bende satıp yeni bir motosiklet alayım diyorum ama elimde kalacak gibi ben bu yüzden biraz iç modifiye yapmak istiyorum motoru rahatlatmak için yakıtını biraz sineye çekiyorum artık
bende satıp yeni bir motosiklet alayım diyorum ama elimde kalacak gibi ben bu yüzden biraz iç modifiye yapmak istiyorum motoru rahatlatmak için yakıtını biraz sineye çekiyorum artık
evet malesef para etmiyor motorlar. hele ki satasin oldumu oluculer çıkıyor piyasaya o zaman hiç satasim gelmiyor
bide moındial sitesinde bizim motoru kaldırdı artık hiç para etmez çok zor durumda kalırsam satarım artık kaça giderse bu motorun kırmızı renkte telli cant olanı iyi tuttu bizim motorda aynı ama niyeyse çok tutmadı
evet bizimki tutmadı. aslında bizimkinin aynısı bizimkisi disk frenli daha iyi ama ne bileyim
Ben indirimdeyken classic modelini plaka ruhsat dahil 2000 tl'ye almıştım.Açıkçası çok memnunum bi kere çekişi çok iyi,titreşim ivlenme sırasında var yoksa sabit giderken kesinlikle rahatsız etmiyor.110 km son hıza her halükarda ulaşıyor ki sabit giderken 90'la gidiyorum zorlamaya gerek yok.jikle olayı kötü rolanti vidasını elimle açıyorum motor ısınınca kısıyorum.Yol tutuşu çok iyi değil frenleri zayıf ama motor freniyle bu sorunda kalmıyor.100 cupları fena üzüyor kalkışta.Bu motorun yanına cbf 150 ve yamaha ybr ile yanaşıp yarış yapmaya kalkmayın moral bozar.Cg motorunun olayı seriliktir ki bunun için aldım ha bide ucuz olduğu için.Deluxe versiyonunu çok satılmadığı için almamıştım.Deluxe sahibi arkadaşlar motorunuzu satmayın eğer cc yükletmem diyorsanız.Zaten motor akıllı telefon parasına ki bu parayı telefona veren adam kafadan yarı yarıya zarar ediyor.1000 tl ye bile satsanız kullandığınıza sayarsınız ama satmayın güzel motor.
clasik modelden farklı olarak disk fren var bizim motor da ve daha iyi. para etmiyor evet ama ben hem memnunum hem değilim insan hep daha fazlasını istiyor ondan herhalde. bu arada bugün xenon taktirdim motora deneme firsatim pek olmadı ama çok aşırı bi fark olmadı 55 watt ampule göre.
motorcu müsveddesi motorun üst kapağı söktükten sonra çekişten düştü tam oturtturamadı mı ne yaptı anlamadım. sübap ayarı yaptım karbüratörü temizledim yinede eskisi gibi gitmiyor motor. dün akşam telefona gps hız ölçer yükledim çıktım duz yola motor 5.viteste 9 bin devire kadar zar zor çıktı. gps programında çıktığım en yüksek sürat 96.3 km hani motor tam kapasite çalışsa demekki taş çatlasa 110 yapar orjinal haliyle daha da gideceğini sanmam. of keşke üst kapağı söktürmeseydim :(
dün motorun ateşleme bobinini değiştirdim. çalışması düzeldi soğuk havada bile tek marsta çalışıyor. sorun bobindeymis demekki. gaz yiyişi bile değişti
o üstte gördüğün digital gösterge kaçıncı viteste olduğunu benzinin ne kadar kaldığını falan gösteriyo
SELAMUN ALEYKÜM vay vay buralar bayağı hareketlenmiş yeni arkadaşalr gelmiş yazmaya başlamış gerçi eskidirlerde ben yeni gördüm :D bora kardşeim nasılsın bu motor nasıl 166 cc olur bana da de hele bu gün karbüratörü söktüm şuan bakalım yerine takmayı becerebilecekmiyiz şu ayar işlerini de pek bilmiyon ama eski mesajlarda senin resimler vardı bakayım hele
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------
yav bugün karbüratörü söktüm taktım ama motor kendi kendine gaz veriyor gaz telini ayarlayamadım hava ayarını ayarlayamadı motor elcikden gaz yemiyor nerde yanlış yaptım acaba
aleykum selam halit nerelerdesin sen gozukmuyon bayadir :-) gaz telini tam sokamammissindir. bak karburatore giren telin bağlandığı siyah parça var demir mi döküm mu ne onun üstünde yuvaları var karburatorun içine bakarsan yuvalarin geçeceği yeri görürsün ;-) sıkıntı olursa yazarsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
hava ayarı da basit az kurcala anlarsin motorun sağlıklı calismasini. rolanti sicakken 1500 civari olacak hafif saydirir motor tekler gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
65,5 çaplı 150cc tabanli silindir va. onu takınca 166 cc oluyor. ama benim hedef biraz daha fazla 215 cc yapasim var krank felan değiştirip 400 lira civari parça masrafi var. tabi satmazsam belli olmaz müşteri çıkarsa hemen satarım :-)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
bende geçen gün motorun yağ filtresi olan kısmından yağı bosalttim castrol power yağ koydum acayip capak çıktı viteslerde takılma yapıyordu artık yok demekki capaklar yapiyormus. birde xenon on numara oldu onum aydınlık artık :-)
en sonunda farkettim orayı düzeldi motor hava ayarınıda 2.25 tur gibi bir şey ayarladım motorun çekişi farkedilir şekilde arttı bizim motorlarda yağ filtresi varmıydı bu arada 200 lük yaparsan motor 160 gider galiba
bora benim motordada vites geçişlerinde bi sıkıntı var özellikle 1 ve 2. viteslerde o çapak dediğin şeyde nedir.
motoru bakıma götürüp 500 km. kadar yol aldıktan sonra vites kalas gibi oluyor çapak dediğin şeyden mi oluyor acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------
arkadaşlar bide benim motoru iyi fiyata satarsam kuba strike almayı düşünüyorum 2600 lira filan bi bilgin varmı onların sayfasın da neredeyse bişey yok alınırmı.
halit küçük bi suzgec var. motorun altında yan tarafta 21 ya da22 anahtarla açılan kapak var içinde yay bide o küçük suzgec var ışte. 200 olunca o hızı yapacağını sanmam ama çekiş iki katı olur. torku şu anda 8 nm ise 14-15 nm civari olurdiye tahmin ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:05 ----------
murat seninki debriyaj ayarindan da yapabilir. benimkinin sıkıntısı mesela 4 ten 3 atacam pedala bastım pedal taş gibi oluyor. kimildamiyordu tekrar dörte atıp vitesi öyle atıyordum. bu ara ara her viteste oluyordu. capak dediğim de motorun içinden kopan küçük parçalar.
bende şu ucuz yağdan kullanıyorum bended bayağı çapak çıkdı bu sefer acayip farkettim bidahakine kastrol alacağım aradaki farka bir bakacam ama kastroldeyken vites sertleşmesi daha çok oluyordu bu kullandığım yağda pek olmuyor ama fena yağ değil nede olsa 8,5 tl :D
yağdan yağa o kadar farkeder mi bilmiyorum. benim arkadaş motorcu ondan aldım yağı yoksa bende 15 liraya motolube mi ne marka var ondan alıyordum :D dün ön fren balatalarını değişttirdim cub motorların fren sistemiyle aynı bizim ki cub balatası taktı. 10 lira balata 5 lira takması. orjinal kanuni marka )
arkadaşlar bu motordan almak istiyorum motoru öven arkadaşlar olduğu gibi kötüleyenlerde var bu motoru kullanan arkadaşım varsa nasıl bişey titreme varmı benzini nasıl kullanıyo?
parasına göre iyi sayılır. titreme var ama el ayak uyşturmuyor yakıt ta kullanıma bağlı uzun yolda 6 bin devir sakin kullanımda 2 litre civarı yakıtı var. her çin malında olduğu gibi malzeme kalitesi düşük civatalar yalama olabiliyor. ben 0 aldım şu anda 12800 km de
kardeşin titreşin baya bir var selesi de (50 km sonra totoda ağrı yapmaya başlıyor)serttir yakıtıda 100 km de ortalamada 3,2-3,3 litre dir pek tavsiye etmem eğer imkanın varsa daha düzgün bişey bak biz zmanında paramız buna yetiyor diye aldık keşke almayıpta biraz daha bekleseydik şuan param olsa satıp başka bir motor alırım derdim artık demiyorum insan elindekinin değerini bilmeli diye düşünüyorumyalnız iki kişi Tarsus-Alanya yaptık mersin sahilinden git-gel yaklaşık 800 km yol gittik bişey olmadı kısa vadede bir sorun çukartacak bi, makineye benzemiyor mümkünse başka motor bak özellikle yokuş çıkışı tek kişi bile pek iyi değil alanyaya sadece gidişimiz 12 saat sürdü artık sen hesap et
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
bu ay ,içinde inşallah bi adam akıllı bir bakıum yaptıracağım inşallah bendede vites konusunda aynı sorunlar çıkıyor
ustaya belirteceğim inşallah sağolasın
siz bu fiyata yakın hangi motoru önerirsiniz
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)