Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Aralık 2011, 00:47
#3121
arkadaşlar tekrardan merhaba. bugün motoruma kavuştum ve daha önce vitesli motor sürmemiş biri olarak izmirde epey yol katettim. aklım çıktı bazı yerlerde o da ayrı tabii. neyse ki birkaç vites problemi, birkaç küçük arka teker kaydırmadan sonra sorunsuzca bucaya vardım.
şuan için yaşadığım tek sıkıntı motoru arka sehpaya oturtabilmek. gerçekten zorlanıyorum. 4-5 denemede anca oturtuyorum. o sırada çektiğim çile + rezillik de cabası. bir de daha yeniyim tabi motoru çalıştırdım binmeden, hafif meyilliydi yol, sehpayı kapatıp bineyim dedim, motor baktım gıdım gıdım öteki tarafa yatıyo, tutsan tutulmuyo gavur ölüsü gibi mübarek. tam yatmak üzereydi ki kuzenim diğer taraftan farketti ve tuttu. allahtan bir şey olmadı :D tabi yarın kendi şehrime gittiğimde kim tutacak bilmiyorum :D yok mudur bu bu ayaklığı açmanın kolay bir yolu? ben mi güçsüzüm, motor fazla mı ağır, yoksa teknik mi bilmiyorum? yardımcı olursanız sevinirim.
Reklamlar
-
15 Aralık 2011, 00:59
#3122
gokseltoprak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tekrardan merhaba. bugün motoruma kavuştum ve daha önce vitesli motor sürmemiş biri olarak izmirde epey yol katettim. aklım çıktı bazı yerlerde o da ayrı tabii. neyse ki birkaç vites problemi, birkaç küçük arka teker kaydırmadan sonra sorunsuzca bucaya vardım.
şuan için yaşadığım tek sıkıntı motoru arka sehpaya oturtabilmek. gerçekten zorlanıyorum. 4-5 denemede anca oturtuyorum. o sırada çektiğim çile + rezillik de cabası. bir de daha yeniyim tabi motoru çalıştırdım binmeden, hafif meyilliydi yol, sehpayı kapatıp bineyim dedim, motor baktım gıdım gıdım öteki tarafa yatıyo, tutsan tutulmuyo gavur ölüsü gibi mübarek. tam yatmak üzereydi ki kuzenim diğer taraftan farketti ve tuttu. allahtan bir şey olmadı :D tabi yarın kendi şehrime gittiğimde kim tutacak bilmiyorum :D yok mudur bu bu ayaklığı açmanın kolay bir yolu? ben mi güçsüzüm, motor fazla mı ağır, yoksa teknik mi bilmiyorum? yardımcı olursanız sevinirim.
önclikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.biraz denemeden sonra alışırsın.bende başta zorlanmıştım.bir elinle direksiyonu tutarken diğer elinlede artçının ayaklarını koyduğu yerden tut havaya kaldırırken motoru geriye çek tabi ayağınlada ayaklığı tutacaksın
"[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.
-
15 Aralık 2011, 02:01
#3123
hayırlı olsun
-
15 Aralık 2011, 02:23
#3124
gokseltoprak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tekrardan merhaba. bugün motoruma kavuştum ve daha önce vitesli motor sürmemiş biri olarak izmirde epey yol katettim. aklım çıktı bazı yerlerde o da ayrı tabii. neyse ki birkaç vites problemi, birkaç küçük arka teker kaydırmadan sonra sorunsuzca bucaya vardım.
şuan için yaşadığım tek sıkıntı motoru arka sehpaya oturtabilmek. gerçekten zorlanıyorum. 4-5 denemede anca oturtuyorum. o sırada çektiğim çile + rezillik de cabası. bir de daha yeniyim tabi motoru çalıştırdım binmeden, hafif meyilliydi yol, sehpayı kapatıp bineyim dedim, motor baktım gıdım gıdım öteki tarafa yatıyo, tutsan tutulmuyo gavur ölüsü gibi mübarek. tam yatmak üzereydi ki kuzenim diğer taraftan farketti ve tuttu. allahtan bir şey olmadı :D tabi yarın kendi şehrime gittiğimde kim tutacak bilmiyorum :D yok mudur bu bu ayaklığı açmanın kolay bir yolu? ben mi güçsüzüm, motor fazla mı ağır, yoksa teknik mi bilmiyorum? yardımcı olursanız sevinirim.
motosıkletın sol tarafına gec sol elinle direksıyonu tut sağ ayağınla ayaklığa sıkıca yere bas ve dur sonra sağ elinle arka bagaj demirin varsa onu yoksa tekerın üstünde u şeklinde demır var onu tut şimdi sol elin denge için sağ ayağın teknık kuvvet için sağ elinde kuvvetlice gerıye cekmek için kullan işlem tamam
şimdi motosıkletın sephada onu indirmemiz lazım bu sefer sol el aynı yerde sağ el aynı yerde ama sağ ayak yerıne sol ayağını motosıkletın sephasının altına takoz koyar gıbı yada celme takar gıbı koyacaksın ve ileri ittireceksın bu sefer sol elın denge sağ elın ise motosıkletın sağ tarafa düşmesını önlemek için işe yarayacak ok cok zor sayılmaz
-
15 Aralık 2011, 03:57
#3125
hepinize çok teşekkür ederim. sizlerin sayesinde aldım motoru, umarım ilerleyen zamanlarda bu sorunları aşıp motordan keyif almaya başlarım
-
15 Aralık 2011, 18:25
#3126
bugün izmirden muğlaya tam 260 kmye yakın yol yaptım. motorda tık yok, ortalama 80-90 km hızla geldim, bazı yerlerde de 115'e kadar çıktım. daha fazlasını zorladım ama görmedi motor :D rampalarda çekişi çok kuvvetli, kolay kolay vites küçültmeniz gerekmiyor. rampa yukarı bile kaçla giderseniz gidin, gazı verince motor ivme kazanıyor bu olay çok hoşuma gitti. ayrıca yaklaşık olarak 180 km'de 23 tl yaktı.
-
15 Aralık 2011, 19:11
#3127
göksel ben yazın kaynar sıcaklarda acil işim oldugu icin sürekli 100-110 km süratle izmirden canakkaleye 1 gun icinde gidip geldim 600 km civari yaptim yine tik demedi.
zaten 115 i her zaman gecmiyo ama ben 2-3 kere 132 gordum o da ruzgar arkamdan estigi icin, yani senin motorda olsa o da yapardi o yolda.
bizim motorlarin torku iyi oldugu icin yokuslarda her viteste iyi ama üst devirleri gucsuz oldgu icin son hizi cok iyi degil
-
15 Aralık 2011, 21:14
#3128
gokseltoprak adlı üyeden alıntı
bugün izmirden muğlaya tam 260 kmye yakın yol yaptım. motorda tık yok, ortalama 80-90 km hızla geldim, bazı yerlerde de 115'e kadar çıktım. daha fazlasını zorladım ama görmedi motor :D rampalarda çekişi çok kuvvetli, kolay kolay vites küçültmeniz gerekmiyor. rampa yukarı bile kaçla giderseniz gidin, gazı verince motor ivme kazanıyor bu olay çok hoşuma gitti. ayrıca yaklaşık olarak 180 km'de 23 tl yaktı.
rodajdaki motora bence fazla yüklenme.birde imkanın varsa bujiyi kaliteli bişeyle değiştir
"[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.
-
16 Aralık 2011, 02:35
#3129
kolcay adlı üyeden alıntı
rodajdaki motora bence fazla yüklenme.birde imkanın varsa bujiyi kaliteli bişeyle değiştir
2500 km'de şuan hocam, aldığımda 2200'de falandı. motorun en güzel zamanında denk geldi anlayacağınız yeni olduğum için tabi bende sorun falan bitmiyor. e başka kimsede soru sormadığından meydanı boş bulup yazıyorum. motoru marşa 1-2 saniye kadar basıp hemen ardından gaz vererek çalıştırabiliyorum, tabi ısınana kadar da ufak ufak gaz vermem gerekiyor, gazı kesince stop ediyor. bu sizde de böyle mi? jikle ile çalıştırsam da gaz vermem gerekir mi? rölantide kendi kendine ısınsın istiyorum.
-
16 Aralık 2011, 02:57
#3130
gokseltoprak adlı üyeden alıntı
2500 km'de şuan hocam, aldığımda 2200'de falandı. motorun en güzel zamanında denk geldi anlayacağınız
yeni olduğum için tabi bende sorun falan bitmiyor. e başka kimsede soru sormadığından meydanı boş bulup yazıyorum. motoru marşa 1-2 saniye kadar basıp hemen ardından gaz vererek çalıştırabiliyorum, tabi ısınana kadar da ufak ufak gaz vermem gerekiyor, gazı kesince stop ediyor. bu sizde de böyle mi? jikle ile çalıştırsam da gaz vermem gerekir mi? rölantide kendi kendine ısınsın istiyorum.
ben sıfır sanmıştım.havalar soğuk jigle ile çalıştırsan iyi olur tabi.
"[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.
-
16 Aralık 2011, 03:10
#3131
ben hep jiklesız calıştırıyorum ama tabı ist. da havalar daha henüz sıcak sayılır
-
16 Aralık 2011, 12:12
#3132
aydınlatma konusunda bişeyler yapan kimse var mı? çok yetersiz değil mi sizcede farı.
-
16 Aralık 2011, 19:47
#3133
ARKADAŞIM BEN YENİ ALDIM.GAYET GÜZEL Bİ MOTOR TİTREŞİM YOK NEREDEYSE VERDİĞİ DEĞERLERİ KARŞILIYOR TAVSİYE EDERİM BENDE ALIRKEN TERDDÜTTE KALMIŞTIM AMA DEYDİ DOĞRUSU NEREYE GİTSE KENDİNE BAKTIRIYOR YANİ
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
ÇOK ÇOK İYİ İNSAN DEBRİYAJI BIRAKMAYA ÇEKİNİYOR
-
18 Aralık 2011, 06:29
#3134
hiç çekinme debriyajı bırakmazsan valla şurdan şuraya gidemezsın
-
19 Aralık 2011, 04:42
#3135
evet sol amortisörü tutan civata yolda giderken takk diye kırıldı somunun ordan 2 saat önce asfallata düşerken çıkardığı sesi duydum hemen durup yolda aradım bide baktım civata
motora baktım eksiklik nerde diye amortisör vidasıymış......
böyle ufak tefek şeyle benim canımı çok sıkıyor arkadaşlar ya :(
[B][COLOR="Red"]Roadracer 150 MC[/COLOR][/B]
-
19 Aralık 2011, 06:51
#3136
civata nasıl kırılır ya? yuh... kırılan civata çıkarılabilecek konumdadır inşallah. yoksa kaynakla başka bida kaynak etmeniz gerekebilir.
-
19 Aralık 2011, 17:31
#3137
malesef kırılan vida selenin altında sabit büyük ihtimal kaynak olucak en sevmediğim işlerden biri
[B][COLOR="Red"]Roadracer 150 MC[/COLOR][/B]
-
19 Aralık 2011, 18:42
#3138
geçmiş olsun :( nasıl yani vidanın ucu kırılıp diğer dişlili olan kısmı içeride mi kalmış ?
-
20 Aralık 2011, 01:28
#3139
ulen dün akşam da bir sey düştü sesi cıktı umursamadım .Yarın ilk işim vidaları kontrol etmek olacak
-
20 Aralık 2011, 05:45
#3140
bugün vidaya baktım sabit değilmiş enteresan bi şey burda tarif edemem :D hemen yerine geçici bi süreliğine 10-11 civata ve somun ayarladım
[B][COLOR="Red"]Roadracer 150 MC[/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)