamanda gezinti planlarım var. Şu ehliyeti alalım da hayırlısıyla.
www.motorumla.net
ahh ahh. arkadaşlar.
bu gün platonik aşkım honda shadow vtc 750 girdi aklıma ve bir türlü çıkmadı aklımdan.
karıncalandım karıncalandım ve mc mi satmaya karar verdim shadow almak için.
içimde kararsızlık olmasına rağmen, belki de pişman olacağıma rağmen,içimdeki ateşi söndürmek istiyorum.
ne dersiniz?
motorum 2600 km de.koruma demiri var,givi 42 lt arka çanta, 2m uzunlugunda özel kilit.
motorda bir sorun yok.sadece depo üstüne koydugum bir malzeme yüzünden biraz boya kalktı okadar.oda sticker ile kapanabilecek cinsten.
düşünen olursa bana özelden mesaj atabilir.
gerçi birazdan vaz geçebilrim ama olsun
Bence bir zaman daha kullanmaya devam et. Gerçekten hazır olduğunda geçersin.
www.motorumla.net
bende tez canlılık var.bazan yaptıktan sonra bir iş hakkında düşünüyorum
neden ulaşamayacağım bir şey? ve sen neden kötü durumdasın?
şu anda pek bir şey düşünemiyorum ama çokta tok satıcı değilim.yarı ciddiyim
inzell kardeş iyi diyorsun hoş diyorsun ama gelde anlat motor böyle bir hastalık işte...
Seni anlıyorum, arada ben de büyük birşey olsa fena olmazdı demiyor değilim. Ama bu modelde en az 10000 km kalmaya kararlıyım.
www.motorumla.net
bu tarz ve cc motor alsam yine bunu alırdım.
yeni kızım
teşekkürler kazasız olsun yeter
hepinize tekrar selamlar arkadaşlar.
bugün akşam üzeri 1850km'de, rodajı itinayla yapılmış ve lastikleri michelin ile değiştirilmiş bir MC150 test etme imkanım oldu. daha önce yaklaşık 10.000km CBF150 - 650 km YBR125 ve 3000km SYM XS125 kullanmış bir sürücü olarak makinayı ufak çaplı karşılaştıracağım.
fiziki görünüm tamamen kişiseldir. o yüzden fazla değinmek istemiyorum. ancak turuncu renk gözalıcı ve farklı duruyor. motor yüksek, en son kullandığım XS125 ile hemen hemen aynı. ve dolayısıyla benim gibi uzun boylu biri için nispeten daha rahat. (1.93m boyundayım) Fakat, sürüş konforu olarak oturuş pozisyonu, sele yapısı ve ağırlık dağılımına bakarak CBF150 bu sınıfta çok açık ara lider diyebilirim. Ve MC150 bu konuda CBF150 kadar iddalı değil. En azından uzun boylu kullanıcılar için. Türkiye ortalaması için MC150 biraz yüksek kaçabilir.
Kontağı çalıştırdığınızda ortalama bir tek silindirli giriş seviyesi motor sesi geliyor. (breh, ne betimleme yaptım) Makina rolantide gayet stabil çalışıyor. Vuruntu - tekleme vs. yok. Hafif gazı açıp hareket ettiğinizde ve yavaş yavaş yol almaya başladığınızda Mondial'in bazı şeyleri eskiye göre daha iyi yapmaya başladığını düşünüyorsunuz. Çünkü altınızda sıradan bir çinli commuter'dan fazlası var. Gaza güzel tepkiler veriyor, dengeli, sesi tatminkar, titreşimi kabullenilebilir seviyede ve bir şekilde güven veriyor. Frenleme konusunda daha iyi olabilirdi belki ama CBF150'den aşağı kalmıyor.
Özetle CBF150 markası, konforu, sıfır titreşimi ve sessizliğiyle MC150'den bir adım önde olsada aradaki 1340 liralık farka değer mi, orası tartışılır. Çünkü MC150 bu fiyata göre tam anlamıyla optimum kaliteyi vermiş gibi görünüyor. Eğer motora yeni başlayacaksanız, servis ve parça fiyatları sizin için önemliyse MC150 güzel tercih.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
süspansiyonda mc cbf e göre enaz bir adım önde diyebilirim.denedim.ve bu gün vedün olmak üzere istanbul daki yogun rüzgarlı havada yüksek süratte motoru uzun süre kullandım.90 km altı süratlarda cok iyi performans verdi.hakikaten selesi cbf gibi yayvan olmadıgı için o rahatlıgı sunmayabilir.ancak işin ilginci ben alıştım bile seleye.
motor sesi; motorun hacmine,motorda kullanılan yağa,motor parçalarında kullanılan metallerin kalitesine ve dizayna göre farklılık gösterir.fabrika kağıt üstündeki(30bin km garanti) motor ömrüne aslında 80 bin ömür biçiyor.gerçi bu durumda enaz yarıyarıa kullanıcı faktörünü unutmamak gerekir.
kullanılan malzemenin kalitesine dair bir ufak örnek; deponun üzerine koydugum bir malzemeden ötürü deponun üst kısmında boya atması oldu.ve 2 hafta sonra ( bol bol yagmur ve yıkama görmesine ragmen) paslandı.
içimdeki yangın söndü.satmaktan vaz geçtim
mondial 400 cc üstü bir chopper getirirse 2. motorum olarak onu alabilirim.nede olsa servisi bol yedek parçasıda bol olur İnş. fiyatlara zaten değinmeye gerek yok.
ne dersiniz? bu yönde mondiale bir baskı uygulasak mı?
hem böylelikle diğer firmalara da baya bir toz yutturur kanaatindeyim.çünkü topicleri takip ettim diğer japon firmalarının(HD ye değinmeye gerek bile yok)
aracın ve yedek parçaların fiyatları can yakıyor.örnek:2008 yılında bir shaow 750 nin depo fiyatı 1590 tl.
Aslinda dün görüsmeyi düsünüyorduk ama benim bir engelim cikti ve bugün nihayet tanisma firsatimiz oldu. Kendisi bize yakin ilcede ikamet ediyormus. ilk firsatta bende kendisini bi ziyaret etmeyi düsünüyorum. Maksat bana gezi olsun Gelis sebebi MC 150 yi kendi gözleriyle görmek di. Gördü, kullandi.. Geri kalan izlenimlerini ona birakiyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 ----------
Mücahit arkadasimizin bahsettigi elcik korumalarina ben talip oldum. Kendisi sagolsun sembolik bir fiyata okay dedi. Kendisine buradan cok cok tesekkür ediyorum. Daha parasini bile almadan elcikleri bana gönderdi (sagolsun). Konusmamizin ertesi günü elcikleri bana kargoladi. Bugün elime ulasti elcikler. Fotolarda elcikler emaneten foto amacli yerlestirilmistir yarin gidip monte ettirecegim.
Mücahit kardes, hesap numarani versen de artik borcumuzu ödesek sana, bende yükten kurtulayim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------
kardeş güle güle kullan yakışmış elcikler önemli olan birbirimize yardım etmekmaşallah motorunda tam donanımlı bi türkiye turu rahat yapılırı bu haliyle
Selam arkadaslar, yukaridaki bi yazimda yan ve depo üstü canta siparis ettigimi sizlerle paylasmistim. Bugün o kargolarda elime ulasti ve emanet olarak cekilmis resimleri sizlerle paylasmak istiyorum. Yarin nasipse arkadaki sinyalleri farkli bir ayak yaptirip daha arkaya dogru aldiracagim ki yan cantalari olmasi gerektigi yere yani daha arkaya dogru cekebileyim. Sinyaller icin yaptiracagim ayaklarin ön calismasini zaten topcase icin alttan destek yaptigimizda planlamistim. Bi aksilik olmazsa yarinda hersey bitmis olarak o resimleri buradan yayinlarim... simdilik emanetten cekilmis resimler Bu arada: " UZAKLARA HAZIRIM "
Cantalarla ilgili yorumlarima gelince: Özellikle depo üstü cantayi herkese tavsiye ederim. Kisa turlarda cok ise yarar bir canta.Her iki yaninda ve ön tarafinda ekstra cepler var. Canta üstünde seffaf harita cebi, kalem cebi var. Ic hacmide dedigim gibi günü birlik turlar icin yeterli. Icine cep telefonu, kazak-hirka, kumanya (kayinti), kücük su sisesi, gözlük, ivir zivir daha bir sürü sey alabilecek kapasitede. Güzel yani ise cantanin omuza asmak icin askisi ve ayriyetten ön tarafinda elde tasimak icin sapi var. Yani park ettiginizde normal bir omuza asilir $ik bir yan canta olarak yaniniza alabilirsiniz. Depoya tutunana miknatislari gayet güclü ve deponun seklini alacak sekilde depoyu sariyor. Ayriyetten yagmurlu günler icin icindende canta icin bir yagmurluk cikiyor. Ben bu depo üstü cantayi cok begendim. Tavsiye ederim. TEX marka. TEX65 diye geciyor. motovizyon sitesinde en uygun fiyata buldum. indirimli fiyati 74TL ye aldim.
Yan cantalar: Yan cantalarda TEX marka ve TEX83 diye geciyor. Motovizyonda en uygun fiyata buldum ve 79TL'ye aldim. Cantalar daha cok uzun süreli seyahlere cikmak icin uygun. Yaz sezonunda icine 1hafta yetecek kadar t-shirt, short,ic camasiri alir diye düsünüyorum. Özellikle yaz sezonu dedim cünkü kislik kiyafetler daha cok yer tutuyor Cantalarin yanlarinda ekstra cepleri var. Resimlerdende göreceginiz gibi iki adet cirtcirtli sele üstüne atmak icin ayarli askilari var. Ayriyetten bi aski daha var ama onun da omuza almak icin oldugunu düsünüyorum. Nasil kullanildigini daha tam cözemedim.
Yan cantalarla depo üstü cantanin motovizyon tarafindan takim renkler seklinde gönderilmis olmasi ayriyetten hosuma gitti cünkü depo üstü cantanin siyah-kirmizi gelecegini sanmistim. Böyle tek renk daha iyi oldu.
Yan cantalarla ilgili olarak uzun seyahat yapmayacaklara gerekli oldugunu düsünmüyorum. Ben BMW GS serisi bol cantali motorlara hayran oldugum icin ve sirf bu yüzden bir özentiden dolayi bu cantalari aldim. Sanirim icine gazete tikistirip öyle gezecegim etrafta
Bu asagidakilerde ilerleyen zamanda zincir bakimi icin gerekecek iki ürün.
Gazyagi (4lt 10TL ve Castrol Zincir yagi spreyi 27TL. Daha henüz bunlara gerek kalmadi cünkü motor daha 250km de
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)