Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Merhaba arkadaşlar, bugün yeni bir
Roadracer mc 150 aldım. Hoşuma gitmeyen bir tek arka lastik, çok ince,
takılanacak en geniş ebad nedir acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4686913/detay/
arkadaşlar. motorumun yanına bu ihtiyar canavarıda ekledim inşaALLAH. mc miz gibi bu aracta fena kaçıyor.1600cc ve herhalde 100 hp imiş. tamirci bir arkadaşım var ondan aldım. motoru modifiyeli. turbosuz olmasına rağmen iyi gidiyor ama az yakıyor. atiturhan ın mc si ile aynı neredeyse
bayiye 150 mr ye bakmaya gittim 150 mc de karar kıldım. motor+koruma demiri+çanta+mafsallı dizlik+eldiven+mont+pantolon ve hediye kask 3500 lira anlaştık.2500 peşin 1000 lira tek çekim k.kartı.alıp almama konusunda kararsızım.100 cc kanuni motorum var ihtiyaçlarımı karşılıyor.kasabada yaşıyorum uzun yol yapabileceğim yol arkadaşı olsa hemen alacağım ama işte tek bi tarafa gidemem diye kararsızım
"[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.
yakalayamadık yine sağlık olsun....
elbet denk geliriz bir gün inşaAllah..
tanışma fırsatımız olur....
bencede arka lastik çok dar,pazar günkü gezide arkadaş ışıklarda dururken neredeyse düşüyordu,yola tırtıllar yapmış yine belediye ,ışıklarda motor bir kaydı son anda durabildi yoksa yapışacaktı yere,ben şahsen arka lastiğin bir kalını ile değiştirilmesinden yanayım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------
başka gezilerde yine tüketimi ölçeceğiz ,sizlere sonucu tekrar yazarım
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
açık hava filtresini ona denk bir hortum ile bağladım. motordan gelen 2 hortumuda oraya bağlantı yaptım ve 2 gündür çok memnunum. verim almadan yazmamayım dedim o sebepten 2 gün bekledim. ses olarakta gürlüyor. en kısa zamanda kaliteli bir hava filtresi ile devam edicem.
yokus tırmanma rahatladı. kompresör deyken egzoztan pıtır pıtır çiğ yakıt %70 civarında azaldı. ayrıca aşırı yığılma yapmıyor sanırım motor rahatladığından dolayı...
yinede kısa vadede aldığım sonuçlar güzel olsada herkezin yapması şart demiyorum.
ama eski gt250 me neden uygulamadım diye üzülüyorum
lanet akünün suyu fazlaymış ve motora gene sıçramış iç traflara doğru akmş ve boyayı kaldırmış bugn suyunu azalttım we hortumunu çok uzun yaptm içim gidio off off
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------
bu atiturhan abinin bi ara gönderdiği depo kapağı için olan carbon kaplamadan nerede bulabiliriz bilgisiolan varsa paylaşırsa sevirim
Orange Devil:flower::flower:
ÇOK GÜZEL BİR REKLAM FİLMİ HERKES İZLESİN...http://www.youtube.com/watch?v=HJfeZqic3lE
Belo, bilgi için teşekkür ederim!
lastik olarak parası muhım deıl dıyorsan pirelli sport demon var ön 90/90-18 arka 100/90-18 yada 110/80-18 olabilir yada sport demon dan bıraz daha uygun mt 65 den bıraz pahalı mişlen pilot sport var ( henuz bende arastırma asamasındayım bı yandan da para hazırlıyorum )
[COLOR="Black"][I][B]Hızlı Yaşa Genç Öl, Cesedin Yakışıklı Olsun.[/B][/I][/COLOR] :queen:
facebook Mondial 125 MH Drift Grubu
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_184536781592864
15 olan ön dişliyi,16 olarak bu gün değiştirttim. ivmelenmesi sanki değişmedi. biraz kullandıktan sonra değişimleri size aktarırım.
yakıt göstergesi arızasından sonra lamba sistemi açıkken oluşan devirdeki dalgalanma arızası oluştu, fakat bu arızalanmadan önce yakıt göstergesi arızasından ötürü mondial fabrikası sağ olsun zaten bütün gösterge konsolunu göndermiş, bu durumla diğer arızada otomatikmen giderilmiş oldu.
avcılar daki atılgans motora ve sarışın ustaya teşekkür ederim. sağolsunlar ilgililer. akü kutup başları tortu bağlamıştı, usta, sıcak suyla önce bu başları temizledi sonrada gresledi. depo altından benzin kaçırıyordu,onuda halletti.
bir de beyaz ve sarı arasında bir far taktırdım. nasıl olduğunu karanlık çökünce göreceğim(12 volt,35/35W). bu arada, parasını vermeyi de unutmuşum şimdi aklıma geldi
dişliyi, işçilik dahil 15 tl ye taktılar.
karbüratör çalışması yapan arkadaş bize cbf nin karbüratör sisteminin mc den daha farklı olduğunu demişti yanılmıyorsam. sordum orada bulunan 50 li yaşlardaki ustaya bu durumu, ikisinin de aynı mantıkta çalıştığını, tek telli karbüratör olduğunu söyledi, emme mantığıyla çalışıyorlarmış ve yakacağı kadar yakıt emme diye bir şey demedi, bir de çift telli karbüratör sistemi varmış,o ise kalkışta daha iyi sonuç veriyormuş ama yakıtta daha fazla yakıyormuş.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)