Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2011, 23:05
#2081
atiturhan adlı üyeden alıntı
isak kardesim ben senin arkandayim. Calismalarindan ötürü desteliyorum seni. Bende senin gibi düsünüyorum. Daha iyi olabilecekse neden olmasin. Olumlu olursa zaman icinde bende yapabilirim bu tarz calismalar. Merakla takip edecegim calismalarini.
slm bugün denemelerimi yapıyorum birazdandeneme sürüşü yapacagım hava filitresini takmadan deneyecegim
karbiratörün ağzına deney için bir boru takıp toz girmesin diye bez bağlayıp öyle çalıştırıyorum yarın bu şekilde 60 km yola gidecegim ve sorunsuz çalışırsa ve yakıtta bir tasaruf olursa bu şekilde kulanacagım ve otamatik jiklesini de denedim harika oldu kontak çıkışından 12 volt alıp denedim 2 dakka civarı rölentisi yöksek şekilde çalışıyor sonra rölentiye düşüyor jile sistemi gayet güzel oldu buşekilde olması na karaverdigim de hava filitresinin rotumu uzun geliyor bu sisteme uydurmak için ucunda 4 cm kesmsk gerekiyor
Reklamlar
-
13 Mayıs 2011, 23:30
#2082
sizde de var mı hızınızı 60 km den aşağıya düşürmeden önce elleri bırakınca benim gidon sağa sola hafif yalpalıyor hız düştükçe düzeliyor kafama takıldı nedir nedendir
bide bu akü suyunun zarar verdiği metal kısımlara ne yapabiliriz eski haline getirmek için..
-
13 Mayıs 2011, 23:37
#2083
brein_box adlı üyeden alıntı
sizde de var mı hızınızı 60 km den aşağıya düşürmeden önce elleri bırakınca benim gidon sağa sola hafif yalpalıyor hız düştükçe düzeliyor kafama takıldı nedir nedendir
bide bu akü suyunun zarar verdiği metal kısımlara ne yapabiliriz eski haline getirmek için..
sprey astar ve boya işini görür sanırım tabi aramızda bu işi daha iyi bilenlerde yardımcı olurlar ben o kadar boyadan anlamamda
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
13 Mayıs 2011, 23:58
#2084
brein_box adlı üyeden alıntı
sizde de var mı hızınızı 60 km den aşağıya düşürmeden önce elleri bırakınca benim gidon sağa sola hafif yalpalıyor hız düştükçe düzeliyor kafama takıldı nedir nedendir
bide bu akü suyunun zarar verdiği metal kısımlara ne yapabiliriz eski haline getirmek için..
motor ince ve yüksek ondan oluyor.
-
14 Mayıs 2011, 00:00
#2085
brein_box adlı üyeden alıntı
sizde de var mı hızınızı 60 km den aşağıya düşürmeden önce elleri bırakınca benim gidon sağa sola hafif yalpalıyor hız düştükçe düzeliyor kafama takıldı nedir nedendir
bide bu akü suyunun zarar verdiği metal kısımlara ne yapabiliriz eski haline getirmek için..
o motorun ön tarafındaki hafiflikten kaynaklanıyor benim cup ta aynısını yapıodu 60 la bırakınca elleri direksiyon dans ediodu ön doğru ağırlık werince düzeliodu
akü konusundada eğer blok üzerine gldiyse bnde olduğu gbi ona yapacak bişe yok bildiğim sonuçta o kdar ısıya maruz kalıyo ama diğer kısımlaar gldiyse zımpara çekip yeniden boyanabilir
Orange Devil:flower::flower:
-
14 Mayıs 2011, 00:10
#2086
bugrahan55 adlı üyeden alıntı
o motorun ön tarafındaki hafiflikten kaynaklanıyor benim cup ta aynısını yapıodu 60 la bırakınca elleri direksiyon dans ediodu ön doğru ağırlık werince düzeliodu
akü konusundada eğer blok üzerine gldiyse bnde olduğu gbi ona yapacak bişe yok bildiğim sonuçta o kdar ısıya maruz kalıyo ama diğer kısımlaar gldiyse zımpara çekip yeniden boyanabilir
eğer kabortaya felan geldiyse garantiyle değiştirebilirsiniz.
-
14 Mayıs 2011, 01:38
#2087
o dediğiniz 60 km. hızla olan yalpalama bende hiç yok 40-60-80 hatta 100 km de bile ellerimi bırakırım bazen hiç öyle bi sorunla karşılaşmadım tek bindiğimde de artçı ile beraber bindiğimde de...onu bence araştırmalısınız bi dengesizlik olabilir yani eşit ağırlık dışı birşey mesela...
-
14 Mayıs 2011, 06:50
#2088
inzell adlı üyeden alıntı
Bugün yavaş kullanıyordum gerçi, benzin yedeğe düşmüştü.
Merhabalar, arkadaşım birşey soracaktım bende 3 hafta oldu MCyi alalı cok Memnunum herkes gibi...yedek depo ile kac Km gider bu Motor sen biliyormusun?? birde ilk bakım icin 500 ile 1000 Km arası gelirsen yeter dediler dogrumu? Rodaj kac Km ye kadar 2000 yetermi...cok Teşekkürler...bu ara memnun oldum ben Muzaffer
-
14 Mayıs 2011, 11:18
#2089
yedek depo 40 km gibi düşünebilirsin
500 kmde yag degiştir 1000 de bakımını yaptır ve muhakkat net üzerinden formu girsin
evet rodaj 2000 km ama ben hiç dikkat etmedim normal kullandım
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
14 Mayıs 2011, 18:27
#2090
evet arkadaşlar bugün karbiratörümü tam olarak denedim ve 60 km de 1.3 benzin yaktı acılardan kara köye gittim geldim yerine göre 100 km hızla yerine göre yavaş neticesin de şehir içi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:25 ----------
ya benim bilgisayarın bazen tuşları basmıyor eksik yazı çıkıyor ortaya avcılar demek istemiştim
-
14 Mayıs 2011, 19:10
#2091
isak adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar bugün karbiratörümü tam olarak denedim ve 60 km de 1.3 benzin yaktı acılardan kara köye gittim geldim yerine göre 100 km hızla yerine göre yavaş neticesin de şehir içi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:25 ----------
ya benim bilgisayarın bazen tuşları basmıyor eksik yazı çıkıyor ortaya avcılar demek istemiştim
buyuk bır fark cok ıyı olmus
-
14 Mayıs 2011, 20:50
#2092
@ yapiressami, sabah ilk calistira da bi sikintin oluyor mu?
Üstanin karbüratörünü temizlemesini anlamis degilim. 5000km yol yaptim temizleme yapma geregi duymadim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:39 ----------
isak adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar bugün karbiratörümü tam olarak denedim ve 60 km de 1.3 benzin yaktı acılardan kara köye gittim geldim yerine göre 100 km hızla yerine göre yavaş neticesin de şehir içi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:25 ----------
ya benim bilgisayarın bazen tuşları basmıyor eksik yazı çıkıyor ortaya avcılar demek istemiştim
isak, senden daha kapsamli ölcümler bekliyorum. Yani son hiz+agresif kullanim ölcümü+ sakin kullanim ölcümü.. vs.vs.
-
15 Mayıs 2011, 00:18
#2093
atiturhan adlı üyeden alıntı
@ yapiressami, sabah ilk calistira da bi sikintin oluyor mu?
Üstanin karbüratörünü temizlemesini anlamis degilim. 5000km yol yaptim temizleme yapma geregi duymadim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:39 ----------
isak, senden daha kapsamli ölcümler bekliyorum. Yani son hiz+agresif kullanim ölcümü+ sakin kullanim ölcümü.. vs.vs.
slm ben normal bu şekilde işe gidiş gelişte kullanıyorum 100 km 3,3 yakıyo bir kaç sefer denedim genelde ortalama aynı çıkıyo bu karbürötörün eski tipten 2 farklı dez avantajı var biri daha öncedende dediğim gibi motorun hava emişine orantılı benzine yol vermesinden dolayı eskiye oranla yüzde on gaz tepkisi biraz daha az bu normal bi durum ikincisi ise bu hava vakumlu karbürötörlerde son hız denemeleri iyi sayılmaz gaz pistonu dediğimiz vakum lastiğini aşırı hava basıncından dolayı bazen yırtılabiliyor hız olarakda bakarsak benim motor son nefesinde 120 ile 125 km arası hız yapıyordu eski sistemde zaten motorun bu hızla kullanılması motorun ömrünü azaltır necati35 in yaptığı düşük devirlerde bugün kullanmış olsaydım eminim daha az yakardı. bugün ki denememde olumlu yada olumsuz olacağını tam kestiremediğimden hava flitrensinin hortumunu takmadım ve karbürötötün ağzına geçiçi boru takıp tek kat bez sarıp tozun girmesini engelledim bu şekilde kullandım bugünkü şürüşümde karma bir kullanımdı bazen 100 km civarları bazen 6 ve istanbul trafiği malum 60 kmde 1,2de sen say 1,3 lt benzin yaktı ileriki ölçümlerimde yazarım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------
yenin sistemin resimlerini bugün koyarım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------
By isak_1981 at 2011-05-14
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:12 ----------
By isak_1981 at 2011-05-14
-
15 Mayıs 2011, 00:34
#2094
usta ellerine saglık gerçektende çok aydınlatıcı olmuş
vakumlu karbüratör uygulamasını bende düşündüm ama az bindigimi ve yakıtıda makul gördügümden sonraki dönemlere attım mekanik karbüratörlerde hızlanma daha iyi şid
ilik bana gerekli olanda o şehir içi kullanımda sürekli ites atıyorum oda yakıtı tavan yapıyor
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
15 Mayıs 2011, 00:50
#2095
isak verdiğin litre de bi yalnıslık olamsı laızm cunku senin hesabına göre bu karburatör ile 100 km de 2 litre yakıyosun dorumudur ? evet dogruysa imkansıza kosuyorsun bnm motorum 125 cc ve ybr den bile az yaktıgı halde 100 km 2.2 litre yakıyorum gerisi sen hesapla artık
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
15 Mayıs 2011, 01:10
#2096
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
isak verdiğin litre de bi yalnıslık olamsı laızm cunku senin hesabına göre bu karburatör ile 100 km de 2 litre yakıyosun dorumudur ? evet dogruysa imkansıza kosuyorsun bnm motorum 125 cc ve ybr den bile az yaktıgı halde 100 km 2.2 litre yakıyorum gerisi sen hesapla artık
istersen benzin fişinin resmini çekeyim bak bu tvs var bizim bir arkadaşta oda az yakıyor onun karbiratörüde vakumlau sistem mc ile tvs arasında aşırıbir cc farkı yok senin karbiratör hangisin den
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------
birde ben bugün hava filitresini borusunu takmamıştım belkide az yakmasının sebebi buda olabilir çünkü buruyu taka bilmem için ucundan kesmem gerekiyordu eger iyi sonuç almamiş olsaydımboruyu boşa kesmiş olacaktım boruyu geri dönüş zor olacaktı
-
15 Mayıs 2011, 01:32
#2097
-
15 Mayıs 2011, 02:33
#2098
bugün park ampülünü çakarlı beyaz ledlerle değiştirdim süper oldu tavsiye ederim
-
15 Mayıs 2011, 10:33
#2099
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
isak verdiğin litre de bi yalnıslık olamsı laızm cunku senin hesabına göre bu karburatör ile 100 km de 2 litre yakıyosun dorumudur ? evet dogruysa imkansıza kosuyorsun bnm motorum 125 cc ve ybr den bile az yaktıgı halde 100 km 2.2 litre yakıyorum gerisi sen hesapla artık
By isak_1981 at 2011-05-14
-
15 Mayıs 2011, 14:01
#2100
Orange Devil:flower::flower:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)