Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mart 2012, 02:08
#3561
s.e.c adlı üyeden alıntı
Kesinlikle dişli değişiminden sonra düz yolda son hız değişmez. Ya arkadan rüzgar esecek yada yokuş aşagı olacak anca 10 km belki artar.
Motor ustalarına hakketten şaşıyorum ya yuh diyorum. İnsan biraz işiyle ilgili olsa dişli büyütmeyle hızın artmayacağını bilir.
dişli büyütme ile hız artar fakat dişliyi büyütünce aynı durumda dişli büyültmeden önceki deviri dişli büyülttükten sonrada çevirebiliyorsa. deviri çeviriyorsa sorun yok ama bu motorlarda zor. apache ön dişli 13 lü 14 yaptım tek kişi süper çift kişi rampada karşıdan rüzgar vurunca hiç mi hiç tadı yok. tek kişi düzde hızın aynı olur fakat rüzgar arkadan vurursa ve rampa aşağı gelirse motor daha iyi gider. ama rampalarıda düşünmek gerekli. en iyisi orjinali
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Reklamlar
-
28 Mart 2012, 04:43
#3562
Tamam işte sonuçta hız artmamış oluyor, bende farklı birşey demedim ki, tek kişi dahi olsa düzde aynı hızı görüyorsa hız artmıyor demektir, hatta iki kişide yada rampa ve rüzgarda dahada hız düşeceği için; dişli değişiminde hız artmaz demekle kastım buydu.
Tabikide ön dişli büyüdüğünde aynı devirde orj. dişliye göre hız fazla olur ama motor bu seferde o kadar devir çeviremez. Sonuçta çok greksiz bence.
Hem zaten motor daha hızlı gidebilecek olsa, ya son vites daha uzun tutulurdu yada dişli daha büyük olarak üretilirdi.
-
28 Mart 2012, 09:41
#3563
ben ön dişliyi 16 lık yaptım. kalkıştaki zıplamayı minimuma indirdim. sürat konusunu denemedim lakin anladığım kadarı ile dişli büyüyünce süratte muhakkak bir değişiklik oluyor. s.e.c değişmez demişsiniz lakin mobiletlerde bile bu yönteme başvurup 120 130 km lere çıkabiliyorlar. dişli değişimi muhakkak sürati etkiliyor.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
28 Mart 2012, 16:40
#3564
ortadoğulu değişir tabiki ama ya arkadan rüzgar esecek yada yokuş aşağı olacak anca o zaman artar. motosikletin daha büyük dişli ile aynı deviri çevirebilmesi için motor gücünün artması gerekir. zaten standart gücüyle büyük dişlide daha yüksek hız yapabilecek olsa fabrikadan o şekilde çıkardı buna emin olun.
50 cc lik mopedlerde dişli değiştiriyorlardı ama bir ton işlem yapıyorlardı yok tek segman falan v.s ondan sonra büyük dişli ile hız artıyordu ve genelde bunu yapanlar motosikletin üstüne dümdüz yatarak kapışan tipler. yani rüzgardan az etkileniyor böylece.
gün geliyor orj. dişli ile bile dümdüz yolda 5 ten 4 e atmak zorunda kalıyoruz. motorun gücü yetmiyor en ufak bir rüzgarda
-
29 Mart 2012, 00:27
#3565
Bu motor şu mc x olanmi arkadaşlar yoksa sadece mc mi biri beni lütfen bilgilendirsin
-
29 Mart 2012, 00:41
#3566
-
29 Mart 2012, 03:55
#3567
m.akblack adlı üyeden alıntı
Bu motor şu mc x olanmi arkadaşlar yoksa sadece mc mi biri beni lütfen bilgilendirsin
İlk olarak mc ler çıktı daha sonra arka lastik kalınlaştı, arka fren disk oldu, koltuk biraz daha konforlu hale geldi, jantlar ve ön çamurluk değişti adıda mcx oldu.
Zaten artık mc üretilmiyor mcx üretiliyor sadece. Ben alırken mcx olsa onu alırdım.
-
29 Mart 2012, 09:16
#3568
kkorhann34 adlı üyeden alıntı
Kardeşim yoldan geçerken ara sıra görüyorum senin motosikleti maşallah tertemiz bakıyorsun.Yaptığın değişikliklerde çok şık ve sade olmuş.
Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.
-
29 Mart 2012, 09:45
#3569
arkadaşlar ilk 1000 rodajını nasıl yaptınız ben ilk 500 km 4-5 bin devri geçmedin 500de yağı değiştirdim iyice kastım motoru sınırları zorladım yani max.hız 115 dişliyi sırf bu yüzden değiştirmek istedim şehir dışı gezileri için çok yoruyor biraz daha hızlı olsa bu kadar yormaz
-
29 Mart 2012, 13:39
#3570
sarıdev adlı üyeden alıntı
Kardeşim yoldan geçerken ara sıra görüyorum senin motosikleti maşallah tertemiz bakıyorsun.Yaptığın değişikliklerde çok şık ve sade olmuş.
Çok teşekkür ederim Yücel Abi... Bende seni görüyorum abi ama activa yla yetişemiyorum işte
Abi sana ve forumdaki diğer mc mcx kullanıcılarına sorum var...Benim zincir yolda giderken çok gevşekmiş gibi geliyor ve bu benim içimi rahat ettirmiyor şöyle kaliteli bir zincir önerebilirmisiniz?
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
-
29 Mart 2012, 13:55
#3571
çok güzel olmuş ..bende egzoz korumasını carbon fiber kaplayacaktım ama sökemedim çok sıkışmışş..bi ara kaplayacamm.
size tavsiyem elinizde karbon varsa ön rüzharlıgı da carbon kaplayın çok güzel oluyo..
o cam çok çiziliyo çizilmeyi engellemiş olursunuz..ayrıca o egzoza kapladıgınız ısı ile sekil alıyo..egzoz ısınıca açılma yaptımı ??
---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:47 ----------
kkorhann34 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim Yücel Abi... Bende seni görüyorum abi ama activa yla yetişemiyorum işte
Abi sana ve forumdaki diğer mc mcx kullanıcılarına sorum var...Benim zincir yolda giderken çok gevşekmiş gibi geliyor ve bu benim içimi rahat ettirmiyor şöyle kaliteli bir zincir önerebilirmisiniz?
ayrıca benim zincirde çok gevşiyodu orjinali
gittim bitane O RİNG zincir taktırdım asla gevşeme yok kullanmanı tavsiye ederim.
yanlız biraz pahallı gibi 90 lira gibi bi fiyat
---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:52 ----------
herkes öneriyo bu zinciri kalitesini kanıtlamış bi zincir
-
29 Mart 2012, 15:16
#3572
kkorhann34 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim Yücel Abi... Bende seni görüyorum abi ama activa yla yetişemiyorum işte
Abi sana ve forumdaki diğer mc mcx kullanıcılarına sorum var...Benim zincir yolda giderken çok gevşekmiş gibi geliyor ve bu benim içimi rahat ettirmiyor şöyle kaliteli bir zincir önerebilirmisiniz?
Markasını bilmiyorum ama gaziosmanpaşa Burak motorda taktırdım oringli zinciri 75 tl'ye şimdi çok rahat eskiden haftada bir gerdiriyordum.Orjinal zincir çok kalitesiz.
Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.
-
29 Mart 2012, 17:26
#3573
Bu motor 125cm Lık bı motor Daha 10 qun oLdu aldıqıma en Dıskten ufak ses qeLıyo amortısor Lerı sert Baska da Bırsey yok yanı suan Cok sukur Bır depo benzın 250 km yapıyo.
-
29 Mart 2012, 18:51
#3574
RaKs adlı üyeden alıntı
Bu motor 125cm Lık bı motor Daha 10 qun oLdu aldıqıma en Dıskten ufak ses qeLıyo amortısor Lerı sert Baska da Bırsey yok yanı suan Cok sukur Bır depo benzın 250 km yapıyo.
Amortisörler yeniyken biraz sert olur, 3-4 bin km yapın bakın nasıl yumuşuyor. Kesinlikle hak vereceksiniz. Arka amortisör kesin yumuşar.
-
29 Mart 2012, 23:10
#3575
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
çok güzel olmuş ..bende egzoz korumasını carbon fiber kaplayacaktım ama sökemedim çok sıkışmışş..bi ara kaplayacamm.
size tavsiyem elinizde karbon varsa ön rüzharlıgı da carbon kaplayın çok güzel oluyo..
o cam çok çiziliyo çizilmeyi engellemiş olursunuz..ayrıca o egzoza kapladıgınız ısı ile sekil alıyo..egzoz ısınıca açılma yaptımı ??
http://c1203.hizliresim.com/v/x/3x43v.jpg
http://c1203.hizliresim.com/v/x/3x44b.jpg
---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:47 ----------
ayrıca benim zincirde çok gevşiyodu orjinali
gittim bitane O RİNG zincir taktırdım asla gevşeme yok kullanmanı tavsiye ederim.
yanlız biraz pahallı gibi 90 lira gibi bi fiyat
---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:52 ----------
herkes öneriyo bu zinciri kalitesini kanıtlamış bi zincir
Gerçekten sizin carbonda yakışmış ön cama aslında bende düşünmüştüm ama artık sıra sıra yaparım... Ayrıca kapladığım egzosun üstündeki parça bu zamana kadar ısınmadan dolayı herhangibi sorun yaşatmadı kenarlardan kalkma falan yapmadı... Sizin jant şeridiyle lastik yazılarını baya beğendim birbirine çok uyumlu olmuş...Lastik için olan kalemlerlemi yaptınız yoksa herhangi bir alternatifi varmıdır?...Zincir konusunda hemen hemen herkez aynı marka zinciri öneriyor büyük ihtimal bende dediğiniz zincirden takacağım... Şu öndeki koruma demirini halledeyim ön camada carbon uygulayacağım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
sarıdev adlı üyeden alıntı
Markasını bilmiyorum ama gaziosmanpaşa Burak motorda taktırdım oringli zinciri 75 tl'ye şimdi çok rahat eskiden haftada bir gerdiriyordum.Orjinal zincir çok kalitesiz.
Peki abi bende durumum müsait olunca açık adresini alır bi uğrarım dediğin motorcuya çok teşekkür ederim Yücel abi..
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
-
29 Mart 2012, 23:14
#3576
kkorhann34 adlı üyeden alıntı
Gerçekten sizin carbonda yakışmış ön cama aslında bende düşünmüştüm ama artık sıra sıra yaparım... Ayrıca kapladığım egzosun üstündeki parça bu zamana kadar ısınmadan dolayı herhangibi sorun yaşatmadı kenarlardan kalkma falan yapmadı... Sizin jant şeridiyle lastik yazılarını baya beğendim birbirine çok uyumlu olmuş...Lastik için olan kalemlerlemi yaptınız yoksa herhangi bir alternatifi varmıdır?...Zincir konusunda hemen hemen herkez aynı marka zinciri öneriyor büyük ihtimal bende dediğiniz zincirden takacağım... Şu öndeki koruma demirini halledeyim ön camada carbon uygulayacağım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Peki abi bende durumum müsait olunca açık adresini alır bi uğrarım dediğin motorcuya çok teşekkür ederim Yücel abi..
lastik yazı kalemi ile yaptuım..sizin ön cam düz oldugu için çok kolay olur kaplaması..ve daha güzel durur emin olun...
-
30 Mart 2012, 01:44
#3577
MC X zincir kalınlığı, bakla sayısı, ön dişli ve arka dişli ebatını bilen var mı? ORİNG zincir ve dişlilerin marka olarak kalitelisi hangisi? Alacağım için öğrenmek istiyorum, ilgilenenlere şimdiden teşekkür ederim.
Orhan KÖNİ
-
31 Mart 2012, 01:12
#3578
bende zinciri değiştirmeyi düşünüyorum 3 defa gerdirttim en sonunda teker yuvasından çıkcak galiba gercez diye :D:D:D
Ahmet Orhan adlı üyeden alıntı
MC X zincir kalınlığı, bakla sayısı, ön dişli ve arka dişli ebatını bilen var mı? ORİNG zincir ve dişlilerin marka olarak kalitelisi hangisi? Alacağım için öğrenmek istiyorum, ilgilenenlere şimdiden teşekkür ederim.
motorumu satıp benzin alıcam. %68 vergimi olur ya
-
31 Mart 2012, 16:36
#3579
[IMG][img=http://img1.loadtr.com/k-781759-isimsiz.jpg][/img][/IMG]
arkadaşlar bu motorumuzun ön amartisoru çok uzun abiler bunu az indirme gibi bir şansımız var yaparsak nasl olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
amortisorleri az indirsek bir sakınca olurmu ??Sanki virajlara rahat giremiyorum... Ben bir kaç arkadaşta indir felan dedi,motor tamircileri de indirme dedi , ama indirsem daha şık ve daha yola oturur gibime geliyor yanlış mı düşünüyorum ?
-
01 Nisan 2012, 01:03
#3580
kadir_6660 adlı üyeden alıntı
http://<a href="http://www.loadtr.co...imsiz.jpg]</a>[/url]
arkadaşlar bu motorumuzun ön amartisoru çok uzun abiler bunu az indirme gibi bir şansımız var yaparsak nasl olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
amortisorleri az indirsek bir sakınca olurmu ??Sanki virajlara rahat giremiyorum... Ben bir kaç arkadaşta indir felan dedi,motor tamircileri de indirme dedi , ama indirsem daha şık ve daha yola oturur gibime geliyor yanlış mı düşünüyorum ?
Bende sözlümün rahat kullanabilmesi için düşüreceğim ustamla konuştum 7 cm düşerebiliyoruz ama dedi 5 cm idealdir bakalım hala düşünüyorum eğer yaparsam burdan size tecrübelerimi yazarım..
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)