Mondial 125 MG Delux Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Şubat 2014, 11:47
#441
arkadaşlar ben bu motoru yaklaşık 7 aydır kullanıyorum hiç sıkıntıda çıkartmadı ELHAMDÜLİLLAH ampulüydü vidasıydı öle şeyler ufak tefek işler olabilir titreşim konusundada pek bir titreşim görmedim artçı yüksekvdevirde hissediyor ama süren için titreşim yok yokuş çıkışı bence iyi dik yokuşlar 2 . vites iki kişi çıkıyor sonuçta 125 lik motor bence ideal benim bu ilk motorum çok sevdim bu motoru ön arka dublex lastik var sıcak havalarda yol tutuşu iyi
bora kardeşim sana bişey sorcam ben 115 km hızı görüyorum benim km saatine göre bu motoru 150 lik yapsam kaç görür 200 lük yapsam kaç görür bir sakıncası olurmu
Reklamlar
-
12 Şubat 2014, 14:05
#442
km saati hikaye halit ona inanma gps ile olc hızı. tele program yukle gerçek hizini görürsün. 150 yapmak en kolayı güçten ziyade tork artışı sağlar bence çünki krank boyu değişmiyor sadece silindir genişliyor. belki bi 10 km artar hızı. ama son hiza daha çabuk cikarsin çekişi artar motorun. 200 luk olunca hem tork artışı hemde güç elde edersin son hızda baya artar. tabi debriyaj tasi ve dişli değişimi lazım. sitede cenkito nikli bi abi var xtreme max ini modifiye etmiş bizim motorun aynısı balansorlu sadece. o sana daha fazla bilgi verebilir şu anda kullanıyor bi sıkıntısı yok galiba 200 cc yapmış o da
-
12 Şubat 2014, 18:37
#443
bora sen çevirecenmi motoru
-
12 Şubat 2014, 19:22
#444
belli olmaz dostum. satabilirim de kurcalayabilirim de. masraf 600 civari olur lastik felan da alırım cunki. kararsızım
-
13 Şubat 2014, 21:04
#445
bende satmayı düşünüyorum eğer satarsam ya drift yada mcx alıcam ama şuan motordan memnunum son gaz gittimi iyi yakıyor yalnız
-
13 Şubat 2014, 21:21
#446
dediğin modeller bizimkinden daha çok yakıyor diye biliyorum ben ama tabi görüntüleri bizimkinden iyi. bende cup alabilirim ama ne bileyim ya aynı halt gibi geliyorlar bana sonuçta çin malı iki sök tak yalama oluyor ya da kırılıyor bi yerleri. o yüzden hiç satmasam da 200 cc yapsam diyorum 67 mm silindir ile 215 cc felan oluyor hız değil de ani hızlanmalar ve rampa çıkışlarında hiç bayılmadan çıksa kafi bana o yüzden dişlileri standart 15-38 bırakasım var. tabi bunlar hayalden ibaret şimdilik 400 lira az bi para değil kararsızım değer mi değmez mi emin olamıyorum
-
17 Şubat 2014, 10:53
#447
bora cup güzel diyosunda oda çok güçsüz kalır yav ben otobana felan giriyorum bazen adamlar motorun dibine yapışıyor selektör yapıyor cupda hiç düşünemiyorum 200 lük için bizim motora ne lazım her ay bir parça alsak 3 aya tamamlanır
birde benim motor el marşıyla start yemiyor soğuk havada arkadaşda mg sport var o jigle açıyor hemen çalıştırıyor benim motor birtürlü çalışmıyor illa ayak marşı basacam
-
17 Şubat 2014, 20:15
#448
200 lük krank-200 lük silindir-200 lük yağ pompası-200lüğe göre uzun silindir saplaması ve sübap şişleri-200 lük karbüratör-6 baskılı debriyaj balatası- sen hız istiyorsun o yüzden daha fazla diş sayısına sahip debriyaj tası alabilirsin orjinali kaç diş bilmiyorum. üst kapak almayı düşünmüyorum ilk önce 125 lik kapak ile yapasım var ama sıkıştırma çok olur hararet yapar gibi bi şeyler konuştu buradaki motor tamircisi. bir de sökmek için yağ pompası aparatı lazım birde vida lazım kalın volanı sökmek için çektirme diyorlar... conta takımı lazım bir takım. ben söküp yaparsam bütün krank bilyalarını keçeleri felan en kaliteli olanla değiştiririm o yüzden düşününce 100 lira daha gider gibi. eğer yaparsam resimlerini burada paylaşırım zaten.
bende performans tipi ateşleme bobini diye satılan bobin vardı üzerinde 30 lira vermiştim. ayak marşı ile dahi çalışmıyordu nerdeyse orjinal bobini bir taktım dünya varmış ya tek marş pıtı pıtı çalışıyor ayak marşı ile vs uğraşmıyorum motora can geldi çekişi dahi arttı geçen rampada tdi passatı geçtim 140 hp olandan. gerçi adam basmamıştır benimki züğürt tesellisi bujiyi kaç km önce değiştirdin ? bujiden başla olaya düzelmezse bakarız soruna seninkide bobinden olabilir. motor çalışıpta stop mu ediyor yoksa çalışmıyor mu ?
-
17 Şubat 2014, 21:06
#449
yok hocam çalışdıkdan sonra sıkıntı yok 3000 km olmuşdur çin malı adam iyi demişdi bidahakine ngk alacam
-
20 Şubat 2014, 21:15
#450
200 lük krank vs vs vs. okadar şeye gerek yok. bende 100 mg vardı şmdi 150 cc silindr 125 üst kapak ve 200 cc karbüratör taktım 15 - 34 dişli war 3 viteste 2 kişi yokuş rahat bile cıkıo hızda cok iyi yani o kadar masrafa gerek yok 300 lira ile olaacak şeyler bunlar
-
20 Şubat 2014, 21:53
#451
Scarlet32 adlı üyeden alıntı
200 lük krank vs vs vs. okadar şeye gerek yok. bende 100 mg vardı şmdi 150 cc silindr 125 üst kapak ve 200 cc karbüratör taktım 15 - 34 dişli war 3 viteste 2 kişi yokuş rahat bile cıkıo hızda cok iyi yani o kadar masrafa gerek yok 300 lira ile olaacak şeyler bunlar
100 lük cg ler ile 125 lik olanların üst kapakları aynı değil mi ? bana da 400 lira çok geldi zaten 65,5 silindir var kısa 150 den büyük 166 cc oluyor onu takınca bizimki 124 cc ekstradan 40 cc bir fark var motorum bugün 13 bini geçti acaba o silindiri taksam yıpranan aşınan 13 bin km yapmış krank ekstra gücü karşılar mı? sadece silindir değişeceğim birde geri döünüşüm sistemini iptal ederim. karbüratör iğnesini yukarı alırım yakıt yetiştiremezse o zaman 200 lük karbüratör takarım kafamda sorular var. sağlam motoru bozacağım herhalde modifiye hevesi var
-
23 Şubat 2014, 03:19
#452
bora bu arkadaş yapmış acaba dişlileri neye göre değiştirmiş ben biraz hız istiyorum dişliyi büyültmemmi lazım
-
23 Şubat 2014, 12:33
#453
arka disliyi kucultebilirsin halit. orjinali 38 sen 36 ya da 34 takabilirsin. ama cekisten duser. ben 65,5 capli silindir siparisi verdim. yarin gelirse takacagim. bir kac ufak tefek islemde yapacagim. silindirin uzerindeki cikintidan yarim mm ya da 1 mm alduracagim. boylece sikistirma artacak. biraz bekle istersen sonuclari buradan yazacagim. dun bastim duz yolda. igne ayari en kisikta maksimum 102 de kaldi genelde 95-97 arasi hizi. islemlerden sonra 130-140 arasi bekliyorum. tabi sadece silindirle degil karburator derceli egzantirik alti baskiki debriyaj balatasi bir de 16-34 disli takasim var. sonuc ne olacak bakariz. ben bu motora binecegim oyle gozukuyor michelin lastik alirim degiaimlerden sonra verim alirsam
-
24 Şubat 2014, 05:32
#454
bora bu işlemleri senmi yapacan yoksa yaptıracakmısın
-
24 Şubat 2014, 12:19
#455
ben yapacagim ama arkadasin yaninda yapacagim. ters bi durum olursa yardim eder diye. o da motorcu. bakalim bekkiyorum silindiri gelecek diye
-
24 Şubat 2014, 19:35
#456
hocam silindir gelirse başlıyorsun hemen hadi hayırlısı olsun silindiri nereden sipariş ettin
-
24 Şubat 2014, 20:30
#457
100 lüklerin üst kapakları aynı degil krank fln aynı ama kapak cıkısı kücük sen o motor silindir değiştirmeden karburator tak istersen öyle bi bas dene snra degiştir silindir orjinal oynamak istemiyosan aynı sonuc oluo arkdsta yaptı ondan diyom karbüratör tak dene motoru olmazsa değiştirirsin silindiri
-
25 Şubat 2014, 01:57
#458
-
25 Şubat 2014, 07:40
#459
hayırlı olsun bora kardeşim silindirin üstünden aldırma derken neyi kastediyorsun bu işi tornacılarmı yapıyor
-
25 Şubat 2014, 10:12
#460
sagol halit. bizim burada rektefiyeci yapiyormus galibA buyuk sehirlerde tornacilar yapabilir.sikindirle ust kapagin birlestigi yerde cikinti var. o kisimdan aldircam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)