Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Lf 400

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Haziran 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    151 RS
    ooo bu iyiymiş gibi ama 400cc motor son hız 120 km/h

    bide bunun fiyatı gözükmedi....
    [B][I]ßiz YoLa çıktıkLarımızı YoLda ßuLdukLarımıza Değişmeyiz... [I][/B]

  3. #3

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ben bu firmanın sitesinde verdiği bütün güç ve tork değerlerinin yanlış olduğunu düşünüyorum. Örneğin bu motor 400 cc ve 22 Nm ya da 250 cc bir kros model var 10 Nm. Bu cc'ler için bu kadar düşük olması imkansız, teknolojijisi ne olursa olsun imkansız. Bence kesin yanlış yazmışlar, Lifan'dan birileri girse de bir açıklasa şunu.

  4. #4
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı Type RS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ooo bu iyiymiş gibi ama 400cc motor son hız 120 km/h
    abi sizede anlam veremiyorum başka zaman 125-150 cclik motorlara 140-130 km yapıyor yazdıklarında abartıyorlar diyorsunuz 120 yazıncada az değil mi bir karar verseniz diyorum saygılarla

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu firmanın sitesinde verdiği bütün güç ve tork değerlerinin yanlış olduğunu düşünüyorum. Örneğin bu motor 400 cc ve 22 Nm ya da 250 cc bir kros model var 10 Nm. Bu cc'ler için bu kadar düşük olması imkansız, teknolojijisi ne olursa olsun imkansız. Bence kesin yanlış yazmışlar, Lifan'dan birileri girse de bir açıklasa şunu.
    kardeş bence motorun yapısına göre nm değerleri dikkat edersen 250lik hyosunglarda o değerde yani 20 civarı torku zaten adamlar hızı düşük yapmışlar hız için değil keyifli yolculuk için yapmışlar bence bu motoru

  5. #5
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    http://www.bikez.com/motorcycles/lif..._twin_2008.php
    Yukarıdaki adrestede değerler aynı yazılım hatası yok. Sonuç: daha fazla yakıt tüketimi,daha fazla vergi,daha ağır ve hantal ama hız-güç yok! 250cc bu tadı veriyorken bunu seçmek için sebep kalmıyorki
    cc yükseltipte segment değiştirmenin anlamsız olduğunu iddia eden değişik bir yaklaşım doğmuş
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  6. #6

    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    lifan
    en hızlı sürüş kapasitesi lifanın 150cc lik discovery sinde 90 diyor ibre 140 fakat 2 kişi düz yolda 110 gördü daha basmadık diyolar ..offroad la test sürüşü yaptım 1.vitesle 65 i rahat görüyo ondada 90km en hızl sürüş diyor. lf400 ü test etmedim oyle yazmak zorundalar motor gitmediği için deil
    [COLOR="Red"][B]---LIFAN---[/B][/COLOR]

  7. #7
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    22 NmTork 20 Kw güç yani (27 Hp)
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  8. #8

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    tork (NM) ile hp yada kw farklı değerlerdir .motorun hp si düşük olabilir ama tork yüksek ise tercih edilebilir . tork un basitçe anlamı döndürebilme gücüdür

  9. #9
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Arkadaşlar tabloya bakıyorsanız eğer! tork değeri zaten yazıyor ki o da 400cc için düşük kalıyor.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  10. #10
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    motor bence yamaha viragoya çok benziyor.
    " Fuel consumption: 3.20 litres/100 km (31.3 km/l or 73.51 mpg) " demiş sanırım yakıt sarfiyatı. bence gayet makul ,yalnız fiyatını göremedim.
    güzel bakan , güzel görür.

  11. #11
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tabloya bakıyorsanız eğer! tork değeri zaten yazıyor ki o da 400cc için düşük kalıyor.

    evet tork düşük gerçektende 400 cc için ama Hp fena değil
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  12. #12
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Bu tarz motorların tork değerlerinin yüksek, hp değerinin daha düşük olması lazım. Elde edilen güc ve devir orantısına bakarsanız zaten çok yetersiz bir motor.

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hadi gücü çok önemli değil de 400 cc en az 30 - 35 Nm tork olması gerekirdi. Şu haliyle bu motor o cüssesiyle (175 kg) ancak 250 cc performansı verir bir de üzerine fazladan benzin yakar çünkü motor verimsiz. Ama bu sebepten de eğer standart Çin motoru kalitesizliğinde değilse, zorlanmadığı için gayet uzun ömürlü bir motor olacaktır.

    Bir de oturup hesapladım, 49 mm ve 66 mm (çap x strok) değerleri 399 cc etmiyor. Verilerde kesin bir yanlışlık olmalı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

    Kontrol için Lifan orjinal sitesine girip baktım ve değerleri düzelttiklerini gördüm. Doğru değerler şöyle :

    LF400
    SPECIFICATION



    Motorcycle model: LF400
    Dimension ((L×B×H mm): 2240*730*1115
    Wheel base (mm):1540
    Min.Ground Clearance (mm): 160
    Dry Weight: 175kg
    Height Of Seat (mm): 720
    Fuel Tank Capacity(L): 13.5
    Engine Type: double-cylinder, air-cooled,four-stroke
    Engine model: 2V68FMQ
    Bore×Stroke: 68mm*55mm
    Displacement: 399ml
    Maximum Net Power:24kw/8500r/min
    Maximum Torque: 30N.m/7000r/min
    Clutch: Wet multi-plate
    Lubrication: Pressure/splash
    Start: Electric start
    Ignition: T.C.I
    Transmission: 5 gear
    Max. Speed (km/h): 120km/h
    Economical Fuel Consumption (l/100km): ≤3.2L/100km
    Front Type Size and Air Pressure: 3.00-19-49S
    Rear Type Size and Air Pressure: 140/90-15M/C-70P
    Climbing Ability (°): ≥22°
    Exhaust Index: CO≤3.8%;HC≤800ppm
    Start Performance: ≤15s
    Braking system (front/rear): disk/drum
    Brake Performance: ≤7m/30km/h

    Tahmin ettiğim gibi 30 Nm tork ve 24 kW yani yaklaşık 32 BG güç. Şimdi oldu işte, bu haliyle gayet güzel bir motor.

  14. #14
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi gücü çok önemli değil de 400 cc en az 30 - 35 Nm tork olması gerekirdi. Şu haliyle bu motor o cüssesiyle (175 kg) ancak 250 cc performansı verir bir de üzerine fazladan benzin yakar çünkü motor verimsiz. Ama bu sebepten de eğer standart Çin motoru kalitesizliğinde değilse, zorlanmadığı için gayet uzun ömürlü bir motor olacaktır.

    Bir de oturup hesapladım, 49 mm ve 66 mm (çap x strok) değerleri 399 cc etmiyor. Verilerde kesin bir yanlışlık olmalı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

    Kontrol için Lifan orjinal sitesine girip baktım ve değerleri düzelttiklerini gördüm. Doğru değerler şöyle :

    LF400
    SPECIFICATION



    Motorcycle model: LF400
    Dimension ((L×B×H mm): 2240*730*1115
    Wheel base (mm):1540
    Min.Ground Clearance (mm): 160
    Dry Weight: 175kg
    Height Of Seat (mm): 720
    Fuel Tank Capacity(L): 13.5
    Engine Type: double-cylinder, air-cooled,four-stroke
    Engine model: 2V68FMQ
    Bore×Stroke: 68mm*55mm
    Displacement: 399ml
    Maximum Net Power:24kw/8500r/min
    Maximum Torque: 30N.m/7000r/min
    Clutch: Wet multi-plate
    Lubrication: Pressure/splash
    Start: Electric start
    Ignition: T.C.I
    Transmission: 5 gear
    Max. Speed (km/h): 120km/h
    Economical Fuel Consumption (l/100km): ≤3.2L/100km
    Front Type Size and Air Pressure: 3.00-19-49S
    Rear Type Size and Air Pressure: 140/90-15M/C-70P
    Climbing Ability (°): ≥22°
    Exhaust Index: CO≤3.8%;HC≤800ppm
    Start Performance: ≤15s
    Braking system (front/rear): disk/drum
    Brake Performance: ≤7m/30km/h

    Tahmin ettiğim gibi 30 Nm tork ve 24 kW yani yaklaşık 32 BG güç. Şimdi oldu işte, bu haliyle gayet güzel bir motor.
    evet bu veriler güzel 400 cc için ideal yani

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Bana göre bu motor Türkiye'ye gelemeyecek.

    Maalesef bu Lifan'ın piyasalara yaklaşımını anlayamıyorum.
    Bu segmente ciddi bir boşluk var,talep var ve onlar üretime geçmekte ürkek davranıyorlar.
    İşe En çok talep gören motorları üretmekle başladılar Cup,naked,scooter modellerini üretiyorlar,bundan sonra sırada 250 cc cruiser ve enduro en sonda 400 cc var,yani en az 2012 ye sarkar,2012 de de euro3 -4 standartları yüzünden bu motorun enjeksiyonlu versiyonunun çıkması lazım ki bu da bana göre üretilemeyeceği anlamına geliyor.

  16. #16
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Gayet gereksiz olmuş. Alt motor aksamı 250 cc ile aynı. Ver gazı titresin bağırsın dursun. Fazla yakıt ve masraftan başka bişey değil.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2013
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Lifan tay-100
    arkdaşlar max speed 120 yazmış lifan tay 100 var bende max speed 75 yazıyor ama 2 viteste 80 vuruyorum. Yani demek istedigim 400 cc nin en ölüsü bile cok rahat 120 vurur ki lifan çinlilerin en kalitelisi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler