Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3301
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    göksel aklında olsun driftlerin aynalarıda oluyor bizim motorlara hem tasarımı daha hoş.

    arkadaşlar fotoğrafla anlatmam çok zor olur daha doğrusu ben beceremem ama video çekerek anlatayım buraya video ekleyebiliyormuyuz ? eğer buraya ekleyenmiyorsa youtube a ekler buraya link atarım. bugün ve önümüzdeki 2-3 gün burda yağmur var ve kapalı garajım olmadığı için hava düzeldiğinde çekerim eklerim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3302

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 150 MC
    2 aydır motoru çalıştırmıyordum bugün bi çalıştırayım dedim. akşam 7 olduğundan hava baya soğumuştu. el marşıyla 2 kez denedim çalışmadı ama ayak marşı daha ilk basmamda affetmedi hemen çalıştı.20 dakika kadar çalıştırdım
    "[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.

  3. #3303
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı kolcay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 aydır motoru çalıştırmıyordum bugün bi çalıştırayım dedim. akşam 7 olduğundan hava baya soğumuştu. el marşıyla 2 kez denedim çalışmadı ama ayak marşı daha ilk basmamda affetmedi hemen çalıştı.20 dakika kadar çalıştırdım
    vallahi helal olsun. benim motor 15 dakika yatsa 15 dakikadan önce çalışmıyor. ayak marşını yalama edecen ki çalışsın

  4. #3304

    Üyelik
    05 Temmuz 2006
    Şehir
    dağ deniz kulübem
    Motosikleti
    RaMiZ 100 karacay&Mondi Macit 150
    Alıntı atiturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Frenleme konusunda s.e.c arkadasimiz zaten söylenmesi gerekeni söylemis. Ön fren %70 arka fren %30 diye bende bi ekleme yapayim. Zeminin frenlemede büyük önemi oldugunuda belirtmek isterim.
    Sabahlari jikleye ragmen motorlari stop eden arkadaslara söyleyebilecegim tek sey subap ayarlariniza baktiriniz. Muhtemelen motorunuz rodaj dönemindeyken zorlamissiniz. Kesinlikle karbüratörün hava ayariyla oynatmayin. Baktiracaginiz tek yer subaplardir. Bende bi dönem ayni sikintilari yasadim. Servisinize bu konuda güvenmiyorsaniz isi bile bir motor tamircisine subaplarinizi yaptiriniz hem motorunuzun gidisinin düzeldigini hemde sabahlari stop etme sorununuz kalkacaktir. Herkese selamlar...
    abi ergun ustaya götürdüm subab ayarı yaptık karbüratör ayarı yine aynı ne yaptıysam olmadı il çalıştırmada hep aynı sorun
    [COLOR="Blue"][B][I]Bize motorsiklet tamirini öğreten ayda 5 dolara çalışıp günde 3 öğün prinç yiyen çinlilere kucak dolu teşekürler...:bounce:[/I][/B][/COLOR]

  5. #3305
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    Alıntı libyali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi ergun ustaya götürdüm subab ayarı yaptık karbüratör ayarı yine aynı ne yaptıysam olmadı il çalıştırmada hep aynı sorun
    Kardes, jikleyi (dogru) kullaniyor musun? Ergün usta aslinda iyi bilir bu sorunu. Ben sahsen bu kis hic jikle kullanmadan calistiriyorum motoru. Bende ilk zamanlar vardi bu sorun. Dedigim gibi rodaj daha bitmeden motorla uzun yolda dip gaz gidiyordum.Bu sebeple subaplardan bir tanesini uzatmisim.Böyle tabir ediyorlar. Yapismis yani böyle birseyler. Subaplari ayar yaptirinca sorun ortadan tamamen kalkti.

  6. #3306

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    mrb öncelikle doğru yere yazıyormuyum bilmiyorum hatalıysam kusura bakmayın daha yeniyim sitede. sizden şöyle bir yardım istiyorum. daha önce kısa süre motor kullandım yamaha R1... şimdi kendime bir motor alıp trafik çilesinden kurtulmak(ki istanbul da yaşadığımdan bu önemli) ve motor özlemimi bitirmek istiyorum. tarif biraz garip gelebilir ama kalın lastikli olması ilk tercihim ve bu noktada ne önerirsiniz?

  7. #3307
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    yamaha r1 kullandın ve tavsiye mi bekliyorsun? neye göre tavsiye edeceğiz? bütçen nedir, kullanım amacın nedir? yazdığın başlık mondial mc 150 modelin başlığı. şehir içinde gezmeye, arada uzun yola gitmeye çok elverişli, hesaplı, güçlü ve de dikkat çekici bir motor. şuan sıfır mcx 150'lerin fiyatı 3160 tl. arka lastik kalınlığı 110/90

  8. #3308

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    çok iyi anlamadığım için bir öneri ve tavsiye istemiştim. arada uzun yola gidicem bunbun için sormuştum. bütçem en çok 12000. tavsiyeniz için teşekkürler.dediğim gibi çok hakim olduğum konu olmadığından soruyuda eksik ve anlaşılmaz sordum sanırım kusura bakmayın. teşekkürler.

  9. #3309
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    12 bin tl güzel para, güzel motorlar alınabilir. bu durumda kararını motordan beklentilerine göre (hız, oturuş pozisyonu, gidilecek yollar) netleştirmen gerek. öncelikle hangi tip motor istediğine karar vermelisin. şayet benim 12 bin tl param olsaydı, hiç düşünmeden ikinci el gv650 alırdım. diğer bir hayalim ise derbi gpr125.

  10. #3310

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    açıkçası istanbul trafiğinde evden işe işten eve gidip gelicem. hız önemli ama çünkü şehir dışınada çıkıcam. güvenli olmalı gösterişli olsun azcıkta istiyorum. çok şiey istemiş gibiyim bayan olarak hız önemliki motor kullananlara bakış açısı belli aradan kaçabiliym.

  11. #3311
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    yok aslında motordan beklediklerin oldukça makul şeyler. işin şekil boyutu da kolay, racing motorların çoğu gösterişli zaten. asıl mesele performans. istanbul için de 250cc ve üzeri motorlar bence uygun. sınırları zorlamak istiyorum dersen 600lüklere de bakabilirsin ama bence 600lük hız motoruna hiç gerek yok

  12. #3312

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    aslında sınırları zorlama gibi düşüncem yok değil.250 cc yeterli ise onlarda makul ozaman benim için. ama sınırları zorlanmak deyince 600lüklerede bir göz atıyım ben teşekkürler:D

  13. #3313

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı hulya_ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında sınırları zorlama gibi düşüncem yok değil.250 cc yeterli ise onlarda makul ozaman benim için. ama sınırları zorlanmak deyince 600lüklerede bir göz atıyım ben teşekkürler:D
    Ben senin yerinde olsam istanbul trafiğinde 600 cc motor almazdım. Çünkü sürekli dur kalk şehir için manevralar vs. ve en önemlisi 600 cc makine şehir içinde biraz fazla benzin yakıyor masrafa ne gerek var

    Bence al bir tane cbr 250 dediğin gibi gösterişli makina, şehir içinde zorluk yaşamassın yakıt tüketimi iyi (enjeksiyonlu) performansıda sınıfına göre gayet iyi.

  14. #3314

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    sanırım bu noktada tecrübeli olan sizlertin tavsiyesiyle 250 lik alıyorum. en başta dediğim gibi pek konuya hakim olamadığımdan tavsiyeler önemliydi. teşekkürler

  15. #3315
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    600 lük motor zaten ciddi tecrübe ister. yani ilk kez motor kullanan bir insan bile belki 600 lük kullanır, o sorun değil ama esas sorun sürekli kullanımda, virajlarda, ıslak zeminde başlar. mesela viraj içinde yanlış vitesle girip gazı bıraksanız küçük cc lere göre daha fazla kompresyona biner ve 250 likler kadar affedici olmaz. yada bir an boşluğunuza gelip gazı fazla açsanız zemin iyi değilse arka taraf gezinir. hele ki birde ıslakta ve virajdaysanız asvalta tekerlekler yerine siz temas edersiniz

    windys150 arkadaşında dediği gibi cbr 250r süper bir seçim. hem performans olarakta bir çok 2.0 atmosferik motorlu arabalardan daha iyi hızlanan bir motosiklet. kalitesi zaten hiç şüphe uyandırmasın

  16. #3316

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    teşekkür ederim birkaç tane buldum cbr250 birinde karar kılıp alıcam umarım bu hafta içinde 600 lükmü baksam derken bir ara 125 lere baktığımı gördüm. en iyisi dahada karar değiştirmeden cbr250 lerden birini seçmem olucak yoksa 125 le 250 arasında kalıcam gibi duruyor.

  17. #3317
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    cbr 125 de güzel motor ancak istanbul için yetersiz kalabilir. sonuçta istanbulda ilçeden ilçeye gitmek için çevreyoluna girmen gerekiyor, 125lik makine otoyollardaki magandalar yüzünden sıkıntı yaratabiliyor bazen, özellikle de sollamalarda. sana en uygun olanı cbr 250r bence. ister trafikte dur kalk yap, ister otoyolda gazla. sonuçta belki 200 basamazsın ama doğanların şahinlerin arkasından nal da toplamazsın benim gibi 600'lük makine diğer arkadaşların dediği gibi istanbul trafiğinde yorucu ve masraflı olacaktır, hiç gerek yok o yüzden sen al 250 cc motoru keyfine bak.

  18. #3318

    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    tamam son nokta konmuş oldu hem kaçabiliyim hemde daha az masraf noktasında cbr250 de karar kıldım sayenizde 3 tane seçenek kaldı 250 için birini alıyorum salı günü. herşey için teşekkürler bunları söylemeseniz gerçekten kararsız kalırdım. artık ne alıcağım konusunda netim

  19. #3319
    sulokurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul Şişli
    Motosikleti
    Mondial MCX
    Slm arkadaşlar enfazla 4000 km de MCX im var 15-20 defa orta sehpayı kullandım genelde yan sehpayı kullanıyorum. orta sehpay aldıgımda sehpa cok geriye doğru kayıyor, tekerlekler yerden yükselmiyor servis e götürdüm ayarlanmaz değişmesi lazım dedi bu tarz bir sorun yaşayan .oldumu

  20. #3320

    Üyelik
    06 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    Honda XL 200< Mondial 150 MC RoadRacer
    ben de yok öyle bi sorun sadece ilk aldığımda farketmediğimden dolayı akü suyu damladı motor blogu (ön dişliyi kapatan parça) yan sehpa ve orta sehpada hoş olmayan paslar var nokta nokta namlunun karıncalanmış hali gibi :/
    [B][COLOR="Red"]Roadracer 150 MC[/COLOR][/B]


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)