Mondial 125 MG Delux Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
benimki aragazla düzelmiyor. durduğum zaman yada düşük süratlerde giderken yapıyor bu sorunu. gerçi benim için sorun değil seviyorum keratayı. 325 km de 6.8 litre benzin yakmışım bugün test ettim. bu da bir litre benzinle 47.79 km yapıyor. Bunun 60-65 km si iki kişi ile diğer kmler tek kişi. 6 bin devirde sabit gitmeye çalışarak 70-75 km arası hızla bu değer elde ettim
Reklamlar
-
boora adlı üyeden alıntı
benimki aragazla düzelmiyor. durduğum zaman yada düşük süratlerde giderken yapıyor bu sorunu. gerçi benim için sorun değil seviyorum keratayı. 325 km de 6.8 litre benzin yakmışım bugün test ettim. bu da bir litre benzinle 47.79 km yapıyor. Bunun 60-65 km si iki kişi ile diğer kmler tek kişi. 6 bin devirde sabit gitmeye çalışarak 70-75 km arası hızla bu değer elde ettim
Debriyaj ayarı bozuk olabilir.
-
14 Kasım 2012, 17:32
#103
arka dişliyi tutan civataları arada kontol etmek gerekiyor. eve 1-2 km kala hepsi düştü yolda kaldım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
bizim motorun orjinal silindiri 49.5 yüksekliğinde 56.5 genişilğinde diye biliyorum hiç 49.5 a 65.5 silindir takıp deneyen oldu mu ?
-
14 Kasım 2012, 19:15
#104
boora adlı üyeden alıntı
arka dişliyi tutan civataları arada kontol etmek gerekiyor. eve 1-2 km kala hepsi düştü yolda kaldım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
bizim motorun orjinal silindiri 49.5 yüksekliğinde 56.5 genişilğinde diye biliyorum hiç 49.5 a 65.5 silindir takıp deneyen oldu mu ?
Arka dişlinin vidaları düşer kontrol etmek lazım arka dişli bağlantı sacı kullanıp sacın uçlarını civatalar üzerine katlamak da faydalı olur.
65.5 silindir takınca motor 200cc olur heralde ama bence orjinal kranka 62mm'den büyük çapta silindir takmamak lazım yoksa krank uzun ömürlü olmaz. 62mm takın 150'lik motorunuz olsun zaten hafif motor çok fazla cc'ye gerek yok bence.
-
14 Kasım 2012, 23:16
#105
yok aslında 200 olmuyor. internette silindir hacmi hesaplama programı var orada hesapladım 166 kusur cc oluyor. 200 lük üst kapak 200 lük karbüratör dereceli eksantirik altı baskılı debriyaj balatası ve atmışbeşbuçukluk silindir kombinasyonu nasıl olur ki ? küçük hafif krank üzerine büyük hacim? motor epey canlı olur o kesin gibi de ömrü kısa olur dediğiniz gibi. ama denemeye değer
-
24 Kasım 2012, 00:00
#106
SELAMÜN ALEYKÜM ARKADAŞLAR ,SİTEYE YENİ ÜYE OLDUM.ŞUAN FAYDALI BİLGİLER İÇİN SİTEYİ YERİNDE BULDUM.BENİM BİR SORUM OLACAK.MOTORUMUN YAĞINI KENDİM DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM,BENCE EN İYİ MARKA CASTROL VE CASTROL'UN SİTESİNE BAKTIM PEKİ BU YAĞLARDAN HANGİSİNİ KULLANACAĞIM BİLEMEDİM,MOTORSİKLETİMİN KİTAPÇIĞINDADA YAZMIYOR :D BANA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ İŞTE LİNK: http://www.castrolmoto.com/tr/our_oi...oils_table.php
-
25 Kasım 2012, 21:38
#107
buradaki yağcıda castrol 10 40 power scooter yağı var ondan alıyorum ben ama bu sefer evde duran mobil 1 10 40 diesel motor yağı koydum daha akışkan şerbet kıvamında bir yağ. castrol recel gibi sanki 20 50 yağ gibi duruyor. mobil yağı koyunca son deviri arttı vites geçişleri yumuşadı
-
05 Aralık 2012, 04:22
#108
ben mg den cok memnundum aslında ama ıyı para verdıler sattım bende :D[IMG][/IMG]
-
15 Aralık 2012, 02:01
#109
bunların eski modelleri var agk bun yeniden daha hızlı 110 yapıyor ama titreşim çok
-
01 Mayıs 2013, 13:18
#110
vidaları çok adi neresini söküp taksam hemen yalama oluyor. ön çamurluğu söktüm taktım civatalar yalama oldu. zincir muahafazasını söktüm taktım yalama oldu. motor üzerinde bulunan zincir dişlisi kapagını söktüm taktım yalama oldu. km göstergesinin içini led ışık taktım geri toplarken km saatinin altındaki civata dibinden kırıldı.8000 km de yim. bi yerlerini kurcalamadıkça sorun yok yola devam
-
01 Mayıs 2013, 13:37
#111
boora adlı üyeden alıntı
vidaları çok adi neresini söküp taksam hemen yalama oluyor. ön çamurluğu söktüm taktım civatalar yalama oldu. zincir muahafazasını söktüm taktım yalama oldu. motor üzerinde bulunan zincir dişlisi kapagını söktüm taktım yalama oldu. km göstergesinin içini led ışık taktım geri toplarken km saatinin altındaki civata dibinden kırıldı.8000 km de yim. bi yerlerini kurcalamadıkça sorun yok yola devam
2 ağızlı anahtar mı kullanıyosun onlar civata başlarını çok fena bozar, yalama dediğin şey oysa daha kaliteli alet edevatlar kullanmalısın.
-
01 Mayıs 2013, 13:40
#112
O zaman kurcalama
-
03 Mayıs 2013, 02:16
#113
yok civataların yuvaları yalama oluyor
-
14 Mayıs 2013, 18:24
#114
konuyu hortlattıysam üzgünüm ama bnde deluxe almak istiyorum artılarını eksilerini yazarmısınz
titreşimi nasıl vites geçişleri fln nasıl en son kac bastınız
yazarsanız sevinirim
-
17 Mayıs 2013, 15:16
#115
8000 km yi geçtim. titreşim ilk başlarda yok gibiydi çok azdı hergün 70 km civarı yol yapıyordum işe gidip gelmek için yorulmuyordum üzerinde ama sonradan hatırı sayılır derecede arttı hiç sibop ayarı yapmadım ondan olabilir titreşimin artması bu söylediğim son 2000 km dir böyle. yukarıda yazdığım gibi civatalar adi kafaları ya kopuyor ya da civata yalama oluyor boşa dönüyor. servise bir kere gittim 45 lira aldı hem açık yağ koydu hemde bakım diye çırağın elindeki 3-4 takım anahtarla orasını burasını sıkar gibi yaptı yani hiç bi şey yapmadan 45 lira alınca bende gitmedim bir daha. yağını kendim değiştiriyorum 1000 km de.bir kere de karbüratörünü kendim temizledim. yani demek istediğim bakımlarını kendin yapabileceğin kadar basit bir alet. bende arıza çıkarmadı iki günde 400 km ye yakın yol yaptım hemde dip gaz bartın-zonguldak arası gidip geldim 8000 devirin altına hiç inmedim şişme olmadı. hatta o yolculuktan sonra motor daha da açıldı çekişi arttı. 7000 km de debriyaj teli koptu manet in oldugu kısımdan küflenmiş kopmuş. yağmur kar sürekli bindim teli yağlamak gerekiyormuş önmsemedim 10 lira zaten tel. km saatim dalgalanıyor yüksek hızlarda tam kaç yapar bilmem ama en az 110 yapar. vites geçişleri ik başlarda takılıyordu ama artık öyle bi sıkıntı kalmadı tıkır tıkır geçiyor. gelelim bence eksik yanına paslanma yapıyor bazı kısımlarda boya adi deponun boyası hemen çiziliyor onun haricinde sıkıntı yok. çekişi güzel devrini buldun mu rampalarda bir çok arabayı sollarsın.
-
17 Mayıs 2013, 16:57
#116
boora adlı üyeden alıntı
8000 km yi geçtim. titreşim ilk başlarda yok gibiydi çok azdı hergün 70 km civarı yol yapıyordum işe gidip gelmek için yorulmuyordum üzerinde ama sonradan hatırı sayılır derecede arttı hiç sibop ayarı yapmadım ondan olabilir titreşimin artması bu söylediğim son 2000 km dir böyle. yukarıda yazdığım gibi civatalar adi kafaları ya kopuyor ya da civata yalama oluyor boşa dönüyor. servise bir kere gittim 45 lira aldı hem açık yağ koydu hemde bakım diye çırağın elindeki 3-4 takım anahtarla orasını burasını sıkar gibi yaptı yani hiç bi şey yapmadan 45 lira alınca bende gitmedim bir daha. yağını kendim değiştiriyorum 1000 km de.bir kere de karbüratörünü kendim temizledim. yani demek istediğim bakımlarını kendin yapabileceğin kadar basit bir alet. bende arıza çıkarmadı iki günde 400 km ye yakın yol yaptım hemde dip gaz bartın-zonguldak arası gidip geldim 8000 devirin altına hiç inmedim şişme olmadı. hatta o yolculuktan sonra motor daha da açıldı çekişi arttı. 7000 km de debriyaj teli koptu manet in oldugu kısımdan küflenmiş kopmuş. yağmur kar sürekli bindim teli yağlamak gerekiyormuş önmsemedim 10 lira zaten tel. km saatim dalgalanıyor yüksek hızlarda tam kaç yapar bilmem ama en az 110 yapar. vites geçişleri ik başlarda takılıyordu ama artık öyle bi sıkıntı kalmadı tıkır tıkır geçiyor. gelelim bence eksik yanına paslanma yapıyor bazı kısımlarda boya adi deponun boyası hemen çiziliyor onun haricinde sıkıntı yok. çekişi güzel devrini buldun mu rampalarda bir çok arabayı sollarsın.
saol arkadasım aydınlattıgın ıcın
-
21 Mayıs 2013, 17:01
#117
calcuster adlı üyeden alıntı
saol arkadasım aydınlattıgın ıcın
ne demek biraz faydam olduysa ne mutlu bana
-
23 Temmuz 2013, 19:21
#118
kullanıcı yok mu bnden başka kimse bi şeyler yazmıyor tek kaldım
-
23 Temmuz 2013, 19:44
#119
Millet hep ybr, cbf, rtr kullanıyor. O yüzden bu sayfalar hep boş. Tutulan tek Mondial, drift.
-
23 Temmuz 2013, 20:01
#120
yok be herkesin parası yok ya cbf ybr almaya (örnek ben ). drift te cg nin geliştirilmiş versiyonu çok ta fark yok bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)