Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Lifan LF 250-B

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı memer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lifanı bütçeden dolayı önerdim, Lifan marka endurom vardı , markayı o yüzden tanıdım ve memnun kaldım. Tanıdığım kadarı ile de bütçe daha uygun olduğu için arkadaş önerdim. Dealim kullanıyorum 2400 km dir, şuana kadar ne markadan ne motordan bir şikayetim olmadı , hele gidonu nu düz gidona çevirince viraj kabiliyetim dehşet arttı, dealim bölümüne resimleri koydum. Verdiğim paranın karşılığını fazlası ile veriyor , en azından sürüşlerim de benim yüzümü gülümsetiyor
    Açıkçası daelimin tipini, oturuşunu 250cc kategorisinde çok tutulan gv250 den daha çok sevdim. lifanı viroğa kopyası şekli şemali çok güzel... v motor, karbüratörlü... lakin tel jant ve şambrelli lastik pek sevmiyorum. Daha çok şehir içinde kullandığım için cruiserlarda daha ince yapılılar tercihim.

    Bu arada Daelim konusunuda takibe alıyorum.. sizden daha çok fotoğraf ve mesaj bekliyorum..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    slm lifan 250-b modelini temmuz başında taksitle aldım daha önce hiç vitesli motor kullanmamıştım hem alışma amaçlı hemde uygun ödeme planı sebebiyle tercih ettim. Motor çin malı olsada gerçekten etkileyici park halindeyken bile gören tekrar dönüp bakıyor :D kullanması çok güzel yeni başlayacaklar için ideal bir motor. 740 km yaptım en ufak bir hata ses yada bende kuşku uyandıracak bişeyle karşılaşmadım. anahtarı çevir marşa bas sür git bekleme yok problem yok 2 yıl kullanıp yamaha dragstara geçicem ama bu motorumu özleyeceğim kesin ilk alırken çok araştırdım bulabildiğim tüm bilgileri süzgeçten geçirdim ve almaya karar verdim aldığım günden beri keşke almasaydım demedim almayı düşünenler gönül rahatlığıyla alabilirler malzeme kalitesi kimi bölgelerde zayıf ama daha kaliteli olanlarla değiştirilebilir

  3. #63

    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    lifan 250 b nin yeni kasası çıkmış daha bayilere bile göndermiyorlarmış kasası değişmiş. yakın zamanda resimleri göndereklermiş 1 aya kalmazda motor bayilere ulaşcakmış

  4. #64
    atillacenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Lifan 250*B
    arkadaşlar internette gezinirken denk geldim motoru 1 yıldır kullanmaktayım size iyi ve kotu yanlarını az cok anlatabilirim oncelikle malzeme kalitesi eh işte dedirten cinsten o satafatlı pırıl pırıl krom goruntusune cok aldanmayın parcaların kendisi saglam ama baglantı ve birleşim noktaları icin aynı seyi soylemeyecegim ilk aldığım zaman vidaları kontrol etmemiştim 2 ay icinde toplamda debriyaj kolu vidası on camurluk vidası 2 tane olmak uzere 3 vida yerinden fırladı sonra akla gelebilecek tum vidaları sıktım ve sıkıntı kalmadı. arka suspansyon biraz yumusak artcı ile kullanıldıgında camurluga sürtüyordu süspansyonu en sert konuma getirdigimde olay cozuldu ama tas gibi bir sertlik yok ortada.boyası ise cok kaliteli deilmi desem yoksa malzememi kotu desem cila mı kotu desem bilemedim en kucuk darbede boyada cizik olusma egilimi var bundan once 4 farklı motor kullandım am ilk defa boylesi bir hassasiyet gordum belki benim kuruntumdur onu bilemicem.Yakıt konusuna gelince hacmine gore ne cok nede az yakıyor gerci ben egsozu filan degistirdim biraz arttı haliyle ama onceden normal degerlerde yani cebinizde paranızı tutar :D bazı modellerinde benzin gostergesi yok lambası bile yok benimki o modellerden eski usul depoyu acıp bakmanız lazım bir kere kaldım arada kontrol etmekte fayda var.Gene bazı modellerinde sanırım motrun hava beslemesi ile ilgili fabrika cıkısı bi sıkıntı var motor fazla ısınıp cok bagırıyor onuda yetkili servisi bir iki fiş sokerek cozduler ona gulsemmi aglasammı bilemedım ama en azından normal artık konfor olarak sstandart sele sertligi ve gidon rahat ben sonradan caylak gidona cevirdim oda güzel oldu :D uzun yolda sıkıntısını suana kadar gormedim sehir icinde trafikte istanbulun o 3 seritte 5 serit aracların gittigi trafikte motor bayılacak gibi oluyor ki bu aslında cok abzurt bisi olmasada olmayan alternatifleri var (hava sogutmanın dez avantajları) ilk lastikleri pert anca icine toprak doldurup saksı yaparsınız ben metzeler lastik aldım direkt suan bir sıkıntısı cıkmadı. son hız meraklısı arkadaşlar icin motor düz yolda zorlanmadan 90 100 arası gidiyor ama zorlama durumlarında max 120 diim de tavsiye etmiorum kendinden geciyor alet.
    polo34, Salih_T ve SAZMAN bunu beğendiler.

  5. #65
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı atillacenk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar internette gezinirken denk geldim motoru 1 yıldır kullanmaktayım size iyi ve kotu yanlarını az cok anlatabilirim oncelikle malzeme kalitesi eh işte dedirten cinsten o satafatlı pırıl pırıl krom goruntusune cok aldanmayın parcaların kendisi saglam ama baglantı ve birleşim noktaları icin aynı seyi soylemeyecegim ilk aldığım zaman vidaları kontrol etmemiştim 2 ay icinde toplamda debriyaj kolu vidası on camurluk vidası 2 tane olmak uzere 3 vida yerinden fırladı sonra akla gelebilecek tum vidaları sıktım ve sıkıntı kalmadı. arka suspansyon biraz yumusak artcı ile kullanıldıgında camurluga sürtüyordu süspansyonu en sert konuma getirdigimde olay cozuldu ama tas gibi bir sertlik yok ortada.boyası ise cok kaliteli deilmi desem yoksa malzememi kotu desem cila mı kotu desem bilemedim en kucuk darbede boyada cizik olusma egilimi var bundan once 4 farklı motor kullandım am ilk defa boylesi bir hassasiyet gordum belki benim kuruntumdur onu bilemicem.Yakıt konusuna gelince hacmine gore ne cok nede az yakıyor gerci ben egsozu filan degistirdim biraz arttı haliyle ama onceden normal degerlerde yani cebinizde paranızı tutar :D bazı modellerinde benzin gostergesi yok lambası bile yok benimki o modellerden eski usul depoyu acıp bakmanız lazım bir kere kaldım arada kontrol etmekte fayda var.Gene bazı modellerinde sanırım motrun hava beslemesi ile ilgili fabrika cıkısı bi sıkıntı var motor fazla ısınıp cok bagırıyor onuda yetkili servisi bir iki fiş sokerek cozduler ona gulsemmi aglasammı bilemedım ama en azından normal artık konfor olarak sstandart sele sertligi ve gidon rahat ben sonradan caylak gidona cevirdim oda güzel oldu :D uzun yolda sıkıntısını suana kadar gormedim sehir icinde trafikte istanbulun o 3 seritte 5 serit aracların gittigi trafikte motor bayılacak gibi oluyor ki bu aslında cok abzurt bisi olmasada olmayan alternatifleri var (hava sogutmanın dez avantajları) ilk lastikleri pert anca icine toprak doldurup saksı yaparsınız ben metzeler lastik aldım direkt suan bir sıkıntısı cıkmadı. son hız meraklısı arkadaşlar icin motor düz yolda zorlanmadan 90 100 arası gidiyor ama zorlama durumlarında max 120 diim de tavsiye etmiorum kendinden geciyor alet.
    Değerli bilgiler...
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  6. #66
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bildiğim artık o modeli lifan üretmiyor.Kalanların 2014 olduğunu düşünüyorum ancak motor sağlam motor kendi kategorisinde.Şöyle söylim,daylim daystar yerine bu modeli tercih ederdim şahsen zira v twin enjeksiyonlu motoru çok güçlü.tipi zaten tam chopper tarzı olduğu içinde bu model güzel tercih ancak dediğim gibi sağlam bulmak gerek bu modeli.

    Lifanda enjeksiyon olmaması lazım...
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  7. #67

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Merhabalar, bir aksilik çıkmaz ise yaza doğru bu motoru almak istiyorum fakat internette çok fazla kullanıcı yorumu bulamadım, kullanan arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim.

    motorun yedek parça,servis sıkıntısı var mı?

  8. #68

    Üyelik
    06 Mart 2016
    Merhaba arkadaşlar, 2 aydır bu motoru kullanıyorum. 2015 model benimki. Öncelikle atillacenk'in dedigi gibi muhteşem bir malzeme kalitesi beklemeyin ama görüntüsü gerçekten güzel. Trafik ışıklarında yanınızda duranlar sizi lafa tutabilirler Benim ilk motorum olduğu için kıyaslama yapamam ama bazı deneyimlerimi paylaşmak istedim. Malum bu modelle ilgili pek fazla yorum veya bilgi yok. Ben rodaj döneminde oldugum için 80 km hızın üzerine çıkmadım. Bu zamana kadar da 700 km yol yapabildim. Benim karşılaştığım en büyük sıkıntı yolcuyla birlikte bindiğimde zincir korumanin şaseye ciddi şekilde sürtmesi oldu. Zincir korumayi söküp sürten yerini spiral kesici ile törpüledik ve atillacenk gibi amörtisörleri en sert seviyeye getirdik. Sıkıntı ortdan kalktı. Ayrıca motorun boş ve ilk 2 vitesi arasindaki geçişleri genellikle çok sert ve gürültülü. 500 km bakımına gittiğimde ustaya sordum normal dedi. Motora bel desteği ve bagaj ızgara setini Aydın Chrome Accessories'den aldim. Biraz tuzlu (500tl kadar) oldu ama gayet şık ve dayanıklı duruyor. Bir de başıma enteresan bir olay geldi malzeme kalitesiyle ilgili. Motorun direksiyonunu kilitlemek için anahtari ön çataldaki kilit göbeğine soktuktan sonra direksiyonu yanlışlıkla sol tarafa çevirdim. Aslında gayet yumuşak bir hareketle çevirmeme rağmen anahtar hamur gibi eğildi ve aynı anda sessiz sedasız kırılıverdi. Bir parçası kilit göbeğinde kaldığı için o göbek sökülerek uzun uğraşlar sonucu parça çıkarıldı ve birleştirilerek yeni anahtar çekildi. Bu arada motor asfalt motoru olduğu için yere biraz yakın. Kasislerde ayaklık yere sürtüyor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar umarım yardımı olur. Burdan yine bilgi paylaşımı yapmak faydalı olur. İyi sürüşler herkese

  9. #69

    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    Lifan Lf250-b
    Merhabalar,
    Bir ay kadar önce, 2016 0km de aldım motorumu. Şuan 850 km deyim. Motosiklet konusunda cok tecrübeli olmamakla birlikte yaşadığım bazı sıkıntıları sizlerle paylaşmak isterim.
    İlk olarak; İlk 600km de dusuk devirde aşırı silkeleme, arasira da rolantide çalışırken hafif gaz veremde eksozda patlatma yapıyordu (motor sicakken)
    500 rodaj bakımında karbüratör ayarını yaptırdım ancak sorun cozulmedi. Yetkili servislerdeki arkadaslarda pek bir yetersiz kalınca is başa düştü diyerek başladım araştırmaya interneten.
    Araştırmalarım sonucu bu sorununlarin genellikle buji ve pipolarinida kaynaklı olabileceğini ogrendim. Bujimarket.com dan NGK buji (CR6HSA) ve NGK buji piposu (LB05FP) siparişi verdim. Sağolsunlar çok yardımcı oldular. Ürünler geldikten sonra Özel bir serviste Buji ve pipolari değiştirip tekrar hava ayarı yaptirdim ve sorunum cozuldu

    İkinci olarak 700 lu kmlerde dijital toplam kilometre sayacim sifirlandi
    Halen konu ilgili fabrika ile görusmekteyim sanırım değişim saglayacaklar.

    Bu sorunların haricinde büyük bir sorunla karsilasmadim. Evet Kullanilan plastik aksam kaliteli değil ancak motor performansi tatmin edici en azindan başlangıç için ideal olabilecek bir makina. Şimdilik mutlu mesut yasiyoruz.
    Saglicakla...



    [IMG][/IMG]
    tccobb bunu beğendi.

  10. #70
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bu motorun yedek parcalarini nereden aliyorsunuz acaba?
    Bu motor bildiginiz gibi virago 250'nin neredeyse aynisi. Benim de 92 model bir virago 250 motorum var, gecenerde debriyaj maneti kirildi ve parcayi bulamadim. Online ya da İstanbul icinde yedek parca nereden bulunur acaba?

  11. #71

    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    Lifan Lf250-b
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorun yedek parcalarini nereden aliyorsunuz acaba?
    Bu motor bildiginiz gibi virago 250'nin neredeyse aynisi. Benim de 92 model bir virago 250 motorum var, gecenerde debriyaj maneti kirildi ve parcayi bulamadim. Online ya da İstanbul icinde yedek parca nereden bulunur acaba?
    Merhaba lf250-b için çoğu yedek parça düzce lifan fabrikasında mevcutmuş. Lifan fabrika ile gorusun derim.
    Satış sonrası destekte Murat bey var.
    Size yardımcı olabilir sanırım...
    fazil bunu beğendi.

  12. #72

    Üyelik
    17 Mart 2016
    http://www.newmotor.com.cn/photo/tuku/show_4751_4.html

    yeni modeli çıkmış v16lf250-D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------

    http://www.chmotor.cn/newcar_detail.php?id=28610

    burada daha ayrıntılı resim var çindeki fiyatı 2400 kusur $

  13. #73
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Yenisi çok güzelmiş resmen harley gibi çok hoşuma gitti fakat bununda boyutları eskisi gibi 125 cc lik kadar olmuş sanki.

  14. #74

    Üyelik
    17 Mart 2016
    http://k.sina.cn/article_5952916419_162d24bc3019001pom.html?vt=4&fr om=auto&subch=cauto&pos=25
    burada ölçüleride var

  15. #75
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    yenisi gelirse net alınır.Bu 250cc cruiser yokluğunda iyi fiyat da olursa, yok satar.

  16. #76
    atillacenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Lifan 250*B
    uzun bir zaman sonra tekrardan buraya not düşme gereğinde gördüm kendimi hala lifan 250b kullanıyorum gerçi 2. plana attım kendisini ama hala sahibiyim su zaman sonrasında basıma gelen ekstra şeyleri ve yaptıgım birkaç değişikliği iyi veya kötü bildirmek isterim önce kötüyü söyliyelim tel jantlardan dolayı akord sıkıntım mevcut sezon tamamen açılmadan komple bir elden geçirttiricem ve suan kullandıgım tip xenonlar malesef elektirik problemine yol actı aku sarj olmuyor muhtemelen altenatörum bozuldu bir ustayla görüştüktem, tamir etirdikten sonra yeni nesil led xenonlarla değiştirirsem böyle bir sorun olmayacagını söyledi.bunun yanı sıra son hızlarda (110 diyelim) tıkanan motrumun arkada dişlisini küçülterek o sorunu bir nebze aşmış bulunmaktayım kalkıştaki performansım düştü ama yüksek hızlarda motor rahatladı tavsiye ederim.bunun yanı sıra önceden yazdıgım şeylerden farklı bir şey söylemeye gerek yok düşünen arkadaşlar için şunu diyebilirim 10bin tl bandının altında kalan nadir 250lerden artık.(not: yenisinin görüntüsünü bende beğendim )

  17. #77
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    Bu aletin yeni versiyonu türkiye'ye gelecek mi?Biliyor musunuz?

  18. #78
    ergunerbaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Motosikleti
    XT 660 Z Tenere
    Yahu o egzoslar ne? Güzelim motora işkence etmişler resmen.

  19. #79
    atillacenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Lifan 250*B
    1)bu arada bir not daha düşeyim açık egzozlar ve küçültülmüş arka dişli ile birlikte ortalama 80-90 km hızda motor 220 km yol yaptı(kalan miktarlada bi 10 km de gider diye düşünüyorum) not:katolagta belirtilen yakıt tüketimine ulaşmak için 50 km ile filan gitmek lazım
    2)en azından yeni gösterge suan mevcuttaki yetersiz göstergeden kat be kat daha iyi oldugunu söyliyebilirim(benimkinde benzin uyarı ışığı bile mevcut değil) ve modern bir hava katmış

  20. #80

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    2009 motel 7000 km de çok temiz komsumuzda motorunu satıyor bisan lifan 250 b bunların genel bir sorunu oluyor mu alınmalı mı kullanicilarin bilgisini almak isterim acil biraz simdiden cok tesekkur ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------

    Alıntı atillacenk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1)bu arada bir not daha düşeyim açık egzozlar ve küçültülmüş arka dişli ile birlikte ortalama 80-90 km hızda motor 220 km yol yaptı(kalan miktarlada bi 10 km de gider diye düşünüyorum) not:katolagta belirtilen yakıt tüketimine ulaşmak için 50 km ile filan gitmek lazım
    2)en azından yeni gösterge suan mevcuttaki yetersiz göstergeden kat be kat daha iyi oldugunu söyliyebilirim(benimkinde benzin uyarı ışığı bile mevcut değil) ve modern bir hava katmış
    2009 motel 7000 km de çok temiz komsumuzda motorunu satıyor bisan lifan 250 b bunların genel bir sorunu oluyor mu alınmalı mı kullanicilarin bilgisini almak isterim acil biraz simdiden cok tesekkur ederim.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler