tamam neden kzıyorsunuz kı bız cın malı demedıkkı cınlile topluyor dedık cunkı cınde ıscılık bedava ....ama bızımkıler orjınal cın..
dırek cınde cınlı muhendısler gözetiminde uretılıyor)
tamam neden kzıyorsunuz kı bız cın malı demedıkkı cınlile topluyor dedık cunkı cınde ıscılık bedava ....ama bızımkıler orjınal cın..
dırek cınde cınlı muhendısler gözetiminde uretılıyor)
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
Walla arkadaşlar.Bence bu kıyas olayını bırakalım..Bizim Mc miz Canavar Gelin bunun yakıtını düşürmek için bişeler yapmaya çalışalım..Bence Tek sorun bu...Bugün 2 kişi full yük ile 120 km yi gördüm...150cclik motordan da daha da fazla bişe beklemeyelim...Hız istioyrsanız arka dişliyi küçültün istediğiniz hıza ulaşsın Mc..Ben tavsiye etmem o ayrı konu..Önemli olan Tork dur...5.vitessde bile kafasını dikiyor bu makina...Yeni alacaklara duyrulur...Saygılar
vakumlu karburatör takmadıktan sonra yakıtın düşmesini unutun ayrıca iridyum buji secenegini bir dahaki buji degişiminde kullanacagım 30000 km bir daha buji degiştirmeyecegim
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Made in China, yazisini özellikle cektigim dogrudur. Ama sahsi fikrim Cinlilerde o yaziyi özellikle oraya o kadar büyük yapistirmis diye düsünmekten kendimi alikoyamadim.
Artik karsilastirma yapilmamasi konusunda bende hem fikirim, ama bazi arkadaslar hoslaniyor böyle seylerden.
Ayrica sizinle bir duyumumu daha paylasmak istiyorum. Bir rivayete göre MC MR motorlari degil 162cc (ruhsatta yazdigi gibi) 178cc oldugu rivayetleri var. Sanirim yakit tüketiminin de bu denli olmasinin sebebi bu olabilir. Buna benzer duyumlari olan varsa paylasirlarsa sevinirim.
Sayet motorun hacmi 178cc ise gercekten 120km/h son hiz az bence
dün yanıma mc si olan bir arkadaş geldi ....benim motoru görmüş özelden msj atmış bende gel motorları tanıştıralım dedim....kendisinden rica ettim bi tur attım benim motordaki ıslık sesi onda yoktu alt devirlerde hafif tıkanma da yoktu...yani benim bi doktora gitmem gerekmiyormuş onu öğrendim... bu işin sonundan ne çıkacak bakalım ...
atillanın ybr - mc kıyaslamasına gelince, önceden benim cbf 250 vardı 1 yıl kullandım yani bu motorun en sevdiğim yanı neredeyse onun gibi çevik desem çok abartmış olmam sanırım... titreşimde kabul edilebilir derecede az vites göstergesi çok kullanışlı önemli bir ayrıntı...
sağlamlıkta ise 5000 km yi görmüş atilla var ... ayrıca MC yi bu topic te yazmış bir kurye ark. daha var...
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
Burada tartışma yapacak değilim ben kullandığım makina hakkında konuşuyorum.kanuni enduro istanbulda toplanan bir makina yerli marka parçaları var.çin lastikleride var ama fiyatına bir gir bak istersen sebebi bu satmamın çakma enduro dediğin makinayı kullandınmı??? kullanana sor bakalım nasıl makina kullanıcılarına bak kaç senelik motorcular???????parasına bak 2.el fiyatlarına bak servis ustalarına kanuninin en güzel dayanıklı motorunu sor.memnundum fakat iş parça fiyatlarına gelince satmak zorunda kaldım arka tekeri ya yurt dışından getircen aynı ölçüde yada orjinalini alcak ne yan sanayi var nede küçücük bir parça uyduramıyorsun.örnek arka teker dış 300 tl)isteyen siteden fiyatlarına bakar kuralkan netten hatta fren balatasına kadar.2007 cbf 3600 12 taksitken kanuni 3800 tl tl 6 taksitten fazla yapmıyordu.ybr 3,5 falandı.mondial o kullanıcılarını bıktıran arıza makinası 150 crosuda2600.tl idi.parça fiyatları yüzünden sattım.şimdi mr ile devam.bakalım nasıl olacak.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------
evet yakıt olayı için karbüratör gaz ayarını biraz kısarak bir şeyler denemek lazım.çünkü ben sürekli motorun üstündeyim yaz kış yamur çamur dinlemeden devam ederim.yakıt fiyatlarıda malum.kendini amorti etsin motor)
evet arkadşlar size bir tiyo daha az zahmettli hem tasaruf hem de performas olur diye tahmin ediyorum bu hava filitresinin üserine havayı daha rahat geçirecek bir ince sünger geçirip deneyin eski sıkı dokulu olanını çıkarın deneyen arkadaşlar olusa sonuçların dan haberdar olaalım
evet 150 mc nin yeni modeli 150mcX hakkında bilgisi olan varmı?
Orange Devil:flower::flower:
Duymadim görmedim. Ama sanki X ibaresi ile bi enduro yada cross habercisi gibi sanki..
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.
siz nasıl 120 de kaldınız?
ayrıca göstergelerimiz aynı mc nın sadece siyah tabanlı bizim ki sarı.
ayrıca araç km leriyle de kalibre edildi km ler yani sapma yada yanlış gösterme yok
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
deşme abi yaramı ya gerçi daha 900 km deyim son hız inişte 130 gördüm artık 2000 e doğru sibob ayarından sonra değişirmi bilmem..ama bu konu beni mc den soğutuyo bazan keşke mh alsaydım diyorum 2 si yanyanaydı bunun motor hacmi büyük olduğu için mc aldım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------
vala ben 110 u düzde hemen yaslıyorum ama sonra ağırlaşıyo gerçi 103 kg 1.75 boyunda olmamın bayabi dezavantajı olduğunu düşünüyorum ati abi senin boy kg kaçtı? bide sibob ayarından sonra fark oldumu hızda?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------
bi forumda okudum abi fuara çıkmış arka lastik kalınlaşmış arka disk fren olmuş bikaç değişiklik daha varmış renk kırmızı diyolardı facedeki grup haricinde bikaç yerde daha yazıyodu inş acele etmemişizdir almakla MC'yi
Orange Devil:flower::flower:
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)